تعبیر خواب گوساله

آیا تا به حال در رابطه با تعبیر خواب گوساله چیزی شنیده اید؟ مشاهده حیوانات حلال گوشت در عالم خواب تعبیر خوب و نیکویی را در بر دارد. مفاهیمی همچون نعمت و رزق و روزی را در مورد دیدن حیوانات حلال گوشت در خواب می توان برداشت کرد. به صورت خاص تعابیری که معبرین قدیمی راجع به دیدن گوساله در خواب بیان کرده اند به طور مستقیم در ارتباط با فرزند است.

به این نحو که چنانچه بیننده خواب در عالم رویا گوساله فربه و چاقی را ببیند به معنی آن است که فرزند او سالم و تندرست خواهد بود. دیدن گوساله را در خواب از آنجایی که در آینده تبدیل به گاو می شود و از این طریق به اشخاص زیادی خیر و منفعت می رسد به مفهوم منبع امید هم تعبیر می کنند. اگر شما هم در خواب گوساله دیده اید با تعبیر خواب گوساله همراه ما باشید.

تعبیر و معنی خواب گوساله از دیدگاه چند معبر مختلف


تعبیر خواب گوساله به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

طبق نظر منوچهر مطیعی تهرانی در رابطه با تعبیر خواب گوساله می توان گفت: اگر شما در عالم خواب مشاهده کنید که یک گوساله مطیع و رام دارید که همراهتان می آید به این مفهوم است که خداوند به شما فرزندی خواهد داد. اگر بیننده این خواب هنوز ازدواج نکرده باشد مشاهده گوساله در خواب او علامت جفت یا کام می باشد. این تعبیر چه بیننده خواب پسر باشد و چه دختر در هر دو حالت به صورت یکسان و مشابه خواهد بود.

تعبیر خواب گوساله به روایت جابر مغربی

جابر مغربی راجع به تعبیر خواب گوساله چنین عقیده دارد: اگر کسی در خواب ببیند که گوساله ای چاق و قوی دارد به این معنی است که فرزندش سالم و سرحال و تندرست خواهد بود اما اگر در خواب ببیند که صاحب گوساله ای ضعیف است تعبیر آن برعکس خواهد بود.

تعبیر خواب گوساله به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب گوساله می گوید: اگر کسی در خواب ببیند بر روی یک گوساله سوار شده است نشان دهنده آن است که با شخصی که در جایگاهی والا قرار دارد مرتبط خواهد بود و عظمت و بزرگی به دست خواهد آورد. اگر کسی در خواب ببیند گوساله ای در خانه او رفت و آمد می کند به معنی غم و اندوه و ناراحتی است.

تعبیر خواب گوساله به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین در رابطه با تعبیر خواب گوساله می گوید: اگر کسی در خواب ببیند گوساله نر دارد به معنی آن است که صاحب فرزند پسر خواهد شد و اگر گوساله ماده ای را ببیند یعنی صاحب فرزند دختر خواهد شد.

تعبیر خواب گوساله از منظر روانشناسی

کارل گوستاو یونگ در رابطه با تعبیر خواب گوساله می گوید: مشاهده گوساله در عالم خواب به عنوان نماد و سمبلی از بی تجربگی و عدم بلوغ در بیننده خواب شناخته می شود. شما نیازمند آن هستید که خصوصیات و ویژگی های خاصی را در درون خود گسترش و پرورش دهید.

تعبیر خواب گوساله رنگی به روایت جابر مغربی

جابر مغربی در مورد تعبیر خواب گوساله رنگی می گوید: اگر کسی در خواب ببیند که گوساله سفیدرنگی دارد یعنی صاحب فرزند زیبایی می شود که متدین و پرهیزکار خواهد بود. اگر کسی در خواب ببیند گوساله سیاه رنگی دارد یعنی صاحب فرزندی ثروتمند خواهد شد که عفیف و پاکدامن می باشد. اگر کسی در خواب ببیند صاحب یک گوساله ابلق است یعنی در فرزند او هر خیر و خوبی موجود خواهد بود.


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب دوشیدن شیر از گاو

تعبیر خواب گاو وحشی شاخدار


10 نظر

  1. مینامیناsays:

    سلام من درخواب دیدم یه سه گروه بودیم هرگروه سه گوساله داشت با یه جعبه کنار رود هستیم یه جعبه افتاد رود من صدا زدم که جعبه رو میبره رود تااینکه به گروه بعدی کنار رود بود رسیدم ازاون گروه یه پسر بود من بهش علاقه مند شدم اونم فک کنم همینطور ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام زاویه بدی ندارد و به طورکلی به خیر و برکت تعبیر میشود

  2. سینا سرلکسینا سرلکsays:

    سلام سوال من رو مرتب پاک میکنید ممنون میشم پاسخ بدید خواب دیدم نشستم و دارم از شکمم بره ها و گوساله های مرده خارج میکنم ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است برای خوابی که دیده اید میتوانید صدقه ای بدهید .

  3. زهرازهراsays:

    سلام.ممنون که بی چشم داشت پاسخ می دین.خواب دیدم توی دستشویی یه چیز کوچولو از واژنم افتاد و تکون می خورد، خیلی ترسیده بودم، بعد از چند دقیقه تبدیل شد به یه گاو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه است

  4. سپيده روشندلسپيده روشندلsays:

    سلام من خواب ديدم نامزدم يه ماو نر كوچيك اورده و انداخته تو قفس چون گوشت خواره.بهش گوشت ميداديم ميخورد و خيلي زود بزرگ شد ولي قيافه خيلي بدي داشت شبيه خوك هم بود يكم.من خيلي ميترسيدم كه بهمون صدمه بزنه.نامزدم رفت بغلش كنه ميكفتم نه گازت ميگيره مواظب باش ولي گاوه بغلش كرد و دوسش داشت نامزدمو.بعد ديدم با خواهرم نشستيم يهو جلوم يه سبد پر از عقرب زرد ديدم بعضي بزرگ بعضي كوچيك و بعضياش مرده.فرار كردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن منفعت در زندگیتان است

  5. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم رفتم کنار یه طویله ک حصار چوبی داشت و یه گوساله کوچیک ک و تازه به دنیا اومده ای رو دیدم ک حتی نمیتونست بایسته و داشتم میگرفتمش ک پشتش خورد ب همون حصار و یه کوچولو زخم شد و آخر گرفتمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده فرزند است

  6. احمداحمدsays:

    سلام خواب دیدم با ماشین از کنار کوچه منزل مامانم به همراه همسرم رد می‌شدم سه تا گوساله زیبا تو کوچه مشغول بازی بودن و سمت ما اومدن تو خواب من و همسرم صاحب فرزند شده بودیم و بچمون تو کالسکه‌ای بود که براش کوچیک بود بچمون تو غفلتمون به اطراف‌، چهار دست و پا داشت ازمون دور می‌شدم که بغلش کردیم و دوباره سوار کالسکه کردم. حس خیلی خوبی داشتم که بغلش کردم نمی‌دونم این توضیحات لازمه بگم که تو خانوادمون سه تا داداشیم و اینکه در پی بچه‌دار شدن هستیم متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده به دست اوردن فرزندانی سالم و متدین و پاک در زندگیتان باشد

  7. موسویموسویsays:

    سلام خسته نباشید... تعبیر خواب چراندن گوساله چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر فرزند دلالت دارد

  8. ZaZasays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم یک کله بزرگ گوسفند و بره های کوچک که دنبال من میومدن ،،اما خودمو قایم کردم که از گله اشون جدا نشن،،بعد باز توی یک محوطه یک گوساله که شاخ داشت دیدم ،یکم ترسیده بود و هی به اطراف میدویید،که من دوست داشتم بیام بیرون و ارومش کنم اما دایی ام گفت نرو ،،میترسید به من صدمه ای بزنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر فرزند است

  9. آرزو لشکریآرزو لشکریsays:

    سلام. خواب دیدم یه گوساله زرد و یه بزغاله زرد تو بغلم هستن که گوساله دست و پا نداشت. میشه لطفاً تعبیرش و بفرمایید

  10. ......says:

    سلام من تو خواب دیدم ک یک گوساله رم کرده بودو من اونو اروم کردم بعد میخواستم بدزدمش فرار کرد و نتونستم تعبیرش چیمیشه؟