تعبیر خواب شمع

در سمبل شناسی سنتی، شمع به مفهوم معشوق اشاره دارد اما زمانی که این سمبل در خواب ظاهر می شود، صرفا اشاره به معشوق شما در دنیای واقعی و زندگی عاطفی شما ندارد بلکه می تواند جنبه های وسیع تری از زندگی شما را شامل شود. بسیار اهمیت دارد که در خواب خود سمبل شمع را چگونه و در چه موقعیتی یا با چه رنگی مشاهده می کنید و در حین دیدن این خواب با چه چالش ها یا احساساتی رو به رو می شوید. در حالت کلی شمع می تواند به تلاش شما برای درک انرژی های منفی و ریشه ی به وجود آمدن آن ها در زندگی اشاره داشته باشد. این خواب از شما می خواهد تا به شیوه ای منطقی با این افکار رو به رو شده و به پالایش محیط فکری خود بپردازید. در واقع اجازه ندهید که تداوم افکار منفی، موجب احساس افسردگی یا یاس در شما شود. این تفسیر قوی تر می شود زمانی که شمع را در خواب خود با شعله ای درخشان و خیره کننده مشاهده کنید.

تعبیر خواب شمع در حالت های مختلف

تعبیر خواب شمعدان: شمعدان در خواب می تواند به تلاش شما برای درک و شناخت روحیات و احساسات رمانتیک، نیت ها و اغراض مثبت خود یا دیگر انسان ها اشاره داشته باشد. این خواب از شما می خواهد تا این قدرت درونی را شناخته و از آن برای تعالی فکری و گسترش روابط مثبت خود در زندگی بیداری استفاده کنید.

تعبیر خواب شمع سفید: رنگ سفید در خواب می تواند به مفهوم صراحت و روشنی مرتبط باشد. این خواب از شما می خواهد تا از شهود خود برای درک روحیات و اغراض دیگران استفاده کرده و به این وسیله به روابط خود بروز دهید. همچنین از معاشرت و حضور در جمع هایی که بر خلاف ارزش های شخصی شما هستند خودداری کنید.

تعبیر خواب شمع تولد: تولد در خواب می تواند به احساس تازگی، نو شدن، بازنگری و مدیریت مسیر زندگی اشاره داشته باشد. این خواب از شما می خواهد تا پتانسیل ها و تجربیات جدید خود را شناخته و از آن ها برای تصمیم گیری های جدید در زندگی استفاده کنید.

تعبیر خواب شمع سیاه: رنگ سیاه در خواب می تواند با مفهوم ابهام و عدم قطعیت مرتبط باشد. این خواب از شما می خواهد تا مسائلی که احساس روشن بینی یا آرامش فکری شما را مختل کرده اند به شیوه ای منطقی رو به رو شوید و اجازه ندهید که جهل یا عدم اطلاع قطعی، شما را به سمت گرفتن تصمیمات عجولانه سوق دهد.

تعبیر خواب شمع نذری: این خواب می تواند به برنامه ریزی شما برای رشد فکری یا تعالی معنوی اشاره داشته باشد که موجب می شود تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید یا مهارت های روانی خود را گسترش دهید. این خواب از شما می خواهد تا ایده های جدیدی که برای مطالعه و کسب شناخت در شما شکل گرفته است را شناخته و از آن ها برای گسترش زمینه های مختلف زندگی خود استفاده کنید.

تعبیر خواب شمع خاموش: این خواب از شما می خواهد تا از پتانسیل درونی خود برای دفع نیرو های منفی و رسیدن به روشن بینی استفاده کنید.

مطلب مرتبط : تعبیر خواب جشن تولد خودم

36 نظر

  1. شیواشیواsays:

    سلام وقتتان به خیر من در خواب دیدم که جاریم داخل کوچه دارد شمع درست می کند میزی گذاشته بود وروی ان شمع های زیادی بود ممنو ن از تعبیر تون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیان میدارد که اخیرا ذهن و فکر جاری شما مشغول شده است و احتمالا در مورد چیزی مسئله ای مشخص احساس نگرانی دارند !

  2. مبینامبیناsays:

    سلام خسته نباشید، من فکرم مشغول شخصی هست که جواب منفی میخوام بدم . و خواب دیدم برا اون شخص تولد گرفتم توی خونه خودمون و خانوادش لایه رویی کیک رو برداشتن گذاشتن کنار و من سه شمع سیاه خریده بودم که شمع بزرگ تمام اتاق رو روشن کرده بود که شمع خیلی کوچک مدام خاموش میشد و من و‌ خانوادش روشن میکردیم. ممنون میشم توی تعبیرش کمک کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اهداف واقعی خود از شروع روابط احساسی را به روشنی درک کرده و سپس دست به انتخاب بزنید.

  3. مریممریمsays:

    سلام من چند وقته که با دوست پسرم کات کردم خواب دیدم تو اتاقم تشت اب گذاشتم و روش کلی شمع روشن کردم شمع سفید و یه فندک هم دستم هست که هر کاری میکنم خاموش نمیشه مامانم هم اومد تو اتاق و کفت برای حاجت تو من هم شمع روشن کردم تعبیرش چی میشه حاجت روا میشم ؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به کسب اطلاعات درباره ی موضوعاتی بپردازید که به شما کمک می کند تا با جدیت بیشتری به سمت اهداف خود حرکت کنید.

  4. النازالنازsays:

    سلام.خواب دیدم دارم میرم شمع بخرم میخاستم برم ازداروخانه بگیرم توراه که داشتم میرفتم پسری که قبلا دوسش داشتموباماشین دیدم که ازجلوم ردشدچهرش سیاه بود.تومسیری که میرفتم ازکناریه جوی ردشدم که توش کارت پاسوربودباخودم گفتم کی این کارتای پاسورنوانداخته توجوی بعدش رفتم واردیه سوپری شدم براخریدشمع بعدشم بیدارشدم توخواب خود شمعوندیدم ولی قصدخریدشوداشتم.این خوابونزدیک اذان ظهردیدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به کار هایی بپردازید که آرامش روانی شما را تقویت کرده و باعث بالا بردن تمرکز شما می شوند.

  5. ساناز فرجيساناز فرجيsays:

    سلام خواب ديدم كه دوست پسر سابقم اومده و ناراحته و يه شمع سفيد خاموش دستشه وسط دو تا دست و قفسه سينش تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه ناراحای ها و اتفاقات گذشته است

  6. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم یه شمع برزگ و روشن دیدم یه لحظه بعد بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه نیک بختی و خوشی است

  7. هاناهاناsays:

    سلام.خواستگاری داشتم که حدود یه سال پیش بدون دلیل رفت. خواب دیدم که مادر ایشون از طرف اون آقا یه ظرف‌دادن که دو تا شمع سفید و روشن توش بود تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوشایندی برایتان رخ خواهدداد

  8. همایونهمایونsays:

    سلام خسته نباشید. من در خواب دیدم که در یک جایه تاریک که معلوم نبود کجا بود و شبیه به غار بود با چند دختر که به جز یکی از آن چهره های بقیه یادم نمیاد و چند شمع روشن در جاهایه مختلف آنجا در رخته خوابمان که در آنجا پهن بود دراز کشیدیم و یکی از آن دختر ها به من نگاه میکرد.فردایه آن روز هم در خوابه من تاریک بود و آنها شروع به خوردنه صبحانه کردند.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به شیوه ای منطقی با این افکار رو به رو شده و به پالایش محیط فکری خود بپردازید.

  9. هستیهستیsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم خونه ی دوستم شب همه تو یه اتاق خوابیدیم من خوابم نبرد شمع روشن کردم قرآنمو باز کردم چند کلمه ک خوندم مامان دوستمم ک تو همون اتاق خواب بود بدش اومد ک شمع روشنه منم خاموشش کردم ولی دوباره روشن شد باز خاموش کردم روشن شد دفعه سوم دیگ روشن نشد ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانة آن است که معاشرینی دلپذیر خواهید داشت

  10. اوا۳۰اوا۳۰says:

    سلام عصری خواب دیدم باکل فامیل رفتیم مشهد ودرانجا اتاقی هست ک فقط شمع روشن میکنن من هم رفتم یه سینی پر شمع جلوی من روشن بود ویهو همه شمع ها افتادن روهم اتش گرفتن ویه روسری قرمز انداختن سرم همه کسانی که در ان اتاق بودن در حال عبادت بودن تعبیرش چیست ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر معشوق است .و نشان دهنده زندگی عاطفی شماست

  11. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم یکی از اشنایان که برادرش از من خواستگاری میکنه شمعی روشن به من هدیه داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از کسی به شما خیری برسد

  12. کتایونکتایونsays:

    سلام، خواب دیدم تولد پسر عمه م بود البته جشن ی چیزی در کار نبود فقط یک کیک بود و دوتا شمع بزرگ که رنگ شون سیاه بود، هرکاری میکردم هرچی کبریت میزدم شمع ها روشن نمیشدن بعد مدت ی یکی شون روشن شد تا خواستم دومی روشن کنم دیدم اولی سریع اب شد، خواستم بدونم تعبیرش به من بیننده برمیگرده یا پسر عمه م، با تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه سری ناراحتی ها براش پیش میاد مربوط به اون شخص اما این ناراحتی ها جنبه ی مثبت داره

  13. مینامیناsays:

    با سلام خواب میدیدم یه شمع سیاه را خاموش کردم لطف میکنید تعبیرکنید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه فرصت رو برای خودتون باطل می کنید

  14. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    توپ تاپ سلام دقیقا ساعت ۴:۱۸ دقیقه ی صبح بود که با دیدن این خواب بیدار شدم خواب دیدم مامانم کمی بدحال شده بابام بردش دکتر ما در گوشه ی حیاط یک شمع روشن کردیم رفتیم تو یک گندمزار بزرگ شروع کردیم به بازی کردن تلفنم زنگ خورد دوست مامانم بود ترسیدم گفت چرا شمع تو حیاط رو خاموش نکردی گفتم چیزی شده خونه مون آتش گرفته گفت یکم گفتم مامانم چیزی شده؟گفتم مامانم مرده؟(دور از جان )گفت نه حالش خوبه صدای گریه ی بابام می اومد تو ذهنم تصور کردم که چه جوری گوشه ی حیاط مان سوخته و مامانم هم مرده(دور از جان) دیگه گریه هایم تمامی نداشت دیدن این خواب خیلی منو ترساند صدقه هم گذاشتم امیدوارم خیر باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در انجام دادن کارهایتان و تصمیماتی که میگیرید از عجله کردن پرهیز کنید

  15. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام وتشکر از پاسخگویی شما. شب گذشته در خواب دیدم که در منزل مادربزرگم که فوت کرده هستم. احساس کردم باید به دستشویی بروم. اما هیچکدام از چراغ ها روشن نمی سد. هرکدام را که امتحان می کردم روشن نمی شد وتاریک بود. تا اینکه دیدم روشنایی کمی از زیر زمین می آید به دستشویی زیر زمین رفتم.درخواب دلهره وترس داشتم وقتی برگشتم وبه اتاقی طبقه بالاآمدم . روشنایی دیدم. دیدم شمعدان وشمع زیبایی وجود دارد. شعله ی شمع بسیار بلند وکشیده بود یعنی شاید خود شعله به اندازه ی مجموع شمعدان وشمع بود و انتهای آن نور بلند ،مختصری هم دود داشت. تعبیر خوابم چه می تواند باشد. تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس افقی جدید در زندگی تون پیش می آید که باعث تغییراتی در زندگی شماست

  16. سوگلسوگلsays:

    با سلام و احترام ،من این خواب را ندیده ام و اون کسی که با من دشمنی دارد این خوابو دیده و من از طریق یکی شنیدم ،،،،خواب دیدن اومدن خونه من و من هپ دو تا شمع روشن کردم توی خونم و اونم هر کاری میکنه فوت میکنه که شمعا خاموش بشن خاموش نمیشن به هیچ وجه (در ضمن ایشون قصد خراب کردن زندگی منو دارن )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس از دسیسه های ایشون بر حذر باشین و از خدا کمک بخواین

  17. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم با دوستام میرم خونشون از راه پله میریم تو دست دوستم یه روشنایی بود با اون میرفت ولی هوا تاریک نبودا اون پشت سر پسرش غر میزد که به حرفش گوش نمیده رفته خونه بابا بزرگش شبیه شوهرشه‌(طلاق کرفته)منم گوش میدام پیش خودم منم میخندیدم که دخترمنم میره به شوهرم .بعد اون درو باز کرد داخل خونش شدیم من برگشتم دیدم اون روشنایی که دستش بود کذاشت کنار پله ها شمعه توش پیش خدم میکفتم چرا شمع خاموش نکرد بذار بهش بکم خاموش کنه که بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در انجان دادن کارهایتان از عجله کردن پرهیز کنید

  18. آیناز برمکیآیناز برمکیsays:

    در خواب دیدم ک وارد محل کوچکی شدم ک ۳تا شمع روشن بود ک بهم گفتن کسانی ک ازدواج کردند اینارو روشن کردن گفتم ای کاش یکیش برا من باش گفتن یکیش برا توئه منم فک کردم ک ۳ شمل برا منه در حالی ک بهم گفتن نا ۲شمع برا توئه بعد در قفل شد روم نتونستم برم بیرون یکی در عقبیو با کرد منو برد ب خونه دیگ ک از بس روشن بود تونه چشام ی جوری میشدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      گره از کارتون باز میشه

  19. شبنمشبنمsays:

    سلام ممنون اگ تعبیرکنین.من خواب دیدم یه جایی مثه بازاربودیم و شمه های بزرگی بودن ک من ی چوب بلندچندمتری اتیش زده بودم و شمعاروازکوچک ب بزرگ با اتش نوک چوب روشن میکردم کل فامیلم بام بودن و براخریدوتفریح بودن و من خیلی هیجان زده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آرزو هایی دارین که آنچه خواب شما از وضعیت اونا خبر میده مثبت و خیر

  20. ص رص رsays:

    سلام وقتتون‌بخیر مادربزرگ من چنسالی هس ک فوت کرده مادرم خواب دیده ک مادربزرگم ی شمع سفید روشن براش گذاشته کنار گف هروقت رفتی این شمع هم ببر برای تو گذاشتم تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نفعی عایدشما خواهدشد

  21. آ.مآ.مsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم مادر زن برادرم که یک پسر همسن خودمم داره یه میز قرمز رنگ که روی آن دوتا شمع بلند شیشه ای قرمز رنگ بود بهم هدیه داد و گفت این از طرف من‌ و بقیه جهزیه رو خودت بخر توی خواب اینجور به نظر میرسید که من قراره با پسرش ازدواج کنم جالب اینجا بود تم اتاق و همه ی وسایل قرمز رنگ بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگی خود تعادل ایجاد کنید

  22. ستارهستارهsays:

    سلام. خواب دیدم یه شمع سفید ولی خاموش گذاشتم جلوی خودم و دارم به یه مشکلی که تو زندگیم پیش اومده فکر میکنم. هر لحظه تلاش میکردم که اونا روشن کنم ولی یه طورایی خلوتم به هم میریخت وشمع رو روشن نکرده از خواب پریدم. در واقعیت ممکنِ از همسرم جدا بشم ولی دلم به این امر راضی نیست و احساس بدی دارم😭

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلتون حل شدنی است

  23. هستی...۲۲هستی...۲۲says:

    سلام من خواب دیدم شام قریبان محرمه رفتم شمع بخرم دوتا شمع و بهم میده یکی زخیم یکی نازک تر میخرمشون بعدش خوشم نمیاد پس میدم پولمم میگیرم ولی اصلا از جعبشم درنیاوردم شمع هارو .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نمادی شانس در زندگیتان باشد

  24. حسینحسینsays:

    سلام. من خواب دیدم مادربزرگم که تازه فوت شده یه شمع مشکی از کنار عکسش خاموش کرد و داد به من. منم دادمش به مادرم و گفتم برام نگهش دار تا بعدا ازت بگیرمش. تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر محبت است

  25. mmsays:

    سلام استاد وقت بخیر من خواب دیدم با اعضای خانواده و چند نفر از فامیلها همگی دور هم جمع شدیم و داریم دعا میکنیم و نوبتی هرکدوم شمع روشن میکنیم که مربوط به حاجتمون بود و رنگشونم سفید و خیلی بزرگ و پهن بود من اومدم شمع خودمو روشن کنم که مال پسرعمه ام روشن کردم و اونم مال منو روشن کرد برادرم برگشت بهم گفت چرا روشن کردی لزومی نداره منم گفتم مال امام حسین جدمون و پدرمون هستش و از کیفم یه زیارت عاشورا آوردم بخونم .. کلا فضای معنوی بود ممنون میشم تعبیر بفرمایید

  26. زهره۱۳۷۱زهره۱۳۷۱says:

    سلام.من عشقم ۴ماه ک ازم جدا شده و رفته با کسی ک میخادش واسه ازدواج..منم ۴ماه فقد اشک میریزم.خواب دیدم ک من خوابم بعد یهو از خواب بیدار میشم میبینم ک ۴تا شمع روی ۴گوشه بالشم گذاشته روشن و چن تا دیگه بالاسرم روشن گذاشته .اینو عشقم روشن کرده بود.بعد من با خودم فک کردم گفتم حتما عشقم اینو واسه عشقش روشن کرده منم همه شمع هارو خاموش کردم..تعبیرش چیه؟؟؟

  27. samasamasays:

    با سلام پنشنبه بعد از ظهر خواب دیدم که سره مزار بردارم که سه سال پیش فوت شده یکم سنگشو برداشتن و زیرش سه تا شمع سباه کوچک روشن کردن که زیره سنگ مزار رو روشن کرده و کم کن داشتن خاموش میشدن و همینطور خوتب دیدم تو قبرسون سیب قرمز بزرگ و خیار و شیرینی و خرما خیرات میدادن و من مقداری خرما و خیار رو مزار داداشم گذاشتم برای خیرات و سیب و شیرینی که از خیرات دیگران بود برداشتم و دادم به خانومی که میشناسمشون و بچه دار نمیشد قبلا ممنون میشم تعبیرشو بفرمایین

  28. فرشید کیقبادیفرشید کیقبادیsays:

    سلام در خواب دیده شمع تزئینی زیبا درون شیشه برایش اوردم

  29. ......says:

    سلام من خواب دیدیم ک در خانه تنها بودم و کلی شمع سفید روشن خانه را روشن کرده بود من هرچی شمع ها را خاموش میکردم بازروشن میشدند ممنون میشم اگع جواب بدید

  30. حدیثحدیثsays:

    سلام من خاب دیدم تو یه کوچه تاریکم و همه نشستند و شمع های روشن جلوشونه شمع من روشنی شو ندیدم اما تو ظرف خاموش بود بهم گفتن شمع های تو همیشه زود میسوزه و تو زود به حاجتت میرسی حالا نمیدونم تعبیر چیه اما شمع های همه روشن بود الان دو روزه درگیر یه مشکلیم که همش ناراحتم و گریه میکنم خاب هامم ردخور نداره 😔😔

  31. لیلالیلاsays:

    سلام من خواب دیدم دستمو برده بودم تو گوشم گوش راستم که ازش جرم خارج شد بعد ناخنام کاشت بود و باعث شد همراه جرم ها کمی از گوشم خون بیاد بعد رفتم آشپزخونه تو یه بشقاب شمع داشتم ولی بیش ترش آب شده بود و شعله فراوان بود و من کنار اینا از حضرت عباس کمک می خواستم و دیر وقت بود مامان و بابام اصرار می کردن خاموش کن و منم خاموش کردم وقتی بشقاب رو می زاشتم زمین کمی از شمع های آب شده ریخت رو دستم گفتم برم بخوابم صبح پآک می کنم

  32. MahnazzMahnazzsays:

    سلام. خواب دیدم در یک فضای بسته بزرگ یک فالگیر و شاگردش بودن که شاگردش برای من ۶ شمع روشن کرد که شمع های رنگ سیاه و رنگ سفید بودن، شمع ها در حال سوختن برخیش ۲ شعله شد و سریع آب میشدن و برخی هم به سمت هم خم شدن و یک دفعه شعله گرفتن و خودشون خاموش شدن، بعد شاگرده با لبخند و خوشرویی به من گفت فلان شخص ازت ناراحته ولی نگران نباش در اینده تو موفق میشی، من هم تو خواب نگران شدم که چرا شمع سیاه رنگش سفید شده بود بعد اب شدن ناقصش و خاموش شدنش و اینکه نکنه شاگرده دروغ بگه به من! بعد دیدم انگار یک محوطه حیاط بزرگ بود و من آیت ال.. رفسنجانی رو دیدم که ناراحت بود و اومده بود با من درد دل میکرد! بعد از اون یک مسجد کوچک بود که انگار ختم بود و فامیلهای دور رفته بودن و فامیلهای نزدیک بودن و من ساندویچ نان و پنیر داشتم که انگار پنیر وسطش شبیه پنیر پیتزا شل و کشدار بود.

  33. بهاره كيانبهاره كيانsays:

    خواب ديدم به جشن مريضاي بيمارستان رفتم و شاهد نمايش و رقص دو هليكوپتر بي سرنشين (مشكي)بودم ، دوست قديمي م اومد و شمع بزرگ(بزرگتراز من) سفيدرنگي رو به اون جشن اورد ولي بامن حرف نميزد وشمع و روشن كردند به اصرار من

  34. سما قنبریسما قنبریsays:

    سلام من خاب دیدم توی یه مغازه گیر افتادم و اونجا پر از رنگ های مختلف شمع بود

  35. زهرا حیدریزهرا حیدریsays:

    سلام من خواب دیدم سفره ابولفضل انداختم ولی خ نه قدیمی مادربزرگم بود بعد حلوا اجیل مشگل گشا بود دختر خواهر شوهرم میخواست حلوا بخوره نذاشتم بخوره خودم یهدونه تخمه سفید از اجیل مشگل گشا که داخل ظرفبود خوردم بعد دوتا شمع سیاه میخواستم روشن کنم هی انگار آب مشد روشن نمیشد دیگه همون جور گذاشتم سفره ولی بقیه شمه ها روشن بودن یه دونه دیدم که سیاه بود روشنم بود من بیرون خانه وایساده بودم روضه خوان داشت میخوند منم سینه میزدم میگفتم یا امام حسین به من بچه بده تعبیرش چیه

  36. فاطمه مرادیفاطمه مرادیsays:

    سلام من خواب دیدم کم بود با کسی که دوستش دارم با ماشین تصادف کنم اما هیچ اتفاقی نیافتاد و من از اینکه یهو جلوش سبز شدم معذرت خواستم و راه خودمو رافتم بعدش خواب دیدم خونشون هستم و باباش با دو تا شمع سیاه که خاموش بود مشخص بود تازه خریده وارد خونه شد و منم تعجب کردم میشه بهم بگین تعبیر خواب چی میشه خیلی ذهنم درگیرشه