تعبیر خواب بیماری تیروئید

بسیار اتفاق می افتد که در خواب، خود یا دیگران را دچار بیماری های جسمی مشاهده کنیم در حالی که در زندگی بیداری و در حال حاضر، مشکل خاصی نداریم و این نگرانی در ما ایجاد شود که ممکن است نزدیکان یا خودمان در آینده ی نزدیک، دچار مشکلات جدی شویم. در این زمان باید بدانید که بیماری های جسمی زمانی که در خواب ظاهر می شوند، اشاره به اختلالات یا نگرانی های روانی خودمان دارند که موجب ایجاد احساس سستی و ضعف در درون ما شده اند. تفاوتی ندارد که در خواب، چه کسی دچار بیماری تیروئید شده است.

در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این افراد، چه احساس، فکر یا خاطره ای را در شما زنده می کند یا شما را به یاد کدام دسته از عقایدتان می اندازد؟ این افراد چگونه با چالش ها و پرسش های فعلی شما در زندگی بیداری مرتبط می باشند؟

بیماری تیروئید در خواب می تواند سمبل بغض های فروخورده شده یا ناراحتی هایی باشد که از ابراز آن ها جلوگیری کرده اید. این خواب از شما می خواهد تا منشا این احساس سرکوب را شناخته و اجازه ندهید که تداوم این افکار، موجب ایجاد ناراحتی های عمیق تری در درون شما شود.

با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در رابطه با چه مسائل ناراحت کننده ای، جلوی خود را گرفته اید و اجازه نمی دهید که به ابراز احساسات و ناراحتی خود بپردازید؟ این رویه چگونه باعث به وجود آمدن آسیب های روانی یا گره های فکری بیشتر در درون شما شده است؟ سرکوبی که در طول زمان در حق خودتان انجام داده اید، چگونه در حال از بین بردن قوای فکری و روانی شماست؟

تعبیر خواب بیماری تیورئید در دیگران

اگر در خواب فرد مرده را دچار بیماری تیروئید مشاهده کنید، باید بدانید که افرادی که در واقعیت مرده اند، زمانی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به بعدی از شخصیت ما دارند که احساس می کنیم در بیداری، مدت ها پیش از بین رفته یا فراموش شده اند. اما زمانی که این افراد را در خواب خود مشاهده می کنید به این معناست که این ابعاد هنوز از بین نرفته اند و به طور غیر مستقیم در حال تاثیر گذاری بر روی رفتار و عملکرد شما می باشند.

زمانی که فرد مرده را دچار بیماری تیروئید مشاهده می کنید نشان دهنده ی عقده ها و احساسات سرکوب شده ای در گذشته است که نسبت به آن بی توجهی کرده اید و هم اکنون در شما به حفره ای آزار دهنده شده اند. برای این که دلیل حضور سمبلیک این فرد را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به او، شما را به یاد کدام دوره از زندگی تان می اندازد و چه ویژگی هایی را از او به ارث برده اید؟ او برای شما یاد آور کدام دسته از ارزش ها و عقایدتان در گذشته می باشد؟ در آن دوره ی زمانی با چه چالش ها و احساساتی درگیر بوده اید؟

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. بهاربهاریبهاربهاریsays:

    خوابهای زیادی میبینم گاهی خوابهای وحشناک ودرناک وگاهی خواب های بدکه خیلی میترسم کمکم کنیدبهم بگیدچکارکنم که ازاینجورخواب هانبینم...