5 جمله که هر روز بگویید و ازدواجتان را تقویت کنید!

ازدواج قوی و حمایت کننده، یکی از روابط پر طرفدار در زندگی است. ایجاد یک ازدواج شاد و سالم، نیاز به تلاش و صرف زمان زیادی دارد؛ اما، پاداش سال ها تلاش شما، به عشق، همراهی و اشتیاق زیاد در زندگی زناشویی تان می انجامد.

شعله های عشقتان را هر روز با گفتن این 5 جمله ساده به همسرتان، روشن نگاه دارید و ازدواجتان را تقویت کنید.

1.« تو بهترین هستی».

اجازه بدهید همسرتان بداند؛ همانگونه که هست برایتان جذاب است و شما همیشه دوستش خواهید داشت؛ چون این مسائل در روابط عاشقانه، بسیار حائز اهمیت هستند. این جمله، احساس آرامش و صمیمیت را به همراه دارد و باعث می شود همسر شما در ازدواجتان احساس امنیت داشته باشد.

2. « متشکرم».

به گفته تونی کلمن، روانشناس رابطه، حق شناسی چیزی است که هر فرد به آن نیاز دارد و حتی دوست دارد در شریک زندگی اش هم، این خصلت را ببیند. با قدردانی از همسرتان، به خاطر تمام کارهایی که در زندگیتان انجام می دهد؛ به او احساس با ارزش بودن می دهید.

3. « من از تو حمایت می کنم».

به همسرتان بگویید همیشه کنارش هستید و از او حمایت می کنید. باید بدانید راه طولانی برای ساختن رابطه مستحکم، در پیش دارید. جمله بالا، به همسرتان یادآوری می کند که همیشه می تواند به شما اعتماد کند و در موقعیت های دشوار زندگی اش، می تواند روی شما حساب کند. مهم نیست همسرتان در چه موقعیتی قرار داشته باشد؛ نکته مهم اینجاست که او تحت هر شرایطی منتظر تشویق و حمایت شما خواهد بود.

4. « روزت را چطور گذراندی»؟

با اینکه ممکن است با برنامه روتین و کارهای روزمره همدیگر کاملا آشنا باشید؛ با این حال، هر روز از همسرتان بپرسید که روزش را چطور گذرانده است؟ با این کار، به او نشان دهید که حتی به چیزهای کوچک، در زندگی همسرتان اهمیت می دهید. از این سوال ساده، برای شروع بحث های صمیمانه تر استفاده کنید و به همسرتان نشان دهید که تا چه حد برایتان مهم است.

5. « شب بخیر»

چه همسرتان در کنارتان باشد و چه در مسافرت باشد؛ آرزوی شبی خوش، به همسرتان یادآوری می کند که همیشه به فکرش هستید. وقتی شما با همسرتان بحث و اختلاف نظری داشته اید؛ یک آرزوی ساده( آرزوی شبی خوش)، به همسرتان نشان می دهد که حتی وقتی از او ناراحتید؛ دوست و مراقبش خواهید بود.

ارتباط خوب، کلید هر رابطه سالمی است. هرچند گفتن این جملات، در ابتدا ممکن است سخت به نظر برسد ولی به شما کمک می کند تا رابطه بهتری با همسرتان داشته باشید. دقت کنید که همیشه، عشق، تعهد و علاقه در روابطتان جریان داشته باشد.

مطالب مرتبط :

5 احساسی که زوج ها در رابطه عاشقانه تجربه می کنند

چگونه" نه" گفتن، ازدواجتان را قویتر می کند؟

با این 8 روش خانه و خانواده را تقویت کنید

چگونه 10 سال بعد از ازدواج، اشتیاقتان را در زندگی مشترک حفظ کنید؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...