چرا باید به دنبال ویژگی های بهترین دوستتان، در روابط عاشقانه بعدی باشید؟

 بهترین دوست شما، محرم اسرار شما و نیمه دیگر شخصیتِ شماست. شما به توصیه های او برای حل مشکلاتتان عمل می کنید، و محرمانه ترین رازهایتان را با او در میان می گذارید. چرا به دنبال ویژگی های بهترین دوستتان، در روابط عاشقانه بعدی نباشید؟ چند مورد از ویژگی های بهترین دوستتان که می توانید در شریک زندگیتان به دنبالش باشید؛ در این مقاله آورده شده است.

1.شما می توانید به او، اعتماد کنید!

شما می توانید تمام رازهای خود را با بهترین دوستتان در میان بگذارید و می دانید که رازهای شما، همیشه در دل او می مانند. به او اطمینان دارید که در هر شرایطی از شما حمایت می کند. چرا نتوانید این احساس را در کنار شریک زندگیتان تجربه کنید؟ اگر با کسی رابطه عاشقانه دارید که مانند بهترین دوست شما است؛ می توانید به او اعتماد داشته باشید و این امر، تسکینی برای شما است.

2. شما در کنار او بیشتر می خندید!

خندیدن با بهترین دوستتان، دومین ماهیتی است که می تواند با شریک زندگیتان نیز، اتفاق بیافتد. توانایی خندیدن، نه تنها سرگرم کننده است؛ بلکه باعث می شود که پیوند عاطفی شما و شریک زندگیتان بیشتر شود و استرستان را در بحران های زندگی، کاهش می دهد. خندیدن و لذت بردن از یکدیگر، مسئله مهمی است و باعث می شود هیچ چیز، جدی گرفته نشود.

3. مشکلاتتان را سریع تر حل می کنید!

وقتی من و بهترین دوستم دچار مشکل می شویم؛ هر دوی ما سریعا معذرت خواهی می کنیم و مشکلمان را حل می کنیم. زمانی که در یک رابطه عاشقانه هستید؛ برای هر دوی شما آسان تر خواهد بود که روی مشکلاتتان کار کنید و مشکلاتتان را حل کنید. کینه به دل گرفتن، سختتر از چیزی است فکرش را بکنید.

4. شادی بیشتری را تجربه خواهید کرد!

شادی از درون هر انسان، سرچشمه می گیرد و شما برای شاد بودن نباید به هیچ کسی وابسته باشید. با این حال، دوستان شما باعث می شوند بیشتر شاد باشید و زندگی شما بهتر شود. روابط عاشقانه شما نیز، باید باعث شود زندگی بهتری را تجربه کنید. اگر شریک زندگیتان، بعد از یک روز کاری سخت، هنوز هم آماده است تا شما راخوشحال کند تا احساس بهتری داشته باشید؛ یعنی شریک زندگیتان، شما را دوست دارد و قرار است روزهای خوب زیادی را در کنارش تجربه کنید.

5. شما احساس نمی کنید که تحت فشار زیادی قرار دارید!

مردان و زنان فشار زیادی به خود وارد می کنند تا در برابر شریک زندگیشان به شیوه ای خاص عمل کنند و او را تحت تاثیر قرار دهند؛ چون می ترسند کار اشتباهی بکنند و یا حرف احمقانه ای بزنند که طرف مقابلشان دوست نداشته باشد. اگر با شریک زندگیتان، مانند دوستتان رفتار کنید و با او راحت ارتباط برقرار کنید؛ می توانید آرام بگیرید و راحتتر با او صحبت کنید. در این شرایط لازم نیست تحت فشار قرار بگیرید تا او را تحت تاثیر قرار دهید و این برایتان خیلی بهتر خواهد بود.  

6. احترام بیشتری برای هم می گذارید!

شکی نیست که شما احترام زیادی برای بهترین دوستتان قائل هستید و برای انجام کارهایتان با او مشورت می کنید. به دنبال این احترام، در روابط عاشقانه تان نیز باشید و شریکی برای زندگیتان انتخاب کنید که احترام زیادی برای شما قائل باشد. برای مشورت گرفتن، روی او حساب کنید و از او قدردانی کنید. اگر شریک زندگیتان احترامی برای شما قائل نیست؛ همین الان از رابطه با او خارج شوید.

7. انتظارات نامعقول کمتری از او دارید!

وقتی با بهترین دوستتان هستید؛ از او انتظار ندارید که بهترین دوست در کل تاریخ باشد. شما باید از شریک زندگیتان نیز، انتظار نداشته باشید که بهترین باشد. در این صورت است که می توانید از زندگی کردن در کنارش لذت ببرید.

مطلب مرتبط:

آیا عشق بی قید و شرط، باعث ایجاد روابط سالم می شود؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...