تعبیر خواب زنجبیل

زنجبیل نوعی گیاه دارویی معروف است که به دلیل دارا بودن خواص فراوان هم در آشپزی و هم به منظور استفاده دارویی کاربرد زیادی دارد. زنجبیل منبع با ارزشی از ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین گروه B، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، کلسیم، سدیم، بتاکاروتن و سیلیکون می باشد. برخی از خواص بیشمار زنجبیل در زمینه درمانی شامل پیشگیری از تهوع و استفراغ، اسپاسم روده، کم اشتهایی، برونشیت و مشکلات روماتیسم است. همچنین مطالعات نشان داده است که زنجبیل از جمله گیاهانی است که خواص ضد سرطانی دارد.

ممکن است شما هم در عالم رویا خواب زنجبیل را دیده باشید. به طور مثال در عالم خواب مشاهده کرده باشید که زنجبیل می خورید یا زنجبیل را در چای ریخته و آن را از طریق نوشیدن چای مصرف می کنید. احتمال دارد شما در خواب زنجبیل را به صورت های مختلفی ببینید. ممکن است در خوابتان زنجبیل را به حالت کوبیده یا نکوبیده ببینید. همه اینها جزو موارد گوناگونی است که احتمال دارد بر اساس آن زنجبیل را در خواب هایتان ببینید. اگر شما نظیر چنین خواب هایی دیده باشید احتمالا این پرسش در ذهنتان ایجاد شده باشد که معنا و مفهوم دیدن زنجبیل در خواب چه چیزی می تواند باشد؟ در این فرصت به بیان تعبیر خواب زنجبیل از نظر علم تعبیر خواب و به روایت معبران بزرگ می پردازیم. با تعبیر خواب زنجبیل ما را همراهی کنید.

تعبیر خواب خوردن زنجبیل ، تعبیر خواب کوبیدن زنجبیل

تعبیر خواب زنجبیل به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین بصری در رابطه با معنای دیدن زنجبیل در عالم خواب چنین اظهار می دارد: دیدن زنجبیل در عالم خواب بر غم و اندوه و غصه و ناراحتی دلالت می کند. اگر کسی در خواب ببیند زنجبیل می خورد به معنی وارد آمدن ضرر و زیان خواهد بود. برخی از معبران در مورد تعبیر دیدن زنجبیل در خواب عقیده دارند: خوردن زنجبیل در عالم رویا نشانه خصومت و گفتگو می باشد. خوردن زنجبیل در عالم خواب بدون سود و فایده خواهد بود.

تعبیر خواب زنجبیل به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

طبق نظر منوچهر مطیعی تهرانی راجع به تعبیر خواب زنجبیل می توان گفت زنجبیل یکی از انواع سس های تند غذایی می باشد که مشاهده آن در عالم خواب به نامرادی و ناامیدی تعبیر شده است. یکی از معبران گفته است زنجبیل در خواب نشان دهنده ضرر و زیان است. معبر دیگری عقیده دارد به مفهوم دشمنی و گفتگو است. در هر دو حالت دیدن زنجبیل در خواب به شیرین کامی تعبیر نمی شود و نشانه ای غم و غصه و ناراحتی را برای بیننده خواب در بر خواهد داشت. چنانچه بیننده خواب زنجبیل کوبیده در خواب ببیند یا این که آن را در خواب به صورت نکوبیده مشاهده نماید تعبیر آن یکسان و مشابه خواهد بود.

تعبیر خواب زنجبیل از دید کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ در مورد تعبیر دیدن زنجبیل در عالم خواب از جنبه روانشناسی می گوید: مشاهده زنجبیل در عالم خواب نشانگر وجود امنیت و آسایش در زندگی شما است. با این وجود شما نیازمند آن هستید که مقداری هیجان بیشتر و همچنین تنوع به زندگی خود اضافه نمایید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. بی نامبی نامsays:

    سلام. در عالم بیداری با شوهرم قهرم و منزل پدرم هستم. خواب دیدم خونه خودم هستم. درِ خونه به صدا در اومد وقتی رفتم در رو باز کنم شوهرم با دوتا از همکاراش پشت در بودن که اونا هم با خانواده خودشون بودن. شوهرم یه سری خرید هم دستش بود. تعارف کردم مهمونا اومدن تو خونه. کتری رو هم گذاشته بودم روی گاز انگار آبش به جوش اومده بود و چای هم درست کرده بودم. شوهرم یه مقدار پودر زنجیل بهم داد گفت ازش بریز داخل چای ولی من گفتم نه نمیخواد طعم چای بد میشه. شوهرم خودش رفت به جای اینکه زنجیل رو داخل قوری چای بریزه همش رو ریخت داخل کتری و یکم قند هم انگار لابلای پودر زنجیل بود. من از این کارش ناراحت شدم گفتم چرا آب کتری رو خراب کردی. انگار جاری و خواهر شوهرم هم بودن ولی من با جاریم بحث میکردم که تو بودی زندگی منو نابود کردی و بین من و شوهرم فاصله انداختی اون اول از خودش دفاع کرد ولی بعد ساکت شد. خواهر شوهرم هم به بحث ما دوتا فقط نگاه میکرد. وسط بحث بودیم که یهو گوشی شوهرم زنگ خورد و شوهرم شروع کرد ب دفاع کردن از خودش انگار میخواستن به خاطر بدهی جلبش کنن. شوهرم خیلی ترسیده بود و شروع کرد به گریه کردن. ازش پرسیدم چی شده بهم نگفت باز ازش سوال کردم گفت چیزی نیست مشکل خودمه منم ناراحت شدم بهش گفتم من نامحرمم که بهم نمیگی و رفتم یه کیف برداشتم که وسایلمو جمع کنم برم خونه پدرم که خودش کیفم رو گرفت و پرتش کرد و مانع از رفتنم شد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات و اتفاقاتی است که در عالم بیداری روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  2. بنفشهبنفشهsays:

    سلام ،وقتتون بخیر ،خواستم اگر مقدور هست خوابم تعبیر کنید ،پسرم گفت که توی خواب دیده میخواسته بره خونه عمه اش ،اماکلید نداشته وقتی اونجا رسیده دیده در خونشون باز هست ودارن خونه رو خراب میکنند وارد سالن میشه میبینه پدر شوهرم که فوت کرده دراز کشیده توی سالن ،بعد میشینه وچای و زنجبیل دارچین یا زنجبیل تنها داخل چای ریخته میخوره ،ممنون میشم تعبیر کنید