10 جمله ای که همه مردان دوست دارند بشنوند

 شاید شما یکی از افرادی باشید که بعد از خواندن عنوان این مقاله، به شریک زندگیتان نگاه معناداری می کنید. ما می دانیم که تعداد زیادی از افراد ازخود گذشته و فداکار، دوست دارند هر کاری برای آسایش شریک زندگیشان انجام دهند. هدف این مقاله، این است که یاد بگیریم از طریق چند کلمه کوتاه صحبت کنیم و شریک زندگیمان را خوشحال کنیم. در اینجا 10 جمله نوشته شده است که همه مردان دوست دارند بشنوند.

1.دوستت دارم

 حتی سرسخت ترین مردان با شنیدن ابراز علاقه شریک زندگیشان، احساس خوبی پیدا می کنند. مردان دوست دارند بشنوند که شریک زندگیشان دوستشان دارد. همچنین، مردان دوست دارند آن ها را در آغوشتان بگیرید، ببوسیدشان و نوازششان کنید. یک پیام یا ایمیل، با کلمات احساسی خوب نیز؛ کارساز است.

2. من قدر کارهایی که می کنی را می دانم.

 مردان نیاز دارند احساس کنند که ارائه دهندگان خوبی برای همه افرادی هستند که دوستشان دارند. اگر به چیزی کمتر از این باور داشته باشند، خود را به عنوان مردی که دوست دارند باشند، نمی بینند. به این ترتیب، زمانی که به آن ها بگویید از کار و تلاش آن ها سپاسگزارید، آن ها را خوشحال خواهید کرد و خودتان نیز؛ خوشحال خواهید شد.

3. تو بهترین( پدر، همسر و ...) هستی.

 مرد خوش شانسی که همسرش غالبا عشقش را بیان می کند، از همسرش قدرت می گیرد. این که مردان بدانند از نظر شما بهترین هستند باعث می شود که محور تلاش ها و اولویت های آن ها در زندگی مشخص شود..

4. من به تو افتخار می کنم.

همانطور که گفته شد، مردان نیاز دارند احساس مردانگی داشته باشند. این نیاز، هیچ ربطی به اعتماد به نفس ندارد. همینکه مردان بدانند، شریک زندگیشان به خاطر شخصیتشان( صداقت، رو راستی، از خود گذشتگی و غیره) از آن ها تشکر و قدر دانی می کند، برای مردان کافی است.

5. من تو را تحسین می کنم.

  با توجه افزایش سن مردان، آن ها نیاز کمتری به دیده شدن و تحسین پیدا می کنند. این احساس با نیاز به احترام جایگزین می شود. مردان نیاز دارند عشق و احترام را از کسانی که دوستشان دارند و به آن ها اهمیت می دهند، دریافت کنند.

6. می توانی هر کاری دوست داری، انجام دهی.

  "سن را فراموش کن و مانند کودکی که بستنی می خواهد، به درون ماشین بستنی فروشی شیرجه بزن". اگر این جمله را به شریک زندگیتان بگویید، شانس زیادی برای استفاده از مزایای این جمله تان خواهید داشت. البته که همسرتان می تواند پا روی پا بیندازد و یا چرت بزند. حتی می تواند به اتاق نشیمن برود و بازی های ویدیویی را از انباری بیاورد و دوباره بازی کند.

7. عالی به نظر می رسی.

 این جمله بی نظیر است. درست است؟ حتی بعد از گذشت مدت زمانی طولانی از یک رابطه، مردان همچنان عاشق این هستند که بدانند برای شریک زندگیشان جذاب هستند. بخصوص اگر زمانی را برای ورزش و تناسب اندام در باشگاه سپری می کنند، تعریف شما به عنوان پاداشی برای این کار سخت است و به مردان انگیزه می دهد تلاششان را ادامه دهند.

8. من گوش می دهم

 مردان و زنان با راه های کاملا متفاوتی با یکدیگر رابطه برقرار می کنند. برای مثال، در یک بحث، زنان معمولا بیشتر تمایل به نشستن و گفتگو با شریک زندگیشان دارند. اما مردان اغلب دوست دارند تنها باشند و حواسشان را پرت کنند. به هر حال، مردها عاشق این هستند که از شریک زندگیشان بشنوند: " زمانی که خودت آماده باشی، من آماده شنیدن حرف هایت هستم".

9. متشکرم

 مردان نیز همانند زنان، دوست دارند از کارهای کوچک و بزرگشان تقدیر شود. " متشکرم"، یک عبارت ساده ولی پرقدرت است که نشان دهنده قدردانی شما از کاریست که کسی برایتان انجام داده است( یک نکته: اگر به مردی بگویید " متشکرم"، به احتمال زیاد دوباره آن کار را انجام خواهد داد).

10. من به تو اعتماد دارم.

 اعتماد کردن به کسی در زندگی مسئله خیلی مهمی است. وقتی در یک رابطه هستید، اعتماد به شریک زندگیتان، یک واقعیت ضروری است. یک توصیه از روانشناسان: " بهترین زمان برای به اشترک گذاشتن احساساتتان، قبل یا در طول زمانی است که با شریکتان احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتری می کنید. چون در این زمان است که سطح اوکسی توسین ( هورمونی که احساس اعتماد، عشق و صمیمیت را افزایش می دهد) در بدنتان زیاد است و باعث می شود، بهترین لحظه ها را برای دوست داشتن و صحبت با شریک زندگیتان داشته باشید".

مطالب پیشنهادی دیگر :

چرا مردها بی احساس می شوند ؟ 

5 احساسی که زوج ها در رابطه عاشقانه تجربه می کنند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...