تعبیر خواب سبوس

از نظر علم تعبیر خواب دیدن سبوس در عالم رویا موضوع خوب و خوشایندی نیست. به طور کلی دیدن سبوس در خواب های ما به سه موضوع اشاره می کند: یکی از تعابیر مرتبط با دیدن سبوس در خواب گرفتار شدن به نیازمندی است. تعبیر دیگر آن بروز قحطی است. تعبیر سومی که از دیدن سبوس در خواب بیان می شود دشواری در تامین مایحتاج زندگی است. اگر شخصی در خواب ببیند که سبوس را به حالت مخلوط با آرد گندم و در قالب نان می خورد یا این که نانی از سبوس می خورد به معنی ضرر و زیانی است که در سرزمین محل زندگی او اتفاق می افتد. دیدن سبوس در خواب نشانه آغاز قحطی و یا ایجاد مشکل در امورات زندگی مردم است. اگر کسی در خواب ببیند که سبوس را از منزل خود بیرون می ریزد علامت آن است که احتمال کاهش و کمبود در نعمت ها وجود دارد اما قحطی اتفاق نمی افتد. در ادامه تعبیر خواب سبوس را به روایت معبران بزرگ با هم می بینیم.

تعبیر خواب سبوس به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین در رابطه با تعبیر خواب سبوس می گوید: دیدن سبوس در خواب بر فقر و نیازمندی و تنگدستی دلالت دارد. اگر کسی در خواب ببیند که مردم سبوس یا نان سبوس مصرف می کنند نشانگر این است که در آن سرزمین قحطی و تنگی پیش می آید و مردم آن سرزمین در تامین هزینه های زندگی خود وضعیت مناسبی نخواهند داشت. اگر در خواب ببینید سبوس را از خانه بیرون ریختید یا به شخصی دادید نشانه آن است که در منطقه ای که زندگی می کنید قحطی و تنگی رخ می دهد.

تعبیر خواب سبوس به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی، دیدن سبوس در خواب های ما نشان دهنده بروز تنگدستی در معاش زندگی است. اگر کسی در خواب خرمن بزرگی از سبوس را در برابر خود ببیند بیانگر آن است که گرفتار ضرر و زیان و خسارت می شود. این خواب نشان می دهد که بیننده خواب فقیر و نیازمند خواهد شد. اگر کسی در خواب خرمنی از سبوس ببیند که چندان بزرگ و زیاد نیست به این معنی خواهد بود که به ضرر و زیان دچار می شود اما میزان خسارتی که می بیند کم و برای او قابل تحمل خواهد بود. 

تعبیر خواب خوردن نان سبوس دار

اگر کسی در خواب ببیند نان سبوس می خورد یا این که در عالم خواب احساس کند نانی که می خورد از مغز گندم تهیه نشده است به این مفهوم است که به سختی و تنگدستی دچار می شود و میزان احتیاج و نیازمندی او به حدی می رسد که ناچار می شود از دیگران طلب کمک و یاری کند. اگر کسی در خواب ببیند در جیب لباس خود مقداری سبوس دارد نشانگر آن است که پول خود را در یک راه بیهوده و بی حاصل خرج می کند. اگر کسی در خواب ببیند شخصی به او سبوس می دهد بیانگر این معنا است که به او ضرر و زیان وارد می کند و از این جهت بیننده خواب متحمل زیان و خسارت خواهد شد.  

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...