تعبیر خواب داشتن غلام

در زمان های قدیم که بردگی و داشتن برده مرسوم بود عده ای از افراد به عنوان غلام و خدمتکار برای خدمت به صاحبان خود که آنها را خریداری کرده بودند به انجام کارهای گوناگون گماشته می شدند. اما امروزه مانند قدیم چیزی به نام غلام و برده وجود ندارد. در عوض می توان گفت به کارگیری خدمتکار و مستخدم برای انجام امور مختلف جای برده و برده داری را گرفته است. خدمتکار یا مستخدم کسی است که از برخی جهات تخت اختیار فردی می باشد که او را برای خدمت به خود به استخدام درآورده است. بنابراین می توان اینگونه بیان نمود که احتمالا تعبیرات مرتبط با داشتن غلام در خواب با داشتن خدمتکار و مستخدم به مفهومی یکسان اشاره دارد. در این مجال قصد داریم به تعبیراتی که معبران از داشتن غلام و خدمتکار در خواب ارائه کرده اند بپردازیم. اما قبل از آن لازم است به تعبیر کلی دیدن غلام و خدمتکار در خواب اشاره ای داشته باشیم.

معنای دیدن غلام و خدمتکار در خواب چیست؟

جابر مغربی در رابطه با دیدن غلام در خواب می گوید: دیدن غلام در عالم خواب به معنای پادشاهی و خوشحالی و شادی است.خالد بن علی بن محدالعنبری در مورد تعبیر خواب غلام و خدمتکار می گوید: اگر کسی در خواب غلام ببیند نشانه آن است که مژده و خبر خوشی دریافت خواهد کرد. آنلی بیتون راجع به دیدن خدمتکار در خواب می گوید: اگر کسی در خواب خدمتکار ببیند نشان دهنده تغییرات حتمی و بیچارگی و بدبختی است.

در کتاب سرزمین ها رویاها راجع به تعبیر خواب خدمتکار آمده است: اگر شما در خواب خدمتکار ببینید به معنای آن است که عزت و احترام و رتبه شما بالا می رود. اگر کسی در خواب خدمتکار مخصوصی که روپوش به تن دارد ببیند تعبیر آن شانس بزرگ است. اگر در خواب اربابی را با خدمتکار مخصوص او ببینید نشانگر آن است که پریشان خاطر و حیران می شوید.

تعبیر خواب غلام سیاه

تعبیر خواب داشتن غلام از نظر معبران بزرگ

با فرض این موضوع که داشتن خدمتکار و مستخدم در خواب را در دنیای کنونی می توان با داشتن غلام در روزگاران گذشته هم معنی و یکی دانست می توان تعبیرات مختلفی از داشتن غلام و خدمتکار در عالم رویا بیان کرد.کارل گوستاو یونگ در مورد تعبیر خواب داشتن خدمتکار در خواب از منظر روانشناسی می گوید: اگر شما در خواب ببینید خدمتکار دارید نشان دهنده آن است که در عالم بیداری نقش فرمانروایی دارید یعنی در زندگی به صورت مختار عمل می کنید.

در کتاب سرزمین رویاها راجع به داشتن خدمتکار در خواب چنین آمده است: اگر شما در عالم خواب ببینید یک خدمتکار دارید به معنی آن است که باید در زندگی و کارتان منتظر پیشرفت های خوبی باشید. اگر در خواب ببینید اشخاص دیگر خدمتکار دارند بیانگر آن است که دوستانتان به شما خیانت می کنند. اگر شما در خواب ببینید دشمنان شما صاحب خدمتکارانی مخصوص که روپوش به تن دارند هستند علامت آن است که در روابط اجتماعی خطری در کمین شماست. اگر در خواب ببینید دوستانتان خدمتکاران مخصوصی دارند به این معنی است که شما به موفقیت خواهید رسید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

5 نظر

  1. مینامیناsays:

    سلام من خواب دیدم تو خونمون یه دختر با قیافه نسبتا بدکار میکنه و یه تعداد از فامیلامون خونمون بودن،مامانم دختر رو آورده بود و من احساس میکردم دستش کجه و البته درست کار نمیکردم و زمین خونه هنوز پر از کرک و مو بود و من ب مامانم اعتراض کردم و مامانمم قبول داشت ولی کاری نمیکرد و بعدش هم بهم خیلی عادی گفت ک یه مر دزد هم دستش از تو حموم اومده بیرون و مامانم فرستاده رفته،و من متعجب و عصبی بودم،دختره هم بد بهم نگاه میکرد و پررو بود یه جورایی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه معاشرت با افراد جدید است

  2. MMsays:

    سلام. در خواب دیدم که در پشت بام وسیع خانه ای هستم که مربوط به فرد مهمی بود . همه چیز پر از غبار و خاک آلود بود. من به عنوان خدمتکار شروع به شستن گرد وخاک به صورت کامل با یک شلنگ آب کردم. پشت بام شامل چیزهای قیمتی ومثل تابلوی تصاویر هم بود. کاملا با آب تمیز شد. ( البته انگار افراد قبلی این کار را وظیفه ی خود ندانسته بودند ومختصر انجام داده بودند) . وبعد چند چراغ را با کمک صاحب خانه که یک مرد بود روشن کردیم. او در ابتدا از اینکه همه جا را حتی روی تابلوها را شسته بودم زیر لب غر میزد. اما بعد ظاهرا مشکلی نبود. ومن افراد خانه را از هر قسمتی به قسمت دیگر می بردم وتوضیح می دادم. تعبیر آن چه می تواندباشد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی و کار خود پیشرفت های قابل ملاحضه ای پدیدار شود

  3. زهرهزهرهsays:

    سلام خواب دیدم کسی که ازش خوشم میاد گارگر و نوکر یکی دیگس هی بهش دستور میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد پریشانی قراربگیرید

  4. بهنازبهنازsays:

    سلام خواب دیدم توی خونه ای نسبتا بزرگ خانمی برای دخترش تولد گرفته بود و من به عنوان پیشخدمت میز تولد رو می چیدم البته تمام مهمونا فامیل خودم بودن

  5. R.YR.Ysays:

    سلام خواب دیدم ک برده دارم و با او رابطه جنسی دارم و بعد از یک مدت با او ازدواج می کنم تعبیرش چیست؟