تعبیر خواب خوک

در مذهب اسلام خوک را حیوانی ناپاک می دانند و استفاده از گوشتش را حرام اعلام کرده اند با توجه به این نکته ، تعبیر خواب خوک نیز تفسیر خوبی ندارد .به طور کلی دیدن خوک در خواب نمادی از مال دنیا می باشد که با کسب آن امور معنوی را از دست خواهید داد و به بیانی به تمایلات نفسانی اشاره می کند که انسان را به گناه آلوده خواهد کرد .

* تعبیر خواب خوک از دیدگاه کارل گوستاو یونگ :

اگر در خواب خوک را ببینید نشانه‌ی پلیدی ، طمع ، خود بینی و لجبازی می باشد .در بیانی دیگر می توان گفت دیدن خوک در خواب علامت بنده‌ی شکم بودن ، خوشگذرانی و زیاده روی می باشد و به فردی اشاره می کند که پلید است .اگر شما خوکی چاق را در خواب ببینید و از آن خوشتان بیاید نشان دهنده ی این است که در مورد امور مهمی باورهای تان اشتباه است به این صورت که اعتقادات شما در مورد چیزی با حقیقت آن چیز احتمال دارد که در تناقض باشد .خوک مشاهده شده در خواب شما ، می تواند نشانه‌ی رابطه تان با یک مرد باشد ، به این معنی که احساس خاصی نسبت به آن مرد دارید در حالی که شخصیت واقعی او چیز دیگری است .اگر در خواب خوکی را ببینید در حالی که جان دارد آن را می پزند نشان دهنده‌ی این است که شرایط شما در معرض یک تغییر واقعی می باشد به این صورت که آمادگی دارید تا انرژی های منفی موجود در اطراف زندگی تان را از بین ببرید .

تعبیر خواب خوک کوچک

* تعبیر خواب خوک از دیدگاه آنلی بیتون :

اگر در خواب خوک چاقی را ببینید به معنی این است که تغییرات سریعی در امور کاری و زندگی تان پیش خواهد آمد .اگر در خواب خوک نحیفی را ببینید نشانه‌ی این است که بین شما و فرزندان تان سوء تفاهم پیش خواهد آمد .دیدن خوک ماده و همچنین خوکی که تازه زایمان کرده در خواب به معنی این است که در امور کاری خود موفق خواهید شد .اگر در خواب صدای خوکی را بشنوید نشان دهنده‌ی این است که فردی از دنیا خواهد رفت و مرگش شما را افسرده خواهد نمود .غذا دادن به خوک در خواب نشانگر این است که وابستگی های شخصیتی شما زیاد خواهد شد .اگر در خواب به داد و ستد خوک مشغول باشید بیانگر این است که از طریق انجام دادن اموری سخت ، ثروتمند خواهید شد .اگر در خواب خوک فربهی را ببینید که از سلامتی برخوردار است نشانه‌ی این است که موفقیتی دلپذیر در زندگی تان اتفاق خواهد افتاد .اگر در خواب یک خوک را ببینید که در حال جنبش در آب گل آلود است بیانگر این است که با افرادی همنشین خواهید شد که شما را اذیت می کنند ، اگر این خواب را یک دختر ببیند نشانگر این است که با فردی بخیل و پولدار دوست خواهد شد .

تعبیر خواب خوک کوچک

* تعبیر خواب خوک از دیدگاه کتاب سرزمین رؤیاها :

اگر در خواب خوک را ببینید به معنی این است که در امور مالی پیشرفت قابل ملاحظه‌ ای خواهید داشت و پول خوبی به دست خواهید آورد .اگر در خواب خوکی فربه که سالم است را ببینید نشانه‌ی کسب ثروت و سعادت می باشد .اگر خوکی که در خواب می بینید نحیف باشد نشان دهنده ی تنگدستی و رنج است .اگر در خواب خوک های زیادی را ببینید به معنی این است که مقداری پول پس از فوت یکی از اقوام نزدیک به شما خواهد رسید .اگر در خواب خوکی را خریداری کنید به معنی این است که یک شادمانی بزرگ در زندگی تان اتفاق خواهد افتاد .فروختن خوک در خواب بیانگر این است که دوستانتان نسبت به شما احساس نفرت پیدا خواهند کرد .اگر در خواب خوکی وحشی را ببینید به معنی این است که دوستی سعی دارد شما را اذیت کند .اگر در خواب ببینید که افراد دیگری خوک دارند نشانه‌‌ی این است که باید مواظب حریف خود باشد .

* تعبیر خواب خوک از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی :

اگر در خواب خوکی را ببینید نشانه‌ی به دست آوردن ثروتی زیاد است که نامشروع می باشد و از راه خلاف شرع کسب شده به طوری که می توان گفت برای هر مقداری از آن جرم ها صورت گرفته است .دیدن خوک در خواب نشان دهنده‌ی مردی می باشد که شدیدا تبهکار و ناپاک است و با این که ثروتمند است زندگی او سراسر ناپاکی می باشد و از سابقه کثیفی برخوردار است و آتیه او نیز منحوس خواهد بود .اگر در خواب ببینید که خوکی دارید نشانه‌ی همنشینی و همصحبتی با فردی پلید و تبهکار می باشد و یا جمع آوری مالی که از طریق نامشروع به دست آمده است .اگر در خواب تعدادی خوک را در طویله ببینید نشان دهنده‌ی این است که مالی را به دست می آورید که حلال نیست و به هر حال باعث شادمانی شما خواهد شد .اگر در خواب سوار بر خوکی باشید به معنی این است که به صورت ناپسند خوشگذرانی  می کنید و پیرو تمایلات نفسانی خواهید بود .خوردن گوشت خوک در خواب بیانگر این است که ثروتی به شما می رسد که حلال نیست در حالی که شما از منشاء آن ثروت ، اطلاعی ندارید اما به هر حال می دانید که ثروت مشروعی نیست.

تعبیر خواب خوک مرده

* تعبیر خواب خوک از دیدگاه ابراهیم کرمانی :

اگر در خواب با خوک دوستی داشته باشید نشان دهنده‌ی این است که امور دنیوی شما خوب پیش خواهد رفت و امور اخروی تان دچار اختلال خواهد شد .اگر بچه خوک را در خواب ببینید نشانه‌‌‌ی این است که در زندگی دچار ناراحتی خواهید شد .اگر خواب ببینید که در حال نوشیدن شیر خوک هستید به معنی این است که از لحاظ مالی به بلا و گرفتاری و غصه دچار خواهید شد به همان مقدار که نوشیده باشید .خوردن گوشت خوک در خواب نشان دهنده‌ی این است که پولی را از طریق حرام به دست آورده و مصرف خواهید نمود .اگر در خواب مشغول جا به جایی چندین خوک از مکانی به مکانی دیگر باشید نشانه‌ی این است که شرایط دنیوی شما خوب خواهد شد در صورتی که مذهب شما مختل می گردد .اگر در خواب ببینید که با خوک ها مراوده دارید به معنی این است که به خاطر پولی که از طریق ظلم کسب نموده اید شادمان خواهید شد .همنشین شدن با خوک ها در خواب نشان دهنده‌ی این است که دشمنان را شکست خواهید داد و به مقام رفیعی دست پیدا خواهید کرد .اگر در خواب ببینید که خوک از پشت سر شما آمد و از جلوی شما رفت به معنی این است که خواسته ای ناپاک دارید که محقق خواهد شد .اگر در خواب ببینید که فردی به شما پوست خوکی را می دهد بیانگر این است که پولی حرام را کسب خواهید نمود .اگر در خواب ببینید که چوپان خوک ها هستید نشانگر این است که رهبری افرادی را به عهده خواهید گرفت که تبهکار و کافر هستند .در این مقاله دیدن خوک در خواب را بررسی کردیم و تعابیر متعددی را از چند معبر ارائه نمودیم ، شما می توانید با استفاده از این مطلب خواب خود را به آسانی تفسیر نمایید .

مدت زمان لازم برای مطالعه‌ی این مطلب حدود 3 دقیقه می باشد .

مطالب مرتبط...

22 نظر

  1. مریممریمsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم داداشم و بابام دارن میرن باغ ماشینو اماده میکنند طرفای باغ ما خیلی خوک دیده میشه فکر میکنم میکفتن یک خوک بزرگ گشتن ووسایل برمیداشتن تا رفتن باغ خوک دیدن بگشن منم با اونا بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، مراقب باشید تا خدای ناکرده فریب نفس یا بعضی از ظواهر دنیوی را نخورید.

  2. فرزادفرزادsays:

    درود به پشت دراز کشیده بودم و یه خوک بزرگ و سالم دستم رو لیس میزد تلاش میکردم دستم رو تکون بدم ولی نمیتونستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید مشکلات فعلی، در شما احساس یاس و دلسردی ایجاد کند.

  3. RRsays:

    با سلامـ خواب دیدم وقت کاری تمام شده و از محل کارم هارج میشدم که سر راه چند خوک صورتی دیدم که نزدیکشون شدم . باصدای خیلی ارام مثل انسانها حرف میزدند که نشنیدم . و بعقب برگشتم و دیدم یه خوک دیگع داخل طویله اما با پوست گاوی سفید سیاه بمن نگاه میکرد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، باید مراقب باشید تا دچار طمع ، خود بینی و لجبازی نشوید

  4. SSsays:

    سلام. خواب دیدم یک خوک کوچک در یک کوچه دیدم و نسبت به آن در دلم احساس تنفر کردم چون میدانستم نجس است با خودم میگفتم کاش به من نزدیک نشود...سعی کردم از آن جا دور شوم اما دنبال می آمد و من سعی میکردم خودمو ازش دور کنم تا نجس نشوم...آیا تعبیری دارد؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، دیده شدن خوک در این رویا ممکن است نشان دهنده ی شخصی باشد که در دنیای بیداری از او دوری خواهید کرد و یا اینکه در موردشان احساسات منفی و بد خواهید داشت.

  5. مهدیمهدیsays:

    سلام ممنون بابت زحماتتون. من دوشب پیش خوابی دیدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید در تعبیرش. توی خواب من توی باغ پدرم بودم که از پدر بزرگم بهش ارث رسیده. توی خواب من سه تا حیوان دیدم گاو وحشی قهوای رنگ تیره. شیر سفید و خوک صورتی که به شرح زیر توی خواب بودن. توی این باغ یه گاو وحشی سیاه بود که دور گردنش زنجیر بزرگی بسته شده بود و ظاهرا این گاو متعلق به من بود خودش رو توی استخر باغ انداخت و آبتنی کرد.(استخر جای واقعی خودش نبود توی خواب. یجای دیگ باغ بود که اصلا اونجا در واقعیت استخر نیست.). یدون شیر سفید بزرگی هم بود که اون هم قبل از گاو خودش رو توی استخر انداخت و ابتنی کرد ولی مثل گاو زنجیر بسیار بزرگی دور گردنش بود که توی استخر میخواست خفش کنه که من به دوستام گفتم مواظبش باشن خفه نشه. این شیر سفید رنگم ظاهرا متعلق به من بود. یه خوک صورتی هم بود که کوچیک بود اندازه گربه که من داشتم باهاش بازی میکردم یه سمت دیگه. ولی ظارا این خوک مال من نبود. اما شیر سفید بزرگ و گاو وحشی متعلق بمن بودن توی خواب. ببخشید یکم طولانی شد. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خوک درخواب مردی است به قوت و توانگر واگر خوک خانگی است به بی دینی و بی دیانتی تعبیر میشود

  6. بابک باقریبابک باقریsays:

    خواب خوک دو تا کوچیک دیدم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه لجبازی در کارهاست

  7. نفیسهنفیسهsays:

    با سلام و ضمن تشکر خواب دیدم دوستم برای کسی غذا پخته وقتی در قابلمه رو باز کرد بهش گفتم این گوشت چیه گفت گوشت خوک برای یک نفر که ازم خواسته، وفتی اونهارو توو ظرف ریخت زیرش گوشت مرغ بود گفت اینارو برای خودمون درست کردم بهش گفتم اینارو با گوشت خوک درست کردی نجس شدن نمیشه خورد ولی یادم نیس بعدش خوردیم یا نه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی این است که موفقیتی دلپذیر در زندگی تان اتفاق خواهد افتاد

  8. MinaMinasays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم که مردی خوکی رو سمتم گرفته و سعی داره خوک رو نزدیکم کنه ولی من خیلی بدم میومد و میترسیدم دست خوک به صورتم ک رسید توی خواب از حال رفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده به دست اوردن ثروت در اینده است

  9. نغمهنغمهsays:

    سلام، چند شبه که خواب میبینم خوک داره بهم حمله میکنه و من هم در حال فرار کردنم، ممنون میشم پاسخ بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده دشمن است

  10. احمداحمدsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم تو حیاط پدربزرگ خدابیامرزم هستیم. یه خوک سیاه بزرگ سمت مامانم داشت میدویید ک من فهمیدم زیر جایی که تا حالا فکر می‌کردیم زمینه گل و لای خیلی سفته و با یه چیزی شبیه شمشیر گل رو کنار زدم. یعنی اگه با شمشیر کنارش نمیزدم نمیفهمیدیم که گله و فکر میکردیم کف زمینه. و خوک ک نزدیک بود به مامانم ضربه بزنه مامان جای خالی داد و خوکه لیز خورد و افتاد داخلش و دیگه تکان نخورد از طرفی هم یک گاو سیاه زیبای بزرگ تو حیاط شروع کرد به قدم زدن. من، همسرم رو که به همراه من نگران مامانم بود صدا زدم و گفتم چقد شانس آوردیم آفرین به مامان که زرنگی کرد و در مورد گِل و گاو بهش گفتم!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی در زندگیتان ایجاد شود و افرادی در صدد اذیت رساندن به شما هستند

  11. اوا۳۰اوا۳۰says:

    سلام خواب دیدم در اشپزخانه درخال اشپزی هستم ویک خوک افتاد داخل غذا تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر تمایلات نفسانی تعبیر میشود

  12. زهرازهراsays:

    سلام . خواب دیدم من و پدرم داشتیم از یه جایی وسط کوه رد میشدیم رسیدیم به یه جایی که چند تا حیوان وحشی اونجا بود . من سرمو چرخوندم دیدم یه گراز در حال خوردن یه حیوونه ...در جایی که گراز گیاهخواره ...داشت یه حیوون رو قورت میداد ولی ندیدم چه حیوانی بود .پاهای حیوان از دهنش زده بود بیرون .ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا میتواند نمادی از برخی از ترس های درونی تان در مورد موضوعات شخصی و پیرامون محیط زندگی تان باشد

  13. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید خواهرم خواب دیده به یه جشنی دعوت شده یکدفعه بین مردا سر دراورده میخواست بره دستشویی که از داییمون سوال کرد که سرویس بهداشتی کجاست اون همراه با پسر داییمون که خیلی شیطنت تو چهرش بود نشونش دادن و خواهرم احساس میکرد که یه ریگی به کفش دارن وارد شد دید دوتا گنجشک داخلن به داییمون میگه که من نمیتونم برم اینا اینجا چیکار میکنن و اونم با یه شیطنتی میگه چیزی نیست که دو تا گنجشکه همین که روشو برگردوند اونور سریع درو قفل میکنن وبعد از بین گنجشکا یه خوک طوسی رنگیی که پوستش به پهنای یه وجب دست از نوک سرش تا دمش کنده شده حمله میکنه به سمت خواهرم تا پاشو گاز بگیره حتی اون لحظه میگه خدایا قرار بود تمام مشکلاتم تموم بشه دوباره افتادم تو دردسر که یهو دیده دستشویی یه در پشتی هم داره شروع میکنه به فرار کردن و باز کردن در چندین در بود به فاصله 60سانت همه رو باز کرد و سر از حیاط خونه مادر شوهرش در میاره که یکی از خواهرشوهراش گفت بیا این النگوی مامانته دستمون مونده اما خواهرم طلاهای خودشم که دستشون بوده هم برداشت هیچکس مایل نبود بده گرفتو خارج شد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه طمع و خودبینی و لجبازی برای انجام کارهاست

  14. مادرمادرsays:

    سلام شب یلداییتون بخیر وخوشی. در خواب یک گراز وحشی دنبال برادرم بود که در جایی خطرناک در کوه ایستاده بود و نه را پس داشت ونه راه جلو. نزدیک بود بیافتد داخل دره که پایش را گذاشت روی یک سنگ و بعد مادرم دستش را گرفت و برادرم را از آن مکان خطرناک آورد پایین و از دست گراز وحشی و پرتگاه نجات یافت. لطفا تعبیر کنید . سپاس فراوان.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تمایلات نفسانی است که ممکن است شمارا به گناه بکشاند

  15. نفیسهنفیسهsays:

    سلام و درود. خسته نباشید. ببخشید من خواب دیدم که بدون اطلاع من شوهرم یک خوک بسیار بزرگ به اندازه یک گاو خریده و آورده در خانه و در قسمت مهمانخانه آن را رها کرده که خوک آنجا بچرخد و دیگرا بیایند آن را نگاه کنند. من وقتی آمدم خانه و این صحنه را دیدم خیلی عصبانی شدم. شوهرم خانه نبود. داد بیداد راه انداختم که چرا چنین کرده و خوک کتیف است چرا آورده در خانه آنهم در قسمت پذیرایی... حتی به شوهرم زنگ زدم گفتم دیگر نمیتوانم در این خانه زندگی کنم. وقتی صورت خوک را یک لحظه دیدم بسیار منزجر کننده بود.. استاد عزیز لطفا تعبیر بفرمایید. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      همسرتون بخاطر پول بیشتر مرتکب اشتباه و گناه میشه

  16. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام. شب گذشته در خواب دیدم که در جایی هستم که افراد برای عبور از آن مکان باید با احتیاط از بین تعدادی گراز عبور کنند.و در و پیکر مناسبی ندارد.و قتی من داشتم رد می شدم یکی دوتا از گراز ها که قهوه ای بودند متوجه عبورم شدند وبه سمت من آمدند. به هر نحوی بود از دست آن ها فرار کردم اما احساس کردم قسمت کمی از پشت گرد ن لباسم را پاره کرده اند. بعد از آن برای آن قسمت در وقفل گذاشتند.تعبیر خوابم چه می تواند باشد. تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تمایلات نفسانی شما است که باید کمی بیشتر مراقب باشید دچار گناه نگردید

  17. ناشناسناشناسsays:

    سلام خدمت شماوسایتتون خواب دیدم تو مزرعه ی پدر بزرگم بودیم و یه قسمتی بود که خیلی زیبا بود سرسبز و درختم داشت فک کنم عده ای گراز به اونجا حمله کردن منم نمیدونم تنهایی بود یا چن نفره دیگه چنتا را از اونجا فراری دادیم فقط یکیشون مونده بود که خیلی تمیز و زیبا بود ولی وحشی و شاخ هم داشت قهوه ای رنگ. میخواستم بندازشم بیرون از مزرعه اما هی بهم شاخ مینداخت نمیدونم از من چی میخواست هی دوری میکردم انگار با هم جنگ داشتیم بعد زورش زیاد بود منو رو شاخش گذاشت پرتم کرد رو هوا منم اصلا خیلی عجیب بود رو زمین فرود نیاوردم افتادم یه جای نورانی انگار ی چن نفریم اونجا بودن که نمیشناختمشون بعداز خواب پاشدم اگه لطف کنین تعبیرشو بگید ممنون..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نمادی از مال دنیا و مسائل معنوی است که در زندگیتان ممکن است هویدا شود

  18. زهرا. بزهرا. بsays:

    سلام خواب دیدم خونه داداشم اینام داخل حیاط خونشون لونه پرنده هست که داخل لونه پرنده یه بچه خوکه که تازه به دنیا اومده.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ممکن است برخی از ناراحتی های زودگذر را تجربه کنید.

  19. طیماطیماsays:

    سلام و وقت بخیر خواب دیدم با برادر نشسته بودیم که یه بسته جلومون بود بازش کردیم ولی زیر بسته لابه لای کارتن ها یه جونوری شبیه خوک سیاه ولی به اندازه موش‌ و دم موش داشت یهو حرکت کرد رفت کلی یکم بادش گذشت انگار یکی دیگه دیده بودیم ولی حس کردم از بدن برادرم بیرون اومد حیوونه شبیه خوک بود ولی در اندازه موش ریز و دم موش داشت و سیاهه یکم دیگه که گذشت حس کردم چیزی بین پاهام هست رفتم توی یه جنگل مانند نشستم دُمشو کشیدم بیرون از مثانه ام باز اون حیوون بیرون اومد نمیدونستم دقیقا چه حییونیِ. ولی خیلی میترسیدم یکم که از خوابم گذشت انگار همه ی اونا تصورات من بوده و توهم زدم و چنین چیزی از بدن من خارج نشده فقط رو زمین دیدم ... تعبیر داره این خواب؟!

  20. منیره ابوییمنیره ابوییsays:

    سلام تو خواب دیدم یه خرده اتفاق واسه من وبچه هام افتاد بعد احوال شوهرم که پرسیدم کفتن خوک بهش حمله کرده منم ناراحت نشدم گفتم از بس من اذیت کرده حقشه ولی بعدش دیدم سالمه

  21. ترابیترابیsays:

    با سلام تعبیر اینکه در دریا یک هشت پای بزرگ چندین خوک را که با پاهای خود نگه داشته، بخورد چیست؟ هشت پا سرمه ای بود و خوک ها رنگ روشن داشتند. با تشکر

  22. نادرهنادرهsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیده ام که شب بود و تو حیاطمون چندین خوک بود که دورشو نمیدونم حصاری چیزی کشیده بودیم شاید هم نه و یجورایی شبیه بچه گربه و خوک بودن بعدش دیدم که یبار دیگه بهشون سر زدم و همشون صدای گربه درمیاوردن منم واسه اینکه بتونم باهاشون حرف بزنم به زبون خودشون صدای خوک دراوردم و یکی از اون خوک ها از جعبه یا چیزی که بود بیرون اومد و داشت به طرف من میومد و این یکی کاملا شبیه بچه خوک شده بود.ممنون میشم تعبیرش کنین🙏💐