اگر به دنبال یک هدیه ارزان برای ولنتاین هستید؛ این مطلب را بخوانید!

با اینکه ممکن است شما دیوانه وار عاشق شریکتان باشید؛ اما برای هدیه ولنتاین، نباید با صرف هزینه های گزاف، خود را به زحمت زیادی بیندازید تا او را خوشحال کنید. در حقیقت، ارزش واقعی یک هدیه، به مقدار هزینه ای که برایش صرف می کنید؛ نیست. بلکه، محتوای معنادار و فراموش نشدنی هدیه شماست که هدیه تان را بی نظیر می کند. مطلب زیر زا بخوانید تا با چند ایده جذاب، هدیه ای با کیفیت بالا و هزینه کم، در روز ولنتاین برای شریکتان تهیه کنید.

ـ چیزهای دست ساز به عشقتان هدیه دهید.

اگر به دنبال کاری مقرون به صرفه هستید؛ بهتر است یک هدیه دست ساز، برای عشقتان درست کنید. شیرینی های شکلاتی، یک قوطی پر از شکلات های مورد علاقه عشقتان و یا صابون هایی به شکل قلب بسازید و به شریکتان نشان دهید که تا چه حد خلاق هستید.

ـ برای یک وعده غذایی در کنار هم، برنامه ریزی کنید.

یک ایده عالی دیگر، برنامه ریزی یک وعده ی غذایی است تا در کنار هم باشید. مثلا یک صبحانه فوق العاده، آماده کنید تا همسرتان در رختخواب میل کند و یا او را به یک پیک نیک ببرید و ناهار را آنجا بخورید. حتی می توانید برای عشقتان غذایی درست کنید و به محل کارش ببرید. آشپزی برای عشقتان، به این معنی است که احساس عشق زیادی نسبت به او دارید.

ـ یک کار جدید انجام دهید.

یک راه عالی، برای هدیه ولنتاین با هزینه پایین، که ارزش بالایی داشته باشد؛ پیدا کردن علایق و خواسته های شریکتان است. مثلا اگر عشقتان عاشق گربه باشد؛ کفش های گربه شکل، جوراب ها یا دستکش هایی با گوش های گربه، او را بی نهایت خوشحال می کند. چون شریکتان متوجه می شود که چقدر به او توجه دارید.

ـ یک آلبوم عکس درست کنید.

اگر می خواهید یک هدیه هیجان انگیز و کم هزینه درست کنید؛ آلبوم عکس، گزینه مناسبی است. حتی می توانید عکس دو نفره تان را رو لیوان، بالش و یا یک تقویم، چاپ کنید و عشقتان را سورپرایز کنید. ولنتاین، یک فرصت عالی برای استفاده از تمام سلفی هایی است که تا به حال، گرفته اید.

ـ بلیط های رومانتیک بخرید.

یک هدیه جذاب و کم هزینه دیگر، بلیط های رومانتیک موسیقی یا هرچیزی دیگری است که همسرتان را خوشحال می کند. برای مثال، یک بلیط برای ماساژ، ممکن است همسرتان را خوشحال کند و یا یک کنسرت موسیقی، باعث می شود که لحظات نابی را در کنار هم بگذرانید.

ـ یک جعبه اختصاصی برای عشقتان درست کنید.

اگر یک جعبه را تزئین کنید و چیزهای مورد علاقه شریکتان را داخلش بگذارید؛ عشقتان را بی اندازه خوشحال می کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید که به پیاده روی بروید؛ می توانید کمی شیرینی، نوشیدنی های ورزشی و یا جوراب های اضافه برای هردویتان، در جعبه قرار دهید. این قرار پیاده روی، احتمالا به یکی از بهترین قرارهایتان، تبدیل خواهد شد.

ـ یک هدیه از قلبتان به او بدهید.

ایده هدیه روز ولنتاین، می تواند به معنی دادن چیزی باشد که قابل خریداری نیست. برای مثال، خواندن شعری که برای عشقتان نوشته اید و یا اجرای آهنگی که برای عشقتان، آماده کرده اید؛ کاری بی نظیر و فراموش نشدنی است. در حقیقت، وقتی یک هدیه از قلبتان به او بدهید؛ این هدیه، بسیار ماندگارتر از چیزی خواهد بود که از فروشگاه خریداری کرده اید.

ـ یک نامه عاشقانه برای عشقتان بنویسید.

اگر می خواهید یک چیز خاص، به هدیه تان اضافه کنید؛ یک دست نوشته عاشقانه، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. با اینکه ارسال متن های عاشقانه از طریق رسانه های مجازی، به اقدام رایجی تبدیل شده است؛ اما، دست نوشته های عاشقانه در روز ولنتاین برای عشقتان، او را بسیار خوشحالتر خواهد کرد و این کار شما، ارزش زیادی برای او خواهد داشت.

سایر مطالب پیشنهادی :

چگونه در رابطه های راه دور، ولنتاین را جشن بگیریم؟

10 جمله ای که همه مردان دوست دارند بشنوند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...