تعبیر خواب خورش فسنجان

خورش فسنجان در خواب اشاره به خوراک فکری شما در زندگی بیداری دارد. همان طور که خورش ها را به طور روزمره و برای دریافت کالری و غیره مصرف می کنیم، خورش هایی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به آن دسته از داده هایی دارند که به طور روزمره دریافت می کنیم. مانند موسیقی، کتاب یا انسان هایی که حرف های آن ها را در طول روز می شنویم و به طور غیر مستقیم بر تصمیم ها و افکار و روحیات ما تاثیر می گذارند. بسیار اهمیت دارد که در طول دیدن این خواب چه احساسی را تجربه می کنید و واکنش، چالش یا ابهامات شما چیست.

تفاوتی ندارد که در خواب شما چه کسی در حال خوردن خورش فسنجان است. در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. این افراد ارتباط نزدیکی با چالش ها، خواسته ها یا مطالبات شما در زندگی بیداری دارند. خوابی با موضوع خورش فسنجان از شما می خواهد تا به نیاز های روانی تان مانند نیاز های جسمی توجه داشته و اجازه ندهید که عدم توجه به این نیاز ها در شما احساس فقدان ایجاد کند.

این تفسیر قوی تر می شود زمانی که در خواب خود، احساس گرسنگی و میل شدید به خوردن خورش فسنجان داشته باشید.

تعبیر خواب خوردن خورش فسنجان

اگر در خواب مشاهده کنید که فردی مرده از شما خورش فسنجان می خواهد، باید بدانید که انسان های مرده زمانی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به باور ها و عقاید کهنه ای دارند که در گذشته به آن ها پایبند بوده ایم اما تاثیر آن ها هم اکنون کمرنگ شده است. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که شخصیت این شخص، شما را به یاد کدام دوره از زندگی تان می اندازد و کدام درس ها، عادت ها، عقاید یا تجربیات را در شما زنده می کند؟ این باور ها چگونه در شما کمرنگ شده اید؟ چه مقدار از این عادت ها یا باور ها مثبت و تاثیر گذار بوده اند؟ چگونه می توانید با به کار گیری این درس ها و تقویت این جنبه های روانی، از چالش ها یا مشکلات فعلی خود در زندگی بیداری عبور کنید؟

این خواب می تواند به تلاش شما برای داشتن روزمره ای متفاوت و متنوع اشاره داشته باشد همان طور که خورش فسنجان مجموعه ی زیادی از طعم ها و ترکیبات است. این خواب از شما می خواهد تا از خلاقیت و استعداد خودتان برای رسیدن به روزمره و تجربه های مطلوب خود استفاده کنید. این مفهوم قوی تر می شود زمانی که در خواب، خود را در حال پخت خورش فسنجان مشاهده کنید. این خواب از شما می خواهد تا تجربیات و مهارت های زندگی خود را با مطالعه و آزمون و خطا گسترش داده و به مهارت های زندگی به منزله ی یک هنر یا کار سرگرم کننده و نشاط بخش نگاه کنید.

با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری در کدام زمینه ها دچار احساس فقدان شده اید؟ فقدان های روانی چگونه در حال از بین بردن قدرت روانی شما می باشند؟ چه معاشرت ها یا داده های فکری ای می توانند با شما کمک کنند تا فقدان های فعلی را برطرف کنید؟

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

5 نظر

  1. عزیزیعزیزیsays:

    باسلام خواب دیدم یکی از اقوام ظرفی از برنج به همراه فسنجان برام آورده گفت از این غذای عروسیِ فلانی هست که واسه عروسی پسرش پخته، چون پسرش یکی یه دونه است براش سنگ تموم گذاشته، فسنجان تو خوابِ من سیاه نبود رنگش روشن بود و شیرین بود، من خوردم خیلی خوشمزه بود خواهرمم خورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رویارویی با اتفاقات جدید است

  2. مهسا امینیمهسا امینیsays:

    سلام.من خواب دیدم که رفته بودیم خونه پسر عمه ام توی خواب این طور تصور میکردم که عید نوروز بود و و جای دیگه ای دید و بازدید رفته بودیم و بعد با اینکه پسر عمه ام و خانم و بچه هاش که کوچکتر هستن اول میومدن خونه پدرم،ولی تصمیم گرفتیم ما اول بریم.وقتی رسیدیم خونشون تدارک شام دیده بودن برای مهمان دیگه ای ولی حرفی نزدند و سفره پهن کردند و و خیلی خوب یادمه که خورش فسنجون پخته بود و گوشت قلقلی توش بود.خورش طعمش بیشتر شیرین بود و به شدت دوست داشتم بیشتر بریزم روی برنجم ولی فقط یه گوشت و مقداری محتویات گردوش رو ریختم و بعد که نگاه کردم ظرف خورش تمام شده بود و در ادامه خوابم هم توی آشپزخونه شون قابلمه فسنجون رو دیدم که یه مقدار خورش فسنجون توش بود و باز هم میل داشتم و حتی به یه نفر گفتم برای من به مقدار دیگه بریزین.تعبیرش چی هست؟ممنون میشم بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر نیازهایی است که در زندگی دارید و در تلاش برای رسیدن به ان هستید

  3. FaezehFaezehsays:

    سلام من خواب دیدم دارم خورشت فسنجان می پزم، و یادم رفته بود گردو بریزم، و ب همه گفتم میدونید چرا خوب نشده چون گردو نداره که سریع گردو رو خورد و له کردم و داخل خورشت ریختم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مالی بدست شما می رسد منتا با تاخیر

  4. MasomeMasomesays:

    سلام خواب دیدم مهمون دارم فسنجان درست کردم اما گردوش کم ناراحت بودم غذام کم میاد خواهرم میگفت نگران نباش گردوهای ته قابلمه ست فشار بده ، من هم فشار دادم اما به نظرم ته قابلمه سبزی خورد شده بود اما در آخر آسودگی خیال داشتم که غذا کم نمیاد . ممنون از پاسخ گویی تون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      موقعیتی برای شما پیش میاد که پیشرفت مالی خواهید داشت

  5. زینبزینبsays:

    سلام من خواب دیدم خالم با شوهر خالم دارن بحث میکنن بعد شوهر خالم بهم میگه ک مامانت امروز خورشت فسنجان پخته خیلی خوشمزه بوده ولی هرچی اصرار کرد من نخورد مامان من هیچ وقت فسنجان درست نمیکنه و دعوا اسم خورشت فسنجان اومده تعبیرش چیه ممنون🖐