7 نشانه که می گوید رابطه شما تا ابد ادامه خواهد داشت.

هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند. شما فقط باید تمام تلاشتان را بکنید که رابطه تان را کنترل کنید؛ به شریک زندگیتان، اهمیت بدهید؛ با او ارتباط خوبی برقرار کنید و عشقتان را به او هدیه بدهید.

هیچ کس با فکر جدایی و طلاق، وارد هیچ رابطه ای نمی شود. اگر هرکسی در رابطه اش تلاش کند تا همه چیز را به نفع خودش پیش ببرد؛ ادامه رابطه، برای طرف مقابل، سخت می شود. در این مقاله، 7 نشانه معرفی می کنیم که نشان می دهند رابطه شما، تا ابد ادامه خواهد داشت.

1.شما به شریک زندگیتان ایمان دارید.

یک احساس حقیقی و عمیق از اعتماد، که شما با گوشت و خونتان آن را حس می کنید؛ باعث می شود که به شریک زندگیتان ایمان داشته باشید. این احساس، بی نظیر و دلگرم کننده است؛ این احساس، عشق کور کورانه نیست؛ بلکه، ایمان قوی به شریک زندگیتان است.

آیا شما این احساس را تجربه کرده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت باشد؛ تبریک می گوییم؛ چون شانس اینکه روابط شما ادامه پیدا کند خیلی زیاد است.

2. شما عاشق شریک زندگیتان هستید.

اگر مدتی از رابطه شما می گذرد و هنوز وقتی شریک زندگیتان را می بینید؛ همان احساسی را دارید که در آغاز رابطه تان داشتید؛ احتمالا رابطه شما تا ابد ادامه خواهد داشت. داشتن کسی که قبلا در آرزویش بودید؛ حس بی نظیر و فوق العاده ای است؛ اما، تنها افرادی می توانند این احساس را تجربه کنند که شخص درستی را برای خود انتخاب کرده باشند.

3. شما اهداف مشترکی دارید.

داشتن برخی اهداف مشترک، به شما کمک می کند تا رابطه بهتری با شریک زندگیتان برقرار کنید. شما وظیفه ی خود را به بهترین نحو ممکن، انجام می دهید و برای رویایی با بسیاری از مشکلات آماده هستید. چون واقعا درک متقابلی از شریک زندگیتان دارید.

4. اشتباهات یکدیگر را می پذیرید.

تنها روابطی ادامه پیدا می کنند که در آن، زوجین، اشتباهات یکدیگر را می پذیرند و یکدیگر را می بخشند. زیرا، هر انسانی ممکن  است اشتباه کند؛ اما، بخشیدن، فضیلتی الهی است. باید قبول کنید که هر شخص، کاستی هایی دارد. شریک زندگی شما، نزدیک ترین و صمیمی ترین فردی است که شما در زندگیتان دارید؛ از این رو، ممکن است خطاهای زیادی از او ببینید. اگر بتوانید خطاهای یکدیگر را نادیده بگیرید، می توانید رابطه تان را به خوبی پیش ببرید.

5. شما برای رابطه تان تلاش می کنید.

برنامه ریزی کنید تا زمانی که شریک زندگیتان به حضور شما نیاز دارد؛ در کنارش باشید. تلاش شما برای طرف مقابلتان، بسیار با ارزش است و دنیای متفاوتی را ایجاد می کند. افرادی که برای روابطشان سخت تلاش نمی کنند؛ به روابطشان اجازه می دهند که تاریخ انقضا داشته باشد. ولی اگر شما کسی هستید که برای بهتر شدن رابطه تان تلاش می کنید؛ احتمال اینکه رابطه تان زنده بماند؛ زیاد است.

6. شما مصمم هستید که رابطه تان را حفظ کنید.

هیچ رابطه ای کامل و بدون نقص نیست و به سازش و فداکاری نیاز دارد. هیچ زوجی بدون مشکل نیستند. نکته مهم این است که تا چه حد، حاضرید برای حفظ رابطه تان کار کنید؟ و حفظ رابطه تان، چقدر برایتان اهمیت دارد؟

انسان ها کامل نیستند و ممکن است اشتباه کنند. یکی از نشانه های روابط سالم، میزان فداکاری هایی است که در رابطه تان انجام می دهید.

7. شما روابط مستحکمی دارید.

اگر روابط مستحکمی با شریک زندگیتان داشته باشید؛ اهمیتی ندارد که اوضاع رابطه تان تا چه حد خلاف میلتان پیش برود. روانشناسان می گویند: « بسیاری از افراد، در روابطی هستند که در آن لذت می برند؛ اما، قادر نیستند به راحتی خواسته ها و آرزوهایشان را با یکدیگر در میان بگذارند.»

اجازه ندهید که این مسئله، در زندگی شما مشکلی ایجاد کند. حفظ رابطه ی عاشقانه، یک فعالیت فردی نیست و یک کار تیمی است. برای شما، ضروری است که به روش درستی با مشکلاتتان، برخورد کنید. ارتباط موثر و کامل، با شریک زندگیتان، باعث می شود که به راحتی از پس مشکلاتتان بربیایید.

مطلب پیشنهادی :

تفاوت رابطه ای که به بلوغ رسیده، با رابطه نابالغ چیست؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...