تعبیر خواب نجاست

ممکن است در خواب خود نجاست را در اشکال مختلف مشاهده کنید و پدیده ی نجس به شکل های مختلف شما را به چالش و تنگنا بکشاند. تفاوتی ندارد که در دنیای واقعی دارای چه سطحی از اعتقادات هستید. انزجار شما از دیدن یا لمس کردن نجاست در خواب به طور سمبلیک می باشد و از شما می خواهد تا متوجه مسائلی باشید که در افکار و روان شما احساس انزجارتان را بر انگیخته است.

با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری چه ترس ها یا افکاری در شما احساس بیزاری یا موذب بودن ایجاد کرده اند؟ این افکار چگونه در حال تعقیب و کنترل شما هستند؟ چگونه می توانید ماهیت این افکار را شناخته و از تداوم آن ها جلوگیری کنید؟

خواب نجاست و وسواس فکری: این خواب می تواند به وسواس های فکری ای اشاره داشته باشد که در زندگی بیداری در حال دچار شدن به آن ها هستید. مثل زمانی که حضور در جمع بیش از حد شما را موذب می کند یا توجه به تشریفات شما را دچار احتیاط و عدم لذت بردن از مهمانی ها و معاشرت ها می کند. این خواب از شما می خواهد تا منشا این افکار منفی را شناخته و آن ها را به شیوه ای منطقی مورد بازبینی قرار دهید. اجازه ندهید که تداوم ترس های بی پایه، قدرت روانی شما را مختل کند.

نجاست و زوائد فکری: این خواب می تواند به مسائلی در ذهن شما وجود داشته باشد که حاضر به کنار گذاشتن آن ها نیستید. مثل کینه ها و کدورت ها یا حرف هایی سطحی که به طور اتفاقی در طول روز می شنوید. مثل اخبار بد که ذهن شما را به خود درگیر کرده و مانند خوره، انگیزه، انرژی و روحیه ی شما را می بلعند. این خواب از شما می خواهد تا متوجه تاثیر داده های بیرونی و افکار و خبر های منفی باشید و از حریم افکار خود محافظت کنید. اجازه ندهید که محیط اطراف به سادگی دیدگاه های مسموم را به شما تحمیل کند. همچنین این خواب از شما می خواهد تا از قرار گیری در موقعیت هایی که در شما احساسی منفی ایجاد می کنند خودداری کنید.

اگر در خواب مشاهده کنید که با نجاست یک حیوان رو به رو هستید، باید بدانید که حیوانات زمانی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به غرایز مختلف موجود در رفتار و شخصیت انسان دارند. گربه در خواب می تواند به غریزه و میل درونی انسان برای کسب شادی و خوشی اشاره داشته باشد. سگ در خواب می تواند به میل درونی انسان برای ترحم ورزیدن یا وابستگی اشاره داشته باشد. با توجه به نوع حیوان، خواب شما نیز تفسیر متفاوتی می پذیرد اما به طور کلی این خواب اشاره به زوائد فکری ای دارد که مرتبط با آن غریزه یا میل خاص در شما ایجاد شده و در روز ها یا ماه های اخیر، آرامش روانی شما را مختل کرده است. این خواب از شما می خواهد تا این افکار را شناخته و اجازه ندهید که عدم کنترل یا احساس انزجار غیر منطقی، موجب سرکوب این افکار در درون شما شود.

مطالب پیشنهادی:

تعبیر خواب خوردن مدفوع

تعبیر خواب شستن مدفوع در توالت

تعبیر خواب مدفوع سگ در خانه

3 نظر

  1. مریممریمsays:

    خواب دیدم پسرعمم اومده بود خونمون و منو گرفت گفت این وسواستو باید از بین ببرم محکم دهنمو گرفته بود با دهنش پمیبوسید فقط دهنشو محکم گذاشته بود رو دهنم منم هر کاری کردم ولم نمی کرد اخر تو دهنش حرف زدم بدش اومد ول کرد

  2. مریممریمsays:

    اونجا که بد تایپ شده منظورم این بود نمی بوسید

  3. فائزهفائزهsays:

    موذب غلطه. معذب درسته. با عذاب هم‌ریشه‌ست.