تعبیر خواب شکار

فکر می کنید شکار و شکار کردن در خواب چه معنایی می تواند داشته باشد؟ در این مجال با تعبیر شکار و شکار کردن در عالم خواب همراهتان هستیم.

معنای شکار در خواب

به طور کلی دیدن شکار در خواب ممکن است به چند موضوع اشاره داشته باشد:

سخن ملایم و خوشایند

بوسه زدن

سود و منفعت

فرزند

مال و اموال

تعبیر خواب شکار از دید منوچهر مطیعی تهرانی

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی، اگر شما در خواب ببینید در حال شکار کردن هستید به این مفهوم است که در راه تامین معاش و مخارج زندگی تلاش و کوشش می کنید. اگر در خواب ببینید حیوانی را به کمک یکی از وسایل شکار مثل تفنگ یا تیر و کمان شکار کرده اید به معنی تامین معاش زندگی از راه درست و مال حلال است مخصوصا اگر حیوانی که در خواب آن را شکار کرده اید از جمله حیوانات حلال گوشت به طور مثال بز کوهی، آهو و نظیر آنها باشد. شکار کردن حیوانات حرام گوشت مانند گراز و خوک در خواب به معنی آن است که مرتکب عمل گناهی می شوید و از راه و روش نادرست و خلاف مال حرامی را به دست می آورید. اگر در عالم خواب ببینید سایر حیوانات حرام گوشت و جانوران وحشی و قدرتمند را شکار کرده اید نشان دهنده آن است که موفق می شوید بر دشمن خود غلبه کنید و او را شکست دهید.

تعبیر خواب شکار حیوانات

تعبیر خواب شکار از دید محمد بن سیرین

محمد بن سیرین در رابطه با دیدن شکار در خواب می گوید: اگر کسی در خواب ببیند حیواناتی از قبیل گوسفند کوهی، گاو کوهی و مانند آنها را شکار کرده است و از گوشت آنها می خورد به این معنی است که سود و منفعت به دست می آورد. اگر کسی در خواب ببیند شکارهای صحرا رام و مطیع او شده اند یعنی به ریاست یک قوم منصوب می شود. برخی از معبران عقیده دارند دیدن این خواب به معنی آن است که بیننده خواب ریاست گروه راهزنان را به عهده می گیرد. اگر کسی در خواب ببیند به شکل حیواناتی که شکار می شوند در آمده است یعنی در دینداری به  راه خطا می رود و باید توبه کند.

تعبیر خواب شکار از دید ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی در مورد تعبیر خواب شکار و شکار کردن عقیده دارد: اگر کسی در خواب ببیند شکاری را در دام گرفتار کرده است به معنی آن است که به زن ها علاقه دارد و در طلب آنها است.

تعبیر خواب شکار کردن

تعبیر خواب شکار از دید جابر مغربی

جابر مغربی راجع به معنای دیدن شکار در خواب می گوید: اگر کسی در خواب ببیند شکاری را به دام خود انداخته است علامت آن است که با حیله و نیرنگ دارایی های مردم بیابان نشین را تصاحب می کند. اگر کسی در خواب ببیند از دریا صید می کند یعنی به مقدار چیزی که صید کرده است مال حلال به دست می آورد و معیشت زندگی زن و فرزندش افزایش پیدا می کند. اگر کسی در خواب ببیند شکارها مطیع او شده اند و با او سخن می گویند نشانه آن است که به درگاه پادشاه راه می یابد.

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب شکار پرنده

تعبیر خواب گرفتن پرنده زیبا

تعبیر خواب کبوتر چاهی

تعبیر خواب تفنگ

2 نظر

  1. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم با چند نفر تو یه جایی مثل بیشه زار هستیم و داریم شکار حیوانات انجام میدیم حیواناتی مثل عقاب و انواع درنده ها ببر و و سگ و ... و هر کردوممون یه تیکه گ شت و خوراکی دستمونه ...منم یه تیکه گوشت دستم بود انداختم جلوی یه عقاب بعد عقابه نزدیک شد و منم براحتی رفتم جلوش و گرفتمش...البته دیگرون هم در حال شکار بودن ولی جزئیات بیشتری یادم نمونده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نماد سخت کوشی و دست زدن به کارهای دشوار است.

  2. فاطمهفاطمهsays:

    ایشالا که ببینید ، توی یه شب دوبار خواب شکار حیوان توسط حیوانی دیگر دیدم اولی در فضای باز دو حیوان وحشی و دومی ماری بزرگ حیوانی را در دهان گرفته بود که بزرگتر از دهانش بود در فضای خانه