9 روش برای اینکه همسرتان احساس خاص بودن، بکند!

 کار خیلی راحتی است که از همسرتان قدردانی کنید؛ مخصوصا، اگر مدت زمان طولانی را کنار هم گذرانده باشید و با اخلاق و روحیات هم آشنا شده باشید. در حالی که آتش عشق اولیه ممکن است سرد شود؛ می­توانید کاری کنید که شعله­ های عشقتان مانند گذشته فروزان بمانند. روابط خود را با این 9 روش تقویت کنید تا همسرتان احساس خاص بودن، بکند.

1.قدردانی خود را به همسرتان نشان دهید.

از همسر خود تشکر کنید؛ تشکر شما، کمترین کاری است که می­توانید برای همسرتان انجام دهید. ممکن است شما احساس کنید که همسرتان می­داند که از او سپاسگذارید؛ اما همسر شما نمی­تواند ذهن شما را بخواند؛ مگر اینکه از طریق کلمات و رفتارتان سپاسگذاریِ خود را به همسرتان نشان دهید.

2. در طول روز به همسرتان بگویید که دوستش دارید.

اگر نگران هستیدکه مثل یک ضبط صوت شکسته به نظر برسید؛ سعی کنید روش های جالبی را برای این کار امتحان کنید. وقتی متن جالبی می­بینید؛ برایش بفرستید یا حتی یک عکس بامزه را با او به اشتراک بگذارید و یا یادداشت کوچکی در جیب لباسش پنهان کنید. بگذارید همسرتان احساس کند که چقدر دوست داشتنی و خوشبخت است.

3. عشق را در چیزهای کوچک جستجو کنید.

 لازم نیست عشقتان را با بیان عالی یا حرکات استادانه نشان دهید. مطمئنا خوب است که عشقتان را اینگونه به همسرتان نشان دهید؛ ولی گاهی در کوچکترین مسائل زندگی روزمره می­توانید عشقتان را بروز دهید. یک نگاه تحسین آمیز به همسرتان، گرفتن دستانش هنگام عبور از خیابان و یا درخشش چشمانتان هنگام تماشای او، همگی نشانه های عشق هستند. گاهی، ساده ترین حرکات، می­توانند شیرین ترین اتفاق برای همسرتان باشند.

4. سعی کنید هر روز حداقل یک کار خوب برای همسرتان انجام دهید.

تخیلاتتان را عملی کنید. یک قرار ناهار غافلگیر کننده ترتیب دهید؛ یا بعد از یک روز طولانی یک ماساژ تسکین دهنده برای همسرتان تدارک ببینید؛ یا اینکه وقتی در فروشگاه هستید شکلات و یا بستنی مورد علاقه اش را برایش بخرید. با این کارهای ساده به همسرتان نشان دهید که همیشه به فکرش هستید.

5. تمام توجه خود را به همسرتان معطوف کنید.

 کارهای خود را رها کنید و با انجام کارهایی که همسرتان به انجام آنها علاقه مند است؛ عشقتان را به او نشان دهید. پیشنهاد کنید که فیلم مورد علاقه اش را کنار هم تماشا کنید و ببینید چرا از نگاه همسرتان این فیلم، بهترین است. وقتی کتاب می­خواند؛ او را در آغوش بگیرید و یا شاید برایش جذابتر باشد که شما کتاب را برایش بخوانید.

6. به همسرتان بگویید که چقدر برایتان جذاب است.  

مثلا بگویید که وقتی بلوز آبی روشنش را می­پوشد؛ چقدر جذابتر می­شود. از مدل جدید موهایش تعریف کنید. وقتی از همسرتان تعریف ­کنید؛ عشق و اشتیاق او نسبت به شما بیشتر خواهد شد.

7. اهداف و رویاهای خود را به یکدیگر بگویید.

 چند هدف مشترک را در زندگی خود ایجاد کنید. مثلا اینکه در کنار هم ورزش کنید تا تناسب اندامتان را حفظ کنید و یا برای خرید خانه جدید، پس انداز مشترکی داشته باشید. یکدیگر را، از آینده امنی که قرار است کنار هم داشته باشید؛ مطمئن کنید. شما به عنوان یک تیم خیلی خوب از پس تمام کارها و مسئولیت هایتان برمی­آیید.

8. به عنوان یک همسر، سعی کنید عادت های بدتان را بهبود بخشید.

 آیا عادت های بد شما، همسرتان را ناراحت می­کند؟ با کمی تلاش، می­توان از بسیاری از بحث ها و مجادلات در زندگی زناشویی اجتناب کرد. جوراب هایتان را درسبد لباس قرار دهید. بعد از هر بار غذا درست کردن، آشپزخانه را تمیز کنید. از همسرتان بپرسید چگونه می­توانید همسر بهتری برایش باشید؟ و زمانی که پاسخ او را می­شنوید، حالت تدافعی به خود نگیرید. عشقتان را با عمل، به همسرتان نشان دهید و به نگرانی ها و نیازهای همسرتان اهمیت بدهید.

9. بهترین دوست و مشوق همسرتان باشید.

 هیچ چیز برای یک رابطه، بدتر از انتقاد منفی و مدام نیست. همسرتان را در کارهایش تشویق کنید و حامی او باشید. در مقابل خانواده تان از او تعریف و تمجید کنید. به او بگویید که به وجودش افتخار می­کنید. وقتی کسی او را تحقیر می­کند؛ طرف همسرتان را بگیرید. کاری کنید که همسرتان در مواقع سخت زندگی، ایمان داشته باشد که شما را کنار خود دارد.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...