تعبیر خواب سطل آب

اگر شما هم در خواب سطل آب دیده اید و می خواهید بدانید تعبیر خوابتان به چه معنایی می تواند باشد با ما همراه شوید تا با تعابیر گوناگون دیدن سطل آب در خواب مطلع شوید.

سطل آب در خواب به چه مفهومی اشاره دارد؟

دیدن سطل آب در خواب به معنی داشتن همسری مناسب برای بیننده خواب است. همچنین تعبیر دیگر این خواب می تواند به معنای داشتن خدمتکار یا خادمی خوب و مهربان باشد. اگر در کسی در خواب ببیند سطل آب صدمه ای پیدا کرد به طور مثال سطل آب سوراخ شد یا شکست تعبیر این خواب به معنی آن است که مساله ای سبب وارد آمدن زیان یا خسارت به همسر یا خدمتکار خواهد شد. تعبیر دیگری که از سوی برخی معبران در رابطه با دیدن سطل آب بیان می شود آن است که سطل آب در خواب نشانه دریافت کمک مالی است که بیننده خواب از جهت آن توانایی پیدا می کند.

تعبیر خواب سطل آب  از دید محمد بن سیرین

محمد بن سیرین در تعبیر خواب سطل آب می گوید: اگر کسی در خواب ببیند که سطل آبی دارد خواب او به این معنی خواهد بود که به منظور انجام امورات زندگی خدمتکاری را به کار خواهد گرفت. اگر کسی در خواب ببیند که سطل آب شکست دلیل آن خواهد بود که مرگ خدمتکار فرا خواهد رسید. اگر کسی در خواب ببیند سطل تازه ای از بازار می خرد به معنی آن است که کنیزک زیبایی را به خدمت خود در خواهد آورد. چاه آب در خواب به معنی بانک یا فرد ثروتمندی است که مال و اموال خود را ذخیره کرده است. با توجه به این تعبیر اگر کسی در خواب ببیند به کمک دلو یا همان سطل آب از چاه آب می کشد تعبیر چنین خوابی به این معناست که بیننده خواب از بانک یا از جانب شخصی متمول مبلغی پول را به صورت وام و کمک مالی قرض می گیرد. همچنین باید گفت تعبیر کمک مالی در مورد دیدن سطل آب در خواب زمانی پر رنگ تر می شود که سطل سنگین بوده و داخل آن پر باشد.

تعبیر خواب یک سطل آب

تعبیر خواب سطل آب از دید منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی در تعبیر خواب سطل آب می گوید: از نظر خانم آیتانوس دیدن سطل در خواب به معنی دلال بانک و بیمه است و از آنجایی که این تعبیر در ارتباط با سیستم بانکی کشورهای اروپایی مطرح می شود و ما در کشور خود سیستم بانکی مختص به خودمان را داریم بنابراین چنین مفهومی نمی تواند در تعبیر خواب سطل آب معتبر باشد. بلکه تعبیر درست آن دستیابی به استطاعت مالی است که بیننده خواب از طریق اخذ وام از بانک یا قرض کردن پول از شخصی ثروتمند به آن نایل می گردد. اگر کسی در خواب ببیند با کمک سطل از یک چاه آب می کشد یا از جایی آب بر می دارد دلالت بر این موضوع دارد که مبلغی وام یا کمک مالی دریافت می کند که به واسطه آن به سود می رسد. علی الخصوص اگر فرد در خواب ببیند که آبی صاف و زلال را از چاه یا جایی دیگر بر می دارد تعبیر خواب او بسیار نیکو خواهد بود. اگر در خواب ببینید با سطل آب از جایی آبی بر می دارید و سپس آن را دور می ریزید نشانه آن است که مال خود را هزینه خواهید کرد. تعبیر دیگر آن هدر دادن پول و مال توسط بیننده خواب است. اگر در خواب ببینید با سطل آبی بر می دارید و آن را روی هم انباشته می کنید به معنی آن است که سود و منفعتی را ذخیره می کنید.

تعبیر خواب سطل آب از دید آنلی بیتون

به عقیده آنلی بیتون، دیدن سطل هایی که پر از شیر است نشان دهنده ارتباط با اشخاصی سالم و نیکو است.دیدن سطل خالی در خواب به معنای خراب شدن محصولات و کمبود در مواد غذایی می باشد.

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب پا گذاشتن در آب

تعبیر خواب آب

تعبیر خواب جمع شدن آب در خانه

1 نظر

  1. قاسم پوشندهقاسم پوشندهsays:

    حمل دو تا سطل اب