تعبیر خواب سایه

اگر به دنبال معنی دیدن سایه در خواب هستید با ما همراه باشید تا تعبیرات مختلفی را که از دیدن سایه در عالم رویا صورت گرفته است با هم ببینیم.

تعبیر خواب سایه به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین می گوید: دیدن سایه در خواب به معنی بزرگی و شکوه است. اگر کسی در خواب سایه کوچکی ببیند به معنی پادشاه خواهد بود. اگر کسی در خواب سایه دیوار ببیند نشانه دستیابی به عزت و احترام به کمک شخص بزرگی است که بیننده خواب مخارج زندگی خود را در پناه او تامین می کند. اگر کسی در خواب سایه درخت ببیند یعنی به کمک مردانی که به او خدمت می کنند به راحتی و آسایش می رسد اما اگر سایه یک درخت خار یا درخت بدون میوه را در خواب ببیند معنی آن مرد فاسد و بی دین است. معنای دیگر این خواب آن است که بیننده خواب به زودی خواهد مرد. اگر کسی در خواب ببیند سایه ابر بر روی او افتاده است علامت آن است که در آن سال برکت و نعمت زیادی نصیب او می شود.

تعبیر خواب سایه به روایت خالد بن علی بن محدالعنبری

خالد بن علی بن محدالعنبری در مورد تعبیر خواب سایه می گوید: اگر شخصی در فصل تابستان خواب سایه ببیند نشانگر خوشی، آسایش و جایگاه بلند است. اگر کسی در عالم خواب ببیند که از شدت گرما به سایه پناه برده است یعنی از غصه و ناراحتی نجات پیدا می کند و رزق و روزی به دستش می رسد. سایه زن شوهرش می باشد و اگر زنی که ازدواج نکرده است در عالم خواب ببیند که به زیر یک سایه رفته است نشانه آن است که ازدواج خواهد کرد.

تعبیر خواب سایه از نگاه منوچهر مطیعی تهرانی

به عقیده منوچهر مطیعی تهرانی، سایه به دو شکل وجود دارد و ما در عالم خواب هم ممکن است یکی از این دو شکل از سایه را ببینیم. اولی سایه خود ماست و دومی سایه اشیاء گوناگونی که در اطراف ما وجود دارند. در عالم خواب سایه ما به معنی شهرت و معروفیت است. شهرت خوب و بدی که به وسیله اعمال خود به دست آورده ایم و سبب قضاوت های مثبت و منفی مردم راجع به ما می شود. اگر در خواب ببینیم سایه نداریم تعبیر خوبی ندارد. اگر در خواب مشاهده کنیم سایه کوچک و ناموزون با جثه و بدن خود داریم نشانگر آن است که مردم راجع به ما قضاوت خوبی ندارند. اگر در خواب ببینیم سایه ما متناسب با جثه ما اما کم رنگ است یعنی توانایی یاری رساندن به دیگران در ما وجود دارد اما به کسی کمکی نمی کنیم. اگر در خواب سایه ما پررنگ باشد به معنی آن است که مردم به واسطه وجود ما به سود و منفعت می رسند. اگر در خواب ببینیم هوا آفتابی است و در این موقعیت یک ابر در آسمان ظاهر شود و سایه آن روی سایه ما بیفتد تعبیر نیکو و مبارکی خواهد داشت. اگر در خواب ببینیم در زیر سایه یک دیوار بزرگ و مستحکم قرار داریم به معنی آن است که مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیریم.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. تنهاتنهاsays:

    سلام من در خواب دیدم که من و مادرم تو حیاط خونه مادر بزرگم هستیم و وسط حیاط یه درخت که من نمیدونم چه درختی بود دراز کشیدیم درخت بلند بود ساقش نه ضخیم بود نه نازک و یا برگ نداشت یا چندان زیاد نبودن شاخه هاشم خیلی قوی بودن در عین این حال خونه قدیممونو می دیدم که من و مادرم وقتی زیر درخت دراز کشیده بودیم به سقف خونه ی قدیمی مون نگاه میکردیم کع سایه های مختلفی روش هست خواهرم کوچولوم میترسید و من هم سعی میکردم که بهشون بگم اونا سایه های چی هستن به مادرم گفتم این سایه تلوزیونه که هی روشناییش مییفته رو سقف و اون یکی سایه انتن تلوزیون هست که از بیرون پنجره قرار داره سایه هاش درهم و پیچیده بودن هوا هم تاریک بود در عین این حال یهو احساس کردم میخواد بارون بباره من گفتم نکنه این درخت الان بیوفته رومون همینجوری که میخواست بارون بیاد باد اومد شدید نبود ولی درختو خم کرد تا زمین من و مادرم زود از زیر درخت رفتیم کنار بعد درخت که بلند شد رفتم از زیره درخت وسایل مامانم و گوشیش و دو تا بادامشو برداشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در شرایطی قرار می گیرین که دارای اهمیت و کمی برای شما زحمت داره اما بدون ثمر هم نیست و بخیر میگذره