تعبیر خواب بیماری ام اس

بسیار اتفاق می افتد که در خواب های خود، احساس کنیم که دچار یک بیماری خاص شده ایم در حالی که در دنیای واقعی، از لحاظ جسمی سالم باشیم. بیماری های جسمی ای که در خواب با آن ها رو به رو می شویم، در واقع نشان دهنده ی مشکلی روحی یا ناراحتی ای روانی هستند که هم اکنون و در جریان زندگی روزمره با آن ها رو به رو هستیم. این خواب از شما می خواهد تا ماهیت این خواب ناراحتی ها را مورد بررسی قرار داده و مانع از تداوم این افکار منفی که در حال از بین بردن قدرت روانی ما هستند، بشویم.

تفاوتی ندارد که چه کسی در خواب شما دچار بیماری ام اس شده است. در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص، چه احساس یا فکری را در شما زنده می کند یا چه ویژگی های اخلاقی مشترکی با این افراد دارید؟ این افراد ارتباط نزدیکی با مشکل روحی ای می باشند که در حال حاضر با آن رو به رو هستید.

تعبیر خواب ام اس گرفتن مرده

بیماری ام اس می تواند با احساساتی مثل عصبانیت مرتبط باشد. عصبانیتی که نسبت به خود و تصمیماتتان در زندگی به شما دست داده است. ممکن است هم اکنون در حال سرزنش خودتان به خاطر کار هایی که در گذشته مرتکب شده اید باشید. این خواب از شما می خواهد تا ماهیت ناراحتی خود را بررسی کرده و اجازه ندهید که این افکار در شما تداوم پیدا کنند.

خوابی با مضمون بیماری ام اس از شما می خواهد تا کینه ورزی ها را کنار بگذارید. این کینه ورزی صرفا به کینه ورزی شما نسبت به دیگران اشاره ندارد بلکه بیان گر کینه ای است که نسبت به خودتان دارید. ممکن است به خاطر اتفاقات گذشته، خود را محکوم کرده باشید یا احساس کنید که قربانی افکار خام خود شده اید. پیش از هر چیز، خود را از افکار منفی و ملامت گر رها کنید و سپس ریشه ی به وجود آمدن این کینه و حس انتقام را جست و جو کنید.

اجازه ندهید که این افکار منفی، موجب ایجاد احساس افسردگی در درون شما شود یا تصمیمات روزمره ی شما را مختل کند. این خواب نشان می دهد که کینه ی طولانی مدت، در حال از بین بردن قوای روانی شماست. به شکلی که ممکن است از پیگیری اهداف و خواسته های جدید جلوگیری کنید یا به سرکوب عقاید و دیدگاه های خود بپردازید.

اگر در خواب مشاهده کنید که فردی مرده دچار بیماری ام اس شده است، باید بدانید که افراد مرده زمانی که در خواب ظاهر می شوند، اشاره به دوره های تمام شده ی زندگی یا عقاید و باور هایی دارند که در گذشته داشته ایم. توجه داشته باشید که این فرد، شما را به یاد کدام دوره از زندگی و کدام دسته از باور های گذشته تان می اندازد؟ زمانی که فرد فوت شده را در خواب خود زنده و دچار بیماری ام اس مشاهده می کنید، به این معناست که هنوز نتوانسته اید خود را به خاطر عقایدی که در گذشته داشته اید ببخشید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...