تعبیر خواب غوره

آیا می دانید دیدن و خوردن غوره در خواب چه معنا و مفهومی دارد؟ اگر در خواب غوره دیده اید یا در عالم رویا خود را در حال خوردن غوره مشاهده کرده اید و می خواهید از تعبیر خواب خود مطلع شوید به ادامه مطلب توجه کنید. در ادامه معنای دیدن غوره را در خواب از نظر معبران بزرگ بیان کرده ایم.

تعبیر خواب غوره از دید منوچهر مطیعی تهرانی

به عقیده منوچهر مطیعی تهرانی، اگر کسی در خواب ببیند که غوره دارد یا غوره بر روی درخت است و آن درخت نیز به او تعلق دارد یا در مکانی قرار گرفته که آن مکان جزو املاک و دارایی های او محسوب می شود دیدن این خواب برای او به این معنی خواهد بود که کار سودمند و پرفایده ای را در دست اقدام و اجرا دارد که به حالت ناتمام و نیمه کاره باقی مانده است. تعبیر دیگری که از دیدن این خواب می توان ارائه نمود آن است که زمان انجام دادن آن کار هنوز فرا نرسیده است. همچنین معنای دیگری که از مشاهده این رویا برداشت می شود به این مفهوم است که بیننده خواب توفیق به انجام رساندن کار مربوطه را پیدا نکرده است. اگر کسی در خواب ببیند که در حال خوردن غوره است نشانگر آن است که در عالم بیداری غمگین و ناراحت می شود. لازم به ذکر است چنین تعبیری را در صورتی می توان بیان نمود که بیننده خواب در عالم رویا مزه ترش غوره را کاملا چشیده باشد و در خواب ترشی آن را احساس کند. 

تعبیر خواب خوردن غوره ترش

اگر کسی در خواب ببیند که غوره می خورد ولی مزه آن غوره ترش نیست علامت آن است که  از طریق کار ناتمامی که قبل تر راجع به آن صحبت کردیم به سود و منفعت دست خواهد یافت و از این جهت بهره مند خواهد شد. اگر کسی در خواب ببیند در حالی که از مزه ترش غوره آگاه و مطلع است آن را به کسی می دهد به این مفهوم است که آن شخص را ناراحت و غصه دار می کند. اگر کسی در خواب ببیند بدون اطلاع از مزه ترش غوره و یا با این گمان که مزه غوره شیرین است آن را به کسی می دهد دلالت بر این موضوع دارد که در حق آن شخص کار خوب و خیری انجام می دهد. اگر کسی در خواب ببیند غوره در غذایی می ریزد یا در غذایی که آن را می خورد غوره ریخته شده است دیدن این خواب تعبیر خاصی برای او نخواهد داشت. اما اگر مزه آن ترش باشد تعبیرات مختص به دیدن ترشی و چاشنی ها در خواب را دارد.

تعبیر خواب غوره از دید ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی در خصوص تعبیر خواب غوره می گوید: اگر کسی در خواب ببیند غوره می خورد به این معنی است که غمگین و ناراحت خواهد شد. اگر کسی در خواب ببیند که از غوره چیزی نمی خورد و آن را می فروشد به این مفهوم است که هیچ غم و ناراحتی به او نخواهد رسید.

تعبیر دیگر از دیدن غوره در خواب

خوردن غوره در وقت آن به معنی به دست آوردن مال و اموال از راه سخت و دشوار است.

مطلب پیشنهادی این بخش :

تعبیر خواب میوه ها

4 نظر

  1. زهـzahraـرازهـzahraـراsays:

    سلام من خواب دیدم که در حیاطی تختی وجود دارم که بالای سر تخت درخت انگور بود. پدرم که طلبه است ولی دچار ضایعه نجاعی است در زیر آن درخت با لباس حوزوی قرار داشت و سالم بود و ایستاده بود، تا به آن لحظه غوره ای روی آن درخت نبود ناگهان درخت پر از غوره شد جالب آنجاست که غوره ها رنگ سفید داشتند و مثل چراغ بودم، پیش پدرم رفت که داشت غوره ها را میخورد و به او گفتم من هم غوره میخواهم دستش را بلند کرد و از بالاترین جای ممکن یک خوشه غوره که بزرگترینش بود را به من داد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام این خواب به معنای کار سودمند و مفیدیست که پیش رو دارید.

  2. فرینازفرینازsays:

    باسلام، من چند وقت پیش خواب دیدم سمت مغازه میوه فروشی رفتم و خوشه های غوره جلو دستمون بود و آقایی که ظاهرا برای خرید آماده بود 3 تا حبه غوره دست من میده و میگه بخور غوره هاش حرف نداره و من خوردم و کمی هم ترشیش رو حس کردم اما اصلا حس بدی نداشتم ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  3. نخمدنخمدsays:

    خواب دیدم که یک ظرف آب غوره بزرگ از آبغوره گیری گرفتم.و مثل اینکه خودم غوره بهش داده بودم که برام آب بگیره.

  4. فائزه محمودیفائزه محمودیsays:

    سلام خواب دیدم حیاط خونه ی پدری که الان برادر کوچکم با همسرش زندگی می کنن پر از درختای انگور نارس هسته که بسیار درشت هستن و همه ی ما خانواده غرق زیبایی این درختا شده بودیم تعبیرش چیه؟