تعبیر خواب حضرت موسی

بسیار اتفاق می افتد که در خواب های خود با شخصیت های مقدسی رو به رو شویم که ممکن است در زندگی بیداری اطلاع چندانی درباره ی ماهیت و زندگی آن ها ندانیم. این خواب می تواند توسط هر انسانی و با هر عقیده ای دیده شود. پیامبران زمانی که در خواب پدیدار می شوند اشاره به مسئولیت های جدیدی دارند که در زندگی بیداری، بر دوش خود احساس می کنید. در ابتدا باید بدانید که در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. پس زمانی که در حال خود با فردی رو به رو می شود که خود را حضرت موسی معرفی می کند یا به هر ترتیب می دانید که کاراکتر حضرت موسی است، باید بدانید که این فرد، سمبل دیدگاه ها و افکاری است که در شما وجود دارند و به طور کلی در قالب شخصیت حضرت موسی ظاهر شده اند.

برای درک چنین خواب هایی لازم است تا به فرهنگ عمومی و تاریخ و سرگذشتی که برای شخصیت های مقدس ذکر شده است مراجعه کنیم اما به طور کلی می توان گفت که حضور شخصیت حضرت موسی در خواب به هر ترتیب می تواند اشاره به مسئولیت های جدیدی داشته باشد که در زندگی بیداری و برای ایجاد تغییری اساسی در زندگی خودتان پذیرفته اید. این خواب از شما می خواهد تا ماهیت این تغییراتی که اخیرا تمایل به ایجاد آن ها را دارید شناخته و در صورتی که احساس می کنید این تغییرات می توانند زمینه های مختلف زندگی شما را گسترش دهند به پیگیری جدی آن ها اقدام کنید.

همچنین ما می دانیم که زندگی پیامبران سرشار از مشکلات و سختی هایی بوده است. آن ها پیام آور ارزش ها و افکاری بوده اند که با ارزش ها و عقاید عمومی در تضاد بوده اند و بیان این افکار موجب دریافت بازخورد های منفی از محیط بوده است. زمانی که در خواب خود با شخصیت حضرت موسی رو به رو می شود، باید بدانید که در زندگی بیداری در معرض افکار و تغییراتی هستید که ممکن است تا حد زیادی با افکار و عقاید فعلی شما در تضاد باشد و در ابتدا نوعی احساس بدبینی یا ترس را در شما ایجاد کند. این خواب از شما می خواهد تا در مقابل افکار و نظریات جدید در زمینه های مختلف زندگی انعطاف پذیر بوده و از نشان دادن برخورد های تند و زننده در مقابل هر فکر جدیدی خود داری کنید. همچنین این خواب از شما می خواهد تا فقدانی که در احساسات و دیدگاه های خود حس می کنید را درک کرده و از خودتان بپرسید که رفتن به سمت چه نوع جهان بینی به شما کمک می کند تا این فقدان درونی را برطرف کنید؟

تعبیر خواب قبر حضرت موسی: قبر در تعبیر خواب روان شناسی با سمبل مرگ و مرده مرتبط است. زمانی که قبر حضرت موسی را در خواب خود مشاهده می کنید، در واقع در حال مشاهده ی عقاید و دیدگاه هایی هستید که ممکن است در شما وجود داشته باشند اما کاملا به حالت انفعال رسیده اند و دیگر از آن ها استفاده ای نمی کنید. این خواب از شما می خواهد تا ماهیت این ارزش ها و عقاید مرده را درک کرده و در صورت لزوم به بازیابی آن ها بپردازید.

مطلب پیشنهادی و مرتبط:

تعبیر خواب زیارت حضرت عباس

5 نظر

  1. MahsaMahsasays:

    سلام من خواب دیدم که حصرت موسی با ریش و موهای سفید و خیلی هم مهربان که رو به من هستن و لبخند میزدن . من منتطر معشوقمم که برگرده یعنی ربطی به اون میشه داشته باشه.ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است افکار و عقاید شما مورد تغییراتی قراربگیرد

  2. ParyParysays:

    سلام.دیشب خواب دیدم یه جایی بودم مثل خونه ام بود انگاری.اصلا یه چیز عجیب!خبردادن حضرت نوح فوت شده وحضرت موسی جانشینشون شده.منم گفتم که بعد ح نوح ؛ح ابراهیم میومد.ح موسی نبود که؟!.یهو دیدم کنارم ح موسی ایستاده ؛من درحالیکه نشسته بودم سرموبالابردم وایشون رو که با روی مهربونی نگاهم میکرد دیدم و سکوت کردم.وازخواب بیدارشدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افکارو عقایدی رو به رو شوید که با اعتقادات شما همخانی نداشته باشد

  3. هاجرهاجرییانهاجرهاجرییانsays:

    دیشب خواب دیدم دستم نورانی شده وندای ب من گفت دستت مثل حضرت موسی شده وتوشفاخواهی دادهربیماری را

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر عقاید و دیدگاههایی است که در زندگی دارید

  4. زهرااصانلوزهرااصانلوsays:

    سلام من خواب دیدم به جایی بود هیچکس نمیتونست بیاد تو ولی من و خواهرم رفتیم تو یعنی نمیدونم هیچ کسی به جز من و خواهرم اونجا نبودش بعد منو خواهرم عود روشن کردبم سر قبرش این چه معنی ای میده؟ بعد یه دیوار مخفی ای بود که نمیتونستی ازش اونور تر بری از قبرش نور میتابید

  5. FifiFifisays:

    چشمام رو هم بود تو خواب و بیداری حس کردم محمد پیام داده گفت نگرانم نباش عزیزم . تو کار برای دوستم یا همکارم موسی😢 اتفاقی افتاده تعبیرش چبه ؟ بعو انگار گوشی رو گشتم پیدا نکردم پیام رو