تعبیر خواب سبزه

دیدن سبزه در خواب چه معنایی می تواند داشته باشد؟ اگر در خواب سبزه و سبزه زار دیده اید و کنجکاو شده اید تعبیر خواب خود را بدانید با تعبیر خواب سبزه همراه ما باشید.

تعبیر خواب سبزه به روایت محمد بن سیرین

اگر کسی در خواب سبزه ببیند تعبیر آن دین است مخصوصا اگر سبزه را در فصل آن ببیند. اگر کسی در خواب ببیند زمینی دارد که سبزه زیادی در آن روییده است نشانه آن است که دین و آیین او درست است. اگر در خواب ببیند در آن زمین گیاهان معروفی مانند سیب و غیره وجود دارد علامت رزق و روزی حلال و فراوانی در نعمت ها است اما اگر در زمین گیاهان تلخ مزه و ناآشنایی ببیند تعبیر آن برعکس خواهد بود. مشاهده سبزه در خواب نشان دهنده سلامتی است. اگر کسی در خواب ببیند در یک سبزه زار است نشان دهنده آن است که حال و احوال و عاقبت امور او خوب و نیکو است. هرچه سبزه زار را سبزتر و بهتر ببیند بیانگر درستی دین او و پرهیزکاری او خواهد بود. اگر در خواب سبزه زار را زرد و پژمرده ببیند تعبیر آن بر خلاف این معنا خواهد بود. اگر در خواب ببیند سبزه زار ملک مردم است نشانه آن است که با مردم پرهیزکار و باتقوا هم صحبت می شود.

تعبیر خواب سبزه به روایت جابر مغربی

جابر مغربی در مورد تعبیر دیدن سبزه در خواب عقیده دارد: اگر کسی در خواب ببیند سبزه را در فصل آن می خورد نشانه زهد و پرهیزکاری است.

تعبیر خواب سبزه از دید منوچهر مطیعی تهرانی

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی، دیدن سبزه در خواب نشانه شادی و نشاط و خرمی است و اگر در خواب ببینیم سبزه را از زمین می چینیم و می خوریم و طعم و مزه آن خوب و خوشایند است معنی آن پول، نعمت و همه چیزهای خوبی است که در زندگی حال دلپذیری ایجاد می کنند. اگر در خواب ببینیم سبزه ای می خوریم که مزه تلخ و بدی دارد بیانگر آن است که با نیت شادی و خرمی دست به کاری می زنیم که باعث غم و غصه می شود.

تعبیر خواب سبزه از دید آنلی بیتون

آنلی بیتون در رابطه با دیدن سبزه در خواب بیان می دارد: خواب سبزه برای تجار و بازرگانان به معنای پیشرفت و ارتقا در شغل و زندگی است. دیدن این خواب برای هنرمندان و هنرپیشگان نشانه رسیدن به شهرت است. اگر افراد جوان این خواب را ببینند یعنی از راه دریا به مسافرت خواهند رفت. اگر کسی در خواب ببیند که پشت یک کوه چمنزار وسیعی وجود دارد نشانگر آن است که سختی ها و مشکلات کم اهمیتی را تحمل می کند. اگر کسی در خواب ببیند از یک چمنزار عبور می کند و به مکان خشک و بی لطفی پا می گذارد نشانه آن است که دچار بیماری خواهد شد. اگر کسی در خواب چمنزار خشکیده ای ببیند به مفهوم بدبختی و غم و اندوه است. اگر کسی در خواب چمنزاری را ببیند که سرسبز و خرم و به دور از آفت ها است نشان دهنده شادی و خوشی و خوشبختی است.

مطلب پیشنهادی این بخش :

تعبیر خواب گلدان با گل سبز

4 نظر

  1. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم روستای مادرم بودم قسمتی از کناره راه چیزی شبیه سبزه بود ولی بلند و باطراوت خاله ام خواست اون قسمت برای خودم بردارم گفتم خاله داسی ندارم برای درو که یکی از بستگان مادر رد شد و به نظر به اون فروختمش و پولش رو گرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه نعمت و روزی است

  2. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم یه گاو سفید و مشکی تو یه چمنزار جلوم وایساده و من از اون میترسیدم ( کل خواب یادم نیست)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده فراخی روزی و عاقبت بخیری در زندگیتان است

  3. ارام بخشارام بخشsays:

    سلام . خواب دیدم که مامانم سبزه عدس و نخود انداخته منم داشتم دنبال گندم میگشتم توی کابینتا و... که سبزه گندم بندازم و به مامانم گفتم مگه میشه واسه عید سبزه گندم ننداخت؟ تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده فراوانی نعمت و افزونی رزق درزندگیتان است

  4. پریسا نقرهپریسا نقرهsays:

    سلام خواب دیدم دارم چند مدل سبزه واسه عید میکارم بعد سبزه ها شروع به جوانه زدن کردن و سبز شدن