چه کار کنید که یک مرد دوباره کنارتان برگردد؟

پس از گذشت مدتی جدایی، از شریک عاطفی سابقتان، کاملا طبیعی است که دلتان بخواهد دوباره کنارتان برگردد. شما در گذشته رابطه ای عالی و عاشقانه داشتید و عمیقا به یکدیگر اهمیت می دادید و آینده را در کنار یکدیگر تصور می کردید. ولی حالا که از هم جدا شده اید؛ نمی توانید کمکی به او بکنید ولی دلتان می خواهد که او دوباره به کنارتان برگردد. خوشبختانه، 5 قدم کلیدی، برای اینکه یک مرد با کمال احترام، به کنارتان برگردد؛ وجود دارد.

1.مطمئن شوید که مرد مورد علاقه شما، ازشش را دارد.

قبل از اینکه تصمیم قاطعی بگیرید و او را به زندگیتان برگردانید؛ ابتدا نگاه دقیقی به عملکرد او، در گذشته و زمانی که با هم بودید؛ بیندازید. زمانی که شما رفتار او را با نگاه منتقدانه تری مورد بررسی قرار دهید؛ برایتان آسان تر خواهد بود که تعیین کنید این مرد ارزشش را دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر مرد مورد علاقه تان، در گذشته شما را کنترل می کرد؛ احساس مالکیت نسبت به شما داشت؛ حسود بود و یا از نظر جسمی و روانی به شما آزار می رساند؛ باید گفت که جدا شدن شما، اتفاق خوبی برایتان بوده است و حتی یک ثانیه هم تلاش نکنید که وقت خود را برای این مرد هدر دهید. هدف شما در زندگی باید داشتن انسان هایی باشد که شما را دوست داشته باشند و اگر شریک عاطفی سابقتان، فردی بی ملاحظه، بی مسئولیت و غیر قابل اعتماد است؛ خیلی خوش شانس هستید که از او جدا شده اید و باید عمیقاً خوشحال باشید.

2. به خودتان زمان دهید و روی احساساتتان کار کنید.

زمانی که شما با یک جدایی و شکست عشقی، روبرو می شوید؛ سیلی از احساسات مختلف مثل خشم، نا امیدی و غم، به سمت شما هجوم می آورند. برای اینکه مرد مورد علاقه تان کنارتان برگردد؛ باید با این احساسات مقابله کنید و به تعادل احساسی برسید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. احساسات شما خام، دردناک و سطحی هستند؛ پس باید برای خودتان زمان بگذارید و روی احساساتتان کار کنید.

3. تعیین کنید که دوست دارید چه چیزهایی در زندگیتان تغییر کنند.

اگر می خواهید با شریک عاطفی سابقتان، کنار بیایید ؛ باید بتوانید رابطه تان را ارزیابی کنید و به دنبال پتانسیل هایی برای رشد رابطه تان باشید. برای مثال، اگر شما و مرد مورد علاقه تان، در گذشته در مورد مسئولیت هایتان، اختلاف نظر داشتید؛ می توانید به راه حل هایی فکر کنید که بتوانید شرایط را تغییر دهید تا با مشکلاتی که در گذشته داشتید مواجه نشوید. به دنبال فرصت هایی برای بهبود روابط گذشته تان با یکدیگر باشید و رفتارتان را در صورت لزوم، اصلاح کنید. شما با داشتن راهکارهای مناسب، می توانید آشفتگی هایی که در گذشته با آن مواجه بودید را حل کنید و آمادگی بیشتری برای مقابله با مشکلات داشته باشید.

4. با شریک عاطفی سابقتان، تماس بگیرید.

زمانی که کاملا احساس کردید که آماده اید؛ با شریک عاطفی سابقتان تماس بگیرید. بستگی به خودتان دارد که چگونه با او تماس می گیرید. ممکن است بخواهید به او پیام بدهید؛ یک ایمیل بفرستید؛ یا از طریق فیس بوک یا اینستاگرام پیامی برای او بفرستید. باید راهی را انتخاب کنید که بهتر عمل می کند.

لازم نیست هرچه در قلبتان دارید؛ بیرون بریزید. فقط به سادگی از او بپرسید که دوست دارد با شما بیرون بیاید و یک نوشیدنی بخورد؟ اگر هدف شما این است که او را به زندگیتان برگردانید؛ باید بتوانید یک مکالمه کامل با او داشته باشید. یک مکالمه کامل، به شما کمک می کند تا با قلب و ذهنی باز، هر چه در ذهنتان می گذرد را با او به اشتراک بگذارید.

5. خودتان را برای اتفاقاتی که ممکن است بیفتد؛ آماده کنید.

 در درجه اول، مهم است بدانید که شریک عاطفی سابقتان، ممکن است از دیدار با شما امتناع کند. اگر این اتفاق بیفتد؛ نباید ناراحت شوید و باید به تصمیم او احترام بگذارید. اگر او ملاقات با شما را بپذیرد؛ باید برای زمانی که قرار است کنار هم باشید؛ آماده شوید.

ممکن است شما احساس اضطراب داشته باشید ولی بهتر است بدانید که در ملاقات چه چیزهایی را می خواهید به شریک سابقتان بگویید. داشتن صداقت و صریح بودن، در مورد احساساتتان، به شما کمک می کند تا دقیقا بدانید که چه کار می خواهید بکنید. معنی ملاقات شما ممکن است به عنوان یک بخشش و یا یک معذرت خواهی تعبیر شود. صحبت در مورد آینده ای در کنار هم، به این معنی است که شما تمایل دارید که از گذشته یاد بگیرید و به سمت آینده ای روشن تر حرکت کنید. وقتی علامت صلح را به شریک سابقتان، نشان می دهید؛ به خودتان کمک می کنید تا یک رابطه جدید و بهبود یافته، در کنار هم بسازید.

مطالب پیشنهادی این بخش :

چکار کنید که یک مرد، دلتنگتان شود؟

7 قانون برای اینکه با عشق سابقتان دوست بمانید.

چگونه معشوق رفته را برگردانیم ؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...