7 مکانی که بعد از شکست عشقی نباید به آنجا بروید.

هیچ کس نباید شما را به خاطر یادآوری خاطرات خوبتان سرزنش کند. با این حال، بهتر است بدانید وقتی تلاش می کنید بر یک شکست عشقی غلبه کنید؛ یادآوری خاطرات گذشته تان، کار هوشمندانه ای نیست. زمانی که شما در تلاش برای فراموش کردن عشق سابقتان هستید؛ نباید به یاد لحظات شیرین و خاطره انگیزی بیفتید که در کنار هم گذرانده اید. شما فقط باید سعی کنید با احساسات ناشی از شکست عشقیتان مقابله کنید تا اوضاع روحیتان بهتر شود و به سمت آینده ای روشن حرکت کنید.

 البته باید به خاطر این خاطرات خوب ممنون باشید. در آن زمان هیچ چیز اشتباهی در فردی که این خاطرات را با او داشته اید وجود نداشته است. با این حال، تا زمانی که زخم هایتان تازه هستند و التیام نیافته اید نباید سمت کسی که به شما آسیب رسانده، برگردید. و این مسئله شامل مکان هایی که معنای احساسی خاصی برایتان دارد نیز می شود. اگر شما در تلاش برای فراموش کردن این واقعه  تلخ در زندگیتان هستید؛ مکان های مشخصی وجود دارند که باید از رفتن به آن ها اجتناب کنید.

 به یاد داشته باشید که تمام احساسات شما واقعی و درست هستند. هرگز احساس نکنید که احساساتتان یک عکس العمل نسبت به رفتار طرف مقابلتان هستند و همینطور شما نباید فکر کنید که رفتارتان غیر منطقی است. خیلی مهم است که به احساساتتان بها بدهید؛ چون فقط از این طریق است که می توانید به سمت جلو حرکت کنید. شما نمی توانید احساساتتان را به امید از بین رفتنشان، نادیده بگیرید. 

اگر احساساتتان را تأیید نکنید؛ آن ها به آرامی شما را نابود می کنند. احساسات شما تنها زمانی از بین می روند که آن ها را تایید کنید و با آن ها روبرو شوید. اگر به مکان هایی بروید که برای شما و عشق سابقتان بار معنایی زیادی داشته است؛ به خودتان آسیب می زنید. شما با این کارتان، حرکت به سمت جلو را برای خودتان سخت تر می کنید.

البته طبیعی است که زمانی که احساس دلتنگی می کنید؛ به آن مکان ها بروید. شما می خواهید تمام احساسات خوبتان را در این مکان ها مرور کنید؛ اما شما احساس خوبی از بودن در این مکان ندارید.شما درد زیادی احساس می کنید و واقعا دلتان برای عشق سابقتان تنگ شده است. شما فکر می کنید با دیدن مکان های جدید، احساس بهتری خواهید داشت. اما باید بدانید با این کارتان ضربه زیادی به خودتان می زنید. شما به خودتان فرصت نمی دهید که به زندگی برگردید. پس تا زمانی که زخم هایتان التیام نیافته اند؛ نباید به این مکان ها برگردید.

 1.مکانی که در آن جا همدیگر را ملاقات کردید.

احساسات بسیاری ممکن است با برگشتن شما به این مکان، در وجودتان زنده شود. این مکان، جایی است که رابطه عاشقانه تان را در آن شروع کردید. این مکان در نهایت به مکانی تبدیل شده است که قلبتان را می شکند.

2. مکانی که اولین بار همدیگر را بوسیدید.

اولین بوسه، یک مسئله احساسی بزرگ است. این اولین مرحله از ارتباط فیزیکی دو نفر است. شاید بهتر باشد که از رفتن به این مکان اجتناب کنید. شما باید به خودتان یادآوری کنید که نباید به این مکان برگردید.

3. مکانی که اولین سالگرد آشناییتان را جشن گرفتید.

سالگرد آشنایی نیز مسئله مهمی است. هر رابطه ای که بیش از یک سال طول بکشد؛ فراموش کردن خاطراتش نیز سخت می شود.

4.نقطه اشتراکتان به عنوان یک زوج

همیشه مکانی وحود داشته است که هر دویتان دوست داشتید به آنجا بروید. شما باید برای مدتی از این مکان دور باشید.

5. فروشگاه های جواهر فروشی که پر از زوج های شاد است.

شما به این زودی ها حلقه نامزدی از طرف کسی دریافت نمی کنید. پس بهتر است در مکانی که پر از زوج های شادی است که به مرحله بعدی رابطه شان فکر می کنند؛ دوری کنید.

6. هر جایی که با دوستانتان که روابط عاشقانه ای دارند؛ رفته اید.

شاید بهتر باشد خود را از افرادی که در روابط عاشقانه هستند؛ دور نگه  دارید. شما هنوز در حال مقابله با شکست عشقی هستید که در گذشته داشته اید.

7. هر جایی که فکر می کنید به یاد عشق سابقتان می افتید.

اگر واقعا می خواهید بر شکست عشقی خود غلبه کنید؛ باید کمی فضا به خودتان بدهید. و این به این معنی است که از مکان هایی که شما را به یاد عشق سابقتان می اندازند؛ دوری کنید.

منبع:  relrules

ترجمه : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...