تعبیر خواب تصرف کردن

تفاوتی ندارد که در خواب شما چه کسی در حال تصرف کردن می باشد، در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف شخصیت خودمان هستند. بسیار اهمیت دارد که در حین دیدن این خواب چه احساسی را تجربه می کنید. اگر این خواب برای شما تنش آور یا نگران کننده باشد، باید بدانید که این تنش و نگرانی اشاره به تاثیر اتفاقاتی دارد که در روز ها یا ماه های اخیر برای شما رخ داده است و توصیف کننده ی اتفاقی نیست که ممکن است در آینده ی نزدیک برای شما رخ دهد.

برای این که مفهوم این خواب را درک کنید، توجه داشته باشید که فضای درون خواب برای شما یاد آور چه چالشی می باشد یا انسان های درون خواب، چه ارتباطی با پرسش ها و نگرانی های فعلی شما در زندگی بیداری دارند.

تصرف در خواب می تواند نشان دهنده ی تبعیض یا ظلمی باشد که در حق خودتان در حال انجامش هستید. مثل زمانی که با پرداختن به برخی کار ها، آرامش روانی خود را مختل کرده و به محدوده ی امن ذهن خود آسیب می رسانید. این خواب از شما می خواهد تا متوجه رفتار های اخیر خود و تاثیری که بر روی روان شما گذاشته اند باشید.

اگر در خواب احساس کنید که افرادی به ناحق در حال تصرف خانه ی شما هستند، باید بدانید که خانه در تعبیر خواب روان شناسی، سمبل آرامش روانی می باشد. افرادی که در خواب به تصرف خانه ی شما می پردازند، استعاره از همان افکار و نگرانی هایی هستند که در روز های اخیر، آرامش شما را از بین برده اند. این خواب از شما می خواهد تا متوجه این افکار بوده و به شیوه ای منطقی با آن ها رو به رو شوید. اجازه ندهید که تداوم این افکار، باعث ایجاد تنش های جدی تر در شما شود.

اگر در خواب احساس کنید که شما در حال تصرف خانه ی دیگران هستید، باید بدانید که دیگرانی که در خواب شما ظاهر می شوند، سمبل بخش هایی از افکار و نیرو های روانی شما هستند که در حال نادیده گرفتن آن ها هستید. ممکن است در این زمان به علت عدم اعتماد به نفس یا عدم شناخت ماهیت مهارت های روانی خود، در حال سرکوب و نادیده گرفتن آن ها باشید. این خواب از شما می خواهد تا قدرت های خود را شناخته و با رفتار های تبعیض آمیز در حق خودتان، میل به پیشرفت و بروز ایده های جدید را سرکوب نکنید.

اگر در خواب احساس کنید که افراد به شیوه ای قانونی در حال تصرف ملک شما هستند، باید توجه داشته باشید که ملک در خواب می تواند اشاره به برنامه ها یا پروژه هایی داشته باشد که هم اکنون و در زندگی بیداری به آن ها مشغول هستید. این پروژه ها صرفا مادی نیستند و می توانند به مطالعات یا برنامه های فکری یا حتی عاطفی شما اشاره داشته باشند. این خواب می تواند به موانع یا محدودیت هایی اشاره داشته باشد که پیش روی خود مشاهده می کنید. لازم است تا علت به وجود آمدن این موانع را شناخته و به شیوه ای منطقی با آن ها رو به رو شوید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...