تعبیر خواب انتخابات

در کل تعبیر خواب انتخابات شامل موضوعاتی است از قبیل تلاش برای رسیدن به مقامی بالاتر، شرکت در مباحثی که نتیجه ای در موقعیت اجتماعی افراد دارد، دادن رای و نظر که در واقع رفتن به سمت نتیجه کار است. همچنین اجزا اصلی انتخابات یعنی صندوق رای و برگه های رای نیز معانی متفاوت و خاص خود را دارند. معبرین کمی در مورد موضوع انتخابات تفسیر آورده اند از جمله:

آنلی بیتون:

خواب شرکت کردن در انتخابات:

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب انتخابات می گوید دیدن خواب شرکت کردن در انتخابات نشانه ی زیان اجتماعی و مالی ناشی از شرکت در بحث و گفتگو پیرامون موضوعی خاص است.

دیدن خواب شرکت در انتخابات بدون تمایل:

همچنین اگر خواب ببینید که در انتخاباتی شرکت می کنید اما تمایلی به این اقدام ندارید نشانه غلبه احساسات منفی شما بر احساسات مثبت شما است.

خواب نگرانی برای نتیجه انتخابات:

در تعبیر خواب انتخابات اگر در خواب ببینید نگران و پریشان نتیجه انتخابات هستید نشانه وقوع پیشامدی ناگوار برای شما است و اگر نگرانی و پریشانی دیگران را ببینید نشان دهنده آن است که بیماری شما را تهدید می کند.

خواب دیدن برگزیدن شخصی در انتخابات:

اگر در خواب ببینید که شخص خاصی را در انتخابات بر می گزینید نشانه رسیدن حالت اضطراب و پریشانی برای شما است. اگر خواب ببینید که به یک آشنا رای می دهید نشانه برآورده شدن امیدها و آرزوهایتان است.

خواب ثبت نام در انتخابات:

اگر خواب ببینید در انتخابات ثبت نام می کنید به معنی قبول مسئولیتی است که پایان آن توسط شما انجام نمی شود و در واقع آن پست را تا آخر ادامه نمیدهید.

تعبیر خواب انتخابات و کاندید شدن


کتاب سرزمین رویاها :

خواب کاندید شدن در انتخابات:

اگر در خواب ببینید خود شما در انتخابات کاندید شده اید تعبیر خواب انتخابات شما این است که آرزوهایتان برآورده می شود. اگر در خواب دیگران را در حال شرکت در انتخابات ببینید نشانه آن است که اتفاقات خوبی در پیش دارید.

خواب برگزاری انتخابات:

اگر در خواب ببینید مسئول برگزاری انتخابات هستید نشانه پیش آمدن تغییری خوب در زندگی است.

خواب برنده شدن در انتخابات:

اگر در خواب ببینید که جز کاندیدهای انتخابات هستید و در آن برنده می شوید، نشانه نزدیک شدن و آمدن دوستی است که آدم خوبی نیست و شما او را دوست ندارید.

دیدن خواب برگه رای انتخابات:

اگر خواب برگه رای انتخابات ببینید نشانه آن است که برای رسیدن به آرزوهایتان باید با خودتان کنار بیایید و صلح کنید.

خواب رای دادن در انتخابات:

اگر در خواب ببینید رای می دهید نشانه آن است که شانس خوبی به شما خواهد رسید.

تعبیر خواب رای انداختن به صندوق


تعبیر دیدن صندوق رای انتخابات در خواب:

کتاب سرزمین رویاها :

خواب صندوق رای:

تعبیر خواب انتخابات شما اگر خواب یک صندوق رای را ببینید نشانه آن است که باید مواظب اطرافیانتان باشید زیرا آدمهای خوبی نیستند.

خواب انداختن رای به صندوق:

دیدن خودتان در حالی که رای را به صندوق می اندازید نشانه آن است که همراه و رفیقتان را عوض خواهید کرد. اگر خواب ببینید که دیگران درحال انداختن رای در صندوق هستید نشانه آن است که شکستهایی را تجربه خواهید کرد.

خواب گشودن صندوق رای انتخابات:

اگر در خواب خودتان را در حال باز کردن صندوق رای ببینید نشانه پیش آمدن تغییراتی خوب است.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

4 نظر

  1. محسنمحسنsays:

    سلام روزتون بخیر من‌ خواب دیدم در انتخابات مجلس رای اوردم و نماینده یه شهر استان بوشهر شدم واخبار داشت زیر نویس میکرد اسم شهر را و من به خانواده گفتم نماینده این شهر شدم برامون عجیب بود که من پذیرفته شدم که برادرم گفت مردم دیگه به جوون ها رای میدن تو همین زمان بزرگ فامیل بهم زنگ زد و گفت برو انصراف بده من داشتم می رفتم که خانواده منصرفم کردند و بهشون گفتم من بعد این که استخدام شرکت نفت بشم می تونم بعد نمایندگی یکی از معاونان وزاذت نفت بشم ایا تعبیر داره خواب من سپای از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر آن است که موضوعی باعث ناراحتی شما می‌شود.

  2. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم در انتخابات به امام مهدی رای دادم چون هیچ کدوم از کاندیداها رو قبول نداشتم. تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دعای فرج رو زیاد بخونین

  3. زهرازهراsays:

    من خواب دیدم امام علی هم واسه انتخابات ریاست جمهوری جدید کاندید شدن چه تعبیری دارد؟

  4. مرتضی حسینی زادهمرتضی حسینی زادهsays:

    سلام وقتتون بخیر. یکی از نزدیکان ما خواب دیده بود که من در انتخابات شورا شهری ، رای آوردم . ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین