10 چیزی که نباید از مردان انتظار داشته باشید انجام دهند!

همه ما از شریک زندگیمان، انتظاراتی داریم و این مسئله، یک امر کاملا طبیعی در هر رابطه ای است. اما، گاهی از مردها انتظارات ناعادلانه و غیر معقولی داریم. چیزهای زیادی هستند که می توانید از مردتان انتظار داشته باشید؛ و یکی از انتظارات اساسی شما از مردان، این است که یک " مرد واقعی" در رابطه تان باشد. البته با اینکه در عصر حاضر، افکار فمینیستی و برابری زن و مرد، در همه جای جهان در حال ترویج است؛ با این حال، در جامعه ما، بسیاری از ارزش های پدر سالارانه و مردسالارانه، جریان دارد. اما، در حالت کلی، چیزهایی وجود دارند که نباید از مردان انتظار داشته باشید که برایتان انجام دهند. بعضی از این موارد در این مقاله آورده شده است.

1.دفاع کردن یا مبارزه بخاطر شما

شما نباید از مردتان انتظار داشته باشید که بخاطر شما مبارزه کند. البته چون شما را دوست دارد؛ حتما در کنار شما خواهد بود؛ اما، هرگز به عنوان ناجی به او نگاه نکنید.

2. پیوسته به شما پیام بدهد یا به شما زنگ بزند.

شما دوست دارید که احساس عشق بکنید و پیام های پیوسته ای که به مردتان می دهید؛ یکی از راه های لمس این احساس است. هیچ راهی وجود ندارد که مردها بتوانند در تمام مدت روز با شما در تماس باشند. احساسات شما، نباید انتظاراتتان را از مردتان افزایش دهد.

3. با هر چیزی که می گویید و هر کاری که می کنید؛ موافق باشند.

اگر مرد شما، همیشه با کارهایتان موافقت کند؛ باید به او مشکوک شوید. چون غیر ممکن است که دو نفر دیدگاه های یکسانی داشته باشند. هیچ کس نمی تواند در تمام مدت با افکار و کارهای شما موافق باشد.

4. پول همه چیز را پرداخت کند.

بعضی از زنان برای خوردن شام مجانی با مردان قرار می گذارند و در کل، از مردها انتظار دارند که برایشان پول خرج کنند. لطفا از این زن ها نباشید!

5. هویت خود را به خاطر شما از دست بدهند.

اگر مردی از هویت اجتماعی اش به خاطر شما دست بکشد؛ نشانه ضعف او است. یک مرد، نباید برای رسیدن به شما از چیزی دست بکشد؛ بلکه باید شما را تشویق کند تا او را همان طوری که هست؛ بپذیرید.

6. قبل از صحبت کردن با شما، به شما وفادار باشد.

شاید شما در مراحل اولیه آشنایی، متوجه شوید که او با دختران دیگری در ارتباط است. باید بدانید؛ تا زمانی که خودش بگوید به شما تعلق دارد؛ از او انتظار وفاداری نداشته باشید.

7. تمام روابط گذشته اش را از ذهنش پاک کند.

چرا باید این کار را بکند؟ شما نباید به او بی اعتماد باشید. هر کس گذشته ای دارد و شما باید یاد بگیرید با این مسئله مشکلی نداشته باشید.

8. مانند یک بچه منتظر باز پروری توسط شما باشد.

زنان مرکز بازپروری پسران بزرگسال نیستند. شما لیاقت یک مرد بالغ را دارید که دامنه احساسشان زیاد است و می توانند از شما حمایت کنند.

9. تمام مدت آماده رابطه جنسی باشند.

ممکن است برای شما شوکه کننده باشد؛ اما، نباید انتظار داشته باشید که مردان همیشه آماده رابطه جنسی باشند. زنان فکر می کنند که اگر مردی رابطه جنسی را از طرف یک زن رد کند؛ یعنی؛ علاقه ای به او ندارد. مردان ممکن است زنی را دوست داشته باشند و هنوز هم نخواهند با او رابطه جنسی داشته باشند. سعی کنید به استقلال جنسی آن ها احترام بگذارید.

10.خودشان را به خاطر شما تغییر دهند.

یک بار این تشبیه را خواندم و به نظرم جالب آمد. تشبیه این بود: " آیا اگر شما فردی با کت و شلوار را ملاقات کنید؛ باید تبدیل به فردی با کت شلوار شوید؟". به هر حال، نباید از او انتظار داشته باشید که به خاطر شما تغییر کند. بهترین راه، برای کاهش انتظاراتتان از کسی، این است که خودتان را جای او بگذارید. انتظار نداشته باشید مردتان کاری برایتان انجام دهد که شما نمی خواهید همان کار را برایش بکنید.

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

10 جمله ای که همه مردان دوست دارند بشنوند

5 احساسی که زوج ها در رابطه عاشقانه تجربه می کنند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...