7 دلیلی که نشان می دهد بعد از شکست عشقی آمادگی پذیرش رابطه دیگری را دارید.

شکست های عشقی، سخت و خشن هستند و بسیاری از مردم نمی توانند با این واقعیت کنار  بیایند. آن ها به خاطر احساسات بی شماری که در حال تجربه اش هستند؛ به شدت تحت تأثیر قرار می گیرند.شما سعی می کنید همه چیز را درک کنید؛ در حالی که همزمان با درد و اندوه از دست دادن عشقتان مواجه هستید. گاهی این ریسک وجود دارد که شخص ایده آلی را پیدا نکنید؛ ولی شما شانس این را دارید که عشق جدیدی را به زندگیتان وارد کنید. هر وقت این اتفاق افتاد؛ سعی کنید کنترل حواس خود را از دست ندهید. باید تمام تلاشتان را برای این کار بکنید.

هیچ کس نمی خواهد شما را متهم کند. هیچ کس از شما انتظار ندارد که به سرعت از غم جدایی از عشقتان، رها شوید. شما مجبور نیستید خودتان را آرام نشان دهید. هر وقت که توانستید باید رو به جلو حرکت کنید و هیچ اشکالی ندارد که سرپا شدن شما، مدتی طول بکشد.

اما مسئله این است که شما باید روبراه شوید. چون این عشق، برای شما میسر نشد؛ دلیل بر این نیست که شما لیاقت عشق را ندارید. عشق، مطمئنا به همه انسان ها تعلق دارد.شما فقط باید باور کنید که لیاقت عشق را دارید و روزی عشق وارد زندگیتان خواهد شد. وقتی عشق وارد زندگیتان شود؛ خواهید دید که بهترین چیزی است که تا به حال در زندگی تان تجربه اش کرده اید. شما فقط باید امیدوار باشید که دوباره بتوانید عاشق شخص دیگری شوید.

اگر همچنان عاشق شریک سابقتان باشید؛ احتمالا دلتان نمی خواهد با شخص دیگری قرار بگذارید. شما باید مطمئن شوید که آماده این مرحله از زندگیتان هستید. شما نمی خواهید خودتان را برای ملاقات با شخص دیگری تحت فشار قرار دهید. اما هر وقت که آماده بودید باید این کار را انجام دهید و از نا امیدی و ناراحتی خلاص شوید.

اگر به نشانه هایی نیاز دارید تا بدانید آمادگی پذیرش رابطه دیگری را دارید؛ این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است. اگر تعداد زیادی از این علایم در شما مشاهده می شود؛ ثابت می کند که شما بعد از شکست عشقی، آمادگی پذیرش رابطه جدیدی را دارید.

1.از تنهایی نمی ترسید.                                                   

شما دیگر از تنها بودن، نمی ترسید. شما قوی و مستقل هستید و می دانید که می توانید به خودتان اتکا کنید. شما می توانید مراقب خودتان باشید و لازم نیست در یک رابطه عاشقانه باشید تا این مسائل را در زندگیتان احساس کنید. شما به این نتیجه رسیده اید که نیازی نیست برای رضایت از زندگی و خوشبختی در یک رابطه عاشقانه باشید.

2. شما غرق در احساسات شخصی و علایق و دوستانتان هستید.

شما دیگر وقتی برای فکر کردن درباره جدایی ندارید. چون سرتان به شدت با علایق و سرگرمی های خودتان شلوغ است. شما زمان و انرژی زیادی را صرف دوستان و سرگرمی های مورد علاقه تان می کنید. مثل اینکه اصلا یک جدایی سخت را تجربه نکرده اید.

3. شما آماده هستید تا احساساتتان را با  شخص دیگری در میان بگذارید.

شما با جداییتان، احساسات زیادی را تجربه کرده اید. اما هیچ یک از این احساسات، منفی نیستند. احساسات شما نسبت به شخص دیگری برانگیخته شده اند و احساس می کنید عشق زیادی در قلبتان دارید که می خواهید به شخص دیگری بدهید.

4. شما تمایل دارید با دیگران بیرون بروید و قرار ملاقات های عاشقانه ای داشته باشید.

شما نسبت به اینکه قرار ملاقاتتان چگونه پیش خواهد رفت کنجکاو هستید. شما دوست دارید بیرون بروید و کنجکاوی شما نشانه خوبی است؛ زیرا نشان می دهد شما نسبت به اتفاقاتی که قرار است در آینده تان بیفتد؛ کنجکاو هستید.

5. شما به مصالحه و سازش تمایل نشان می دهید.

شما می دانید چیزهایی در وجود شما هست که می توانید روی آن کار کنید و آن را بهبود بخشید. و مهمتر از همه این است که شما به این درک رسیده اید که برای موفقیت در عشق، باید مایل به مصالحه با طرف مقابلتان باشید.

6. شما هنوز مایل هستید تا مرزهای خود را حفظ کنید.

ممکن است شما بخواهید خود را با شخص دیگری در زندگی تطبیق دهید؛ اما هنوز تمایل به حفظ مرزهایتان دارید. شما می خواهید مطمئن شویدکه استانداردها و نیازهای اساسی خود را رها نمی کنید.

7. دیدن شریک سابقتان با شخص دیگری شما را از نظر احساسی تحت تاثیر قرار نمی دهد.

وقتی می شنوید شریک سابقتان به شخص دیگری تعلق دارد؛ احساس حسادت نمی کنید. شما این حقیقت را پذیرفته اید که هر یک از شما، راه های متفاوتی را برای زندگی انتخاب کرده اید. شما با دانستن اینکه شریک سابقتان عاشق شخص دیگری شده است؛ حالتان خوب است.

منبع  : relrules.com 

ترجمه : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...