10 عادت که نشان می دهد شما با یک زن مستقل رابطه دارید!

یک زن مستقل و قوی، انعکاسی از یک تربیت قوی است. این زن، همه ویژگی هایی را که دوست داشتید در یک شخص ببینید؛ دارد. او زندگی خودش را مدیریت می کند؛ می داند که از زندگی چه می خواهد و آماده است که هر کاری که لازم باشد را انجام دهد. اغلب، تصورات اشتباه زیادی در مورد زنان مستقل وجود دارد؛ بیشتر مردم آن ها را به عنوان زنان مادی گرا، افاده ای و یا ارباب منش می شناسند و این زنان را به بی عاطفگی و پول پرستی متهم می کنند. برای اینکه آشفتگی ذهنی شما در مورد زنان مستقل و قوی برطرف شود؛ چند عادت که نشان می دهد شما با زنی مستقل سرو کار دارید در این مقاله ارائه شده است.

1.او هیچ وقت منتظر نمی نشیند تا شما کاری برایش انجام دهید.

او هیچ وقت منتظر نمی نشیند تا شما به او توجه کنید یا به او اهمیت بدهید. او خارج از زندگی عاطفی اش کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. زندگی او تنها به شما وابسته نیست.

2. خوشحالی او به حضور شما بستگی ندارد.

او بدون شما هم می تواند راحت و دلگرم باشد. خوشحالی او به حضور شما وابسته نیست و می داند که حضور شما در کنارش، همه چیز نیست. او می تواند با هر چیز کوچکی خودش را خوشحال کند.

3. او فورا برنامه ریزی می کند و رهبری برنامه هایش را به عهده می گیرد.

اگر او احساس کند نیاز به گفتگو با شما دارد؛ حتما این کار را می کند. او زندگی پرمشغله ای دارد ولی اگر به او احتیاج داشته باشید؛ حتما برایتان وقت می گذارد. برنامه ریزی برای یک قرار ملاقات به اندازه یک سرقت برایش پیچیده نیست. اگر گرفتاری خاصی داشته باشید؛ حتما برای نجات شما برنامه هایی را طرح ریزی و اجرا می کند.

4. او فردی آگاه و خودکفا است.

 او واقعا می داند از زندگی چه می خواهد و برای اینکه به خواسته هایش برسد تمام تلاشش را می کند. او سعی می کند هر شخصی که انرژی مثبتی به او نمی دهد را از زندگی اش کنار بگذارد.

5. از شما حمایت می کند و شما را تشویق می کند.

اگر شما گرفتاری دارید و احساس می کنید دنیا برایتان به آخر رسیده است؛ او به دادتان خواهد رسید و از شما حمایت خواهد کرد. او می داند چه کار کند تا شما را تشویق کند و به شما انگیزه بدهد تا به فرد بهتری تبدیل شوید. شما نمی ترسید که مقابل او آسیب پذیر به نظر برسید.

6. او جاه طلب و سخت کوش است.

او سخت کوش و بلند پرواز است. او می داند چه می خواهد و راه رسیدن به هدفش را کاملا بلد است. او به دنبال حمایت مالی شما نخواهد بود و تنها حمایت عاطفیتان را می خواهد. و تنها انتظاری که از شما دارد این است که در راه رسیدن به اهدافش او را حمایت کنید.

7. او می داند چگونه مسائل زندگی اش را متعادل کند.

او مرز بین زندگی شخصی و حرفه ای اش را خوب می داند و سعی می کند مسائل مربوط به هر دو را متعادل نگه دارد و در بیشتر موارد هم، موفق می شود.

8. او باور نمی کند که همیشه حق با او باشد؛ اما معتقد است حق دارد نظرات خود را بیان کند.

یک زن مستقل، همیشه اشتباهاتش را قبول می کند و می داند که همیشه حق با او نیست. برای او مسئله ای نیست که حق با چه کسی است؛ تنها مسئله مهم برای او این است که بتواند نظرات شخصی اش را بیان کند.

9. او می تواند یک موقعیت بد را به خوبی پشت سر بگذراند.

او فکر می کند که گیر افتادن در یک موقعیت بد، برایش اصلا خوب نیست. او به سادگی از آن موقعیت بد دور می شود و مطمئن می شود که این کار را با نهایت ظرافت و زیبایی انجام داده است.

10. او خودش را به عنوان مهمترین دارایی اش می داند.

او می داند که هر جا برود تاثیر مثبتی روی افراد می گذارد. او خود را به عنوان کسی می شناسد که می تواند با توصیه هایش مردم را به درستی راهنمایی کند.

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

5 نشانه که مردی می خواهد با شما رابطه داشته باشد اما می ترسد!

5 احساسی که زوج ها در رابطه عاشقانه تجربه می کنند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...