چگونه در رابطه های راه دور، ولنتاین را جشن بگیریم؟

ولنتاین، یک روز ویژه، به یاد ماندنی و پر معنی، برای تمام زوج هاست. اما، زمانی که شما در یک رابطه­ی راه دور هستید؛ روز ولنتاین، برای شما کمی چالش برانگیز و پیچیده به نظر می رسد؛ با اینکه دوست دارید این روز خاص را در کنار شریکتان، بگذارنید ولی می دانید که این امکان، وجود ندارد و شریک عاطفیتان، از شما دور است. خوشبختانه، 5 روش متفاوت وجود دارد تا افرادی که در رابطه­ی راه دور هستند؛ بتوانند ولنتاین را به شریکشان تبریک بگویند و  از نظر عاطفی، به یکدیگر نزدیک تر شوند.

1.بسته ای برای شریکتان بفرستید تا به او نشان دهید که به او اهمیت می دهید.

در حالی که ممکن است شما نتوانید در روز ولنتاین، به طور فیزیکی در کنار شریکتان باشید؛ بسته ای برای او ارسال کنید و با این روش خاص، ولنتاین را به عشقتان، تبریک بگویید و ارتباط عاطفیتان را تقویت کنید. اما، چرا به جای شکلات های قلبی، یک کار خاص تر، برای شریکتان انجام ندهید؟ برای مثال، فرستادن یک بسته از شیرینی های مورد علاقه شریکتان، یا یک بسته پاپ کورن و یا یک دی وی دی، از فیلم های مورد علاقه عشقتان، روش های جالبی برای نشان دادن توجه تان نسبت به او هستند.

2. فرستادن یک عکس برای شریکتان، یک هدیه بی نقص است.

فرستادن هدایای به یاد ماندنی، روش دیگری، برای بزرگداشت روز ولنتاین است و محبت شما را به عشقتان می رساند. خیلی خوب است که یک عکس دو نفره از خودتان برایش بفرستید و او را خوشحال کنید.

به عنوان مثال، یک قاب عکس یا یک آلبوم عکس از لحظات نابِ با هم بودنتان، درست کنید و برای عشقتان بفرستید. مطمئن باشید با این کار شما، عشقتان، به داشتن شما افتخار می کند و بسیار خوشحال می شود.

3. از طریق وسایل دیجیتالی، سعی کنید کنار هم باشید.

برای کسانی که در روابط راه دور هستند؛ استفاده از تکنولوژی بسیار ضروری است. زنگ زدن، پیام دادن و چت کردن، برای روابط راه دور، مسئله مهمی است تا بتوانند ارتباط خوب خود را حفظ کنند. پس چرا به جای اینکه روز ولنتاین را به تنهایی بگذرانید؛ یک شام دو نفره و رمانتیک از طریق ویدئو چت یا اسکایپ، برگزار نکنید؟ با کمک تکنولوژی، می توانید به صورت رو در رو، به چشم های یکدیگر نگاه کنید و عشق خود را از این طریق، به یکدیگر منتقل کنید.

4. یک روز مخصوص دیگر، برای ولنتاین انتخاب کنید.

وقتی در یک رابطه راه دور هستید؛ یک راه عالی دیگر، برای لذت بردن از تعطیلات، این است که یک روز مخصوص به خودتان، برای ولنتاین، انتخاب کنید و آن روز را جشن بگیرید. به عبارت دیگر، در حالی که 14 فوریه، روز ولنتاین است؛ یک تاریخ جدید، برای خودتان انتخاب کنید و هر سال این روز را در کنار هم بگذرانید. در حقیقت، یک روز ولنتاین مخصوص به خودتان، یک راه عالی، برای جشن گرفتن رابطه منحصر به فرد شماست و رابطه­ی شما را تازه و جالب نگه می دارد.

5. عشقتان را سورپرایز کنید.

 در حالی که همیشه این امکان وجود ندارد؛ اما، سعی کنید گاهی به دیدن عشقتان بروید و او را خوشحال کنید. در حقیقت، اگر مطمئنید که شریکتان تمایل ندارد در روز ولنتاین، در هیچ برنامه ای شرکت کند؛ او را سورپرایز کنید و به پیشش بروید. کمی خلاقیت، می تواند ارتباطتان را عمیق تر کند و زندگیتان را جذاب تر نگه دارد.

مطالب پیشنهادی این بخش :

روابط راه دور چه مشکلاتی دارند و چگونه این مشکلات را حل کنید؟

چگونه بعد از خارج شدن از یک رابطه طولانی، تنها بمانیم؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...