5 نشانه که مردی می خواهد با شما رابطه داشته باشد اما می ترسد!

تلاش برای فهمیدن اینکه مردی می خواهد با شما رابطه داشته باشد؛ چالش های زیادی به همراه دارد. ممکن است شما تمامی کلمات و صحبت هایش را تشریح کنید و برای تفسیر هر حرکت او وقت بگذارید تا بفهمید واقعا چه احساسی نسبت به شما دارد و آیا می خواهد نسبت به شما متعهد شود یا خیر؟ خوشبختانه 5 علامت کلیدی وجود دارد که می تواند به شما بفهماند مردی می خواهد با شما رابطه داشته باشد اما می ترسد. این نشانه ها به شرح زیر هستند:

1.با شما بحث های عمیقی می کند و بعد از آن کنار می کشد.

یک نشانه کلاسیک در مورد شخصی که شما را می خواهد ولی از پذیرفتن تعهد واهمه دارد؛ این است که ممکن است با شما صحبت عمیقی داشته باشد و بلافاصله پس از آن، عقب نشینی بکند. برای مثال، در صورتی که شما مکالمه عمیقی درباره گذشته تان، خانواده تان و یا امید و آرزوهای خود برای آینده داشته باشید؛ او به شما نشان می دهد که فرد آسیب پذیری است و هیچ تمایلی به شنیدن مشکلاتتان ندارد. اگر یک نفر از بودن در رابطه و تعهد داشتن بترسد؛ سعی می کنند صمیمیت احساسی که بین شما و خودش، در طول یک بحث ایجاد می شود را با عوض کردن موضوع بحث، از بین ببرد. بهتر است بدانید مردی که تمایل داشته باشد از نظر احساسی به شما نزدیک تر شود ولی بلافاصله بعد از صحبتتان، تغییر موضع بدهد و رفتارش تغییرکند؛ کاملا واضح است که می خواهد با شما وارد رابطه شود اما از پذیرفتن مسئولیت می ترسد.

2. او تاکید می کند که در گذشته آسیب دیده است.

آیا مرد مورد نظر شما به تازگی از یک رابطه جدی خارج شده است؟

آیا او به شما گفته است از کسی که قبلا دوستش داشته آسیب، خیانت و یا بی احترامی دیده است؟ در بسیاری از موارد، مردان به دلیل تجربه های منفی که در گذشته شان داشته اند؛ می ترسند دوباره وارد رابطه با یک زن بشوند. شکست های عشقی می توانند احساسات هر شخصی را نابود کنند و برای هر کسی که شکست را تجربه کرده باشد سخت است که دوباره بتواند به کس دیگری اعتماد کند. ممکن است یک مرد واقعا علاقه مند به داشتن رابطه احساسی با شما باشد ولی به خاطر ترس از تجربه های منفی اش، از نزدیک شدن به شما اجتناب کند. باید درک کنید که مرد مورد نظر شما، آماده پذیرش مسئولیت جدیدی نیست تا بتواند اتفاقات تلخ گذشته در زندگی اش را به کلی فراموش کند.

3. او با شما بدون قرار قبلی، بیرون می رود.

اگر مردی بخواهد با شما رابطه داشته باشد اما بترسد که این رابطه را رسمی کند؛ با شما بیرون می رود و طوری وانمود می کند که دیدارتان مثل قرارهای عاشقانه به نظر نرسد. برای مثال، به جای اینکه شما را به صرف شام یا نوشیدنی دعوت کند؛ ممکن است طوری وانمود کند که به طور اتفاقی از محله تان رد می شده است و قصد دارد که در همان حوالی بگردد و از شما بخواهد که همراهیش کنید. در واقع به جای اینکه از شما درخواست کند تا وقت خود را با او بگذرانید؛ راه های دیگری را برای سپری کردن وقت کنارتان پیدا می کند. افرادی که از رابطه داشتن و متعهد بودن بترسند به تکنیک های این چنینی متوسل می شوند تا بدون هیچ فشاری، بتوانند با شما تماس بگیرند.

4. همه چیز با او به آرامی می گذرد.

روابط می توانند رشد کنند و توسعه یابند. اگر متوجه شدید که روابط شما به کندی پیش می روند؛ این نشانه واضحی است از اینکه مرد شما می ترسد رابطه تان جدی تر شود. برای مثال، در رابطه های قبلی تان ممکن بود دو تا سه ماه طول بکشد تا شما در مورد مسائل خصوصی تری صحبت کنید اما 6 ماه از رابطه فعلی شما گذشته است و هنوز هیچ ایده ای در مورد رابطه تان ندارید؛ نمی دانید که کجا ایستاده اید و رابطه تان تا کجا پیش خواهد رفت؟ اگر همه چیز در رابطه تان به آهستگی پیش می رود؛ شما با مردی رابطه دارید که مردد است رابطه را سریعا جدی بگیرد و به شما نشانه ای واضح نمی دهد که آیا می خواهد با شما ادامه دهد یا خیر؟ در این موارد، باید خودتان تصمیم بگیرید که می خواهید با این شخص ادامه دهید یا ترجیح می دهید رابطه را تمام کنید.

5. آینده برایتان مبهم است.

زمانی که یک مرد از رابطه داشتن، بترسد؛ سعی می کند از سوال در باره آینده طفره برود. برای مثال، اگر شما بخواهید برای آخر هفته تان با او قرار بگذارید؛ احتمالا به شما خواهد گفت از ایده شما خوشش آمده است ولی نمی خواهد با شما قرار های این چنینی داشته باشد. اگر مردی به آینده با شما بودن، علاقه نشان می دهد؛ اما، گام های بعدی را برای ادامه رابطه تان برنمی دارد؛ واضح است که خیلی می ترسد که در رابطه باشد و نسبت به شما تعهدی داشته باشد.

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

رابطه سالم، چگونه رابطه ای است؟

آیا با شخص درستی در رابطه عاشقانه هستید؟

10 چیزی که در رابطه تان سزاوارش هستید!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...