تعبیر خواب میگو

میگو در تعبیر خواب با سمبل هایی مثل حیوانات، آب، دریا و خوراکی ها مرتبط می باشد. حیوانات و جانداران دریایی زمانی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به غرایز موجود در رفتار و شخصیت انسان دارند. آب نیز در تعبیر خواب روان شناسی، سمبل احساسات و ناخودآگاه شناخته شده است. میگو می تواند به دسته ای از غرایز درونی انسان اشاره داشته باشد که به طور مستقیم نمود رفتاری نداشته و صرفا جنبه های فکری و روانی دارند.

اگر در خواب، از میگو به عنوان یک خوراکی استفاده کنید، باید بدانید که غذا ها و خوراکی ها زمانی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به خوراک فکری ما در زندگی بیداری دارند.

اگر میگو را در دریا و به صورت زنده مشاهده کنید باید بدانید که دریا استعاره ای از گستره ی تجارب شما در زندگی بیداری می باشد. این خواب از شما می خواهد تا ظرفیت درونی خود برای ریسک پذیری را شناخته و از آن برای گسترش زمینه های مختلف زندگی و برون رفت از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری استفاده کنید.

بسیار اهمیت دارد که در طول دیدن این خواب چه احساساتی را تجربه می کنید و واکنش شما در هنگام مشاهده ی میگو چیست. این خواب می تواند به میل و علاقه ی درونی شما برای کشف و درک ماهیت ناخودآگاه و قدرت فکر انسان اشاره داشته باشد. این تفسیر قوی تر می شود زمانی که در خواب، خود را مشغول مشاهده ی میگو در آب دریا احساس کنید.

تعبیر خواب میگوی زنده

خوراکی ها در دنیای واقعی نیاز فیزیکی بدن ما را به دریافت مواد مغذی برطرف می کنند و هر یک دارای خواصی می باشند که موجب ایجاد سلامتی می شوند. اما زمانی که در خواب خود، با خوراک میگو رو به رو می شوید، باید بدانید که این خواب اشاره به خوراک فکری ای دارد که هم اکنون به آن نیاز دارید و به شما کمک می کند تا به کشف درونیات و درک استعداد های خود بپردازید. این خواب از شما می خواهد تا با منابعی در ارتباط باشید که باعث می شوند احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید و به پرورش استعداد ها یا غربال ایده های هنری یا علمی خود بپردازید.

منظور از خوراک فکری تمام افکاری است که در طول روز و در قالب های مختلف مثل موسیقی، کتاب، فیلم، دوستان و محیط های کاری درک می کنیم و به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر جهان بینی و عملکرد روانی و تصمیم هایی که اتخاذ می کنیم تاثیر می گذارند. این خواب از شما می خواهد تا داده های مثبت را شناخته و از آن ها برای تقویت قدرت ها و استعداد های روانی خود استفاده کنید.

با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که در روز ها یا ماه های اخیر چه فقدان های روانی ای را تجربه کرده اید؟ در کدام زمینه ها نیازمند تقویت شدن یا دریافت ایده یا روحیه ی جدید هستید؟ دریافت چه مطالعات یا احساسات یا منابعی به شما کمک می کند تا این احساس فقدان تا حد زیادی برطرف شود؟   

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. دلارامدلارامsays:

    سلام من خواب دیدم در کنار دیگران نشسته ام و همه داشتن میگو سوخاری میخوردن و من هم میخوردم تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده غرایز درونی در زندگی است

  2. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم در مکانی هستم که میگو های پخته و خیلی خوبی وجود داشتن و یادمه یه ظرفه بزذگ اندازه دیگ های نذری بود که داخلش تعدادی میگو پخته (سرخ شده)وجود داشت البته اون دیگ خیلی پر نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این روی نشان دهنده احساسات درونی شما در زندگیتان است