تعبیر خواب شپش در موی سر

از منظر روانشناسی دیدن شپش در خواب به معنی یاس و ناامیدی، آشفتگی و احساس گناه کردن است. اگر شما در خواب شپش ببینید ممکن است به این مفهوم باشد که از نظر جسمی یا حسی خود را ناپاک می دانید. معنای دیگری که در رابطه با دیدن شپش در خواب برداشت می شود آن است که شما تمایل دارید یک شخص، یک موقعیت یا یک رابطه را از خود دور سازید. ممکن است شما احساس کنید مورد سوءاستفاده قرار گرفته اید. به عقیده یکی از تحلیلگران خواب، دیدن یک شپش در خواب به معنی همسر است ولی اگر در خواب تعداد زیادی شپش ببینیم معنای آن ثروت و دارایی خواهد بود. کشتن شپش در خواب به معنی غلبه بر دشمن تعبیر می شود. اگر در خواب شپش دیده اید و می خواهید بدانید تعبیر خواب شما چه چیزی است می توانید در ادامه مطلب تعبیر خوابتان را ببینید.

تعبیر خواب شپش

تعبیر خواب شپش از دید محمد بن سیرین زن و فرزندان بیننده خواب است که تامین خرج و مخارج زندگی آنها بر عهده او می باشد. تعبیر تعداد زیادی شپش که بر روی بدن فرد قرار دارند مال و اموال و بزرگی است.  

منوچهر مطیعی تهرانی در رابطه با تعبیر خواب شپش معتقد است: شپش در خواب های ما نماد انسان های ضعیف و مزاحمی است که مانند انگل از ما تغذیه می کنند و مزاحم ما می شوند. مزاحمت چنین کسانی تا به حدی است که در حریم خصوصی ما و خانواده مان باعث نابودی اموال ما می شوند. اگر در خواب ببینید شپش را می کشید به این معنی است که موفق خواهید شد بر دشمن خود غلبه کنید. دیدن تعداد زیادی شپش در خواب نشانگر آن است که بر سر زبان ها می افتید.

آنلی بیتون در رابطه با معنای دیدن شپش می گوید: اگر در خواب ببینید شپش در بدن شما یا دیگران وجود دارد علامت آن است که با اطرافیان نزدیک خود برخورد نامناسب و تندی خواهید داشت. اگر در خواب ببینید شپش گرفته اید یعنی به یک بیماری مبتلا خواهید شد و آن بیماری را به دیگران هم سرایت خواهید داد. اگر در خواب ببینید بر روی ساقه گیاهان شپش وجود دارد به معنی پیش آمدن قحطی و ضرر و زیان مالی است.  

لیلا برایت در بیان تعبیر خواب شپش می گوید: اگر کسی در خواب شپش ببیند نشانگر آن است که به خاطر یک مساله عصبانی و برافروخته خواهد شد.

در کتاب سرزمین رویاها آمده است: اگر در خواب ببینید روی بدنتان شپش وجود دارد نشانه آن است که در روزهای آینده پول هنگفتی به دستتان می رسد. اگر کسی در خواب ببیند تعداد زیادی شپش را می کشد به معنی آبروریزی خواهد بود.

شپش در موی سر در عالم خواب چه معنایی دارد؟

در کتاب سرزمین رویاها در رابطه با دیدن شپش در موی سر آمده است: اگر کسی در خواب ببیند در لابلای موهایش شپش پیدا می کند به این معنی است که بسیار پولدار و ثروتمند خواهد شد. اگر کسی در خواب ببیند در لابلای موهای دیگران شپش پیدا می کند به معنی رو به رو شدن با بدشانسی در زمینه روابط عشقی خواهد بود.

منوچهر مطیعی تهرانی راجع به دیدن شپش در موی سر در خواب می گوید: اگر کسی در خواب ببیند تعداد زیادی شپش در موی سرش وجود دارند و او را می گزند به این معنی است که بر سر زبان مردم می افتد و دیگران درباره او حرف می زنند. شپش در خواب های ما موجودی مزاحم به شمار می رود. دیدن تعداد زیادی از شپش ها در خواب به معنی تعداد زیاد مزاحمان نیست بلکه به مفهوم شدت مزاحمتی است که برای بیننده خواب ایجاد می گردد.

مطالب مرتبط :

تعبیر خواب حشرات موذی

91 نظر

  1. سسsays:

    سلام...خواهرم دیده که خواهر بزرگترمون داره تو موهاش میگرده ومیگه ای وای سرت پر از شپشه...و اونیکه موهاش شپش داشته میگه مگه نگفتی که سرمو کامل پاک کردی و خواهر بزرگترم میکه حتما یکی از قبل تو سرت بوده که شپش گرفتی دوباره..ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد. این خواب از فرد می خواهد تا اجازه ندهد غلبه ی احساس ضعف، باعث شود تا اعتماد به نفس خود را از دست داده و احساس بدی نسبت به خود پیدا کند.

  2. HadisHadissays:

    سلام من خواب دیدم که لایه موهامو باز میکنم میبینم دون دونایه سفید مثه شوره پره روو سرم بعد شروع میکنم به گریه که مامان توو گفتی خوب سرمو دیدی شپش نداشت روش پس این چیه بعد میام باز کنم از بغل موهامو که به مامانم نشون بدم میبینم که یه دونه شپش داره راه میره و من خیلی ناراحت شدم گریه میکردم که شپش داشت موهام میخواستم زود برم از بین ببرمشون .تعبیرش چیه ؟؟ البته توو واقعیت ترس شپش گذاشتن سرمو داشتما خیلی چک میکردم ولی.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری سلامت و آرامش روانی شما را به خطر اندازند و به کار هایی بپردازید که انرژی منفی را از شما دور می کنند.

  3. MinoMinosays:

    سلام من خواب دیدم لای موهای کسی که دوسش دارم ی عالمه شپش هست و من یکی از بزرگترین شپش هاشو برداشتمو کشتم.تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این حشرات زشت درخواب خبرازناکامی ومشکلات کوچک هستند که باعث ان هم کله شقی وحماقت دیگران است واگرکشتید دلیل بران است که ازشر خلاص پیدامیکنید وبخت واقبال به شما رو می اورد

  4. ففsays:

    سلام مامانم خواب دیده خودش یهو به سرش دست میکشه میبینه لای موهاش پر از شپش و کلی هم موهاش چرب تعبیرش چیه ممنون ،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر فقر و عذاب و بیماری تعبیرمیشود

  5. نرگسنرگسsays:

    سلام من خواب دیدم دوستم لای موهام شپش میبینه و برام میگه خیلی زیاد است اما خودم نمیبینم ممنون میشم اگر جواب بیدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شپش درخواب نشانه عذاب است و نشانه فقرو شکست وبیماری است

  6. سعیدسعیدsays:

    سلام همسر خواب دید که پر سر من شپش هست و تو سر پدر خانمم چند تا شپش و توی سر مادر خانمم یک شپش هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر وجودداشتن پریشانی است

  7. رویارویاsays:

    با سلام.در عالم واقعیت، چندی پیش، تعداد کم تخم شپش و خود شپش در سر یافته بودم. دو خواب نیز دیدم تعدادی تخم شپش لابه لای موهایم هست .اما بشکل تخم های داخل گوجه فرنگی بودند.به اطرافیانم میگفتم از سرم بیرون بکشند که اینکار را نمیکردند.خودم چند تایی رو از موهام بیرون کشیدم.ممنون ازتعبیر خوابها.با تشکر استاد گرانقدر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان مربوط به همان اتفاقات گذشته است که با آنان روبرو شدید

  8. فتانهفتانهsays:

    سلام خواب دیدم حشره هایی در سرم هستن ولی درشت تر از شپش ،هر کدوم رو میگرفتم و میکشتم ،باز یکی دیگه توی سرم بود ،بعد دیدم تا پایین موهام پر از این حشراتن و من همشون رو میگرفتم تا از بین ببرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است اتفاقاتی در زندگیتان موجب ناراحتیتان شوند

  9. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم از سر خواهرم کلی شپش و تخم شپش در آوردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ناامیدی است

  10. الههالههsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم روی سرم کلی لارو و تخم شپش و خود شپش هم بود و من سرم رو میخواروندم این شپش ها و لاروا اینقدر زیاد بودن میریزن زمین بعد کلی مورچه میان تا این شپش ها رو بخورن من هم سرم رو مخواروندم این شمش ها بریزن مورجه ها بخورن گاهی هم از سرم توت سفید میریخت!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب می تواند به ناامیدی درونی شما از اتمام یک احساس یا یک پروژه در زندگی بیداری مرتبط باشد

  11. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت تعبیر خواب جایی مهمون باشی اما با خودت صندلی بردی باشی بعد توی پارچه صندلی پر از شپش باشه بعد همه رو دربیاری بکشی چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سود مالی است

  12. پرستو نجفیپرستو نجفیsays:

    سلام. من خواب دیدم ۵ یا ۶ تا شپش در سرم بوده، منم شپش ها رو از سرم درآوردم میکشتمش . میشه بگین تعبیرش چی میشه.... ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سود مالی است مراقب باشید فرصت های خود را در زندگی از دست ندهید

  13. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم خواهرم به سرم نگاه کرد کفت شپش هست بعد اونیکی خواهرم نکاه کرد کفت سرت پره منم شونه زدم موهامو شپش ها میوفتادن تو تخت یه جا جمعشون میکردم به مامانم میکفتم اونروز خونه مادرشوهرم خوابیدن تو خونه اونا ازاینا بود از اونجا اومده کلی تمیزکردم سرموبعددنبال اسپند بودم بزنم به موهام همشونو بکشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائلی موجب نگرانیتان شوند

  14. _Tina_Tinasays:

    سلام وقت بخیرخواب دیدم سرم میخاره ومن شونه میزدم بعدازکلی شونه کردن یک شپش مرده افتادبعداشروع کردبه حرکت من کشتمش ممنون میشم تعبیرش بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر به فکر آینده‌تان هستید ذهن خود را بایستی متمرکز اهدافتان کنید

  15. AzarAzarsays:

    سلام.وقتتون بخیر.من دو روز پیش بعد از بحثی که با یکی از نزدیکانم راجع به گذشته و آزارهایی که بهم دادن (و اثراتش تا هنوز هم ادامه داره در زندگیم ائم از بیکاری و مشکلات روحی و...)خواب دیدم با مامانم نشستم.و مامانم گفتن وای سرت پر از شپشه خاکستری روشن.شدت شپش ها انقدر زیاد بوده و راه میرفتن که بطور باور نکردنی تا کل اون روز بعد از بیدار شدن تنمو سرمو میخاروندم و فکر میکردم شپش دارم.الان که داشتم یاد بحث دو روز پیشم میافتادم و با همسرم راجع بهش صحبت میکردم یهو یاد خوابم افتادم.حالا چیزی که ذهنمو مشغول کرده اینه که این شپش ها و ناراحتیها مربوط به گذشته و مرور اون خاطراته.یا نشون دهنده اینه که مشکلات قراره بزرگتر از قبل بشن و اوج بگیرن؟؟!!????

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر بهبود شرایط مالیتان در زندگی تعبیر میشودو نشان دهنده سود است

  16. _Tina_Tinasays:

    سلام خسته نباشیددخترم خواب دیده موهاش کج گذاشته ومن موهاش نگاه کردم اندازه یکمشت شپش زیرش بودوشروع کرده به گریه کردن خیلی ناراحت بود ممنون میشم تعبیرش روبگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیانگر زیاد تر شدن احساس نگرانی یا اضطراب برای بیننده ی خواب در مورد مسائل شخصی خواهد بود.

  17. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدم دستم رو بردم سرم و سه تا شپش سفید در آوردم دو تا رو کشتم یکی فرار کرد پرواز میکرد اما اونم گرفتم کشتمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه میدهد که شما دوست داریو فردی را از خودتان دور کنید

  18. م.ه مدرسیم.ه مدرسیsays:

    سلام خسته نباشین من توی خواب دیدم توی سر یکی از بچه هام شپش داشت که رنگشون تیره و بزرگ بودند هرچقدر که تمیز میکردم باز هم بود در آخر تصمیم گرفتم همه باهم ازش فاصله بگیریم تا خوب شه و برگردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سود ومنفعت در زندگی است

  19. زیبا حکیمیزیبا حکیمیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم سرم رشک زیاد دارد روی مهام سفید میزند نفر شناس در پهلویم بود و من شرمیدم با خود گفتم خانه برم پاک میکنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ثروت و روزی زیاد در زندگیتان است

  20. فاطیفاطیsays:

    سلام من خواب دیدم داخل سر برادرم پر از شپش سیاه و بزرگه و من دارم سعی میکنم شپشایی ک تو سرشه بکشم و چن تاشون هم میکشم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان میتواند نشانه بدگویی های دیگران در مورد شما و خانواده تان باشد

  21. ساراساراsays:

    سلام من تو این چند روز دوبار خواب دیدم که موهام پر شپش شده و سعی میکنم که بکشمشون ولی حالم بهم میخوره و بعضیاشونو هم می کشم ولی خیلی زیادن دوبار تو این چند روز این خوابو دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اختلاف و بحث خانوادگی است

  22. ناصرناصرsays:

    سلام من خواب دیدم ک دستمو از جلو میکشم رو موهای سرم ب سمت عقب بعد ی عالمه شپش میاد پایین رو پیشونیم و من همشونو با دست پرت میکنم رو زمین و سرم خالی میشه دوباره بعد ی مدت کوتاه دوباره همین طوری میشه و من همین عملو باز تکرار میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده زیاد شدن مال و به دست اوردن سود در زندگیتان است

  23. فاطمههفاطمههsays:

    با سلام خواهر من خواب دیده که در میان مو های من و درپشت سر من تعداد زیادی شپش است و خواهر من تلاش میکرد تا شپش ها را که در میان موهای من است از بین ببرد. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نمادی از انسانهای ضعیف هستند که سعی در ناراحت کردن شمادارند

  24. ملیکاملیکاsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم رفتم خونه یکی،دختری ازاهالی خانه تعداد فراوانی شپش در موهاش بود شپش های ریز ریز رو من واسش کشتم یکی از شپشها بزرگ بود خودش کشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری سلامت و آرامش روانی شما را به خطر اندازند و به کار هایی بپردازید که انرژی منفی را از شما دور می کنند

  25. هاجرهاجرsays:

    سلام روز خوش خواب دیدم از مسیری گلی در ال عبور هستم مار های عظیم الجثه سیاه رنگ دیدم ب اندازه اتاق بزرگ بودن یکی از اون مارها اینقدر بزرگ بود ک چند کیلومتر طولش بود ولی همشون مرده بودن چندتا جوون اون مارهارو گرفته بودن و میکشیدن ب سمت درختی یهویی پام رفت تو دهن مار بزرگه ولی زود کشیدمش بیرون بعد مارهارو بردن پای درخت گره زدن ب درخت

  26. شيماشيماsays:

    سلام روز بخير من خواب ديدم كه رو سر خواهرم يه عالمه تخم شپشه كه به خواهرم گفتم شپش گرفتي دست زد به موهاش و راحت يكيشون را جدا كرد كه من در حالت ناباوري نگاش ميكردم كه چه راحت جداش كرد واصلا براش مهم نبود كه شپش گرفته.البته قيافه تخم شپش فرق داشت به جاي اينكه ريز باشد و چسبنده حالت مستطيل لوله اي و خيلي بزرگتر از رشك كه مو داخل رفته و راحت جدا ميشه البته پر بود رو سرش..من فكر كردم چون موي خواهرم لخته انقدر راحت از سرش جدا ميشه كه از خواب بيدار شدم.ممنون ميشم تعبيرش را بفرماييد.با سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از یک رابطه و موقعیت بد بهتر است در زندگیتان دوری کنید تا پشیمان نشوید

  27. مهسا زلاندمهسا زلاندsays:

    سلام وقت تان بخیر من خواب میبینم که مو های سر خواهر را میبینم که شپش سفید است دو تا هر دو را به دست خودش میدهم گویا که من از کشتنش میترسم یکیش را خواهرم با ناخن۳ های خود میکشد و یکیش فرار میکند و دوباره مو هایش را میبینم که باز یکی است برایش میگویم که موهایت حتما زیاد دارد و بعداز متوجه میشوم که در سرش فکرم میکنم نام آن بخار های بزرگ که اطرافش و سر بخار سفید شده میگه یا قارچ است لطف نموده تعبیر این خواب ام را بفرستید چون یک بار دیگر من تعبیر خوابم را دریافت نکردم . ممنون شما وقت خوش .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سود و منفعتی است که در زندگی ممکن است نصیبتان شود و بهتر است که در زندگی کمی شرایط را سنجیده و بعد اقدام کنید

  28. الهام سورنيالهام سورنيsays:

    سلام من خواب ديدم تعداد زيادي شپش در سرم هستش و من با شونه انها رو درميارم و بعد ديدم كامل سرم تميز شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائل جزئی و کوچکی ناراحتتان کند

  29. مائدهمائدهsays:

    سلام.من خواب دیدم سرم شپشی شده هی دستمو تو سرمو میکردم شپشارو درمیاوردم وسعی داشتم بکشم بعدش رفتم محل کارم سر ینفر دیگرو داشتم میگشتم دیدم اونم شپش داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این احتمال وجود دارد که احساس گناهی در وجود شما رخنه کرده است. برای رهایی از آن با واقعیت های اساسی باید روبرو شوید.

  30. نگار66نگار66says:

    باسلام ممنون میشم خواب منو تعبیر بفرمایید خواب دیدم که تو سر دوستم شپش بود و دوستم به من نشان میداد و وسط ناخنش انهارا میکشد در حالیکه من با حالت چندش و حالت بدی نگاه میکردم چراکه خیلی بدم میومد همینطور که دوستم میکشت و به من نشان میداد یه هو یکی شون که به صورت حشره شده بود پرید تو موهام، انتهای موهام منم با حالت استیصال و ناراحتی مدام تکان میخوردم و می‌خاستم آن را از موهایم خارج کنم خیلی چندش و ناراحتی داشته بودم و تلاش میگردم از سرم بندازمش که کلا ناپدید شد و مدام تو این فکر بودم الان تو موها م خونه میکنه و سرم پر میشه اما درحین همین افکار انگاری اطرافیانم میگفتند افتاد بابا از موهات رفت دیگر نیست اما خودم ندیدم که از سرم بافته و خیلی بده میومد و تلاش میگردم از سرم بیرونش کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمالا درگیر کاری اشتباه یا گناه شوید که با مشارکت دیگران صورت می گیرد.

  31. لنالناsays:

    سلام من خواب ديدم توي موهاي سرم حشره اي صدفي شكل خاكستري رنگ و تعدادشون هم زيادبودند و با دست كشيدن در موهام تمام دستم پر ميشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواندبیانگر به وجود امدن ثروت در زندگیتان باشد

  32. ویدا.شویدا.شsays:

    سلام من خواب دیدم لای موهام دست میکشیدم که یک دفعه متوجه یک شپش تیره در انتهای موهام شدم خواستم بگیرم بکشمش که لای موهام گمش کردم و داشتم دنبالش میگشتم.البته دو روز قبلش همین خواب و دیده بودم با این تفاوت که شپش و پیدا کردم و کشتمش.تعبیرش چی می تونه باشه؟ مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید انرژی های منفی و بد را از خودتان دور کنید تا سود و مال و ثروت روانه شما شود

  33. MMMMsays:

    سلام خسته نباشید . من خواب دیدم تو سرم شپش های سفید رنگ بزرگ هستند . یکیشون رو کشتم . بعد دیدم رشک هم تو سرم هست اونم کشیدم بیرون . بعد دیدم از پشت سرم مث چی شپش داره میریزه من با دستم گرفتمشون ک یهو بیدار شدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید در زندگی شانس های خودرا در زندگی از دست ندهید

  34. M_HM_Hsays:

    سلام.. من نزدیکای ساعت ۷/۸صبح بود کع خواب دیدم توی سرم اطراف گوشم پر از تخم شپشه که من یکی یکی اونارو درمیارمو میکشم ..تعبیرش چیه؟ ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما رفتار اشتباهی دیگران خواهید دداشت که باعث رنجش آنها می شود

  35. روياروياsays:

    سلام من خواب ديدم تو يه جا مثل اتوبوس نشستمو خوابم برده تو راه خونه يهو بيدار شدم ديدم يه پسر بچه سرشو گذاشته كنار سرم و اونم خوابيده اول دلم سوخت چيزي نگفتم يهو بيشتر چشامو وا كردم ديدم پسره كثيفه خيلي و يه چيزي انگار پريد رو سرم و بعد ديدم يه شپش داره رو موهاش راه ميره ترسيدم ديگه پياده شدم و داشتم هي موهامو چنگ ميزدم كه بيفته شپشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سود و منفعتی است که در زندگی ممکن است به شما برسد

  36. سحرسحرsays:

    سلام من خواب دیدم سر عمم دوتاشپش دارن راه میرن و به من داشت نشون میداد منم میگفتم عمه تو شامپوتون سرکه بریزید بعد از ترسم سریع شالمو پوشیدم طوری که جلوی موهامم بستم بعد دخترش ناراحت شده بود میگف چرا وقتی دیدی مامان من شپش داره سریع روسریتو پوشیدی این کار زشته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سود و منفعت است

  37. نازنیننازنینsays:

    با سلام خواب دیدم دستمو میکشم به موهام وقتی دستمو نگاه کردم دیدم کفش کلا شپش هست بعد دستامو به هم محکم فشار دادم و همشون ترکیدن میشه تعبیر خوابشو به ایمیلمم بفرستین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام درگیری های ذهنی پیدا می کنین که کارهایتان را کند می کند

  38. FarzaneFarzanesays:

    سلام من خوا دیدم تو موهام شپشای زیادو بزرگیه..ب اندازه بند انگشت بود بعد ک یکیشونو برمیدارمو از نزدیک نگاه میکنم متوجه شکل غیر عادیش میشم ک صورتش مث شیطان بود و بابام بهم میگه این شیطان رفته تو روحت(جلدت)... این به معنی پول و ثروت یا شیطان معنی دیگه ای دارع؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افکار و درگیری های ذهنی تون رو حل کنین وگرنه اعتقاداتتون رو ضعیف می کنه

  39. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب میدیدم با دختر عمم رفتیم حموم و یهو تو موهای اون دو سه تا شپش سر که شبیه عنکبوت ریز بودن و پاهاشون بلند بود دیدم بعد جیغو داد میکردم و موهامو تا پیشونیم حوله انداخته بودم سرم و محکم با دست گرفته بودم دورشو که تو موهای من نره اونم ساکت بود هیچی نمیگف

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رفتار هایی داره از اضطراب و دغدغه های فکریش ناشی میشه و شما از این رفتار اون خوشتون نمیاد

  40. خانم باباییخانم باباییsays:

    سلام شوهرخواهرم خواب دیده که بردنش به حضور رضاخان شاه و رضاشاه میخواهد یه نفر رو انتخاب بکنه که سمتی در دربار بهش بدن و شوهر خواهر من رو انتخاب میکنن و می پرسه ببینین تمیزه یا نه وقتی موهاشو نگاه میکنن میگن سرت شپش داره ودر حین اینکه میگشتن یه دونه شپش سیاه بزرگ از سرش میفته شوهرخواهرم میگه خوب کچل میکنم تا بتونه سمت رو بگیره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزونی مال و ثروت در زندگی شما میباشد و بر شادکامی دلالت دارد

  41. سحرسحرsays:

    سلام من خواب میدیدم خوابیدم زمین عموم داشت موهامو نگا میکرد بغل گوشم ریز ریز یه چیزایی چسبیده بود به موهام عموم به مامانم میگف دارو بخرید ببین شپش زده موهاش و میکشید در میاورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیگران براتون درگیری فکری ایجاد می کنن

  42. الساالساsays:

    وقتتون بخیر من خواب دیدم باشونه کردن سرم میخام شپشای سرم رو تمیز کنم سرم پر شپش بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سپاس نیاز به کنترل درونی خودتون دارین

  43. سونیاسونیاsays:

    سلام من خواب دیدم که از لابه لایه موهام شپش در می آوردم و می انداختمشون رو زمین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فکر های بیهوده دارین

  44. ......says:

    سلام خسته نباشید چند روز پیش خوابی دیدم ک یادم نمیومد ک تازه یادم اومده. خواب دیدم ک یک جایی بودیم شاید هم خونه یا تو حیاط خونمون دقیقا یادم نیست اما یه آدمی بود که ک قصد کمک داشت شاید پدرم بود شاید شخص دیگری اما به یاد دارم ک یک مرد بود اما با هیجان و ناراحتی و اظطراب از گوشه و کنار هایی، شاید کنار یک درخت و نهال روی خاک انگار شپش پیدا کرده بود و به من میگفت :ایناهاش شپش! منم تعجب کرده بودم خیلی زیاد و با چشم های درشت به اون شپش ها نگاه میکردم و اون شخص داشت کنار نهال های دیگر به دنبال شپش می گشت تا به من هشدار و خبر دهد ،در خواب انگار اتفاق بدی افتاده بود و دلیلش شپش ها بودند. و اینکه شپش ها اصلا شبیه شپش نبودند انگار کلی شپش در یک قوطی سفید مکعبی بودن بعد شبیه تخم ریحان بودن یعنی درشت بودن. فکر کنم کنار دو سه تا نهال ، یک یا دوتا بسته شپش پیدا کرده بود. و انگار غروب بودش ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزونی نعمت و مال و ثروت در زندگیتان است

  45. سیروس طیبی پورسیروس طیبی پورsays:

    درود خدمت دوست عزیز..چندشب پیش خواب دیدم که یک عددشپش سیاه دیدم واز کسی که کنارم بود تو خوابم پرسیدم این شپشه؟گفت آره،بعد کشتمش طوری که له لهش کردم بادست ازته دل فشارش میدادم...ممنونم اگه تعبیر کنید

  46. موسویموسویsays:

    وقتتون بخیر خانمم میگه خواب دیدم دست کردم توسرم متوجه شدم سرم پررشک شده داشتم خودم اونارو میکشتم در حالی که ناراحت بودم لطفا تعیبیر کنید .

  47. عمرعمرsays:

    سلام خواب دیدم مامانم از سرم یدونه شپش گیرش میاد بعد میده دستم وقتی نگاه میکنم یدونه شپش شده چهاردونه پرت میکنمش بیرون لطف نموده تعبیرش را بگوید ممنون

  48. سهیلا صفدریسهیلا صفدریsays:

    سلام خواب دیدم دست بردم توی موهام دیدم یه دسته از موهام در اومد بعدش یه عالمه شپش از سرم ریختن روی زمین و من همش تند تند داشتم میکشتمشون ، لطفاً تعبیرش رو بهم بگید

  49. نگین موسوینگین موسویsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک روی سر مادر و دختر کوچیکم شپش هست و من رفتم روی سر دخترم رو دقیق نگاه کردم دیدم شپش های سفید و بزرگی روی سرش هسش و من هم چهار یا پنج عدد از اون شپش های روی سر دخترم میندازنم بیرون ممنون میشم تعبیر این خوابم رو بهم بگید

  50. کیاناکیاناsays:

    سلام من خواب دیدم که بابام داره دست میکشه رو سرم که یهو گفت وای نگاه کن چقد شپش داری ؟بعدشروع کرد به تمیز کردن سرم . انقد شپشام زیاد بود که خودمم دوتا دوتا شپشا رو بر میداشتم بعضی از شپشا انقد بزرگ بود که اندازه سرم میشد بعد که شپشای زیادی تو خونه پخش شده به بابام گفتم چرا شپشا رو نکشتی شماهم شپش میگیرین ؟پدرم در کمال خونسردی در حالی که میخندید چند تا از شپش های کوچیکو کشت وبلند شد ورفت. لطفا تعبیر کنید.

  51. فاطمه مرادیفاطمه مرادیsays:

    سلام من خواب دیدم ک یکی از دوستانم به خونه ما اومده و من متوجه شدم توی موهاش پر از شپش و حشره های مختلف بود و من سعی کردم از بینشون ببرم و همشون کشته شدن این خواب تعبیری داره؟؟

  52. شقایق رفیعیشقایق رفیعیsays:

    سلام.من در خواب دیدم که سرم پر از شپش شده و زیر گلویم هم یعنی به گوشت زیر گلم شپش چسبیده و هرچی تلاش میکردم تا اونارو بکنم نمیتونستم.خیلی ناراحت بودم از شپش های روی سرم.هرچی مواد مختلف میزدم بهشون نمیرفتن شپش ها.میشه تعبیر کنید خواهشا🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  53. محمد آقاخانیمحمد آقاخانیsays:

    سلام.من خواب دیدم یه شخصی از سرم یه تار مو درآورد وداد بهم و تار مو کلفت بود با دستم لهش کردم دیدم داخل این تارمو پر از حشرات ریز سفید مثل ساس هستش که همه رو کشتم.وبعد دستی کشیدم تو موهام دیدم چیز دیگه ای نیست و تمیزه؟اگر امکان هست راهنمایی کنین.

  54. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم در سرم حشره ای عجیب بود که شکل کلاهکی داشت تقریبا بزرگ هم بود وا با ترس و واهمه از روی سرم دورشون میکردم و روی زمین میفتادن ولی زنده بودن

  55. صالحیصالحیsays:

    سلام من خواب دیدم لابه لای موهای دخترم پراز شپشهای ریزه قبل ازاینکه من بهشون دست بزنم خودشون ازتوسرش میاد بیرون تعبیرش چی میشه

  56. مهشید احمدیمهشید احمدیsays:

    سلام .من خواب دیدم که پسرم از خواب بیدار شده و موهای بلند و چرب و پر از شپش داره بدنش هم گزیده شده و کلی خارونده و ملتهبه ‌.سریع بردمش دستشویی به دنبال شامپوی شپش بودم .بعد با اب خالی موهاش رو شستم و شپشا ریختن .و بهتر شد تعبیرش چی هست؟؟

  57. مهشید احمدیمهشید احمدیsays:

    سلام .من خواب دیدم که پسرم از خواب بیدار شده و موهای بلند و چرب و پر از شپش سفیدبزرگ داره بدنش هم گزیده شده و کلی خارونده و ملتهبه ‌.سریع بردمش دستشویی به دنبال شامپوی شپش بودم .بعد با اب خالی موهاش رو شستم و شپشا ریختن .و بهتر شد تعبیرش چی هست؟؟

  58. مژگان جاویدیمژگان جاویدیsays:

    سلام .من تو خواب دیدم رفتم آرایشگاه و آرایشگر لابه لای موهام چند تا تخم شپش و یه دونه شپش دید .بهم گفت من باور نکردم بعد در آورد یه دونه تخم شپش نشونم داد بعد لهش کرد و واسم سم زود.فکر کنم شپش ها کشته شدن بعد بهم گفت برو دکتر زود سم بزن .منم عجله داشتم نصف پول آرایشگر پول دادم مابقی چند تا چک که قبول نکرد کارت کشیدم..ِِ..دختر داداشمم باهام بود هرچی گفتم بیازودتر بریم دکتر نیومد داشت تو حیاط چاه عمیق میکند واسه برق کشی .شوهرمم تو حیاط بود ...گفتم ببرم دکتر ...ساعت 6 صبح دیدم .شب چهاردهم یا پانزدهم محرم .لطفا تعبیرش میگید ....

  59. sainasainasays:

    سلام من خواب دیدم که دیدم پر سرم شپش هست بعد نمیدونم به چه دلیلی قصد کوتاه کردنش داشتم بعد داشتم کوتاه میکردم مادرم اون قسمت که کوتاه کردم گرفت کوتاهی تمام برگشتم سمت مادرم اینقدر زیاد بود شپشا که نگو نمیدونستم باید چکار کنم مادرم گفت تو چطور نفهمیدی سرت پر شپش هست دیگه همین قدر بود خوابم ولی خداییش من موهام خیلی براشون زحمت کشیدم تا اینقدر بلند شدن بیدار شدم رفتم دوش گرفتم سریع😪

  60. MahdiehMahdiehsays:

    سلام ، خواب ديدم در سر هردو پسرانم چندتا شپش راه ميره و من ناراحت بودم و هي به اطرافيانم ميگفتم ديدي گفتم شپش تعبير چيست ؟ لطفا پاسخ دهيد ممنون

  61. mahsa.a.shmahsa.a.shsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم داخل موهام یه عالمه تخم شپش هست که اصلا راه نمیرنا خود شپش نبود که خواهرمم انگار شپش داشته که من از دستش ناراحت شدم که از تو سرایت کرده به من و اینکه داخل گوشامم یه سری حشره بودکه چسبیدخ بود به پوستم از خونم تغذیه میکرد برادرمم ایناره دید یکم گفت وای شپش باز کردیکه انگار ۲تا زنداداشامم حضور داشتم و بابامم یه لحظه احستس کردم بود ،در ادامه خواب دیدم که بیبی چک تست میکردم که اشتباهی این کارو انجام دادم به زنداداشم گفتم ااا من ابنو بلد نبودم کلا خواب شلوغی بود ،در ضمن این خواتخم شپشوچند روز پیشم دیدم لطفا تعبیرش رو بهم بگید ممنون

  62. MahiMahisays:

    سلام خواب دیدم که سرم مویی نداره و فقط چندتار مو که توی همون چندتار مو شپش و چیزایی مثل کرم توی سرم

  63. MahiMahisays:

    سلام خواب دیدم که سرم مویی نداره و فقط چندتار مو که توی همون چندتار مو شپش و چیزایی مثل کرم توی سرم

  64. ........says:

    درخواب دیدم مادرم به خواهرم میگه بیا سرتو بگردم شپش نگرفته باشی بعدش من سر خواهرم می‌گردم و توی یه تار موش یه شپش زنده بزرگ پیدا میکنم بعدش با دستمال میکشمش میشه بپرسم تعبیرش چیه

  65. سمیرا حاجی زادهسمیرا حاجی زادهsays:

    سلام ، من خواب دیدم موهای خواهرم که خیلی بلنده پر از شپش بودن و من داشتم شپشهاشو میکشتم. بعد بهش گفتم دختران بیچاره موهاش در از شپش بود ، یهو سر خودمم شروع کرد به خارش همینطور که سرمو میخاروندم عصبی بودم گفتم منم گرفتم ازتون احتمالا ،میشه لطفاً تعبیرشو بگید؟

  66. النازالنازsays:

    سلام سر دختر خاله ی من شپش گرفته بود بعد من که شب کنارش خوابیده بودم خواب دیدم که یک شپش خیلی بزرگ داره از سر دختر خالم میاد که منو بخورع😖

  67. حناحناsays:

    سلام من خواب دیدم در حمام سرم پره شپش به همراه سوسک هایی به اندازه بند انگشته منم با ترس شروع کردم به شونه زدن موهام و هی سعی میکردم اینارو از توی موهام خارج کنم و همینجوری سوسک و شپش میریخت زمین میشه تعبیرش رو بگین؟

  68. کیمیاکیمیاsays:

    خواب دیدم به مسابقه ای رفتیم دوستم یهو از داخل موهام شپش در اورد یواشکی بعد دوباره یکی دوتا در اورد

  69. انیانیsays:

    سلام من های دیدم توی سرم پر زرشک است و به چن تا شپش

  70. نگیننگینsays:

    خسته نباشید من خواب دیدم ازحموم اومدم ودارم موهامو شونه میکنم یه لحظه ب زمین نکاه کردم دیدم تعداد زیادی شپش ازسرم ریخته رو زمین انقدر زیاد که جلو پام سیاه شده بود شوک شده بودم نامزدم اومد گفت چیشده گفتم ایناهمه ازسرمن ریخته و گریه کردم گفتم ولی من دیروز موهامو شونه کردم هیچی روسرم نبوده امروی یهوانقد شپش ازکجااومده گفت اشکال نداره بیامیریم دکتردارومیده خوب میشی گریه نداره تعبیرش چیه؟

  71. زهرا عطاییزهرا عطاییsays:

    سلام من خواب دیدم از سری خواهرم یک تا شپیش سفید گرفتم بعدش از دستم فرار کرد تعبیرش چیست لطفا

  72. زهرا عطاییزهرا عطاییsays:

    سلام من خواب دیدم از سری خواهرم یک تا شپیش سفید گرفتم بعدش از دستم فرار کرد تعبیرش چیست لطفا

  73. مینامیناsays:

    سلام دیشب خواب دیدم موهام پر از شمش بزرگ وکوچیک شده هرچی شونه میزدم بیشتر میشد دو یا سه تا بزرگ وسیاه بودم انگار کشتمشون درست یادم نمیاد ولی خیلی ترسیده بودم😢تعبیرش چی هست؟

  74. مینامیناsays:

    سلام دیشب خواب دیدم موهام پر از شپش بزرگ وکوچیک شده هرچی شونه میزدم بیشتر میشد دو یا سه تا بزرگ وسیاه بودم انگار کشتمشون درست یادم نمیاد ولی خیلی ترسیده بودم😢تعبیرش چی هست؟

  75. سعید اسماعیلیسعید اسماعیلیsays:

    سلام . مادرم خواب دیده که شپش رو سرش هستو یکی سرشو شونه میکنه و تمیز میکنه و شپشارو از رو سرش برمیداره.

  76. امیریامیریsays:

    سلام من خواب دیدم که دوتا سگ دارم(یکی کوچیک یکی بزرگ) سگ کوچیک به سمت یه خرخاکی حمله کرد و خرخاکی اونو نیش زد و اونم تبدیل به خرخاکی شد و من دوتا خرخاکی رو کشتن بعد سگ بزرگمو ورداشتم که فرار کنم دیدم که روی ابروهای اونم خرخاکی چسبیده ولی توجه نکردم و با اینکه داشتم نجاتش میدادم ولی اون هی به دستام چنگ مینداخت تعبیرشو اگه بگین ممنون میشم

  77. مهدیسمهدیسsays:

    سلام من خواب دیدم که در پسش دوست هایم نشسته ایم و حرف میزنیم که یکی از دوستام شپش را در سر من میبیند و میگوید که شپش در سرت داره راه میره و من بدون اینکه چیزی بگم میرم و گریه میکنم تعبیر خوابم چیه ممنون میشم بگید.

  78. رعنااخلاقیرعنااخلاقیsays:

    خواب دیدم که سر پسرم تعدادی زیادی شپش وریشک داشت داشتم میکشتم که شوهرم واسه نمازی صبح بیدارم کرد میشه بگدتعبیر خوابم چیه

  79. فیروزهفیروزهsays:

    باسلام من خواب دیدم تو سر کسی شبس هست یکی یکی میگیرم و میکشم همه را گرفتم کشتم

  80. FatemeFatemesays:

    سلام من خاب دیدم توی سرم کلی شپش هستش و ترسیدم این خاب تغییرش چیست

  81. علی کریمیعلی کریمیsays:

    سلام خواب دیدم روی موهای سر خواهرم شپش زیادی هست بعد که دقت کردم شبیه کرم سفید به مقدار خیلی زیاد پشت گوشش جمع شده بودند طوری که وقتی انگشت پشت گوشش کشیدم ریختن روی زمین و من با پا بهشون میکردم بعد به من گفتن برو داروی کشتن شپش بیارم در صورتیکه کرم سفید بودند

  82. NeginhoomendNeginhoomendsays:

    سلام من خواب دیدم که بین موهام شپش بودو بعضیاشونو بین ناخونام فشار میدادم🤦‍♀️

  83. نازنيننازنينsays:

    سلام ممنون از تايم و اطلاعاتي ك در اختيارمون قرار ميدين من توي خاب همچنان ك دست توي موهام ميبردم يه دونه از موهام اومد توي دستم ك روش يه شپش بزرگ بود اومدم بكشمش انگشت شصت دست چپم رو به شدت گاز ميگرفت و پوست پوست ميكرد بالاخره به سختي از دستم جداش كردم و كشتمش ممنون ميشم توي تعبيرش راهنماييم كنيد🙏

  84. پریپریsays:

    سلام من تو خاب دیدم ک سرمو شونه میزنم کلی شپش میفتن تو اب و میمیرن

  85. FatemehFatemehsays:

    سلام من خواب دیدم توی سرم پر از حشره های بزرگ بود مثل شپش که سرم را گاز میگرفتند بعد من در حمام با آب آنهارا به زمین می انداختم و میکشتم

  86. عایشهعایشهsays:

    خواب دیدم که در سر من شپش وجود نداشت اما وقتی که سردوستم را نگاه کردند یک شپش گرفتند اورا ب اتاق بردند و با کتک میخواستند شپش های اورا بگیرند

  87. رعنا صاحبانرعنا صاحبانsays:

    سلام من خواب دیدم خونه مادر بزرگم هستم و ٣ نفر پیشم بودن داشتم باهاشون حرف میزدم یهو یه شپش سفید بزرگ رو دستم دیدم بعد که بهشون گفتم هعی شپش هاشون مینداختن تو دست من میشه بگید تعبیر خواب من چیه؟

  88. ......says:

    سلام خسته نباشید..مادرم خواب دیده که روی موهام پر از شپش و رشک هست و من جیغ میزدم اجازخ نمیدادم ب سرم دست بزنه فقط تونست یدونع از شپش هارو بکشه..تعبیرش چیه 🥺

  89. حبیب الله  الفتیحبیب الله الفتیsays:

    سلام من خواب دیدم پشت سر پسرم یک شپش هست مامانم میخواد برداره

  90. آزاده رستمیآزاده رستمیsays:

    من خواب دیدم سرم پر از شپش ریز و درشته و موهام خیلی چربه دسته دسته موهام همراه چربیها و شپشهای ریز و درشت می ریخیت پایین خیلی زیاد بود مثل گوسفندی که پشماشو میبرن همینقدر شپش و مو زیاد بود

  91. آزاده رستمیآزاده رستمیsays:

    من خواب دیدم سرم پر از شپش ریز و درشته و موهام خیلی چربه دسته دسته موهام همراه چربیها و شپشهای ریز و درشت می ریخیت پایین خیلی زیاد بود مثل گوسفندی که پشماشو میبرن همینقدر شپش و مو زیاد بود