5 ایده جذاب برای قرارهای ولنتاین!

هرچه به ولنتاین نزدیکتر می شوید؛ ممکن است شما فشار زیادی را تحمل کنید تا بتوانید یک تجربه عالی و هیجان انگیز، برای شریکتان، تدارک ببینید. انتخاب یک ایده رومانتیک، احتمالا برای شما چالش برانگیز خواهد بود تا بتوانید یک قرار به یاد ماندنی را برای عشقتان، مهیا کنید. خوشبختانه، در این مقاله، 5 ایده جذاب، برای قرارهای ولنتاین، آورده ایم تا با استفاده از آن ها، به عشقتان نشان دهید که چقدر بودن او، برایتان مهم و خاص است.

1.یک شام عاشقانه درست کنید.

چه شما یک آشپز ماهر باشید؛ و یا در حال یادگیری درست کردن پاستا باشید؛ پختن یک شام عاشقانه، برای عشقتان، یک گزینه عالی، برای روز ولنتاین است. شما با درست کردن غذا برای شریکتان، یک قدم به جلو برمی دارید. به عنوان مثال، اگر فکر می کنید که شریکتان، عاشق دسر است؛ بعد از صرف غذا، برایش یک دسر بیاورید؛ این کار شما، نشان می دهد که شریکتان را خوب می شناسید و برای خواسته هایش اهمیت قائل هستید.

2. یک آشپز خصوصی استخدام کنید.

اگر به دنبال ایده ی خاصی، برای ولنتاین هستید و می خواهید عشقتان را تحت تأثیر قرار دهید؛ اما، دوست ندارید تمام وقت خود را در آشپزخانه صرف کنید؛ استخدام یک سرآشپز خصوصی، برای درست کردن یک غذای دو نفره عالی، ایده ی معرکه ای به نظر می رسد. این کار، به شما امکان می دهد که یک وعده عالی، در خلوت دو نفره تان صرف کنید و لذت ببرید.

3. یک اتاق در هتل رزرو کنید.

گذراندن وقت در هتل، با عشق زندگیتان، راهی منحصر به فرد، برای لذت بردن از ولنتاین است. بسیاری از هتل ها، مزایای مخصوص به ولنتاین را برای میهمانان خود دارند. به علاوه، صرف زمان، با همسرتان، در محیط های جدید و رومانتیک، باعث افزایش صمیمیت، در رابطه شما می شود.

4. به چشمه های آب گرم و تفرجگاه های طبیعی بروید.

اگر می خواهید شریک زندگیتان را واقعا خوشحال کنید؛ رفتن به تفرجگاه های طبیعی، یک راه بی نظیر برای گذراندن روز عشق در کنار شریکتان و دیدن خوشحالی او است. اگر بتوانید به چشمه های آب گرم بروید؛ به هر دوی شما خیلی خوش خواهد گذشت.

5. برای یک شب ویژه، در بیرون از خانه برنامه ریزی کنید.

روز ولنتاین، یک فرصت عالی است تا از خانه بیرون بروید و چیزهایی که تا به حال با شریکتان امتحان نکرده اید را اجرا کنید. برای مثال، با همدیگر به یک کنسرت موسیقی بروید و یا به دیدن یک تئاتر بروید؛ حتی می توانید به یک شهربازی مخصوص بزرگسالان بروید و لذت باز های دو نفره را امتحان کنید. در حقیقت، زمانی که شما تصمیم می گیرید که یک کار خاص و هیجان انگیز با شریکتان، انجام دهید؛ رابطه شما جذاب و زنده می ماند. به علاوه، اگر اوقات خوشی را در آن جا سپری کنید؛ در آینده هر وقت به آن جا بروید؛ خاطرات خوش آن روزها در ذهنتان زنده می شود و عشقتان نسبت به شریکتان افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال، اگر بهترین صندلی ها را برای تئاتر انتخاب کنید و یا از مسئول تئاتر بخواهید که ولنتاین را از طریق بلندگو به شریکتان تبریک بگوید؛ تصور کنید که عشقتان تا چه اندازه، شاد می شود!

این کار ها را انجام دهید و از روز ولنتاین در کنار عشق زندگیتان، لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی این بخش :

اگر به دنبال یک هدیه ارزان برای ولنتاین هستید؛ این مطلب را بخوانید!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...