15 تحسین جذاب، برای اینکه قلب دختران را تسخیر کنید!

وقتی یک پسر، جملات زیبایی را برای دختر جوانی می فرستد؛ این جمله ها باید اصیل باشند و نباید مثل یک تحسین فرسوده به نظر بیایند که دختران صدها بار شنیده اند. تحسین شما، نه تنها باید به ظاهر او اشاره کند؛ بلکه باید کاراکترهای شخصیتی، مانند شخصیت و یا حس شوخ طبعیِ دختر مورد علاقه تان را نیز، شامل شود. چه کسی دوست ندارد به خاطر سبک لباس پوشیدن، استعداد و یا موفقیت ورزشی اش تحسین شود؟

ظاهرش را تحسین کنید.

می توانید بگویید که او زیباترین، بهترین و قشنگ ترین دختری است که تا به حال دیده اید. اما، یک جمله وجود دارد که ارزش تمام تحسین های جهان را، یکجا دارد. همه جملات تحسین آمیزی که برای یک زن می فرستید؛ به شما کمک می کند که خود را در قلب او جا کنید. اما، طبق مطالعات انجام شده، جمله " من در سال های زندگیم کسی را به خوبی تو ملاقات نکرده ام"، چیزی است که هر زنی دوست دارد بشنود.

حس شوخ طبعی او را تحسین کنید.

دختران، وقتی از دوست پسرشان بشنوند که بامزه هستند؛ خوشحال می شوند؛ زیرا معنی این جمله این است که دوست پسرشان از بودن در کنار آن ها لذت می برد. به محض اینکه به دختری بگویید حس شوخ طبعی او را دوست دارید؛ شما تعریف دیگری از او کرده اید و گفته اید که او باهوش است؛ چون انسان های با مزه، واقعا باهوش هستند.

طرز لباس پوشیدنش و توجه او به مد و فشن را تحسین کنید.

همیشه می توانید نظرات مثبت خود را در مورد استایل او ابراز کنید و بگویید که طرز لباس پوشیدن و آهنگ هایی که گوش می دهد را دوست دارید. البته اگر می خواهید قلب یک دختر را تسخیر کنید؛ باید به جزئیات ظاهرش توجه کنید. مثلا به گوشواره های بانمک و رنگ لاک ناخنش.

استقامت و پشتکار او را تحسین کنید.

هرکسی به چیزی علاقه مند است. اما، وقتی متوجه می شوید که دختری در حرفه ای خاص، مشغول است؛ حتما باید او را تحسین کنید. اگر در یک رشته ورزشی فعالیت دارد، از موفقیت هایش در زمینه ورزش تعریف و تمجید کنید. اگر در کارش موفق است؛ دلیل موفقیتش را بپرسید و بگویید با کارهایش شما را مجذوب خود می کند.

استعدادش را تحسین کنید.

اگر او در نقاشی، آواز، رقص و یا بازیگری استعداد دارد؛ تردید نداشته باشید که او را تحسین کنید. همه افراد دوست دارند تعریف و تمجیدهای دیگران را بشنوند. شاید استعدادهای او توسط افراد زیادی مورد تمجید قرار می گیرد؛ اما، او ترجیح می دهد که این چیزها را از شما بشنود. به خصوص اگر واقعا شما را دوست داشته باشد.

صدایش را تحسین کنید.

این مورد، شاید استعداد ویژه ای نباشد ولی چرا به این نکته اشاره نکنید که رنگ صدایش شما را دیوانه می کند؟ البته که این جمله را به او نمی گویید، اما حتما به او بگویید که صدایش، یکی از صداهای مورد علاقه شماست. علاوه بر این، براساس نوع صدا، می توان چیزهای زیادی در مورد شخصیت انسان ها فهمید.

موهایش را تحسین کنید.

اگرچه موها، چیزی هستند که پسرها به ندرت به آن توجه می کنند؛ اما، واقعا یک تعریف عالی محسوب می شوند؛ چون دختر ها معمولا به موهایشان اهمیت می دهند. به عنوان مثال، اگر دختری موهای بلندش را کوتاه کند و یا اینکه رنگ موهایش را تغییر دهد؛ تعریف و تمجید از مدل و رنگ موهایش معنای زیادی برایش خواهد داشت؛ چون به او نشان می دهد که چقدر به او توجه می کنید.

 ویژگی های شخصیتی او را تحسین کنید.

تصور کنید؛ او گروهی از اراذل را در خیابان می بیند که با ضعفا بد رفتاری می کنند و قصد دارند با هم درگیر شوند. دختر مورد علاقه شما تصمیم می گیرد به سمت آن ها برود و اراذل را فراری دهد. به نظر شما، او شجاع و عادل است؛ بگذارید بداند که شما همه نکات مثبت شخصیت او را می بینید. شاید استطاعت مالی داشته باشد، شاید مهربان است و یا شاید بهترین توصیه ها را به دیگران ارائه می دهد. در هرحال، ویژگی های مثبت او را ستایش کنید.

چند ایده برای تحسین کردن دختر مورد علاقه شما:

1. تو خیلی زیبا هستی؛ اما، این کمترین چیز جالبی است که در تو می بینم.

2. دوست دارم با تو حرف بزنم.

3. چیزی در تو وجود دارد؛ که هر بار من تو را می بینم سرخ می شوم.

4. بعد از یک روز سخت، تو مثل تسکینی برای من هستی.

5. نگاه کردن به تو باعث می شود که لبخند روی لب های من بیاید.

6. نمی خواهم تغییر کنی؛ همین طور که هستی دوستت دارم.

7. کنار تو حتی در جهنم هم، به من خوش می گذرد.

8. چهره تو زیباترین چهره ای است که تا به حال دیده ام.

9. خلاقیت تو، الهام بخش من است.

10. اگر همه مردم مثل تو بودند؛ دنیا جای خیلی بهتری بود.

11. وقتی تو جوکی را می گویی، خنده دار تر می شود.

12. من صداقت تو را دوست دارم.

13. تو غیر قابل جایگزینی هستی.

14. تو دقیقا همین طور که هستی کاملی.

15. من به تو افتخار می کنم.

  سایر مطلب های پیشنهادی :

مطالب مرتبط

چگونه با دختری ارتباط برقرار کنیم ؟

چگونه معشوق را عاشق خود کنم ؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...