تعبیر خواب قاب عکس

 تعبیر خواب قاب عکس,  نمایی از درگیری های ذهنی خواب بیننده از موقعیتی که در آن قرار دارد. عکسی که از خودتان در خواب می بینید شاید تصویر ذهنی دیگران نسبت به شما باشد. در واقع تعبیر خواب قاب عکس را میتوان از دو منظر تعبیر خواب قاب و تعبیر خواب عکس بررسی کرد.

اگر بخواهیم از منظر عکس تعبیر کنیم موارد متعددی ذکر شده است:

عکسی که از خود و یا اطرافیانتان در خواب می بینید  آنچه که برداشت می کنید اگر زیبا و سلامت و شادابی در داخل عکس هویدا باشد. نوید مژده یک زندگی شاد توام با آرامش است.اگر عکس خودتان را جوانتر از آنچه که در واقعیت هست می بینید. به نشانه انجام کاری در آینده از جانب خواب بیننده به صورت ناآگاهانه و بچه گانه است. که انجام آن پشیمانی به بار میاورد.اگر عکس خودتان را در خواب پیرتر از سنی که در واقعیت دارید مشاهده کنید.  نشان از افکاری خردمندانه و عاقلانه در خواب بیننده است که در آینده نزدیک از وی سر می زند. و در انجام کاری بسیار عاقلانه  عمل خواهد کرد.

تعبیر خواب عکس و قاب عکس

تعبیر خواب دیدن عکس خودتان با ظاهری ژولیده و چهره ای خسته, نشان از  وجود غم و ناراحتی  در زندگی آینده خواب بیننده است. بنابراین دادن صدقه و آنچه که برای رفع آن باور دارید ذهنتان را آرام خواهد کرد.تعبیر خواب آلبوم عکس, نشان از یافتن دوستان خوب و صمیمی در دنیای واقعی و یا نشان از داشتن دوستان خوب در حال حاضر است. دوستانی که خاطرات زیبایی را برای خواب بیننده, ماندگار کرده اند.تعبیر خواب  تماشای آلبوم عکس, خبر از  یافتن نیمه گمشده خواب بیننده  در آینده نزدیک می دهد.

تعبیر خواب قاب عکس:

در دنیای واقعی قاب, به عنوان  چارچوبی برای عکس خود و اطرافیان  و یا نوشته ای  که برای ما ارزش نگهداری دارد  تلقی می شود. علاقه به محصور کردن آنچه که متعلق به ما و خاطرات ماست. حس نگه داشتن, حس تعلق خاطر  و... واقعیت درونی یک قاب عکس است. به طور کلی چارچوب, تداعی گر اصول و قواعدی است که باید محترم شمرده شوند.

تعبیر خواب قاب عکس در دیوار اتاق, که به صورت خاک خورده و کهنه در خواب ظاهر می شود. نشان از کوتاهی وکم کاری در عالم واقعی از جانب خواب بیننده است. انجام ندادن درست یک وظیفه و یا تاخیر در انجام آن توسط خواب بیننده.

پرتاب و انداختن قاب عکس با شدت, نشان از سردی روابط و جدایی و طلاق است.

تعبیر خواب قاب عکس چوبی, نشان از شخصی که مدام دروغ می گوید. چوب به نشانه نفاق و اختلاف تعبیر می شود.

تعبیر خواب قاب نقاشی, با رنگ های شاد و حس زیبایی نشان از شروع روزهای خوش است.

اگر خواب بیننده در خواب قاب عکس یا تابلویی خریداری کند نشان از خشم و عصبانیت خواب بیننده است.

اگر خواب بیننده قاب عکس یا تابلویی را در خواب می فروشد به نشانه رونق کسب و کار و پول و درآمد است.


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب قاب عکس مرده (2)

تعبیر خواب شکستن شیشه قاب عکس

تعبیر خواب هدیه گرفتن قاب عکس

تعبیر خواب قاب عکس خالی

تعبیر خواب عکس معشوق


41 نظر

  1. ویداویداsays:

    سلام روز بخیر من خواب دیدم که داییم ازم البوم عکسامو میخواد که نگاه کنه میرم میارم ورق که میزنه یدفه عکس معشوقم پایینه عکسم توو البوم بود البومو میگیرم از داییم که برم عکسو وردارم که داییم نبینه میرم اتقاق ولی در نمیارم میگم ولش کن ببینه خب دوباره میبرم میدم داییم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ناامنی‌هایی که در حال حاضر در زندگی خود احساس می‌کنید

  2. الناالناsays:

    سلام من خواب ديدم كنار يكى از عمه هام نشستم در حالى كه داشت عكساى نامزديه دخترش رو به من نشون ميداد كه خيلى خوشگل بود همش عكساى زيبايى بود منم واسم غير منتظره بود داشتم فكر ميكردم چرا به من نگفته بودن چرا من خبر نداشتم ! داشتم حسرت ميخوردم اما واسش خوشحال بودم بين عكساش عكس يكى از دوستاى خوب قديميم هم بود كه اونم خوشگل شده بود لطفا اگه خوابم تعبيرى داره بگيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه معاشرت با اقوام است

  3. الناالناsays:

    سلام ‎من مدتى هست كه از كسى كه بهش علاقه دارم جدا شديم اون آقا از ازدواج سابقش يه پسر داشت ‎الان من خواب ديدم در حالى كه همه خانواده خونه سابق پدر بزرگ خداييامرزم جمع هستيم مادرم پدرم خاله عمه همه خانواده و مهمانمون خواهر اين آقا بود من نگاه كردم به در ورودى وروديه خونه ديدم پسرش با يه پسر ديگه هم اومدن كه من با ديدنشون متعجب شدم تعارفشون كردن اونا هم اومدن داخل بعد يه سفره بزرگ سفيد كه پهن شده بود وسط سالن من و پسر اين آقايى كه ميگم دوتايى نشسته بوديم كناره هم داشتيم غذا ميخورديم من تو خواب احساس ميكردم بقيه دارن چيزى از من پنهان ميكنن كلافه بودم يه حس عجيب داشتم آروم ولى

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و مسائلی است که روی ذهنتان تاثیر گذاشته و موجب شده این خواب را ببینید

  4. ،،،،،،،،،،،،says:

    سلام ودرود من خواب دیدم بادختری ک دوست هستم،برادرش مرده وی قاب عکس از برادرش روی میز شیشه ای هست ومنم دوستم درحال گریه هستیم چهره دوسمو ندیدم سرتاپاش مشکی بود جفتمون گریه میکردیم،،بعد من رفم کارای اداری فوت برادرشو انحام بدم ک دوستش توادار گف من انحام میدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خواب شما نشانه سلامتی و طول عمر برادرشان است

  5. نادیانادیاsays:

    درود بر شما،دیشب خواب دیدم عکس برادرم(در قید حیاتن) با لباس نظامی که در حال حاضر رویه دیوار ورودی پذیرایی هست،به جایی دیگه انتقال دادم،و دوباره اون رو سر جاش گذاشتم. ممنون میشم تعبیر بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای جدید است

  6. الهامالهامsays:

    با سلام و وقت خیر.من دختری ۲۶ ساله هستم برای دومین بار تو ۲ هفته گذشته خواب دیدم ک دارم خیلی با دقت و علاقه به عکسایی ک متعلق به سن ۷ سالگی وکلاس اول ابتدایی من هست نگاه میکنم.ینی چهره و ظاهرم تو اون دوران من در واقعیت در شرف عقد با پسری ک یک سال و نیمه همو میشناسیم هستم. این خواب نگرانم کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر خاطرات و روزهای خوشی است که ممکن است برایتان خوشایندباشد

  7. مریممریمsays:

    سلام من در خواب دیدم که عشق قبلیم عکسمونو گذاشه پروفایلشو عموم میره شمارشو تو تلگرام میزنه و عکسرو میاره و میبینه و من میترسم ک ب همه بگه. تو خواب من با عشق قبلیم کات کردم و در حقیقتم همین طور تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نمادی از درگیری های ذهنی بیننده خواب باشد

  8. الههالههsays:

    سلام. خواب دیدم برادرم دوتا میخ میکوبه به کنج دیوار که عکس پدر رو که سالها پیش فوت شده رو به دیوار بزنه.من گفتم اینجا خوب نیست بزن یه جای دیگه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه تصور ذهنی دیگران نسبت به شماست

  9. zahrazahrasays:

    سلام من توخواب روبه رو یه دیوار کاه گلی قدیمی وایستاده بودم که میدونستم قدمتش زیاده بعضی جاهاشم که خراب شده بود جدیدا ترمیم کرده بودن من مشغول دیدن قاب عکس های قدیمی بودم که بالای دیوار بودن (از همون قدیم تو دیوار نصب شده مونده بودن)عکس های سیاه و سفیدخانوادگی پیرمردها و زن هایی با لباس های قدیمی چین دار که ژست اشرافی گرفته بودن و رو صندلی نشسته بودن و بعضیشم عکس تکی از مردهای پیر و جوون با کلاه و ریش بلند که معلوم بود تو زمان خودشون معروف بودن منم 2بار رفتم و بادقت و علاقه به اون عکسا نگاه میکردم و میخواستم سردر بیارم که کین و چین؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر مرور خاطرات خوشایند و جذابی در زندگی شماست

  10. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم نزدیک خونمون چند تا عکس از صورتم در سن های مختلف توی قاب روی زمینه انگار بعضیاش بخاطر نمره هام بود که خوب شده بود بعد گرد و خاک اومد روی اونا رو پوشاند تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه اتفاقات و مسائلی است که روی ذهنتان تاثیر گذاشته و موجب شده این خواب را ببینید

  11. امیرحسین کیانیامیرحسین کیانیsays:

    سلام خواب دیدم با همسرم به مهمونی دعوت شدیم خونه ی پدر خانمه رفیقم که باهاش مشکل دارم و ازش خوشم نمیاد، ولی کسی خونه نبود...انگاری میخواستن بیان ولی من از خواب بیدار شدم نکته جالب توجه اینه که یک قاب عکس تو خواب خیلی مورد توجه بود، رفیق نامردم با خانمش و پدر خانمش و مادر خانمش تو یک قاب عکس بودن و ما نگاه میکردیم ب اون عکس،که من از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به یک مهمانی کوچک ممکن است دعوت شوید که رضایت خاطرتان را نیز به همراه دارد

  12. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدم عینکم رامیزنم خودم عینکی هستم البته وبادوستم دوتایی عکس میندازیم دوستم هم ازعینک من زده است ودوتایی ماندیم وازماعکس گرفته شدتعبیرش چیه ممنون میشم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در انجام دادن کارهایتان کمی عاقلانه تر رفتارکنید

  13. ffsays:

    سلام من خواب دیدم دوستم یک قاب عکس کوچک سفید رنگ خریده و بسیار از خریدش راضی است اما من بسیار آشفته چندین بار از او قیمتش را میپرسم و او نسبت به من بی اعتناست اما در آخر قیمتش را فهمیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا به سفری اشاره دارد که پیش روی شما قرار دارد.

  14. سحر ازادیسحر ازادیsays:

    سلام من خواب دیدم که با خواهرم تو اتاق بودیم و خواهرم قاب عکس عروسی منو برداشت و نگاه کرد ولی وقتی داشت میزاشتش سر جاش افتاد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر رویای شما به درگیری های ذهنی و فکری مربوط می شود که روز خود را با آن ها خراب می کنید.

  15. Madin sayeedMadin sayeedsays:

    سلام . من خواب دیدم که خانه ما آتش سوزی میشه یعنی آتش میگیرد بسیار عریق شدید حتا از هر طرف خانه چوب هایش میوفتد به زمین و ما فرار میکنیم و بسیار داغ ، در آنجا عکس های برادرم که شهید شده نصب است وانها هم در آتش سوزی ،میسوزند ، و من در آنجا میگم ببین حتا عکس های برادرکم هم اینجا سوخت و من خیلی ناراحت میباشم از خاطر مال و اموال خانه و اموال شخصی ام ... این یعنی چی تعبیر دارد ?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا ممکن است نشان دهنده افکار خردمندانه و عاقلانه در خواب باشد که در آینده نزدیک از وی سر می زند

  16. لیلالیلاsays:

    سلام من خاب دسدم یه نفر بهم میگف قاب عکس و عکس اماده کن از خودت برای سر قبرت میشه بگین تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نوید یک زندگی شادبرای شما باشد

  17. قاسمقاسمsays:

    سلام . من خواب دیدم که یک قاب عکس به دنبالم میاد و یهو میاد سمتم انگار میخواست بهم عکس توی قاب رو نشون بده عکس رو که دیدم یه عکس قدیمی از من و پدر مادرم بود خوب که نگاه کردم یهو یه نفر دیگه رو تو عکس دیدم و گفتم این کیه که از صدای خودم بیدار شدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید کارهایتان را خردمندانه تر پیش ببرید

  18. فاطمه اسماعیل پورفاطمه اسماعیل پورsays:

    با سلام دو ماه هست که از معشوقم جدا شدم امروز دوستم گفت دیشب خواب دیدم عکس تو و عشقت یعنی عکس جفتیتون تو دیواره اتاقته در حال حاضر دانشجو هستم منظورش همون خوابگاه اخه چون عکس عشقمو با عکس های که قبلا دستمو گرفته بود چاپ کرده بودم بالای تختم زدم عکس جفتی از خودمو عشقم نداشتم اما گفت تو خواب عکس جفتیتون و دیدم امروز گفت مگه عشقت برگشته گفتم ن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به همدیگه علاقه ی دو طرفه دارین

  19. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم تو جشن پایان سال یسری از بچه ها هستم و یکیشونو که من میشناختم دیدم که یه قاب عکس خیلی بزرگ طلایی زیبا رو دارن میارن که عکسشو بذارن داخلش مال بقیه بچه ها قاب عکس کوچیک بود تو دلم گفتم چقد خوب که این بچه خوشحال میشه ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دوستان خوبی برایتان در زندگی ایجادشود

  20. شیواشیواsays:

    سلام خواب دیدم عکسی دارم دوقسمت وقتی کنار هم قرار میگیره کامل میشه که فقط موهام معلوم میشه موهام خیلی قشنگ قهوه‌ای مسی بود صورتم زیر موهام قایم شده بود خیلی قشنگ بود اون عکسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نسبت به استعداد ها و ارزش خودتون توجه و احترام بیشتری قائل باشین

  21. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم در یک مکانی هستم و چندین قاب عکس عقاب وجود دارد و همه به من میگفتند تو مثل عقاب هستی میشه تعبیرشو بدونم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از قدرت روحی برخوردار می باشین

  22. مهدیسمهدیسsays:

    سلام و درود..من طراحی قبلا کردم و چندین تابلو کشیدم..خواب دیدم ک یه خانوم اومده بود ک میگفت تابلوهاتو نشونم بده ک ببینم ارززشون چقده ک به خریدار نشون بدم و بفروشم..بعد کشیدمش تو یه زیرزمین دیدم تابلوهام نیس.تابلوهای بزرگ و با سایزهای مختلف بودن..بعضیاش رو زمین بودن بعضیا قایم شده بودن..تو خوابم گفتم کار کی میتونه باشه و اون خانوم گفت لابد یه جن هست ک باهات درگیری داره..تا اون مشکل رو رفع نکنی نمیتونم برات تابلوهارو بفروشم و خریدار رو بیارم این اوضاع رو ببینه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس آشفتگی های ذهنی گاهی اذیتتون می کنه شب ها هنگام خواب بوی گلاب استشمام کنین و بخوابین و در طول ورز دم و بازم داشته باشین و روحیتون رو حفظ کنین

  23. حسین محمدیحسین محمدیsays:

    سلام و دورد من خوابی ندیدم ولی تو واقعیت و تو بیداری دیدم قاب عکس خودم و همسرم از رو دیوار افتاد و به سره پسرم خورد و فرداش قاب عکس خودم هم افتاد بنظرم من جن هست اگه اطلاعاتی داریم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات است

  24. مانیا احمدیمانیا احمدیsays:

    سلام دوستم داداشش فوت کرده خواب دیده قاب عکس داداشش که ازخواهرش خریده یکی از عکسها یک گوشه اش کنده شده وخواهرش میگه که باید عکسها رو بهم پس بدی تعبیرش لطفا

  25. محسن نبویمحسن نبویsays:

    سلام من خواب دیدم عکسم که رو شاسی چوبی خورده و کنارش که یه تابلو اللهم عجل لولیک الفرج زمانی که دارن دیواره خونه همسایه رو خراب میکنن هردوش افتاده رو زمین و خاکی شده تعبیرش چیه؟ ممنون

  26. محسن نبویمحسن نبویsays:

    سلام من خواب دیدم عکسم که رو شاسی چوبی خورده و کنارش که یه تابلو اللهم عجل لولیک الفرج زمانی که دارن دیواره خونه همسایه رو خراب میکنن هردوش افتاده رو زمین و خاکی شده تعبیرش چیه؟ ممنون

  27. NegarNegarsays:

    سلام خواب دیدم توی خونه ی معشوق بودم اما خودش نبود. چشمم خورد به یه قاب عکس، روی دیوار. دیدم معشوقم داخل عکس اما پشت سرش یه عروس و داماد هستند. خودش داماد نبود. اول یکم جا خوردم اما بعدش دیدم ک خودش داماد نبود خیالم راحت شد.

  28. fatemehfatemehsays:

    خواب دیدم پسری ک بهش علاقه دارم و چند ماهی هم هست ک جدا شدیم انگاری تو ی نمایشگاه درحال نصب کردن تابلو کنار هم هست . و تابلو موضوع مشخصی نداشت ینی نتونستم ببینم و من نگران داشتم باهاش حرف میزدم و خیلیم خوش حال بودم از این اتفاق . بعد یک قاب عکسی ک عکس من بود رو گذاشته بود تو ی شیشه دورشم ربان مشگی بود من با تعجب گفتم این اینجاچی کار میکنه مگه من مردم اونم خیلی ریلکس گف اع فک کردم مردی!!!!😶

  29. زینبزینبsays:

    سلام خسته نباشین من خ‌واب دیدم دوستانمدرسه ام برام ۲ یا ۳ تا قاب بزرگ اورده بودن و فکر میکردو من مردم چون روشنوار مشکی داشت ولی من در خواب زنده بودم مگلطفا بگید تعبیرشو

  30. مریممریمsays:

    سلام. خواب دیدم وقتی وارد اتاقم شدم چندتا تابلو ک انگار سیاه سفید بودنو تقریبا کوچیک و خوشگل رو دیدم خیلی خوشم‌اومد،تعبیرش چیه؟

  31. آرشیدا..آرشیدا..says:

    سلام من خواب دیدم دم در خونم پارچه مشکی زدن و عکس یه پسر شهیده هرجا نگاه کردم که اسمشو بخونم اما نبود ولی من عکسشو میدیدم تعبیرش چیه توروخدا جواب بدین

  32. ایمان طاهریایمان طاهریsays:

    سلام خواب دیدم خانم یکی از اقواممون با ناراحتی ب قاب عکس شوهر و بچه هاش نگاه میکنه ک بیدار شدم موقع اذان صبح بود تعبیرش چی هست ممنون

  33. سناسناsays:

    سلام من خواب دیدم که عکس های خواهرم رو دیوار تو خیابون در حالی که روسری به سر نداشته پخش شده که زندایی و خاله ام دعوام کردن که چرا عکسا رو دیواره تعبیرش چیه؟

  34. مصی اسماعیلیمصی اسماعیلیsays:

    من خواب دیدم شوهرسابقم داره قاب عکس پارچه ای نقاشی شده رامیزنه به دیوارکه ازدستش افتادوپارچه پاره شدوقابش هم شکست.ودحال حاضراوسومین زنشوگرفته وحامله هم هست.۲تاپسران منم بااوزندگی میکنند

  35. طلاطلاsays:

    سلام. من خواب دیدم به رستوران بسیارمجللی باخنواده‌ام رفته‌ایم و خواهرم برای اینکه یک عکاس ازش عکس بگیرد پول داد و چندتاعکس گرفت اماقاب عکسهایش کوچک بودند، اما من بدون انتظار قبلی یک قاب عکس باتصویرخودم که در آن بسیار زیباشده بودم هدیه گرفتم،بعداز خروج از رستوران تعداد زیادی گربه را دیدم که براثر عاملی در حال جان دادن بودند و یک سگ سفید که آن نیز درحال جان دادن بود تعبیرخوابم چیست؟

  36. طلاطلاsays:

    سلام. من خواب دیدم به رستوران بسیارمجللی باخنواده‌ام رفته‌ایم و خواهرم برای اینکه یک عکاس ازش عکس بگیرد پول داد و چندتاعکس گرفت اماقاب عکسهایش کوچک بودند، اما من بدون انتظار قبلی یک قاب عکس باتصویرخودم که در آن بسیار زیباشده بودم هدیه گرفتم،بعداز خروج از رستوران تعداد زیادی گربه را دیدم که براثر عاملی در حال جان دادن بودند و یک سگ سفید که آن نیز درحال جان دادن بود تعبیرخوابم چیست؟

  37. ربابربابsays:

    سلام من خواب دیدم تو ای امام زاده شهری که هستم رفتم اونجا کلی قاب عکس بچه مرده بود تو عکسا رو که نگاه میکردم تا عکس نوزادی بچه سه سالم هم هست خیلی تمیز و نورانی هم بود من گفتم یا امام زاده من میسپارمش به خودت خودت مواظبش باش

  38. asassays:

    سلام من خواب دیدم اول عکسهای من و همسرم و بچه هام تو قاب رو دیوارن بعد یهو تو اتاق یه اقای اومدن ما ترسیدیم بهمون گفت اینجا خونه منه منم گفتم نخیر خونه ماست بیا عکسهارو ببین رفتم دیدم عکس اونا تو قاب عکساس

  39. آوا صالحیآوا صالحیsays:

    سلام .من خواب دیدم که روی دیوار خانه ای پر از تابلو های زیباست و من از اونها فیلم برداری میکردم .ممنون میشم تعبیرش رو بگین .

  40. سحرسحرsays:

    سلام خواب دیدم دریک خانه قدیمی قاب عکسهای ماه های سال مثل بهمن واسفندوصل شده ماه اسفند قاب عکس اینده خواهرمو نشان میدادخوشبخت.قاب عکس بهمن مال من بودکه نمیتونستم ببینمش اما پیش خودم گفتم امیدنوشته.روقاب عکس.تعبیرش چی میشه

  41. رضارضاsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم مازه رفیقم قاب عکس بچگی پدرش رو دیوار بود زل زده بودم بهمش نگاه میکردم تعبیرش چیه؟