تعبیر خواب غسل کردن

غسل کردن می تواند در خواب به شکل ها و به مناسبت های مختلفی ظاهر شود. بسیار اهمیت دارد که در طول خوابی با موضوع غسل کردن با چه احساسات و افکاری رو به رو می شوید و در حین دیدن این خواب چه چالش هایی را تجربه می کنید. اگر در خواب صحنه هایی از غسل دادن یک مرده را مشاهده کنید، باید بدانید که مرده اشاره به دوره ها یا ارزش ها یا افکاری دارد که در حال به پایان رسیدن هستند.

تمام انسان هایی که در خواب به هر نحوی ظاهر می شوند اشاره به ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان دارند و شخصیت مرده نیز اشاره به آن دسته از ارزش هایی دارند که در شخصیت شما در حال رنگ باختن هستند. برای این که دلیل حضور این شخص را در خواب خود درک کنید توجه داشته باشید که فکر کردن به او، چه احساس، خاطره یا فکری را در شما زنده می کند یا شما را به یاد کدام دسته از باور ها و عقایدتان می اندازد. غسل کردن مرده اشاره به این موضوع دارد که شما در حال بازنگری نهایی و کنار گذاشتن این افکار هستید. همچنین این خواب از شما می خواهد تا دیدگاه های خود را با عقاید و افکار جدیدی جایگزین کنید که به شما کمک می کنند تا در زمینه های مختلف زندگی پیشرفت کنید.

تعبیر خواب غسل کردن مرده

غسل کردن در خواب، با سمبل هایی مثل آب، شست و شو و پاکی مرتبط است. آب در تعبیر خواب روان شناسی، با مفهوم احساسات و ضمیر ناخودآگاه مرتبط می باشند. همان اندازه که آب در زندگی بیداری و زندگی و حیات انسان اهمیت دارد، در خواب نیز دارای ارزش و اهمیت است و اشاره به آن دسته از احساساتی دارد که به طور مستقیم در پاکی روان و فکر شما تاثیر گذار هستند. خوابی با موضوع غسل کردن از شما می خواهد تا از افکار و ایده های درونی خود برای پاک سازی افکار خود از احساسات منفی و تنش هایی استفاده کنید که در روز ها یا ماه های اخیر، روان شما را مختل ساخته اند و به شکلی منفی، در حال تاثیر گذاری بر رفتار و عملکرد شما می باشند.

خوابی با موضوع غسل کردن از شما می خواهد تا خود را به خاطر تصمیم ها یا عقایدی که در گذشته داشته اید بخشیده و از  قدرت روانی خود برای گذر از اندیشه های کهنه استفاده کنید. اجازه ندهید که برگشت و فکر کردن مداوم به گذشته در طول کار های روزمره، در شما احساس ناراحتی و تنش ایجاد کند یا باعث شود تا به خود احساس بدی داشته باشید.

اگر در خواب مشاهده کنید که به کمک افراد مقدس غسل می کنید، باید بدانید که انسان هایی که به هرترتیب در خواب ظاهر می شود سمبل ابعاد مختلف شخصیت خودمان هستند. این خواب به شما می گوید که شما هم اکنون دیدگاه ها و افکار کامل و رشد یافته ای پیدا کرده اید که به شما کمک می کند تا فقدان ناشی از کنار گذاشتن افکار کهنه را درک و هضم کنید. لازم است تا این افکار جدید را شناخته و از آن ها برای گسترش زمینه های مختلف زندگی خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط : 

تعبیر خواب شستن مرده در غسالخانه

تعبیر خواب شستن بدن با آب و صابون

10 نظر

  1. مینامیناsays:

    سلام من بعد از اذان صبح خواب دیدم که همسرم که فوت شده داخل حمام است ومن می روم به او کمک می کنم که خودش را بشورد بعد از شستن او با اب وشامپو اب را بر سرش می ریزم با ظرفی واو را غسل می دهم ممنون می شوم تعبیرش کنید خیلی این رویا فکرم را به خودش مشغول کرده است

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به شکست های گذشته، شما را از پیگیری اهداف و برنامه های جدید در زندگی بیداری بازدارد.

  2. راضیهراضیهsays:

    سلام_در خواب دیدم که وارد یک کلیسا شودم و بهم گفتند برای اینکه مسیحی شوی باید در کلیسا غسل کنی بعد بهم گفت باید لباس هاتو در بیاوری بعد من گفتم نمیشه خیلی اصرار کرد فقط از بالا تنه ام عریان شد بعد یه ظرف بزرگ آوردند دو تا زن هی با یه کاسه ای آب میریختن روم زیاد آب ریختن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای پاک شدن از گناهان و انجام کارهای خیر است.

  3. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدم که خواهرم میخواد‌غسل کنه و آبشو‌ قراره من بریزم روش من لباس زیرمو شسته بودم و میخواستم‌بعد اینکه خشک شد بپوشم که خواهرم صدا کرد تا برم غسلش بدم رفتم‌ حموم که دیدم لباس زیری که شسته بودم تو‌ دستگیره در حموم هست که آبم بهش میخوره گفتم دوباره باید بشورمش بعد تو لگن آب بود قرار بود با همون آب خواهرمو غسل بدم دست زدم به آب به نظرم ولرم اومد به خواهرم گفتم فک نمیکنی آب سرد باشه که گفت نه من صدا خواهرمو‌ میشنیدم حتی چهرشم‌دیدم اما بدن لختشو ندیدم بعد دیدم تو‌ کوچه داریم میریم مادر یه پسر بچه که میشناسمش داره باهاش دعوا میکنه برای تنبیه پسرش شلوار و بلوزش رو‌ میده به دیگران بلوزشو داد به ما پسرش هم‌ناراحت شده بود بعد اونم با ما اومد مادرش دنبالش میگشت که‌من بهش گفتم اگه پسر خوبی باشی و‌مادرتم‌اذیت‌نکنی بلوزتو بهت بر میگردونم حالا برو پیش مادرت که رفت بقیه خوابم یادم نمیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای پاک شدت از گناهان و انجام کارهای خوب و نیک است.

  4. SarvinSarvinsays:

    سلام تعبیر خواب غسل کردن زن در محیط عمومی مثل پارک و در حضور اشخاص نامحرم چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسرارتان فاش شود

  5. SarvinSarvinsays:

    سلام مجدد اگه خواب ببینی یک زن محجبه کمی از حجابش عقب رفته و همسرش هم کنارش باشه و ببینی شوهر خاله اش داره میاد و ازش بخوای حجابش رو درست کنه و اون زن به سمت همسرش اشاره کنه و بگه جلوی شوهرم رعایت نمیکنم بعد بیام جلوی شوهر خالم که محرم تره بهم رعایت کنم؟!چیست؟خیلی عجیب بود این گفتمان?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تلاش برای پوشاندن مسائلی در زندگی است

  6. سمیسمیsays:

    سلام.وقتتون بخیر.من خواب دیدم یکی از دوستانم که دوست خیلی نزدیک نیستن اما خب دورادور احترام متقابلی بین ما هست دفتر بزرگی رو جلوشون باز کردن و دارن راجع به من انگار فال میخونن یا سر کتاب وا کردن!!بعد دارن چیزایی راجع به من میگن که حقیقت نداره!مثلا دارن میگن تو جدیدنا رفتار خلاف شرع داری؟میگم نه اتفاقا من آدم تنهایی هستم.بعد ته کتاب مثلا دارن میگن تو کور میشی می‌میری و حرفایی که خوشایندم نبود بعد احساس کردم من قرار ملاقاتی با حضرت مسیح داشتم و ناگهام خودم رو در اون قرار دیدم و دیدم که حضرت مسیح با یک کاسه س استیل بزرگ منو غسل دادن.سمت راس و بعد سمت چپ از سر و بدنم رو آب ریختن. ممنون میشم تعبیر کنین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما زندگی خوبی خواهید داشت.

  7. SarahSarahsays:

    با سلام.من شب گذشته خواب دیدم که در ساحل دریا هستم و در حال جمع آوری حیوانات دریایی مختلف می باشم.سپس پس از گذشتن مدتی به داخل یک حمام که در آن نزدیکی ها بود رفتم و غسل کردم.البته با لباس بودم و جالب آن بود که با اینکه با لباس زیر دوش رفتم و غسل کردم،لباسم تنها کمی و آن هم قسمت هایی ازش خیس و تر شد.تعبیرش چه می تواند باشد؟سپاس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بمعنای رها شدن شما از ناراحتی ها و غم ها می باشد

  8. فریبافریباsays:

    سلام من خواب دیدم توی حموم هستم با با دوش آب میخواستم غسل کنم سریع که بیام نمازمو بخونم وقت تنگ بود بعد دختر عمم هم بود توی حموم اونم انگار داشت همزمان از یه دوش دیگه استفاده میکرد دوش آب من بخاطر اینکه اونم بود هی آبش کم و سرد میشد که بهش تذکر میدادم من وقت ندارم بزار غسل کنم برم زود بالاخره غسل کردم سریع وضو گرفتم بچمو هم ظاهرا با خودم برده بودم حموم چون توی حوله دادمش دست مامانم گفتم بگیرش من برم وضو بگیرم (من مجردم و بچه ای ندارم) بعد که وضو گرفتم اومدم پیش دخترم که نوزاد بود به مامانم گفتم برو یه حوله بیار بچم یخ زد که من وایسم نماز فضا هم شلوغ بود چن تا شخصیت شناخته شده هم بودن دیگه من میخواستم نماز بخونم که بیدار شدم برای نماز صبح

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده رهایی از گناهان و الودگی هاباشد

  9. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام وتشکر بابت پاسخگویی همیشگی شما. شب گذشته در خواب دیدم که من وهمسرم میخواهیم غسل کنم. نوع غسل یادم نیست. همسرم رفت که این کار را انجام دهد وظاهرا مشکلی هم پیدا نکرد. البته در منزل نبودیم. من هر جا که می رفتم مشکلی بود. مثلا یک جا در نداشت،ایی دیگر کسی حضور داشت و... لباسهایم رابه سختی میتوانستم خارج کنم. در این میان نگران ساعت هم بودم که از ۱۲ شب نگذرد. با سختی فراوان در نهایت توانستم غسل کنم.تعبیر آن چه می تواند باشد؟ سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاش شما برای رهایی از اندوه و ناراحتی هاست

  10. زهرا سیفیزهرا سیفیsays:

    سلام من خواب دیدم که توی خونه پدریم هستم وتوی حال داشتم غسل جنابت میکردم ومادرمم با کاسه آب میریخت روی بدنم