چکار کنید که یک مرد، دلتنگتان شود؟

اینکه دلتان بخواهد یک مرد، وقتی کنارش نیستید؛ دلتنگتان شود؛ چیز غیر معمولی نیست. شما دوست دارید وقتی از مردتان دور هستید؛ او به شما فکر کند؛ به خصوص، اگر شما در طول روز به فکر او باشید.

خوشبختانه،پنج راه مهم، برای تغییر رویه شما وجود دارد که باعث می شود؛ مردتان دلتنگتان بشود؛ در حالی که شما به اندازه او احساس دلتنگی نمی کنید.

1.خیلی در دسترس نباشید.

اگر می خواهید یک مرد، واقعا دلتنگتان شود؛ اولین قدم، این است که تلاش کنید و تعداد دفعاتی را که با او سپری می کنید؛ به حداقل برسانید.

مطمئنا، شما دوست دارید صبح، ظهر و شب را در کنار او بگذرانید؛ اما، اگر همیشه در اطرافش باشید؛ مردتان فرصتی برای دلتنگی پیدا نخواهد کرد. از طرف دیگر، اگر خود را از دسترس خارج کنید و مدت زمانی را که با هم می گذرانید را به حداقل برسانید؛ باعث می شوید که مردتان بیشتر به شما فکر کند و دلتنگتان شود.

2. اسرار آمیز بمانید.

کمی اسرار آمیز بودن، یک راه عالی برای جذابیت است و باعث می شود مرد شما، دلتنگتان شود. مثلا، اگر مرد شما، در مورد مکانی که هستید سوال پرسید؛ همه چیز را توضیح ندهید و یا جزئیات را در مورد اینکه با چه کسی هستید؛ نگویید. این کار، باعث می شود که او بیشتر به شما فکر کند و تصور کند که کجا هستید و زمانتان را با چه کسانی سپری می کنید.

زمانی که شما، قادر به اینگونه اسرار آمیز بودن باشید؛ او حتماً دلتنگتان می شود. وقتی مردتان، تصور می کند که شما در شهر می گردید و با دوستانتان می خندید و خوش می گذرانید؛ دلتنگتان می شود و آرزو می کند که کاش در کنارتان بود.

3. در پاسخ دادن به او، زمان را در نظر بگیرید.

آیا وقتی مردتان، در طول روز، به شما پیام می دهد و یا هنگام شب، شب بخیر می گوید؛ به سرعت جواب او را می دهید؟ ممکن است دلتان بخواهد در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ او را بدهید و هرچه در قلبتان دارید را بیرون بریزید. یک پاسخ سریع و عاشقانه، هیچ کمکی به شما نمی کند و باعث نمی شود که مردتان دلتنگتان شود. از طرف دیگر، اگر صبر کنید و کمی او را منتظر بگذارید و سپس، جوابش بدهید؛ روش خوبی برای دلتنگ کردن او پیش گرفته اید. شما می توانید فرصت های زیادی به او بدهید و باعث شوید بیشتر به شما فکر کند؛ مثلا، برای چند ساعت به او پیام ندهید و او را منتظر بگذارید تا به صفحه گوشیش نگاه کند و در انتظار پیامی از طرف شما باشد. هیچ قاعده ای وجود ندارد که باید چه کاری انجام دهید؛ بنابراین، زمان خود را سپری کنید و ببینید مردتان، بیشتر به کدام کار شما، واکنش نشان می دهد و بیشتر دلتنگ می شود.

4. خودتان را عادت دهید که شما به کارها پایان دهید.

اگر به دنبال راهی ظریف، و در عین حال، قوی هستید تا کاری کنید که مردتان دلتنگتان شود؛ زمان آن است تا کنترل بیشتری بر روی کارهایتان داشته باشید. اولین کار، این است که شما به صحبت ها و پیام هایتان پایان دهید. یعنی؛ سعی کنید همیشه، شما به تماس های تلفنی تان، پایان دهید و یا اگر یک بعد از ظهر را کنار هم بودید؛ شما اولین نفری باشید که مردتان را ترک می کند و خداحافظی می کند.

زمانی که کنترل اوضاع را به دست بگیرید؛ مردتان بیشتر دلتنگتان می شود. با این ترفندها، او همیشه به شما فکر می کند؛ چون  شما اولین کسی هستید که او را تنها می گذارد.

5. زندگی شخصی خودتان را داشته باشید.

مهمترین نکته، این است که وقتی شما زندگی شخصی خودتان را داشته باشید؛ احتمال اینکه مردتان دلتنگتان شود؛ بیشتر است. اگر شما از آن دست افرادی هستید که دوستان و سرگرمی هایتان را بخاطر یک مرد، کنار می گذارید؛ زمان آن است تا در استراتژی های خود تجدید نظر کنید. اگر شما مردی را دوست داشته باشید؛ نباید از دوستان و سرگرمی های مورد علاقه تان، غفلت کنید؛ این چیزی است که باعث می شود که برای دیگران جذاب شوید. اگر می خواهید یک نفر دلتنگ شما شود؛ باید درگیر فعالیت هایی شوید که از آن لذت می برید.

وقتی یک مرد به زندگی شما اضافه می شود؛ باید جزئی از زندگی شما شود؛ نه مرکز توجه شما! و اگر بخواهید که او دلتنگتان شود؛ باید تا به آنچه که هستید؛ ادامه دهید.

مطلب های پیشنهادی :

روش های خلاقانه برای اینکه به همسرتان بگویید دلتنگش هستید!

5 جمله که هر روز بگویید و ازدواجتان را تقویت کنید!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...