تعبیر خواب والیبال

والیبال در خواب می تواند به میل درونی شما برای پیوستن به کار های تیمی و تقویت روحیه ی همدلی اشاره داشته باشد. شما به دنبال وضعیتی با ثبات و ارزشمند در محیط شغل یا زندگی عاطفی خود هستید. این خواب از شما می خواهد تا میزان نقش دیگران در پیشبرد اهداف خود را در نظر گرفته و بی گدار به آب نزنید. به دنبال تقویت آن دسته از مهارت های روانی خود باشید که به شما کمک می کنند تا ارتباطی موثر با دیگران گرفته و اعتماد به نفس خود در هنگام حضور در جمع را تقویت کنید. این تفسیر قوی تر می شود زمانی که در خواب، خود را عضو یک تیم والیبال مشاهده کنید.

خوابی با موضوع والیبال از شما می خواهد تا متوجه حرکت های تیمی خود باشید. پیش از نقد کردن استراتژی و نحوه ی حرکت دیگران، حرکات خود را زیر نظر گرفته و تا جای ممکن بی نقص به نظر برسید. حرکت مثبت شما به ثورت انفرادی می تواند بیشترین کمک را به حرکت جمعی پروژه کند.

اگر در خواب احساس کنید که در حال مشاهده ی یک تیم والیبال از تلویزیون هستید باید بدانید که این خواب گاها می تواند به دیدگاه های جامعه شناسانه ی شما اشاره داشته باشد. ممکن است در حال مطالعه یا درک غرایز افراد در روابط جمعی باشید و هنوز به جمع بندی کامل و قابل اتکایی نرسیده باشید.

این خواب از شما مب خواهد تا متوجه تاثیر رسانه ها بر رفتار و عملکرد خود باشید. اجازه ندهید که سخنان و دیدگاه های افراد غیر کارشناس یا غیر قابل اعتماد بر رفتار های روزمره ی شما اثر منفی بگذارد.

اگر در خوابی با موضوع والیبال احساس کنید که مصدوم شده اید، باید بدانید که این خواب، اشاره به ضعف یا مشکلی دارد که در زندگی بیداری و در زمینه ی پروژه هایی که در حال پیگیری آن ها هستید برای شما ایجاد شده است. ممکن است برخی دیدگاه های شما دچار وقفه یا ضعفی جدی شده باشند. ضعفی که به تازگی متوجه آن ها شده اید یا نقدی که به تازگی آن ها درک کرده اید. تمام افراد تیم، ابعاد شخصیتی خودتان هستند و باید بدانید که یک ضعف کوچک نمی تواند دلیل بر توقف یک پروژه یا مطالعه باشد.

 همان طور که آسیب دیدن از یک انسان در جامعه نمی تواند نقدی بر تمام جامعه و زیر سوال بردن بشریت باشد. این خواب از شما می خواهد تا به درونیات خود توجه کرده و بخشی که دچار احساس ضعف یا ناراحتی شده است را درک کنید. این ضعف یا ناراحتی مربوط به کدام دسته از ارزش ها یا ابژه هاست؟ چگونه می توانید به شیوه ای موثر برای رفع این فقدان درونی اقدام کنید و این ناراحتی را با دیگران در میان بگذارید؟ این خواب اخطاری از ناخودآگاه شماست مبنی بر این که اجازه ندهید ناراحتی ها و تنگناهای عاطفی یا منطقی، کیفیت کار شما را کاهش داده و در طولانی مدت، احساس دلسردی یا شکست را برای شما ایجاد کنند.

شاید لازم باشد تا در این دوره ی زمانی، مدتی کوتاه از پروژه های خود فاصله بگیرید و به رفع فقدان ها بپردازید اما این وقفه های جزئی، نشان دهنده ی از بین رفتن فرصت ها و موقعیت ها نیست.

سایر مطلب های مشابه :

تعبير خواب توپ بازي كردن

تعبیر خواب سریع دویدن

تعبیر خواب ورزش ایروبیک

7 نظر

  1. RahaRahasays:

    صبح تقریبا ساعت 9.10 خواب دیدم که تو حیاط خیلی خیلی بزرگی هستم هم پارک بود انگار هم مدرسه اونجا تو یه زمین والیبال با یه سری پسر داشتم والیبال بازی میکردم یکی از حریف جلوم پسر عممه بود (قبلا بینمون رابطه ای بود اما الان دوساله تقریبا جدا شدیم .الان چند شبه مرتب خوابشو میبینم)اون شرو میکرد به سرویس زدن سمت من اونقدر محکم میزد که نمی تونستم به توپ برسم هر دفعه محکم تر میزد متوجه میشم که دختری که دوستم هستش و یه مدت پیش پسر عمم خواستگارش بود باهام تو زمین بعد یکم پسر عمم میاد سمت تیم من و جفتم وایمسته متوجه نمیشم ک اومده این سمت تا این که توپ ک پرت میکنن سمتوم رو تونستم بزنم بعد میچرخم با خوشحالی و دستامو به دستاش میزنم بعدش انگار زنگی میخوره وهمه یه سری دانش اموز میرن بیرون از حیاطه که سمت خیابون در داشت یه خیابونی با عرض طولا خیلی زیادمن بعد از این که از زمین والیبال اومدم بیرون خیلی خوش حال بود هم چون پسر عم اومد سمتم و تونستم توپ رو جواب بدم دم در دختر خالم رو میبینم که اونجا استاده ازش میپرسم چیکار میکنی بم میگه که با دختر عموم اومد و شرو به حرف زدن میکنیم منم مسخره بازی در میارم اونا میخندن و از همین حال خارج میشم که یهو تو خیابون متوجه نگاه عجیبی پسر که اون طرف خیابون وایساده میشم بهم زل زده و نگا میکرد در همین حالت از خواب بیدار میشم .. تو خواب وقتی تو زمین بازی میکردم انگار تنها کسایی که بازی میکردن من و پسر عمم بودین بقیه تو زمین بودن ولی کاری نمکردن فقط نگا میکردن ..ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقی می افته که دیدتون نسبت به زندگی تغییر میکنه

  2. مهدیار نجفیمهدیار نجفیsays:

    سلام من ساعت ۹ و ۱۰ در خواب دیدم که رفته ام به نیمکت والیبالیست های تیم ملی و نشسته ام رو نیمکت و دارم با آنها حرف میزنم و خودمم یکی از بازیکنانش هستم و میخواستم بروم داخل زمین . در ضمن من کلاس ورزش والیبال میروم و قد بسیار بلندی دارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رقابتی برایتان پیش می آید

  3. SaeidSaeidsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با دوستام دارم والیبال بازی میکنم که یک مار ناگهان از میان بازیمان رد شد

  4. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم با دختر مورد علاقه ام درجایی سرسبز واليبال بازی می‌کنیم تعبیرش چیه؟

  5. SSsays:

    من دیشب خواب دیدم که والیبالیست ها و سعید معروف تو خونمون نشستن بعد با هم حرف میزدیم و اینا ولی منو زیاد تحویل نمیگرفتن و (اینکه من خودم والیبالیست هستم و یه آرزویی دارم درمورد سعیدمعروف و غیره) میشه بگید تعبیرخوابم چیه؟

  6. یلدایلداsays:

    سلام من والیبالیست هستم و خیلی مربیم رو دوست دارم. دو روز متوالی خواب میبینم که در سالنمون مشغول والیبال بازی کردن هستم و مجروح میشم و مربیم منو به کمک یه دکتر منو درمان میکنن. ممنون میشم اگه تعبیرش کنین

  7. نصیرنصیرsays:

    دودفعه سربسر خواب میبینیم که همرای بچهاهای خیلی معروف که درتیم ملی نیز شامل هستن والیبال میکنیم وهردو دفعه بازی والیبال را میبریم تعبیر شان چه است لطفا درایمل بنده ارسال بدارید۔