تعبیر خواب ریش و سبیل

ریش و سبیل و یا محاسن یکی از ویژگی های ظاهری مردان می باشد که در هر فرهنگ و مذهبی شکل های مخصوص به خود را دارد و به نوعی می توان گفت نشانه‌ی شخصیت یک مرد است .در اغلب موارد داشتن ریش و سبیل و یا تراشیدن آن امری سلیقه ای می باشد و مردان با توجه به چهره و شغل خود آن را شکل می دهند .حتما کلمه‌ی ریش سفید را شنیده اید که استعاره ای از بزرگ بودن می باشد و نشانه‌ی مردی است که حرفش برای دیگران با ارزش است ، پس ریش می تواند بیانگر جایگاه اجتماعی فرد نیز باشد .

* تعبیر خواب ریش و سبیل از دیدگاه کارل گوستاو یونگ :

اگر در خواب ریش بلندی را ببینید نشان دهنده‌ی آگاهی و عقل و مسن بودن می باشد .اگر خواب ببینید که ریش دارید در صورتی که در بیداری چنین نباشد بیانگر این است که سعی دارید احساس واقعی تان را مخفی نمایید و به معنی این است که برایتان مهم نیست که اطرافیان درباره‌ی شما چه می اندیشند و یا پشت سرتان چه خواهند گفت .اگر در بیداری و شرایط کنونی خود ریش دارید و در خواب ببینید که ریش خود را تراشیده اید نشانگر این است که می خواهید ابراز وجود نمایید و نشانه‌ی چیزی است که بیان خواهید کرد و برای شما اهمیت دارد که دیگران منظورتان را به وضوح بفهمند .اگر زنی در خواب ببیند که ریش دارد به معنی خصوصیات مردانه در شخصیتش می باشد و بیانگر این است که می خواهد در زندگیش اراده‌ی بیشتری داشته باشد و قدرتمند عمل کند .اگر فردی را در خواب ببینید که ریش بزی دارد نشانگر دروغ و عدم اعتماد می باشد .اگر خواب ببینید که خودتان ریش بزی گذاشته اید نشانه‌ی این است که باید با استفاده از روش هایی غیر عادی یک موضوع را اداره کنید و از خارج به آن بنگرید و یا به بیانی باید بر خلاف جهت رودخانه شنا کنید .

تعبیر خواب تراشیدن ریش و سبیل

* تعبیر خواب ریش و سبیل از دیدگاه لوک اویتنهاو :

دیدن ریش بلند در خواب نشانه‌ی این است که غمگین خواهید شد .اگر ریش کوتاهی را در خواب ببینید به معنی این است که مغلوب می شود .دیدن ریشی تراشیده در خواب علامت زیان و ضرر خواهد بود .اگر دختری خواب ریش را ببیند نشانه‌‌ی این است که ازدواج می کند .اگر زنی متاهل در خواب ریش ببیند بیانگر این است که صاحب فرزند پسر خواهد شد .دیدن ریشی به رنگ خاکستری در خواب به معنی این است که دیگران شما را مسخره خواهند کرد .دیدن ریشی به رنگ قرمز بیانگر این است که در مورد موضوعی خجالت زده خواهید شد .دیدن سبیل در خواب نشان دهنده‌ی یک عشق می باشد که از بین خواهد رفت .دیدن سبیل سیاه و سفید (جو گندمی) در خواب نشانه ای از یک شادی بی دلیل خواهد بود .

تعبیر خواب تراشیدن ریش برای زن متاهل

* تعبیر خواب ریش و سبیل از دیدگاه آنلی بیتون :

دیدن ریش در خواب به معنی این است که مشاجره ای در پیش خواهید داشت و برای سبقت گرفتن از فردی کوشش زیادی را متحمل می شوید که در این مسیر پولی را خرج خواهید کرد .دیدن زنی در خواب که ریش گذاشته است علامت هم نشینی بی فایده است و یا نشانه‌ی یک بیماری است که مدت زمانی طول خواهد کشید .اگر در خواب ببینید که فردی ریشتان را بکشد بیانگر این است که از لحاظ مالی ورشکسته خواهید شد و برای این که جبرانش کنید دست به کارهای خطرناک خواهید زد .شانه زدن ریشتان در خواب نشانگر این است که به خاطر تکبر و خودبینی تان ، دوستان تان از شما متنفر و خشمگین خواهند شد .اگر زنی در خواب ببیند که از ریش یک مرد تعریف و تمجید می کند نشانه‌ی این است که از شوهر فعلی خود جدا خواهد شد و در ازدواج مجددش موفق نخواهد بود .اگر یک مرد خواب ببینید که در حال کوتاه کردن سبیلش می باشد نشان دهنده‌ی این است که در تلاش است تا از دوستان ناباب و خوشی های نابجا دوری کند و جایگاهی که شایسته‌ی شخصیتش می باشد را کسب نماید .اگر در خواب ببینید که سبیل دارید بیانگر این است که  به دلیل تکبر و خودخواهی تان از لذت های زندگی بی بهره خواهید ماند .اگر زنی در خواب ببیند که سبیل همسرش را تحسین می کند نشانه‌ی این است که باید حواسش را بیشتر جمع کند تا بدنام و رسوا نگردد .

تعبیر خواب ریش و سیبیل بلند

* تعبیر خواب ریش و سبیل از دیدگاه کتاب سرزمین رؤیاها :

داشتن ریش در خواب به معنی این است که در امور مالی تنگدست خواهید شد .دیدن مردی در خواب با ریش زیاد بیانگر این است که خوش اقبال خواهید بود و به طور شگفت انگیزی موفق خواهید شد .دیدن ریشی بسیار کوتاه در خواب به معنی این است که پول به دست می آورید .دیدن ریشی بلند در خواب نشانه‌‌ی ثروتی فراوان خواهد بود .اگر زنی متاهل در خواب مرد ریش داری را ببیند نشانگر این است که به زودی از همسرش جدا خواهد شد .اگر زنی حامله در خواب مردی ریش دار را ببیند صاحب فرزند پسر خواهد شد .اگر دختری جوان در خواب مردی ریش دار را ببیند بیانگر ازدواج او با مرد رؤیاهایش می باشد .کندن ریش در خواب علامت بدعاقبتی و نابودی می باشد .اگر خواب فردی را ببینید که در حال کندن ریشش می باشد در امور مالی تان شکست خواهید خورد .بریدن ریش یکی از اقوام در خواب به معنی این است که در زندگی امنیت و آسایش خواهید داشت .شستن ریش خودتان در خواب نشانه‌ی استرس است .اگر در خواب ببینید که ریش زیبایی دارید نشان دهنده‌‌ی این است که در برنامه ریزی های خود موفق خواهید شد .اگر در خواب ریش خود را مجعد ببینید نشانگر این است که به همان گونه ای می شوید که آرزویش را داشتید .ریختن موهای ریش شما در خواب به معنی این است که یکی از دوستان خود را از دست خواهید داد .دیدن ریشی یه رنگ سیاه در خواب نشانه‌ی اقبال خوب برای امور زندگی می باشد .

تعبیر خواب ریش و سبیل برای مرد

دیدن ریشی به رنگ حنائی در خواب بیانگر این است که موضوعاتی باعث وسوسه‌ی شما خواهد شد .دیدن ریشی به رنگ سفید در خواب نشانگر این است که سعادت و نیکبختی عظیمی در انتظار شما می باشد .دیدن ریشی جو گندمی در خواب به معنی این است که دیگران پشت سرتان صحبت های بیهوده خواهند کرد که باعث رنجش خاطرتان می شود .اگر زنی متاهل در خواب ببیند که ریش در آورده از همسرش جدا خواهد شد ، اگر این خواب را دختری جوان ببیند علامت ازدواج می باشد و چنانچه زنی حامله این خواب را ببیند بیانگر این است که جنینش را سقط خواهد نمود ، درصورتی که زنی بیوه این خواب را ببیند ثروتش را از دست خواهد داد .در این مقاله تعبیر خواب ریش و سبیل مورد بررسی قرار گرفت و به نقل از چندین معبر ، تعبیرهایی ارائه گردید . همان طور که در این مطلب ذکر شده دیدن خواب ریش و سبیل برای مرد و زن تفسیری متفاوت دارد ، امید است با خواندن این مطلب بتوانید خواب خود را به راحتی تعبیر نمایید .

مدت زمان لازم برای مطالعه‌ی این مطلب حدود 4 دقیقه می باشد .

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

36 نظر

  1. علیعلیsays:

    سلام من تر بیداری سبیل میذارم سبیلمو طوری زدن خودم حالیم نشد کسی هم تغیر حالتم متعجب نشد بعد سبیلمو با نیغ نزدن همون جوذ ک ته ریش داشتم سبیلم سایز اون شد مچکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، مراقب صحت و سلامت خود و افراد خانواده‌تان باشید.

  2. رضارضاsays:

    بابام اصلا ریش نمیذاره خواب دیدم ریش کوتاه گذاشته و خیلی هم بهش میاد و خیلی هم جذاب و شیک شده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا قدرت مدیریت خود را دست کم نگرفته و از این توانایی برای پیگیری پروژه ها و برنامه های جدید استفاده کنید.

  3. مریم صدری نژادمریم صدری نژادsays:

    سلام. وقت شما بخیر. خواب دیدم مردی که به من ابراز علاقه کرده و من نسبت به صداقت وی تردید دارم وارد خانه ای شده که من حضور داشتم و در عالم رویا بسیار "سفید رو" و نورانی بود، در صورتی که در عالم واقع "سبزه رو" ست. و نیز "سبیل هایش" را پیرایش کرده بود و به طرز مرتبی به فرم باریک و قیطانی در پشت لب (فرمی قدیمی) دراورده بود. آن قدر چهره اش متفاوت بود که اول او را نشناختم. بعد که رفت و برگشت او را شناختم و به خاطر دارم از او خواستم که سبیل هایش را بتراشد. در پاسخ به من گفت بخاطر تو همه کار می کنم. حتی حاضرم هر بار که به دیدنت می ایم برایت "طلا" خریداری کنم. ولی هیچوقت از من نخواه سبیلم را بتراشم که چنین کاری نمی کنم. با توجه به اینکه اصلا بحث طلا و کادو و چنین چیزهایی در ذهن من نبود و دغدغه های دیگری در این باب داشتم، خواستم ببینم تعبیر این خواب چه می شود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با کمی وقت گذاشتن برای خود می توانید آنچه قلب تان می خواهد و آنچه ذهن تان بدان احتیاج دارد را به دست آورید

  4. T.hT.hsays:

    سلام خواب دیدم که یه آقا پسری که آشنایان دورمون هستن ریش زیاد داشتن نه اینکه بلند باشه منظورم اینه که خیلی روی صورتش ریش بود چهرشون هم زشت تر شده بود تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب شما به عاقل بودن و خردمندی شخص مورد نظرتان اشاره دارد.

  5. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم مهمونی بودم چند تا مرد ریش و سبیل داشتند تقریبا شبیه داعش ی ها بودند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده استرس است

  6. سمیراسمیراsays:

    با سلام خواب دیدم یکی از فامیل هایمان ریش و سبیل مشکی همراه با شلوار کردی مشکی به خانه ما امده ممنون می شم اگه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه معاشرت با اقوام است

  7. اسحاقاسحاقsays:

    سلام من ریش نسبتا کم پشتی دارم و هم چنین ریشم هم پرفسوری در میاد خواب دیدم سیبلم پرپشت دارم و خواستم اصلاحش کنم نصف سبیلم کمی نافرم شد خواستم نصف دیگش رو اصلاح کنم که اصلا نتونستم ریشم هم پرفسوری پر پشت در اومده... تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تغیرات جدیدی در زندگیتان است

  8. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم که سیبیل دارم .البته نا مردونه.همون طوری که خانوما سیبیل دارند ولی پر رنگ بودن چون در واقعیت خیلی کم مو ام .تو خواب داشتم میگفتم چرا حواسم نبوده بزنمشون انگار 15 روز بود که نزده بودمشون.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  9. فاطمهفاطمهsays:

    دیشب خواب دیدم مغازه ای را به عنوان نشانه و راهنمای نزدیک محل کارم در نظر گرفته بودم را گم کردم.... و زمانی آن مغازه را یافتم که کار از کار گذشته بود و من به کارم نرسیدم ..... در وهله ی بعد ایستگاهی دیدم با انبوهی آدم از زن و مرد که منتظر بودیم درب های محلی که به نظر مهم نی امد باز شوند و وارد آن محل مهم شویم و من درمانده و عاجز بودم و پابرهنه بودم .... درب هارا که گشودند من و دیگران به سرعت به داخل هجوم بردیم ولی کفشی به پا نداشتم و ناراحت بودم ....... در وهله ی سوم خوابم، قوم و خویشم را دیدم که در مجلسی نشسته اند و دو عمه ام که یکی از آنها در واقع به رحمت خدا رفته است با ظاهری بسیار امروزی و شیک در حال تعارف چای به میهمانانند که من امتناع کردم ولی باقی از جمله پدرم از آن چای خوردند ..... و من در اینجا متوجه سبیل پدرم شدم که از وسط و زیر بینی اش مانند سبیل مصنوعی آویزان بود ... و میخواست با حالت تمسخر دندانهایش را به میهمانان نشان دهد و خبر از بی دندانی اش و یا زشت بودن و تمسخر دندانهایش بدهد که من مانع شدم ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگیتان د چار سردرگمی و ناامیدی در زندگیتان بشوید و نشان دهنده مشاجرات در خانواده نیز است

  10. فاطمهفاطمهsays:

    دیشب خواب دیدم مغازه ای را به عنوان نشانه و راهنمای نزدیک محل کارم در نظر گرفته بودم را گم کردم.... و زمانی آن مغازه را یافتم که کار از کار گذشته بود و من به کارم نرسیدم ..... در وهله ی بعد ایستگاهی دیدم با انبوهی آدم از زن و مرد که منتظر بودیم درب های محلی که به نظر مهم نی امد باز شوند و وارد آن محل مهم شویم و من درمانده و عاجز بودم و پابرهنه بودم .... درب هارا که گشودند من و دیگران به سرعت به داخل هجوم بردیم ولی کفشی به پا نداشتم و ناراحت بودم ....... در وهله ی سوم خوابم، قوم و خویشم را دیدم که در مجلسی نشسته اند و دو عمه ام که یکی از آنها در واقع به رحمت خدا رفته است با ظاهری بسیار امروزی و شیک در حال تعارف چای به میهمانانند که من امتناع کردم ولی باقی از جمله پدرم از آن چای خوردند ..... و من در اینجا متوجه سبیل پدرم شدم که از وسط و زیر بینی اش مانند سبیل مصنوعی آویزان بود ... و میخواست با حالت تمسخر دندانهایش را به میهمانان نشان دهد و خبر از بی دندانی اش و یا زشت بودن و تمسخر دندانهایش بدهد که من مانع شدم ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای پریشان و درهم و درگیر است

  11. RahimRahimsays:

    سلام علیکم خواب دیدم ریش صورتم سفید شده ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به دست اوردن لحظات خوش در زندگیتان است

  12. بهنازبهنازsays:

    سلام...من خواب دیدم یک آقای آراسته با ریش و سبیل نارنجی جلوی من ظاهر شد و من با گریه میخواستم بغلش کنم میگفتم دلم برات تنگ شده (توی خواب اون مرد یعنی پدر خدا بیامرزم بود اما شکلش نبود) بعد اون لبخندی زد و گفت من پولی ندارم و غیب شد .. خیلی از حرفش تعجب کرده بودم و گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان میتواند نشانه معاشرت با دوستان جدید باشد

  13. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    اگه امکان داره این خواب رو تعبیر کنید...خواب دیدم که ریش هام بلند شده در حد معمول ..نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه در حالیکه تو واقعیت ته ریش گذاشتم ..مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه نعمت و روزی است

  14. مهتامهتاsays:

    سلام خواب دیدم عشقم همراه پسرعموش هستش ریشاشونو زدن و سیبیل گذاشتن خیلی به عشقم میومد میشه تعبیرشو بگین در واقعیت رابطمون شکرآبه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد سعی در مخفی نمودن احساسات واقعی خودتان دارید

  15. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم که جلوی آیینه ایستاده ام و باتعجب به موهای پشت لبم نگاه میکنم که تازه در آمده اند تو خواب میگم من که تازه اصلاح کردم ولی بیخیال دیگه دراومده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه‌ی این است که باید با استفاده از روش هایی غیر عادی یک موضوع را اداره کنید و از خارج به آن بنگرید و یا به بیانی باید بر خلاف جهت رودخانه شنا کنید .

  16. aramaramsays:

    سلام دیشب خواب دیدم به جایی رفتم و آقایی که دوستش دارم با چند نفر از آشناهای خودش ایستاده بود. ریش پرپشت و نسبتا بلندی داشت(در واقعیت معمولا ته ریش داره) و چهرش نسبتا زشت شده بود. ریشش کمی حالت دار و درهم بود. من کمی نگاش کردم و رفتم بالای سکویی در مجاور همون مکان که مثل ایوون کوتاهی بودایستادم. از رو سکو به ماشین سفیدی که روبه روم بود نگاه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ضررهای مالی برای شما در زندگی برایتان به وجود بیاید که باعث ناامیدی شما شود

  17. فاطمه.مفاطمه.مsays:

    سلام؛ وقتتون بخیر من خواب دیدم در منزل یکی از آشنایان نزدیک مهمان هستم و سر سفره هنگام غذاخوردن اتفاقی در کنار پسرشون نشستم، من سعی داشتم بهش نگاه نکنم ولی وقتی بلند شد متوجه ریش مشکی وبسیار بلند و صافش شدم(در واقعیت ته ریش داره) همش با خودم میگفتم چرا اینقدر ریش گذاشته...ریشش بسیار صاف و مشکی و براق و بلند بود...لطفا تعبیرش رو بفرمایید.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این شخص دارای عزت و آبروست

  18. محمدامينمحمدامينsays:

    سلام كاكا من خواب ديدم كه دارم فرار ميكنم و شب بود در خانه تو لامرد بودم تو حياط بودم و بعد چند نفر مسخره و تشر ميزدند بعد من رفتم خونه بغلى و تو دستشويى كه نديده بودم قاييم شدم تاريكه تاريكم بود بعد نگاه به اينه كردم كه ديدم ريش دراوردم ريش زرد و بسيار خوشگل شدم جريان چيه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با رفتار های نا امید کننده ای که دیگران نسبت به شما دارن و خستگی ها و اراحتی هاتون اما بالاخره موفقیت و جایگاه خیلی خوبی پیدا می کنین

  19. حسينحسينsays:

    سلام خسته نباشيد اقا من خواب ديدم به صورت خيلي مخفي بدون ك كسياز خواب بيدار بشه يا بفهمه وارد خونه رفيقم شدم ك دوتا از رفيقام داخلش بودن ك يكيش به من كمك كرد ك وارد خونش بشم. و داخل خونه رفيقم با باغي پر از محصولات كشاورزي متنوع رو به رو شدم خلاصه يهو ك داشتيم حرف ميزديم يكي از رفيقام منوگرفت واون يكيرفيقم با انبردست سيبيل هاي منو ميكشيد چند بار اين كارو كرد و كلي سيبيل از صورت من كَند ك يهو من با زور خودم خودمو ازاد كردم و نزاشتم ديگ اين كارو بكنه ولي بعد ك ميرفتم جلو اينه ك نگا ميكردم انگار تغيري در خودم احساس نميكردم ريشم انگار كوتاه بود ممنون ميشم تعبيرش كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام وارد کاری میشین که ریسک زیادی برای شما داره و ممکن دچار درد سر شین

  20. ارام بخشارام بخشsays:

    سلام . بابام یکی دوباره که همش خواب میبینه سبیل داره (در واقعیت سبیل نداره) این خواب تعبیر خاصی داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به قدرت و اقتدار ایشون اشاره داره

  21. میخکمیخکsays:

    سلام خسته نباشید من یک زن متاهل می باشم و خواب دیدم زیر چانه ام یه دسته ریش به بلندی گردنم تقریبا دارم و روبروی آینه ایستادم و دارم با قیچی کوتاهشون میکنم و به اندازه ای که بعد کوتاهی یک سانت بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در جایگاهی احساس عدم اعتماد به نفس خواهین داشت

  22. شهرهشهرهsays:

    سلام. متاهل هستم و با همسرم مشکل دارم و ازش دور هستم. خواب دیدم دوست برادرم ریش خیلی پر و مشکی روی صورتش داره و من تعجب کردم که چرا اینقدر ریش روی صورتش هست. در واقعیت هم این آدم ریش میذارن ولی نه به اون پُری. دوست برادرم کلاس هنری برگزار کرده بودن و من هنرجوی ایشون بودم. ولی در واقعیت چنین چیزی نیست و شغل ایشون آزادِ.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اراده قوی در زندگیتان است که باید برای پیش بردن اهدافتان از ان استفاده است

  23. MrvMrvsays:

    سلام خواب دیدم رئیسم که با او مشکل دارم و در واقعیت ریش کوتاه دارد، ریشش را زده و سیبیل بلند گذاشته است. بعد از یه مدت از اتاقی بیرون می‌آید و همان سیبیل کمی کوتاه‌تر شده است. تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بایدسعی کنید اراده خودرا در زندگیتان تقویت کنید

  24. حدیثهحدیثهsays:

    سلام تو خواب دیدم که مسری رو کخ دوسش دارم یه عکس از هودش فرستاده وگفته بود این عکس واسه تازکیاس که تو اون عکسه کلی ریش مشکی داشت نه خیلی بلند بود نه خیلی کوتاه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی شمااست

  25. شادیشادیsays:

    سلام تو خواب خونه واده ای و که باهاشون مشکل قانونی دارم و قبلا عاشق پسرشون بودم که طرف دعوامم دقیقا خود پسرس. توخواب نتیجه دادگاه به نفع من شده بود و اون پسر ریش گذاشته بود تو واقعیت کوسه اس. ولی توخواب منم به همون حالت کوسگی ریش داشت بلند نبود اما خب ریش داشت و خیلی درهم برهم و داغون و مات و غم زده بود منم تو دلم ناراحت بودم که چرا اینطور شده. خواهر زاده اشم همین طور تو خواب ریش داشت و از مامانم رضایت میخواست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادی های بی دلیل در زندگیتان است که ممکن است برایتان ایجادشود

  26. سمانهسمانهsays:

    سلام . من دخترم و خواب دیدم سبیلام زیاد و بلند شدن و بعد صورتم رو اصلاح کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مسئله ای ذهنتان را درگیر کرده

  27. مهران سلامیمهران سلامیsays:

    با سلام و احترام دیشب دو تا خواب دیدم که فک میکنم با توجه به شرایط فعلیم تعبیر داشته باشن یک اینکه خواب دیدم مدیرعاملمون من و داداشمو به یه جای خیلی لوکس و خفن دعوت کرده که پر از چیزای جالب لاکچری برای منه و اونجا منو تحویل میگیره دومیم اینه که من ریشمو با ماشین همیشه کوتاه میکنم و نهایتا اندازش به یه چهارم سانت میرسه تو خوابم میخواستم اینکارو کنم میدیدم نمیشه و ریشه سرجاش میمونه..البته الان ریشم بلندشده و دیشب تو فکرش بودم کوتاه کنم که وقت نشد..میخواستم ببینم ایا این خوابا تعبیر دارن و یا نه..مچکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس منفعت و سود مالی بدست میارین

  28. حاتمیحاتمیsays:

    با سلام خواب دیدم دوست دخترم دوقلو زاییده و همه فهمیدن به رابطمون. یه دختر و یه پسر خیلی خوشگل و شبیه به خودم..تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده افزونی روزی و درزق در زندگیتان است

  29. نادیانادیاsays:

    سلام بر شما،دیشب خواب دیدم که در مطب پزشک هستم،موقع دراز کشیدن رو یه صندلی دیدم که سیبیل در آوردم ،برادرم هم همراهم بود،به خانم منشی گفتم تا وقتی دکتر نیومده این سیبیلم رو بردار. اونم با مومک همه رو برداشت. ممنون میشم تعبیر بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سلامتی خودرا چک کنید

  30. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خانم متاهل سن بالا هستم خواب دیدم ریش و سبیل دراوردم لطفا تعبیرش کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام درگیری ذهنی دارین

  31. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم که پسردایی بابام بهم میخنده میگه سیبیلاشو ... منم رفتم جلو ایینه چیزی ندیدم و بعد دوباره رفتم نگاه کردم دیدم اره کمی پشت لبم سبز شده نه اینکه به حالت مردونه باشه! مثل همیشه ولی یکم بیشتر شده سریع همونجا اصلاحش کردم با خودم گفتم اخیش راحت شدم بعد اومدم با پسر دایی بابام داخل یه رودخونه اب بازی کردیم

  32. هانیههانیهsays:

    سلام من پارسال با یه پسری بودم و دیشب خوابشو دیدم تو خوابم داشتم عکسای پروفایلشو نگا می کردم که به تازگی ریش زیادی دراورده بود نمیدونم سبیل بود یا ریش و خیلی هم لاغر شده بود ،کلا ادم چاغیه درواقع هفده سالشه و پارسال که می دیدمش ریش نداشت ، فکر کنم تو خوابم میتونستم حتی یه جوری ببینمش که خودش نفهمه، تو اینه هم خودشو نگاه می کرد و خوشحال به نظر می رسید

  33. مجید ایرانشاهیمجید ایرانشاهیsays:

    سلام خواب ديدم وارد محلي مثل حیاط مسجد شدم که حوض داشت.... دوتا مرد تقریبا 50 ساله قبراق ولی با ریشه‌ای کوتاهه سفید.. اومدند جلو و ازم دعایی که همراه داشتم رو گرفتند. بعد آیت الکرسی خواندند و دعا رو درون حوض کردند.. حوض پر شد از عسل... ممنون میشم تغییر بفرمایید

  34. سارا صالح نژادسارا صالح نژادsays:

    با سلام و تشکر از اینکه این امکان رو ب ما دادین...پسر ۱۸ ساله ی من پنج ماه هست ک فوت شده ..من درخواب پسرمو دیدم با لباس مشکی ک در خیابان روبروی همان خانه مان ک جسم بیجانش رو اونجا پیدا کردیم ایستاده و با ناراحتی به من و به خانه نگاه میکنه...ممنون میشم اگر تعبیر خواب رو بگین

  35. علی عباسیعلی عباسیsays:

    سلام من خواب دیدم تو حمومم داشتم ریشامو میزدم ریشم خیلی زیاد بود حتی سیبیل زیادی هم داشتم یه دفعه از پنجره کوچیک حموم انگار یه چیزی اومد تو من میخواستم سیبیلمو نزنم ولی یهو دیدم زده شده خواب عجیبی بود

  36. B VB Vsays:

    سلام و ارادت محبت کنید بفرمایید کسی که خواب ببینه همسر خودش، ریش و سبیل اونو کوتاه کرده (ته ریش) تعبیرش چی میشه؟ متشکرم