تعبیر خواب ذکر یا عزیز زهرا (2)

ذکر ها در فرهنگ عمومی و عرفان، برای دست یابی سالک به معنویت و تقویت مهارت های معنوی او به کار بسته می شوند. اما زمانی که اذکار در خواب ظاهر می شوند، دارای معنای سمبلیک می باشند. ممکن است در خواب خود، ذکر را بر روی یک کاغذ، یک کتاب یا از زبان افراد دیگر درک کنید و بشنوید. در این حالت باید به جزئیاتی مثل کلمه شناسی، عددشناسی و احساساتی که در خواب تجربه می کنید توجه داشته باشید.

ذکر یا عزیز زهرا هنگامی که در خواب ظاهر می شود، می تواند به نیاز روانی شما برای کسب شادی در زندگی بیداری اشاره داشته باشد. این خواب به شما توصیه می کند تا از بروز رفتار های ظاهری و سطحی برای کسب مهارت های زندگی خودداری کرده و شیوه ی رفتاری خود را مورد بازبینی قرار دهید.

شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که شادی از درون انسان نشات گرفته و کسب شادی گاها می تواند نیازمند هوش و ذکاوت و مهارت باشد. مخصوصا در مواقعی که سختی به وجود آمده یا تنگناهایی ناراحت کننده ما را از کسب شادی محروم کرده اند.

ذکر یا عزیز زهرا در مواقعی می تواند به نیاز درونی شما برای کسب شناخت نسبت به مهارت های روانی تان اشاره داشته باشد. شما در تلاش هستید تا دریابید چه قدرت های پنهانی در شما وجود دارد و چگونه می توانید از این قدرت ها برای گسترش مهارت های خود در زمینه های مختلف زندگی استفاده کنید. شما در تلاش هستید تا با بروز این توانایی ها، به گسترش زمینه های مختلف زندگی خود بپردازید. اگر در خواب احساس کنید که به طور غیر ارادی به بیان ذکر یا عزیز زهرا پرداخته اید، این خواب به احساس اتکای درونی شما نسبت به نیرویی اشاره دارد که در درون خود احساس می کنید.

شما در حال درک این موضوع هستید که فردی با نیروی روانی بالا می باشید. مثل باهوش بودن، توانا بودن و رفتاری والا داشتن. این خواب از شما می خواهد تا در زمینه هایی که برای شما چالش آفرین شده اند، به بروز ایده های خلاقانه ی خود بپردازید. شما حتی می توانید منشا الهام دیگران باشید.

اگر در خواب فردی مرده را مشغول گفتن این ذکر مشاهده کنید و این مرده را در دنیای واقعی بشناسید، باید بدانید که افراد مرده، اشاره به عادت های فراموش شده ی ما در زندگی بیداری هستند. رفتار هایی که در گذشته به مسیر زندگی ما جهت میداده اند و به هر دلیل آن ها را کنار گذاشته ایم. برای این که دلیل حضور سمبلیک این فرد را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این شخص، چه احساس، فکر یا تجربه ای را در شما زنده می کند. درسی که از این شخص می گیرید، همپوشانی زیادی با چالش های فعلی شما در زندگی بیداری دارد. این خواب به شما می گوید که برای برون رفت از مشکلات و تنگا های فعلی، شاید لازم باشد تا به رفتار ها و عادت های مثبت خود در گذشته مراجعه کنید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...