توصیه های کلیدی، برای مردانی که در رابطه عاشقانه هستند!

روابط عاشقانه، می تواند برای افراد، بسیار با ارزش و لذت بخش باشند؛ در عین حال، این روابط، کمی چالش برانگیزند. مهم نیست چند سال را با شریک زندگیتان گذرانده اید؛ شما باید دائماً تلاش کنید و رابطه تان را با شریک زندگیتان، قوی و سالم نگه دارید. اگر شما مردی هستید که به دنبال بهبود رابطه خود با شریک زندگیتان هستید و می خواهید زندگی بهتری برای شریکتان بسازید؛ این 5 نکته کلیدی، به شما کمک می کنند تا به موفقیت واقعی، در روابط عاشقانه تان برسید.

1.سعی کنید که شنونده خوبی باشید.

یکی از نکته های کلیدی، برای بهبود روابطتان با شریک زندگیتان، کار بر روی مهارت های گوش دادن است. اگر شما تمایل دارید با شریکتان صحبت کنید و متوجه می شوید که او، دائما در حال تکرار حرف هایی است که به شما زده است؛ در واقع، شما به شریکتان نشان می دهید که صحبت های او برای شما اهمیتی ندارد؛ چون شما واقعاً به او توجه نمی کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید؛ این است که به همسرتان گوش دهید. به عنوان مثال، اگر شما علاوه بر کلمات، به لحن صدا و زبان بدن شریکتان، توجه نشان دهید؛ بینش بهتری از احساس او خواهید داشت و با این کار، می توانید قلب او را به دست بیاورید.

2. از لحاظ عاطفی، برای همسرتان سودمند باشید.

آیا شما تمایل دارید که احساسات خود را با شریکتان در میان بگذارید و یا آنچه در ذهنتان می گذرد را از او پنهان می کنید؟ اگر می خواهید یک رابطه ویژه، با عشق زندگیتان داشته باشید؛ باید تلاش کنید و به شریکتان اجازه دهید که وارد جزئیات زندگی شما شود و بتوانید راحت با او درد و دل کنید. به عنوان مثال، اگر تمایل داشته باشید که احساسات خود را در مورد یک روز سخت کاری، با او در میان بگذارید؛ هرگز نباید احساس کنید که آسیب پذیر به نظر می رسید. باید بتوانید راحت و آسوده، در مورد گذشته خود با شریکتان صحبت کنید. با این کارتان، شما به شریکتان نشان می دهید که چقدر انعطاف پذیر هستید و روحیه لطیفی دارید؛ همچنین، شریکتان متوجه می شود که عمیقاً به او اعتماد دارید.

3. چیزهای جدیدی را امتحان کنید.

اگر می خواهید سلامت رابطه ی عاشقانه خود را بهبود بخشید؛ باید بتوانید شریکتان را راضی نگه دارید. مثلا می توانید به جای کارهای تکراری که آخر هفته ها انجام می دهید؛ در فعالیت های جدیدی شرکت کنید و مکان های جدیدی را امتحان کنید. با این کارتان، از خسته کننده شدن رابطه تان جلوگیری می کنید. کمی تلاش برای رابطه تان، باعث طراوت و هیجان انگیزتر شدن زندگیتان می شود.

4. به قول هایتان عمل کنید.

زنان می خواهند با مردی ارتباط عاشقانه برقرار کنند؛ که بتوانند به او اعتماد داشته باشند. یک نکته ضروری، در تمام رابطه ها این است که باید به قول هایتان عمل کنید. اگر شما، جزء افرادی هستید که مردم را ناراحت می کنید؛ به ندرت سر وقت در قرارهایتان حاضر می شوید و به انجام تعهداتتان، اهمیتی نمی دهید؛ شریک شما نمی تواند به شما وفادار بماند. بر سر قول و قرار ماندن، یکی از راه هایی است که به شریک زندگیتان نشان می دهید که چقدر به او اهمیت می دهید؛ زیرا به او ثابت می کنید که می تواند روی حرف شما حساب کند.

5. همیشه حاضر و در دسترس باشید.

 اگر می خواهید زندگی و رابطه تان را با شریکتان بهبود بخشید؛ باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید. در جامعه پر سرعت امروز، باید سعی کنید و همه کارهایتان را به تعادل برسانید. اگر در کنار شریکتان زمان خود را سپری می کنید ولی حواستان تمام وقت به گوشی و رسانه های مجازی گرم است؛ مطمئناً در رابطه تان دچار مشکل می شوید.

زمانی که بتوانید از لحاظ روحی و جسمی درکنار شریکتان باشید و تمام عوامل حواس پرتی را از خود دور کنید؛ می توانید یک گفتگوی عمیق و صمیمی با شریکتان برقرار کنید و به جای خیره شدن به صفحه گوشی، به چشمان یکدیگر خیره شوید. در این حالت، احساس صمیمیت بیشتری می کنید و رابطه تان را از این طریق، تقویت می کنید.

مطالب پیشنهادی این بخش :

5 احساسی که زوج ها در رابطه عاشقانه تجربه می کنند

آیا با شخص درستی در رابطه عاشقانه هستید؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...