چکار کنید که یک مرد به شما پیشنهاد ازدواج بدهد؟

زمانی که با تمام قلبتان متوجه می شوید که آماده ی ازدواج با مرد رویاهایتان هستید؛ نمی توانید تا ابد منتظر پیشنهاد او برای ازدواج بمانید. شما ممکن است با دیدن بی توجهی مرد مورد علاقه تان و اینکه تعطیلات را بدون او سپری می کنید و یا روزهایتان را بدون او می گذرانید؛ ناامید شوید. اما قبل اینکه امیدوار باشید تا مرد مورد علاقه تان از شما درخواستی بکند؛ بهتر است بدانید می توانید 5 کار برای پیشنهاد دادن او انجام دهید.

1.به او فشار وارد نکنید.

آیا شما به طور مداوم در مورد اینکه دلتان می خواهد عروس شوید؛ به او طعنه می زنید؟ آیا هر لحظه به یادآوری می کنید که دلتان می خواهد عروس شوید؟ اگر شما همیشه اینگونه رفتار کنید و او را تحت فشار قرار دهید تا به شما پیشنهاد دوستی بدهد؛ او تمایل کمتری به انجام اینکار خواهد داشت. چون تحت فشار و استرس قرار می گیرد. با اینکه ممکن است شما با طرح این مسئله احساس خوبی داشته باشید؛ اما بسط دادن این قضیه به تمام مکالماتتان، باعث می شود که مرد مورد علاقه تان تحت فشار قرار بگیرد. با این حال، اگر به او فشاری وارد نکنید و طبق جریان باد، پیش بروید؛ او تمایل بیشتری به طرح مسئله ازدواج می کند؛ زیرا این چیزیست که او می خوهد انجام دهد و برای انجام دادنش تحت فشار نیست.

2. با دوستان متأهلتان بیرون بروید.

صرف زمان با هم سن و سالان متأهلتان، می تواند یک راه عالی باشد تا مرد موردعلاقه شما فواید ازدواج را بداند. با انتخاب اینکه با دوستان متأهلتان بیرون بروید؛ به او نشان می دهید که اولین نفری نیست که این تصمیم بزرگ را می گیرد و افراد زیادی قبل او ازدواج کرده اند و به این تعهد بزرگ، پایبند هستند. به علاوه، اگر شما با دوستان متأهلتان تماس بیشتری داشته باشید؛ مرد مورد علاقه شما با مزایای داشتن یک شریک همراه، بیشتر آشنا می شود.

3. واقع بین باشید.

زمانی که شما آماده ازدواج می شوید؛ باید بدانید که ممکن است مردتان با شما هم عقیده نباشد. تصمیم به ازدواج، باید چیزی باشد که هردوی شما از ته دلتان بخواهید و اگر مردی در مورد ازدواجش، ابراز نگرانی کند؛ احتمالا برای این تصمیم بزرگ آماده نیست. دقت کنید تا با ذهن و قلبی باز، عقایدتان را بیان کنید. در یک رابطه شاد و سالم، مهم است که صراحتا، صادقانه و بدون قضاوت در مورد آینده بحث شود. به منظور اجتناب از شکستن قلبتان، مطمئن شوید که خواسته های شما واقع گرایانه و محترمانه هستند.

4. مراقب باشید.

اگر قادر باشید که به مردتان نشان دهید که چقدر برایتان مهم است؛ می توانید او را خوشحال کنید. تا زمانی که شما او حمایت کنید و مراقبش باشید؛ او بهتر درک می کند که چرا باید به شما پیشنهاد ازدواج دهد و شما را از دست ندهد. اگر شما رفتاری ساختگی و از سر اجبار داشته باشید؛ باید تلاش زیادی کنید تا او شما را درک کند و بفهمد که چه انتخاب فوق العاده ای داشته است. مطمئن شوید که او متوجه قدردانی شما می شود. هر چه بیشتر به او انگیزه بدهید؛ احتمال اینکه مرد دلخواهتان از شما خواستگاری کند بیشتر می شود.

5. اتمام حجت نکنید.

شاید اتمام حجت با مرد مورد علاقه تان، مثل وادار کردنش به ازدواج به نظر بیاید. این کار یک روش خطرناک است و می تواند به شما آسیب برساند. هرگز نباید کسی وادار شود تا با شخص دیگری ازدواج کند. شما می توانید با مردتان مکالمه صادقانه ای داشته باشید و بگویید که نمی توانید تا ابد منتظرش بمانید. اما، هرگز نباید به او اولتیماتوم بدهید و از او بخواهید که یا شما را همین الان انتخاب کند و یا برای همیشه از زندگیش می روید.

به جای آن، با رفتارهایتان می توانید به او کمک کنید تا برای ازدواج با شما سریع تر تصمیم بگیرد. پس قبل از اینکه رابطه تان را به خاطر یک اولتیماتوم خراب کنید؛ باید یک گفتگوی عمیق و صادقانه با مردتان داشته باشید و تصمیمی بگیرید که برای آینده هردویتان مفید باشد.


بیشتر بخوانید :

7 نوع از مردان، که باید از داشتن رابطه با آن ها اجتناب کرد.


منبع: liveabout

ترجمه : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...