تعبیر خواب هنرمند بودن

این خواب می تواند تصویرگر یک نیرو یا استعداد درونی باشد که آن را دست کم یا نادیده گرفته اید اما شناخت و به کار گیری آن، در شرایط فعلی و در زندگی بیداری، به شما کمک می کند تا به سادگی از چالش های خود عبور کرده و راه حلی کاربردی برای مشکلات خود پیدا کنید.

تفاوتی ندارد که در خواب شما، چه کسی مشغول پرداختن به کار هنری است، در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این افراد، چه احساس، فکر یا خاطره ای را در شما زنده می کند؟ این فرد یا افراد، چگونه می توانند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشند؟

خوابی با موضوع هنرمند بودن می تواند توسط فردی دیده شود که در زندگی بیداری، اطلاع چندانی از کم و کیف کار های هنری ندارند. این خواب از شما می خواهد تا متوجه ایده های خلاقانه ی خود بوده و احساس بدی از بروز آن ها نداشته باشید. ممکن است در این زمان نیازمند ایجاد ارتباطاتی مفید باشید. ارتباط با افرادی که راحت تر می توانید با آن ها صحبت و گفت و گو داشته باشید و در نتیجه ی گفت و گو، نوعی احساس تخلیه ی روانی در شما ایجاد شود.

بسیار اهمیت دارد که در طول این خواب، با چه نوع هنر و گفت و گو و احساساتی رو به رو می شوید. به طور مثال هنرمندی که با هنر های بصری مثل مجسمه سازی یا نقاشی سر و کار دارد، زمانی که در خواب ظاهر می شود، بر این موضوع تاکید دارد که لازم است مهارت های روانی متکی بر بینش و بصیرت خود را افزایش داده و محیط اطراف خود را ورای آن چه که در ظاهر در حال رخ دادن است درک کنید. این خواب گاهی می تواند پیامی از ناخودآگاه شما باشد مبنی بر این که بر اساس اخبار و رسانه های دروغ گو، درباره ی جهان و آن چه که جهان بینی شما را تشکیل می دهد قضاوت نکنید. این تفسیر زمانی که خود را در جایگاه یک هنرمند یا نقاش نیز مشاهده می کنید صحت دارد.

اگر در خواب احساس کنید که یک هنرمند موسیقی دان هستید، باید بدانید که موسیقی در تعبیر خواب روان شناسی، اشاره به صدای روان و فکر شما دارد که ممکن است در این زمان و در زندگی بیداری در حال سرکوب و نادیده گرفتنش باشید یا از ابراز آن به دیگران احساس عجز کنید. این خواب از شما می خواهد تا این صدای درونی را سرکوب نکرده و به شیوه ای خلاقانه به ابراز آن بپردازید. شما هم اکنون نیازمند یک تخلیه ی روانی و فکری هستید که به شما کمک می کند تا با آرامش بیشتری از چالش های خود عبور کرده و به وظایف و مسئولیت های روزمره ی خود رسیدگی کنید. شکایات و مطالبات یا تنگناهای عاطفی خود را به شیوه ای حساب شده ابراز کنید و در صورت نیاز، از دیگران برای نحوه ی ابراز این درونیات کمک و مشورت بگیرید.

گردآوری و تنظیم : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم از کنار هنرمند و خواننده ایرانی ارمنی تبار اقای ویگن که پیرمردی با موهای سفید بود و چندیست برحمت خدا رفته رد شدم و وقتی به چهره اش نگاه کردم چهره خیلی سر حالی نداشت و منم زیاد ذوق نکردم ولی جالب بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ناراحتی کوتاه مدتی خواهید داشت

  2. بی نامبی نامsays:

    من هر از گاهی نقاشی میکشم و گیتار میزنم ولی همینطوریه و حرفه ای نیست ،خواب دیدم به خاطر اینکه کارام دیده شدن معروف شدم و من سعی دارم از مردم اطرافم فرار کنم و یه گوشه خلوت برم.