تعبیر خواب ماه

کره ماه درخشنده ترین سیاره در شب است و با اینکه مانند زمین و سایر سیاره ها نوری از خودش ندارد ، نور حاصل از خورشید را به زمین می تاباند و در شب نورانی به نظر می رسد ، تعبیر خواب ماه شامل پیش بینی هایی از آینده شما خواهد بود و یا نکاتی را درباره ی شرایط فعلی تان بازگو می نماید .

* تعبیر خواب ماه از دیدگاه کارل گوستاو یونگ :

اگر در خواب ماه را ببینید به معنی ضمیر ناخودآگاه شما می باشد که آشکار نیست و اسرار آمیز است و یا نشانه شرایطی می باشد که در حال تحول هستند .اگر در خواب نور ماه توجه شما را جلب نماید نشان دهنده ی این است که در امور احساسی و عاطفی خود موفقیت قابل توجهی را کسب خواهید کرد ، این خواب به معنی این است که شما در شرایط سخت و تاریک زندگی خود راه درست را انتخاب کرده اید و پیشرفت نموده اید .دیدن دو ماه در خواب نشانه این است که شما به دو سمت متفاوت گرایش دارید .دیدن پنج ماه در خواب به معنی پریشانی و بلاتکلیفی در امور زندگی می باشد و نشان دهنده ی نیازهای درونی شماست که قدرتمند هستند و لازم است به آن ها توجه کنید و ندای درونی خود را دریابید .اگر در خواب ماه گرفتگی را ببینید نشانه جنبه زنانه وجود شماست که تحت تاثیر شرایط محیط قرار گرفته است ، همچنین می تواند به معنی شخصیت پنهانی شما باشد که آشکار خواهد شد .اگر در خواب هلال ماه را ببینید نشان دهنده ی تحولات ناگهانی ، تصمیمات مجدد و حرکت به سوی هدف در زندگی شماست .دیدن ماه به شکل کامل آن در خواب به معنی این است که در زندگی خود به تکامل می رسید .دیدن ماه نو در خواب نشانه این است که یک شروع تازه را در زندگیتان تجربه خواهید کرد .اگر در خواب پرواز کنید و دستتان به ماه برخورد کند به معنی این است که در زندگی زیاده طلب هستید و در مورد آرزوها و هدف های خود بلند پروازی می کنید و قادر هستید هر چیزی را که در ذهن خود تصور می نمایید به دست بیاورید .اگر در خواب ببینید که یک سنگ آسمانی به ماه برخورد می کند و باعث انفجار ماه می شود به معنی این است که خواسته هایتان بر شما غلبه می کنند و به مرز جنون خواهید رسید .

تعبیر خواب چندین ماه در آسمان

* تعبیر خواب ماه از دیدگاه آنلی بیتون :

اگر در خواب ماه نو را ببینید به معنی این است که ازدواج خوبی خواهید داشت و ثروتمند می شوید .اگر در خوابتان ماه را در آسمان پر از ستاره ببینید نشان دهنده ی این است که در امور احساسی و عشقی خود خوش اقبال می شوید و در زندگی پیروز خواهید بود .اگر ماه را به صورت غیر طبیعی در آسمان ببینید به معنی این است که میان اعضای خانواده تان دعوا و بحث پیش خواهد آمد .دیدن ماه گرفتگی در خواب علامت این است که شایعه های دروغین باعث تباهی اجتماع خواهد شد .اگر دختری در خواب ببیند که از ماه درخواست می کند اتفاقات آینده زندگیش را پیش بینی نماید نشانه ازدواج با مرد دلخواهش خواهد بود و چنانچه شاهد دو ماه در آسمان باشد به معنی این است که به دلیل حرص مال دنیا شوهرش را از دست می دهد و در صورتی که ببیند ناگهان ماه تیره می گردد بیانگر این است که به خاطر عدم آگاهی و نداشتن مهارت زنانه ، خوشبختی و خوشحالی را از دست خواهد داد .دیدن ماه در خواب که به رنگ قرمز مثل خون است نشانگر این است که در آن سرزمین جنگ پیش خواهد آمد و مردم داوطلبانه به دفاع از خاک خود خواهند پرداخت .

* تعبیر خواب از دیدگاه کتاب سرزمین رؤیاها :

اگر در خواب ماه را ببینید به معنی این است که در زندگی خود شاهد تحولاتی دلپذیر خواهید بود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است .اگر زنی در خواب ماه را ببیند نشان دهنده ی این است که در امور احساسی و عشقی خود خوش اقبال خواهد بود .اگر مردی در خواب ماه را ببیند به معنی این است که در امور کاری خود پیشرفت خواهد کرد .

تعبیر خواب سه ماه در آسمان

* تعبیر خواب ماه از دیدگاه لوک اویتنهاو :

اگر در خواب ماه را به رنگ قرمز ببینید به معنی این است که در زندگی خود به تفاهم نخواهید رسید .اگر در خواب ماه را زیبا ببینید نشان دهنده ی این است که نسبت به پیمان عشقتان متعهد خواهید بود .دیدن ماه گرفتگی در خواب به معنی این است که خبرهای بدی را خواهید شنید .دیدن ماه به صورت کامل در خواب نشانگر این است که در زندگی با فردی خائن و بی وفا روبه رو خواهید شد .اگر در خواب ماه را همراه با خورشید ببینید به معنی این است که رویدادهای قابل توجهی در زندگی تان پیش خواهد آمد .دیدن ماه گرفتگی در خوابتان به معنی شنیدن اخبار بد است و در رابطه احساسی خود با فردی خیانت کار مواجه خواهید شد .

* تعبیر خواب ماه از دیدگاه جابر مغربی :

دیدن ماه در خواب نشانه مادر می باشد .اگر در خواب ببینید که ماه را در دست گرفته اید به معنی این است که با فردی زیبارو ازدواج خواهید کرد .اگر خواب ببینید که ماه را به شکل هلال در دست گرفته اید نشان دهنده ی این است که با فردی ازدواج خواهید کرد که نجابت کمی دارد .اگر در خواب ماه را کنار خورشید ببینید و نور آن ها توجه شما را جلب نماید به معنی این است که حاکم تمام دنیا خواهی شد و حاکمان سرزمین های دیگر از شما پیروی می کنند .

تعبیر خواب افتادن ماه از آسمان

* تعبیر خواب ماه از دیدگاه ابراهیم کرمانی :

اگر در خواب ماه شب چهارده را ببینید یعنی ماه را به صورت کامل مشاهده نمایید به طوری که نور آن خانه شما را روشن کند نشانگر این است که افراد ساکن در آن خانه از حاکم شهر بهره ای

خواهند برد .اگر خواب ببینید که ماه را در دستتان گرفته اید و یا کنارتان آمده است به معنی این است که خداوند به شما فرزند پسری عطا خواهد کرد که دانا و حکیم خواهد شد .اگر در خواب ماه را به صورت هلال در آسمان مشاهده نمایید نشان دهنده ی این است که فرزندتان در آن سرزمین حاکم خواهد شد .

* تعبیر خواب ماه از دیدگاه خالد بن علی بن محد العنبری :

اگر در خواب ماه را در خانه خود ببینید به معنی این است که فردی را به همسری خود انتخاب می کنید ، اگر زنی بی دین این خواب را ببیند بیانگر این است که به دین اسلام مشرف خواهد شد .اگر ماه را در خواب بر روی زمین ببینید نشانگر این است که مادرتان فوت خواهد کرد .اگر در خواب ببینید که ماه در مقابل شما به حالت سجود است به معنی این است که مادرتان از شما رضایت دارد .در این مقاله تعبیر خواب ماه مورد بررسی قرار گرفت و تعبیرهای متعددی از چندین معبر معروف در این مورد ارائه گردید ، شما می توانید با خواندن این مطلب دیدن ماه را در خواب خود تفسیر نمایید .

مدت زمان لازم برای مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه می باشد .

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

111 نظر

  1. SoozanSoozansays:

    باسلام.من خواب دیدم به همراه دخترخاله ام داخل ماشین درشب داریم تو جاده میریم که من یکدفعه ماه کامل وبسیااربزرگی رو میبینم وبعد چندلحظه یهو یه کره دیگه که تاریک هست وخیلی کوچکترازماه هست میادروش وکم کم کلش رومیگیره وماه هم درهمین حین ازکنار میره روبرومون توجاده ودوروکوچیک میشه کامل روش گرفته میشه(خسوف) ولی تو آسمان پرستاره هم هست.من تاحالا تعبیرخوابی رو اینجوری هیچ جایی نپرسیده بودم ولی باتوجه به تعبیرش خیلی برام مهم شده لطفا زودتر جواب بدید.باسپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به شناخت استعداد های درونی خود پرداخته و به تقویت مهارت هایی بپردازید که به شما کمک می کند تا استعداد های خود را بروز دهید.

  2. مرتضیمرتضیsays:

    سلام خواب دیدم پشت پنجره وایستادم اول یه ماه بزرگ وکامل رو دیدم که از پشت ابرا اومد بیرون بعدش دیدم ماه اندازه توپ شده و افتاد توی اتاق باتعجب برش داشتم وبعدش بردم ودادم به برادرم...برادرم گذاشتش بیرون که بره توآسمون ولی هی برمیگشت سمت خونه که بالاخره رفت توآسمون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبردهنده از شروع ایام جدید و مطلوب برای شماست.

  3. پریپریsays:

    خواب دیدم که ماه گرفتگی رخ داده و همه مردم ناراحت هستند و چند لحظه بعد که گشنمون میشه مادرم میره مرغ بخره اما همه مرغ ها وضع خوبی ندارند و انگار تیکه پاره هستند اما یدونه خوبشو میاره!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید مشکلات فعلی، شما را از برنامه ریزی برای آینده و پیگیری استعداد ها و مهارت های شخصی تان باز دارد.

  4. مهربانمهربانsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم تو آسمون بالای گلدسته ی یکی از حرم های امامزاده ها,رفتم بالا و به بالای آسمون نگاه کردم ازهمون گلدسته، دیدم ۴تا ماه هست هر کدوم (هلال کم)به (نیمه هلال)و (هلال کمتر)تا (هلال کامل ماه)،به ترتیب از کم به زیاد،بودن، لطف میکنید تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به صبری دارد که برای رسیدن به هدف و خواسته ی قلبی خود لازم است پشت سر بگذارید.

  5. سردرگمسردرگمsays:

    سلام و عرض خسته نباشید بابت پاسخگویی همیشگیتون،خواب دیدم در آسمان ۳ماه کامل وجود داره که انگار تو خواب میفهمیدم یکی از ماه ها متعلق به من بود، یکیش متعلق به مادرم،یکیشم متعلق به خواهرم،بعد به طرز عجیبی ماه من حرکت کرد سمت ماه مامانم و شد یکی!ولی ماه خواهرم همونجا بود تکون نخورد،لطفا بهم بگین تعبیرش چی میشه،ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی مسائلی است که بیننده ی خواب، در زمینه ی کشف و شناخت آن ها قدم گذاشته یا تصمیم به آغاز یک مسیر فکری یا حرفه ای جدید را دارد. پیگیری این مسیر می تواند به فرد کمک کند تا به جبران برخی فقدان های زندگی خود بپردازد.

  6. زهرازهراsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که تو ماشین نشسته بودم همراه خواهرم و دوستام که ناراحت بودم و احساس میکردم که غریبم بین اونا. که یه لحظه آسمون رو دیدم و ماه و فکر کنم دوتا ستاره هم‌بود .. که یه حس خیلی قشنگی رو برای من ایجاد کرد طوری که به همه میگفتم ببینید چقدر زیباست .. و حتی چندین بار از اون خیابون با ماشین رد شدیم که اون صحنه رو ببینیم .. ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، طبق این رویا فقط توصیه می شود که صبوری پیشه کنید و به خداوند توکل داشته باشید.

  7. محمد کاظمیمحمد کاظمیsays:

    با سلام و تبریک سال نو امروز نزدیک صبح قبل اذان در خواب دیدم در داخل منزل بر روی تخت نشسته ام و در حال مشاهده ماه در آسمان هستم ماه کامل بود و کنار ماه به عربی کلمه " اله اکبر" نوشته شده بود شخصی غریبه ای در کنار من آمد و نشست و به او گفتم ماه و کلمه اله اکبر را میبینی ؟ گفت نه من همینکه سرم را بالا بردم تا ماه را نشان دهم دیدم داخل منزل هستم و بالای سر ما سقف خانه بود ! در ادامه آن مرد غریبه به من گفت دعای به تو یاد خواهم داد که به کارت خواهد آمد و من در همین حال از خواب بیدار شدم. لازم به ذکر است کنار ماه کلمه اله اکبر نوشنه شده بود نه الله اکبر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از زندگی لذت ببرید و از فرصت ها استفاده کنید. چیزی که نام شما روی آن باشد را به دست خواهید آورد. نگران نباشید!

  8. طاهره باقریطاهره باقریsays:

    سلام من چند سالی هست که خواب می بینم ماه دوتا شده یعنی دوتا ماه کامل در آسمان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که دوستانی بی نهایت مهربان در کنار شما خواهند بود

  9. ..says:

    سلام من صبح خواب دیدم که ماه کامل است و روی ماه نوشته یامهدی ادرکنی من تعجب کردم و کنار ماه یه عکسی بود و دوتا عکس کشتی همه اینجوری ماه رو دیده بودن و همه اومده بودن بیرون بعضی ها میگفتن این عکس کشتی مال حضرت نوح هستش و همه از دیدن ماه که روش نوشته شده بود یامهدی ادرکنی تعجب کرده بودن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، میتواند نشان دهنده ی روشنایی در آینده و یا سلامت و نشاط در زندگی تان باشد.

  10. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم ماه ب زمین نزدیک شده من و یکسری مردم رفتیم لبه ی زمین کماه رو ببینیم درحد یک قدم‌فاشله بود میتونستیم بریم روی ماه ولی میترسیدیم یوقت حرکت کنخ توشب خیلی نزدیک و قشنگ بود دخترکوچکمو فرستادم روی مرز زمین ک کنار ماه ازش عکس بگیرم تعبیر چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه کامیابی در امور عاطفی و موفقیت در زندگی است

  11. مریممریمsays:

    تعبیر نزدیک شدن ماه ب زمین درحد یک قدم فاصله داشت ک توفاصله ی کمی ک پایینو نگاه میکردیم زیر پامون انگار کهکشان بودتعبیرش خوبه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه موفقیت و کامیابی است

  12. روقیروقیsays:

    خواب دیدم رفتم به کره ماه.ماه خیلی روشن بود و مثل نقره میدرخشید.از روی ماه یک مشت ذرین برمیداشتم و به آسمون میپاشیدم که تبدیل به یه عالمه ستاره میشد.بعد دیدم داداشم و داییم هم اونجا هستن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای آرزوها و خواسته های بزرگی است که در ذهنتان دارید.

  13. سجادسجادsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم من و عمو و خانواده پدری پشت بام خانه مان بودیم یکباره ماه متفجر شد و یک تکه از اون روی بوم افتاد و داشت ستونهای خانه مان می ریخت و همین حین مامانم خیلی عصیانی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از بزرگان شادی میبینید و نشانی کامیابی درامور عاطفی است

  14. بابک باقریبابک باقریsays:

    سلام خواب دیدم روی زمین ایستاده ام و ماه آسمان بزرگ بود نزدیک به تپه دیده میشد خیلی بزرگ بود از دور دیدم فقط به اندازه ی یک برش از پیتزا جای ماه نبود و آسمان دیده میشدش و مابقی ماه کامل مشخص بود با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سعادت و نیک بختی تعبیر میشود

  15. عالیعالیsays:

    باسلام خدمت شما..من دخترم و مجرد..خواب دیدم ک من و مادرم توی حیاط خونمون هستیم و با اینکه روز بود ماه کامل هم توی آسمون دیده میشد و مادرم ازم خواست ک ماه رو براش بیارم پایین و برای این منظور من از نردبان رفتم بالا و تونستم ماه رو بردارم بیارم پایین..بعد دوباره مادرم ازم خواست ماه رو بیارم پایین ک اندفعه ب نظرم دورتر اومد و گفتم انگار یخورده دوره..اما بازم با جابجاکردن نردبان دوباره رفتم بالا و ماه رو گرفتم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه کامیابی و موفقیت درامور عاطفی است

  16. هستیهستیsays:

    سلام خواب دیدم از تلویزیون به حرکات سیارات نگاه میکردم همه سیاره ها به سمت ماه (یا خورشید) میرفتند و اطرافش جمع میشدن بعدش گفتم خداوند چه قدرتی داره که اینها رو طوری افریده که با هم برخورد نمیکنن و به زمین نمیخورن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات روزمره زندگیتان است

  17. ارام.دارام.دsays:

    سلام..خواب دیدم تو اتاقم و ماه کامل و خیلی بزرگ و روشن پشت پنجره اتاق...و من با تعجب بهش نگاه میکردم....همون شب اتفاقا ماه کامل بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوب است

  18. ........says:

    خواب دیدم به آسمون نگاه کردم چندتا ماه کنارهم بودن من متعجب بودم،،همه ماه ها کامل بودن یادم نمیاد ۳تا بود یا ۴ تا...ممنون میشم تعبیرش بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگیتان با خوش شانسی روبرو شوید

  19. جولیجولیsays:

    سلام خواب دیدم ماه کامل بطور کامل گرفته شده وبعد کم کم این خوسوف از بین میرفت وماه کم کم ناپدید میشد و من هی به ما مانم میگفتم بیا ماه ببین گرفته....بعد نیت داشتم هنگام خسوف دعا بخونم . تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات عججیب است

  20. رضارضاsays:

    باسلام واحترام درخواب دیدم درکره ماه هستم و مشغول زندگی عادی بادیگر مردمان و از نفس کشیدن در کره ماه متعجب بودم که چگونه مانند زمین مشکلی برای نفس کشیدن نداریم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شادکامی است

  21. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم وضع هوا خیلی داغونه و بطور شدی بد بود وضعیت و هم یه عدد هواپیمای خاص که برا امداد بود دیدم تو آسمون درحرکت بود ..و هم ایکه احساس میکنم یه ماه کامل تو آسمون بود. درکل خوابی که دیدم اونجا شب بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات عالم بیداری است

  22. سمانهسمانهsays:

    سلام وعرض ادب ،من خواب دیدم که کنار چندتا خانم بودم که انگار پیشگو بودن بعد بهم گفتن به ماه خیره شو.منم بادقت به ماه نگاه کردم .میشه خواهشا معنیشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی این است که در امور احساسی و عاطفی خود موفقیت قابل توجهی را کسب خواهید کرد

  23. علیعلیsays:

    سلام. خواب دیدم در منزلی با دختری خلوت کردم و مقدمات انجام گناه فراهم شده..اما به یکباره از پنجره و در خیابان صدای ذکر شنیدم که گویا عده ای انسان مومن و باخدا بودند که در حال عبور از اونجا...من با شنیدن ذکر اونها..به یاد خدا افتادم و از انجام گناه منصرف شدم و از اون خونه بیرون اومدم...یکی از اون آدمها که یک روحانی بود به من کتاب مفاتیح داد و گویا خبر داشت من میخواستم گناه کنم و غیرمستقیم به من رسوند که نباید اینکارو بکنم..و گفت دعا کن..من در اون لحظه نگاهی به آسمان کردم و دیدم ماه به صورت قرص کامل و بزرگ دیده میشه و در همون حین به ایشون گفتم در این شب که ماه کامل هست پس دعا هم مستجابه...لبخند زد و گفت بله انشاالله. لطفا تعبیر خواب من رو بفرمایید..ضمنا من به دلیل گره کاری ام دوشب هست که متوسل به حضرت علی هستم و با ایشون درد دل میکنم. با تشکر از شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر عاقبت بخیری و سعادتمندی در زندگیتان است که خداوند قوی ترین دلیل برای ارامش و حاجت روایی شماست

  24. SaraSarasays:

    با سلام‌ و خسته نباشید.من خواب ماه کامل دیدم تو اسمون که خیلی نورانی بود و بزرگ روی ماه شعر نوشته شده بود و اسم یه سری از ادما میشه بگید تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده تندرستی و خوشی در زندگیتان خواهدبود

  25. مریممریمsays:

    سلام من خیلی خواب ماه رو میبینم،، مثلا دیشب باز خواب دیدم هوا تاریک و روشن بود من ب اتفاق خواهرم جایی بودیم یهو ک ب آسمان نگاه کردم ماه نو رو دیدم ک دورش کلی ستاره نورانی بود من با دیدنش صلوات گفتم و دعا کردم..چند سال پیش هم خواب دیدم ی قرص ‌کامل ماه اومد پایین منو سوار خودش کرد برد تو آسمون پیش ی ماه کامل دیگ با ۵تا ستاره خیلی ممنون میشم دوتا خوابمو جداگانه تعبیر کنین استاد بینهایت سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ارزوها و وقایع خوشایند در زندگیتان است که سعی در به دست اوردن ان دارید

  26. رز سرخرز سرخsays:

    سلام ممنون میشم تعبیر کنید ، من خواب دیدم تو یه حیاط هستم که توی حیاط کلی مرغ خونگی بود و دوستم داشت تو حیاط با خانوادش یه جور غذا میپختن ، بعد دیدم خورشید پر نور اومد تو حیاط و بعد غروب کرد احساس کردم زمین هم داره میچرخه بعد ماه پرنور ظاهر شد که گرد و بزرگ بود ، و من از بزرگی ماه تعجب کردم و گفتم چه ماه بزرگ و پرنوی گاه شب چهارده است بعد چند لحظه ماه گرفتگی شد و دور ماه فقط معلوم بود وسط ماه سیاه بود ، بعد دوستم انگار لواشک هم درست کرده بود آورد که بخورم و من هم خوردم و خوشمزه بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان دهنده ی نیازهای درونی شماست که قدرتمند هستند و لازم است به آن ها توجه کنید و ندای درونی خود را دریابید

  27. ناشناسناشناسsays:

    سلام ...پدرم به تازگی فوت شده ..دیشب خواب دیدم من وخواهرانم درکوچه ای نشستیم که چندمتر جلوتران مکانی است به اسم فاطمیه ...داشتیم باخواهرانم حرف میزدیم که حال پدر الان بعداز فوت چطوره ..ناگهان ماه رابه شکل بسیار زیبا وبزرگتر از اندازه طبیعی ان به طورکامل و نورانی ونزدیک به زمین دیدم که ازان صدای اذان به گوش میرسید پدرم رادرچندقدمی ماه ودرست روبروی ان دیدم که به صدای زیبای اذان گوش میکرد ...پدرم رافقط من میدیدم وهرچه به خواهرانم میخواستم بگویم پدرانجاست نمیتوانستم لطفا تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه ای بخوانید

  28. سعیدهسعیدهsays:

    سلام خواب دیم کنار مادرم نشستم یهو ماه که نصفش پشت ابره اتیش میگره دود سیاه ازش بلند میشه داره میفته رو زمین من ایقد میترسیم میگم قیامت شده دیگه. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر نصرت است و بزرگی تعبیر میشود

  29. فاطمه حیدریفاطمه حیدریsays:

    خواب دیدم یه قرص ماه کامل ویک ستاره اومدن پایین جلوی من وستاره داره درخشانی وروشنایی نور ماه رو منعکس میکنه .روبروی هم قرار دارن ومن دارم از این واقعه زیبا فیلم میگیرم لطفا تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگیتان با خوش شانسی روبرو شوید

  30. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. من بعد از اذان صبح خواب دیدم که از خونه اومدم بیرون، همینکه اومدم بیرون ماه رو ربروی خودم دیدم ، ماه کامل و با عظمت که روبروم بود انگار کل آسمونو گرفته بود. نزدیک شدم دیدم توی ماه انگار زمینه.انگار خود کره زمین روی ماه بود.از عظمت ماه و بزرگیش ترس ورمداشته بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگیتان ممکن است اتفاقت جدیدی را تجربه کنید

  31. dokhtare enghelabdokhtare enghelabsays:

    سلام من بعد از نماز صبح خواب دیدم ک انگار خونمون تاریک تاریک بود و توی هال من و عمه هام بودیم انگار از هال میشد اسمونو دید انگار بجای سقف اسمونو میشد دید بعد با اینکه توی اسمون  یه ماه تقریبا کامل و پر از ستاره بود ولی بازم خونمون تاریک بود انگار من نمیدونم دقیقا چی دستم بود یه تیکه چوب نمیدونم و ماه رو به سه تیکه تقسیم کردم بعد از تقسیم ماه اول ماه نور نمیداد اما کم کم تیکه هاش محو شدن و فقط نور می تابید انگار توی اسمون یه شکاف ایجاد شده بود و از اون شکافه نور میمومد و توی خونمون میتابید انگار فقط توی خونمون نور میومد و اسمون همچنان پر از ستاره بود انگار یکی از عمه هام با لحن نیش داری گفت برای چی اینکارو کردی منم بهش گفتم ماهیی ک نور نمیده بدرد نمیخوره ببین الان با اینکارم خونمون روشن شده بعد انگار داشت صبح میشد اینم بگم من الان شرایط واقعا سختی دارم و بی صبرانه منتظر معجزه الهیم و دوست دارم همه چی زود زود درست بشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، این رویا یا ماه کامل نشانه شرایطی می باشد که در حال تحول هستند که خوشبختانه این شرایط مطلوب هستند.

  32. بهنازبهنازsays:

    سلام من خواب دیدم ماه توی آسمون گرد و کامل بود وانگار میخواست چیزی به من بگه و عکس گشنیز (مثل فال ورق) توش میوفتاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشانه ای باشد برای تغییر و تحول در کارتان

  33. minaminasays:

    سلام،خواب دیدم خونه پدرم هستم خونه زن دومش،من و خواهرناتنی در اتاق خواب خوابیده بودیم نصف شب سردم میشود نامادری من بهم پتو نداده بود من از اتاق به داخل حال رفتم پدرم بهم گفت لباس مرا بگیر روی خودت بکش اما من با گریه به داخل حیاط رفتم باران خیلی شدیدی میبارید صورتم را به سمت آسمان کردم ماه کامل نورانی در حالی که باران میبارید تو اسمان بود ومن خدا را صدا میزدم و میگفتم خدایا تو حقمو از اونا بگیر،ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شرایط جدید و تحولات تازه ای در زندگیتان است

  34. متینمتینsays:

    سلام خواب دیدم ۱۲ تا قرص ماه در آسمان است که رنگ یکی از آنها سرخ است . با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که شما به دو سمت متفاوت گرایش دارید

  35. ستارهستارهsays:

    سلام من خواب دیدم در حال رفتن به سمت خونه ام هستم و هلال ماه رو که خیلی هم زیبا و روشن بود دیدم و چند ثانیه ای بهش خیره شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تحولاتی در زندگیتان است

  36. رویارویاsays:

    سلام..من چند وقت پیش خواب دیدم که در ترانس خونه مون هستم که به آسمان نگاه میکردم و هلال ماه را به صورت روشن و آبی کم رنگ می دیدم که خیلی زیبا بود من مجرد هستم..ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ارزو های درخشان دراینده شماست

  37. اکرم طاهریاکرم طاهریsays:

    سلام خواب دیدم انگار تو کهکشان بودم ماه رو دیدم که خیلی دوره حتی از الان که در واقعیت میبینیم خیلی کوچکتر بعد دیدم یه قسمتی نورِهمون ماه تابیده و فقط اونجا روشنه رفتم به اونجا و مثل اینکه میخواستم ماه رو دنبال کنم که ماه ناپدید شد و نورِش رفت و چون تاریک بود همه جا هیچی دیده نمیشدو من گفتم این سیاره زمینِ پس بصورت دایره وار یجایی رو دور زدم که برسم به جای اولم و دوباره ماه و نور رو ببینم.و رسیدم به جای اولم ولی نورِ خیلی کمتر شده بود و ماه هم مثل اینکه خیلی دورتر از قبل

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتوان بیانگر نیازهای درونی شما از زندگیتان است و بیانگر شرایطی می باشد که در حال تحول هستند

  38. نفیسهنفیسهsays:

    با سلام و تشکر از شما خواب می دیدم داخل حیاط یا تراس جایی هستم و ماه یک چهارم شده و حدود چند ثانیه روی ماه تاریک شد و سریع دوباره روشن شد مثل حالت ماه گرفتگی چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تحولاتی در زندگیتان ایجاد شود

  39. شهرزاد کهن ترابیشهرزاد کهن ترابیsays:

    سلام خوبید دیشب خواب دیدم توی هوای روشن ماه تو اسمون هست اما روش نوشته امیر تولدت مبارک به خواهرم نشون دادم گفت نگاه کن یه ماه دیگه هم هست یه ماه سمت شرق یه ماه سمت غرب بعد رفتیم جلو دیدیم یکی از ماهها ساخت ادمهاست که روش اسم مینویسن اما اون یکی ماه وسط هوای روشن هنوز میدرخشید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با خوش اقبالی و هوش شانسی در زندگی روبرو شوید

  40. کوثرکوثرsays:

    سلام،خواب دیدم ماه( به صورت کامل) روی زمین اومده بود و من نزدیکش رفتم بعد باخواهرم همونجا که ماه بود پایینو نگاه کردیم مملو از طلاو پارچه های قدیمی بود،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر رویدادهای درونی است

  41. زهرازهراsays:

    سلام حواب دیدم تو یه جایی مثل پارک هستیم و من چشمم به ماه افتاد که خیلی بزرگه و درخشان بود و بی نظیر و اینکه ماه کامل نبود و هلال بود ومن به خواهرم گفتم گه ماه رو ببین که چقد قشنگ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب به معنی این است که شما در شرایط سخت و تاریک زندگی خود راه درست را انتخاب کرده اید و پیشرفت نموده اید

  42. زهرا1370زهرا1370says:

    سلام.افتادن ماه از اسمان به زمین چه تعبیری دارد؟من خواب دیدم در اسمان 4 ماه وجود دارد ک دارند حرکت میکنند بصورت دایره وار..ناگهان شروع به افتادن کردند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا به معنی این است که در زندگی خود به تکامل می رسید

  43. زهرازهراsays:

    سلام. من خواب دیدم که توی حیاط خونمون همراه یکی از اقواممون وایسادیم شب بودو تاریک به آسمون نگاه کردم دیدم یه ماه نیمه توآسمونه اطرافشم ابرپوشونده دقیقا اون طرف آسمون مقابل این ماه هم یه ماه نیمه دیگه بود همراه ابر بعد من همش توی تعجب بودم که چرا دو تا ماه توی آسمون وجودداره بعد هردوماه حرکت کردن و سمت جنوب زمین ناپدید شدن یه جورایی انگار غروب کردن توی همین حین بالای سرمو نگاه کردم دیدم آسمون پراز ستاره های چشمک زن هستو یه ماه کامل و شفاف و پرنور هم وسط آسمون هست ونورش خیلی به من میتابید ومن اون لحظه واقعا از دیدن این ماه خوشحال شدم وآرامش گرفتمو لبخند زدم از ابر هم دیگه خبری نبود تعبیر این خواب چی میشه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      یک شخص مهم در زندگی شما وجود دارد که ممکن بین شما و اون شخص فاصله ای بیوفته اما در آخر باز هم شما و این شخص با یکدیگر خواهید بود

  44. فرشتهفرشتهsays:

    خواب دیدم ماه بالاسرمه سطح سنگیشو می دیدم یه تیکه از سنگش افتاد تو دستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن از جانب شخصی بزرگ و مورد احترام ناراحتی کوچیکی به شما برسه

  45. لیلالیلاsays:

    سلام. من دخترمجردی هستم. مادرم خواب دیده که یه نفر با حنا شکل یک هلال ماه روی سرم درست کرده. ممنون میشم تعبیرشو بگبد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      درگیری های ذهنی براتون پیش میاد که مدتی شما رو دلگیر میکنه

  46. الهام اتحادالهام اتحادsays:

    سلام.خواب دیدم تا ماه کامل از آسمون افتاده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر در تصمیم گیری ها دقت کنید

  47. زهرهزهرهsays:

    سلام و درود من امروز صبح خواب دیدم توی آسمون ماه گرفتگی داشت میشد و من به یکی از خواهرام نشون میدادم که ببین داره ماه گرفتگی میشه حالا یادم نیست یک ماه داشت میومد روی ماه دیگه یا چیز دیگه ای بود دقیقا یادم نیست ممنون میشم تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخص بزرگواری از دست شما ناراحت میشه

  48. فاطمههفاطمههsays:

    سلام من مجردم و خواب دیدم که توی کوچه قبلی که خونه پدربزرگم و مادربزرگم اونجا بود ، با مادرم و خواهرم هستم و من عینکی شیشه ای رو می زنم تا همه چی رو واضح تر ببینم ( در واقعیت عینکی نیستم ) بعد به آسمان نگاه می کنم که شب بود و ستاره ای هم نبود فقط توی آسمان یک ماه کامل و پر نور بود که روی ماه پرنور آیه ای از قرآن بود که من این آیه رو خوندم و ترجمه کردم و معنی این آیه این بود که : خداوند شمارو یاری می کند و قبل از زدن عینک ماه و آیه قرآن رو تار می‌دیدم و پس از خوندن آیه به مادرم و خواهرم که کنارم ایستاده بودن ، گفتم شما هم ماه رو ببینید که آیه قرآن بر روی اون نوشته شده ، ولی مادرم و خواهرم گفتن که چیزی نمی بینن و حرف منو باور نکردن . با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده امال و ارزوهایی است که برای رسیدن به ان باید تلاش خودرا بیشتر کنید

  49. NasimNasimsays:

    سلام خواب دیدم با مادرم تلفنی حرف میزدم گف ک داره ماه گرفتگی اتفاق میوفته منم نگا کردم دیدم راس میگه کم کم ماه سیاه شد.بعد با خاله هام رفتیم حیاط در حالی که ماه گرفتگی بود یه ماه هم تو حیاط خونمون بود ک خاله هام به اون نگا میکردن منم میگفتن خبلی پر نوره منم گفتم میگن یه روز ماه گرفتگی طول میکشه (من مجرد هستم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر گرایشات شما نسبت به دیدگاهای مختلف در زندگیتان باشد

  50. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر ببخشید دیشب خواب دیدم دزدی به خانه مان اومده که این دزد پسر همسایه مان هست(درواقع فقط به اسم پسر همسایه مونه ولی خودش نبود فقط اسمش همون بود قیافه اش یکی دیگه س )این برادر کسی بود که قبلا دوستش داشتم که حالا ازدواج کرده )دزد درخواب به قصد دزدی اومده بود ولی تا من اونو دیدم از بالا پشت بوم اومد پایین ومنو توبغل گرفت یدفعه به آسمون نگاه میکردم دیدم ماه که کامل شکسته شکسته شده وشکسته هاش بانورشون به طرفمون اومدن بعد پسره با بدنم یکی شد ومحو شد وماه فقط اثرش موند توی آسمون که حالت تاریکی داشت ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون خواستگار میاد اما باعث ناراحتی شخص دیگ ای میشه

  51. NafasNafassays:

    باسلام من خواب دیدم در یک هوای کاملا ابری که میخواهد برف بیایبد به آسمان نگاه کردم و پنج ماه را همزمان دیدم که به حالا کروی و دایره ای دور هم بودند تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات بزرگ در زندگیتون

  52. كلكلsays:

    سلام،خوابدیدم ماه شب چهارده پایین امد پیش پایم افتاد همراه ام ابرهم بارید کمی ابر برداشتم مثل برف انرا خوردم وکمی هم به دختر همسایه دادم اما ازتوی ماه بک مرد پیر که اباس روحانی به تن داشت بیرون امد ومن دنبالش راه افتادم بطرف خانمان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شروعی تازه در زندگیتان است

  53. الهامالهامsays:

    سلام وقت بخیر.خواب دیدم دارم تو خیابون راه میرم و دیدم قرص کامل و بزررررررگ ماه روبرومه. و داشت کم کم میرفت بالا تو آسمان. من خیلی از شدت بزرگی و کاملی ماه تعجب کرده بودم و هیجان زده بودم و داشتم ازش عکس میگرفتم.منظورم از اینکه میگم ماه روبرومه اینه که مثل خورشید از پایین داشت میرفت آسمون.و خیلی حس خوب و عجیبی از قرص کامل و خیلی بززززززززرررررگ بودن ماه داشتم.تعبیر چیست. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی خود احساس پیروزی و موفقیت در زندگیتان بکنید

  54. MoshdanMoshdansays:

    سلام, همسرم خواب دید ماه بزرگ و کامل سر کوچه و خورشید کامل طلوع کرده نزدیک آن در روز روشن. تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اینده ای روشن است

  55. راحیلراحیلsays:

    سلام، خواب دیدم که رفتم توی بالکن خانه مون. شب بود و ماه تقریبا شب ۱۵ نقره رنگ و شفاف نزدیک به بالکن خانه ما میدرخشید.‌بعد دیدم که عکس خودم درون ماه هست. کنار ماه هم ی مقدار کم ابر بود، توی شب معلوم بود که ابره، بعد دوباره به آسمان نگاه کردم ببینم ماه هست، دیدم که ماه رفته اونطرف ابر و هلال شده، باز تصویر خودم‌رو در اون دیدم. سپاسگزارم اگر پاسخ بدید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده خواسته های شما در زندگیتان است

  56. بهاربهارsays:

    سلام نزدیک اذان صبح خواب دیدم باعشقم تو ی کشور خارجی هستم و اون بادختری گرم گرفته تو خیابون رو صندلی نشسته بودن روبروی هم من رو زمین نشسته بودم ب عشقم گفتم بیا پایین کنار من بشین گفت من زمینی نیستم دلم شکست ناراحت شدم اونجارو ترک کردم یهو دیدم تو محل خودمون هستم و ماه کامل وخیلی خیلی بزرگ (بزرگی ماه غیرعادی بود ولی زیبا بود) تو آسمونه دارم باهاش راز ونیاز میکنم وازش میخام ک عشق این مرد بی وفارو از دلم برداره بعدش وارد مسجد شدم رفتم صف دستشویی شلوغ بود بالاخره نوبت من شد رفتم داخل دستشویی دیدم همون دختره اونجا مدفوع کرده ونشسته من ادرار کردم دوسه طفره رو دست وپا پاشید بعد مدفوع رو شستم وبعد خودم رو شستم اومدم بیرون وبا خودم گفتم این دختر بی بند و باره مطمئنم مرد مورد علاقم اونو نمیخاد برای ازدواج

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با شخص بزرگی آشنایی و ملاقات خواهین داشت که تاثیرات مثبتی بر روی زندگی شما میذارن

  57. الهامالهامsays:

    سلام من خواب دیدم که یجایی شبیه باغ یا جنگلم که اطرافم درخت بود وبه آسمون نگاه میکردم ناگهدان ماه که ماه کاملی و سفیدی هم بوداز آسمون رد شد،به قدری روشن و درخشان بود که یهوویی همه جارو شدیداروشن کرد و رد شد من بقدری از شدت نورش شگفت زده بودم که ناگهان بخاطر عظمت ماه صلوات فرستادم سپس از خواب پریدم باتشکر از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر اینده ای روشن و بدون دردسر برای شما در زندگیتان باشد

  58. شقایقشقایقsays:

    سلام ..من خواب دیدم ماه مهتابی بود ودر کنار ان یک ماههی که ماهی دم درازش به پایین اویزان بود و من دم ان را گرفتم من دختری مجرد وکنکوری هستم ..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شخصی که دیگر نمی بینینش وابستگی داشتین و اکنون دیگ نیست و ناراحتی را شما بصورت ناخودآگاه احساس می کنین

  59. فاطمههفاطمههsays:

    سلام من دختر مجردم و یک بار خواب دیدم که توی آسمون شب یه ماه کاملی است که روی آن آیه ای از قرآن نوشته شده و من این آیه رو معنی کردم و بخشی از معنی آن آیه این بود که : خداوند شمارو یاری می کنه، و یک بار دیگر هم خواب دیدم که در آسمون شب یه ماه کاملی است که روی اون الحمدلله نوشته شده بود . ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید تلاش خودرا برای رسیدن به اهدافتان بیشتر کنید

  60. پریاپریاsays:

    سلام خوتب دیدم ماه ناگهان ناپدید شد تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام امیدتون رو از دست ندین و به خدا توکل کنین

  61. ناشناسناشناسsays:

    خواب دیدم ماه کامل و خیلی بزرگ بود (حداقل ۳ متر قطر داشت) اما تصویر دریا با موج دیدم رنگ آب دریا کدر بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای درهم است

  62. میخکمیخکsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم خورشید و ماه در آسمان صاف و آبی هستند و نور ماه چنان خیره کننده بود که چشم رو میزد نگاه به ماه کردم داخلش با خط آبی نستعلیق بسم اله الرحمن الرحیم نوشته بود و باز که دوباره نگاهش کردم یه آیه نوشته بود که توی خواب میشناختمش ولی توی بیداری یادم نیومد که اولش ان یا انه بود لطفا تعبیرش رو بهم بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید خودرا از افت ها و الودگی ها به دور نگه دارید

  63. نا شناسنا شناسsays:

    با سلام خواب دیدم صبح آدل وقت که هوا آبی بود صدای عجیب و بزرگی اومد از خونه خارج شدیم و به آسمان نگاه کردم دیدم ماه دو نصفه شده سریع رفتم به خونوادم بگم که روز قیامت رسیده و بیاین ببینین اومدن و دیدن ولی کسی حرفمو در مورد قیامت باور نکرد ماه نصف شده هم کم کم داشت کم رنگ میشد من هم در این حال در حال دعا و التماس بودم ممنون میشم تعبیرش و بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ارزوها و خواسته های شما در زندگیتان است

  64. نازنیننازنینsays:

    سلام. خواب دیدم کره ماه خیلی خیلی نزدیک به کره زمین بود.‌ همه جای زمین نورانی بود. انقد قشنگ بود ک میخاستم با موبایلم یه عکس ازش بگیرم ولی چون ماه نزدیک بود تو گوشی کامل نمیفتاد میرفتم عقب تر و فاصلمو دورتر میکردم ک بتونم ازش عکس بگیرم. نکته قابل توجه اینه ک ماه بصورت هلال بود انگار اول برج بود. ولی نورش انگار بصورت آبی و رنگ خیلی قشنگی بود. چون شب بود و همه جای زمین یه نور خیلی قشنگی میتابید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده امال و ارزوهای شما در زندگی است

  65. خانمخانمsays:

    با سلام و عرض خسته نباشید در ماه شعبان من خواب دیدم ماه کامل و بزرگ و روشن که در آن ماه آیات قرآن متوسط نوشته شده بود و منتهی آسمان بدون ستاره بود بعدش روی زمین یک گربه یا سگ سفید را دیدم که انگار مریض و یا ناراحت بود و به من هیچ آسیبی نرسوند لطف کنید زودتر این خواب را برایم تعابیر کنید انگار آیاتی که در ماه بودند شبیه آیات سوره مبارکه حضرت یوسف علیه السلام بود لطفا به تعبیر این خواب را برایم بازگو کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به دلخوری شخصی از شما اشاره دارد

  66. mariammariamsays:

    سلام، خواب دیدم ۴ ماه به صورت هلال در آسمان است، یکی از آنها پایین می آید و خیلی نور زیادی دارد. تعبیرش چیست

  67. علیعلیsays:

    سلام. خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم ماه در همین چند قدمی ما به زمین چسبیده و هیچ آب و هوایی نمیتونه داخلش بشه ، مردم هم مثل من نگاه میکردن و من از مردم میپرسیدم چرا هنوز هزاران سال است که زمین و ماه وجود دارند اما هنوز هیچ آب و هوایی از زمین به ماه نمیتونه داخل بشه و مردم هیچ جوابی نداشتند اما در همان لحظه دیدم که یک آتشفشان بسیار بسیار بسیار بزرگ در ماه اتفاق افتاد این آتشفشان به رنگ قرمز و آبی کم ر نگ بود و آنقدر آتشفشان بزرگ بود که کنار زمین آمد یعنی تا چند قدمی ما ؛؛؛ اما هیچ آسیبی به زمین و ما نرسوند. من راهمو به خونه ادامه دادم و رسیدم به مرکز شهر خودمان ،، ناگهان در آسمان دیدم یک سیاره دیگه به ماه داره نزدیک میشه و در اون کمی آتشفشان ایجاد شد اما در ماه بازهم آتشفشان به شدت افزایش یافت بعدش کمی کمتر شد در همان لحظه دیدم این دوتا دارن به هم نزدیک میشن هردوی آنها نور داشتند. هردوی آنها آنقدر به زمین نزدیک شده بودند که نزدیک ابرها آمده بودند. ممنون میشم اگر تعبیرش را بگویید.

  68. unknownunknownsays:

    سلام من نزدیک ظهر این خوابو دیدم اما الان یادم اومد .خواب دیدم ماه بیش از حد نزدیک شده به خونمون و خیلی بزرگه کامل هم بود وپاینتر از حالت عادییش بود و از سمت شرق پنجره ی اتاقم میدیمش و خواهرامو صدا میزدم که بیان ببننش و بهشون میگفتم این اتفاقی که الان افتاده خیلی جالبه و هر سال واسه ماه میوفته .در ضمن ماه سفید نبود یه رنگ بود که بیشتر متمایل به زرد و نارنجی بود البته بیشتر زرد بود و نور هم داشت .با خونمون فاصله ی کمی داشت و یه قسمتیش پشت خونه ی روبروییمون بودو یه قسمتیش هم پشت کوه بود ولی میدونستم که یه دایره کامله .توی تعبیر ها نوشته ماه رو زمین باشه مرگ مادره منظورش اینه ماه به زمین بیوفته؟چون تو خواب ندیدم کامل رو زمین باشه فقط چون خیلی بزرگ و نزدیک بود انگار از حالت عادی به زمین نزدیک تره .

  69. unknownunknownsays:

    سلام من نزدیک ظهر این خوابو دیدم اما الان یادم اومد .خواب دیدم ماه بیش از حد نزدیک شده به خونمون و خیلی بزرگه کامل هم بود وپاینتر از حالت عادییش بود و از سمت شرق پنجره ی اتاقم میدیمش و خواهرامو صدا میزدم که بیان ببننش و بهشون میگفتم این اتفاقی که الان افتاده خیلی جالبه و هر سال واسه ماه میوفته .در ضمن ماه سفید نبود یه رنگ بود که بیشتر متمایل به زرد و نارنجی بود البته بیشتر زرد بود و نور هم داشت .با خونمون فاصله ی کمی داشت و یه قسمتیش پشت خونه ی روبروییمون بودو یه قسمتیش هم پشت کوه بود ولی میدونستم که یه دایره کامله .توی تعبیر ها نوشته ماه رو زمین باشه مرگ مادره منظورش اینه ماه به زمین بیوفته؟چون تو خواب ندیدم کامل رو زمین باشه فقط چون خیلی بزرگ و نزدیک بود انگار از حالت عادی به زمین نزدیک تره .

  70. سپیدهسپیدهsays:

    باسلام خسته نباشید . من خواب دیدم که در اتاق هستم و از تراس اتاقم ماه به طور خیلی واضح و روشن معلوم انگار که نزدیک به زمین بود و روشنایی زیادی داشت یخورده که گذشت دیدم دور شد و هی در آسمون هر چند ثانیه یکبار جابه جا میشد ممنون میشم در تعبیر خوابم بهم کمک کنید

  71. سپیدهسپیدهsays:

    باسلام خسته نباشید . من خواب دیدم که در اتاق هستم و از تراس اتاقم ماه به طور خیلی واضح و روشن معلوم انگار که نزدیک به زمین بود و روشنایی زیادی داشت یخورده که گذشت دیدم دور شد و هی در آسمون هر چند ثانیه یکبار جابه جا میشد ممنون میشم در تعبیر خوابم بهم کمک کنید

  72. آیسارادمنشآیسارادمنشsays:

    من میخوام طلاق بگیرم واینکه تازه درخواست طلاق دادیم وشوهرم ازهمه نظرخیلی مارواذیت کردوعذاب دادحالاخواخرم خواب دیده شوهرش به من گفته تادوماه دیگه(اسم شوهرموآورده) ازدستش راحت میشی منظورش ازدوماه دیگه چیه اگه واقعی به مسئله نگاه کنیم منتایکی دوسال دیگه کامل ازش جداشدام حالاااین دوماه چه معنی میده؟؟؟؟

  73. هاناهاناsays:

    سلام تعبیرماه روشنی که روی آن باحرف لاتین MوNنوشته شده بود چیست؟

  74. زیبازیباsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که رفتم توی ایوان خونه و داشتم اسمون رو نگاه میکردم اول یک ماه کامل توی اسمون بود اما بعد چند ثانیه که گذشت خیلی عجیب شد ، دقیقا یادم نیست اما انگار هفت تا ماه توی اسمون بود که همشون کامل بودن ولی یکیشون هلال بود. اسمون هم به طرز عجیبی خوشگل بود و پر از ستاره و ابر و اشیای عجیب . کنار یکی از ماه ها یه پرنده بزرگ سیاه بود مثل عقاب و من داشتم با گوشیم ازشون عکس میگرفتم که از شدت عجیب و زیبا بودنش توی خواب متوجه شدم دارم خواب میبینم و تا همین جا یادم میاد

  75. EsEssays:

    سلام خواب دیدم ماه به شکل های مختلف در میاد و حتی شبیه یه فرشته شد و اومد جای پنجره . و اینو بگم که من بعضی مواقع در واقعیت با ماه صحبت میکنم که این قسمت در خواب هم بود.

  76. Hasti,khHasti,khsays:

    سلام،خسته نباشید، من امروز قبل از اذان خواب عجیبی دیدم،توی خوابم،با یکی از صمیمی ترین دوست هام،بیرون بودم که ناگهان من به آسمان نگاه کردم،در یک لحظه قسمتی از گوشه ی ماه خورد شد و بعد از آن ماه از آسمان افتاد و ناپدید شد،لازم به ذکر اشت که ماه،بزرگ تر از حد معمول بود،بعد آن دوستم به من گفت که احتمالا دنیا به پایان رسیده و من رو بغل کرد و گفت که دوسم داره و درش برام تنگ میشه میشه لطفا جواب بدین؟

  77. عاطفهعاطفهsays:

    مدیر جان ممنون که همیشه پاسخگو هستی، خواب دیدم خواهرم که فوت شده بهم میگه این نور خداست که روی ماه افتاده، صبح که بیدار شدم یادم اومد که این نور خورشیده که ماه رو روشن می‌کنه ولی توی خواب این حرف رو باور کردم و به نظرم قشنگ و منطقی اومد.

  78. عارفه رحیم پورعارفه رحیم پورsays:

    سلام وقت بخیر من خواب ماه بزرگیو دیدم که رنگش برق میزد انگار سیاهو سفید قاطی بود ولی برق میزد و میچرخید مثل مدار ساعت جلوم هی بالا پایین میشد، بعدش اومد سمتم ولی دوباره رفت که بچرخه من پرده خونه رو کشیدم انگار ترسیده بودم

  79. Rose1447Rose1447says:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب یه ماه کامل رو دیدم هر چقدر که نگاهش میکردم بزرگ و بزرگ تر میشد خیلی زیبا بود خیلی میدرخشید انگار داخلش تکه های الماس بود در این درخشنده بود

  80. Atefeh BAtefeh Bsays:

    باسلام من خواب دیدم با دختر عموم تو زمینهای پشت خونمون داشتیم صحبت میکردیم بعد یهو چشمم خورد به یه ماه با هلال کم که انگار ماه نو بود،( بعد چون ما وقتی ماه نو میشه معمولا ماه نو رو تو اینه و اب میبینیم یا اگه اینه نباشه ماه رو به سرسبزی درختان و گیاهان میبینیم) بعد من به دختر عموم گفتم عه انگار ماه نو شده بیا به سرسبزی ببینیمش... بعد به دختان و گیاهان نگاه کردیم اما یهو دوباره متوجه شدم که اونور آسمون نمیدونم ۳تا یا ۴تا ماه بودن که اونا هم هلال کم بودن اما یکیشون ماه کامل بود که احساس میکردم اون ماه کامله یکم ناراحته... بعد کنار اون چند تا ماه چندتا هم ستاره خیلی درخشان قشنگ بودن که من به دختر عموم گفتم اون ماه که اول دیدیم ماه خودمون هست اما این چندتا ماه که کنار همند از کجا اومدن؟ شاید قمر سیاره های دیگه باشن که از اینجا مشخصند، اینم بگم که آسمون سیاه نبود یه آسمان شبیه آسمونی که یه شب مهتابی قشنگ و روشنه اونجوری بود... ممنون میشم تعبیرش رو بگین خیلی ذهنم رو درگیر کرده

  81. ملیحهملیحهsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم مثل همیشه در منزل پدرم هستم و پنجره رو باز کردم من و خواهرم بودیم و یهو یه ماه کاااامل و بزرگ رو دیدیم که خیلی زیبا بود چیزی که متفاوت بود برامون این بود که روی ماه یه سری علائم مثل اعداد عقربه ساعت که دایره ای شکل نوشته شدن، روی ماه یه سری علامت ها به این شکل دایره ای شکل قراز گرفته بود که فقط یدونه ازین علامت هارو یادمه که ستاره بود علامتش و شبیه نوری که روی ماه انداخته باشن بودن این علامت ها بعد من و خواهرم خیلییی هیجان زده شده بودیم و رفتیم داحل خونه و گفتم برم با دوربین ازش عکس بگیرم خیلی زیباست و خواهرم گفت کارت دوربین دست شوهرش هست و در نتیجه نتونستیم عکس بگیریم و من یکم ناراحت شدم اخرش که نتونستم از ماه و علامت هاش عکس بگیرم میشه بگین به چه تعبیری هست ؟ ممنون میشم 😊

  82. zahrazahrasays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یک ماه خیلی بزرگ ونوانی در اسمان بود بقدری بزرگ ونورانی که کل اسمان را گرفته بود وهمجا را روشن کرده بود ویک ماه کوچکتر وکم نور ترم هم قسمت چپ اسمان بود از ماهی که بزرگ وپر نور بود وسمت راست اسمان بود یک شیع سبز رنگ بیرون امدوبه طرفم امد انقدر نزدیک شد که در سرم فرو رفت بودنه درد

  83. فرشتهفرشتهsays:

    سلام... من دیشب بعد از نماز صبح که خوابیدم خواب دیدم تو ی مکانی بودیم تو روستامون بعد غروب بود هوا تاریک شده بود همه بودن هر کی داشت ی کاری رو انجام میداد بعد من یهو نگام افتاد ب ماه ی جور شده بود انگار شکسته بود دو س تا تیکه جدا از هم شده بود بعد همینجور ک داشتم نگاه میکردم یهو شکلش عوض شد مث ماه و ستاره های کوچولو دراومد بعد من جیغ کشیدم همه نگاشون افتاد ب ماه ی کوچولو ک نگاه کردن کم کم تعجب کردن یهو گفتن میخاد قیامت شه😟 بعد رفتن تو ی جایی همشون مث شبای قدر ک میریم مسجد نشستن ب دعا کردن... تمام لامپا روخاموش کردن فقط چن تا شمعدون و اینا بود😐همشون داشتن با ترس دعا میکردن😟

  84. M.m.mM.m.msays:

    من خواب دیدم که با خانواده ام در حیاط خانه هستیم و یک دفعه من یک ما خیلی بزرگ دیدم که خیلی به زمین نزدیک بود و من اون ماه رو به همه نشان دادم بعد یک دفعه ما غیب شد

  85. فرهمندفرهمندsays:

    سلام وقت شما بخیر ، نزدیک های صبح خواب دیدم یک آفتاب بسیار درخشان در کنار ماه نو روشن یکجا ایستاده اند کاملا محو اش شده بودم و خوشایند بود برایم . لطفا نموده تعبیر اش را بفرستید

  86. اکرم محمدیاکرم محمدیsays:

    میشه لطفا تعبیر خواب منم بگید ممنونم

  87. اکرم محمدیاکرم محمدیsays:

    چرا متن خوابم ارسال میشه وتوی سایتتون نشون داده نمیشه

  88. مریم گلیمریم گلیsays:

    تعبیر خواب سایه خود را در ماه کامل دیدن چی میشه

  89. مریم گلیمریم گلیsays:

    سایه ام خیلی بلند بود تا ماه رفته بود شب بود ماه هم در اسمان وخیلی پر نور بود منم خیلی خوشحال بودم

  90. مریم گلیمریم گلیsays:

    منم با خودم میگفتم الان همه مردم سایه منو تو ماه میبینن خیلی خوشحال بودم البته قبلش یه کوچولو خجالت میکشیدم که همه سایه منو تو ماه میبینن بعد خوشحال شدم خیلی خیلی

  91. غزاله افشارغزاله افشارsays:

    سلام شوهر خواهرم خواب دیده با برادرم روی تراس ایستادن و در آسمون یک ستاره ماه را میبلعه و انگار یکباره همه زمین و آسمون شروع به لرزش میشن لطف میکتید تعبیر کنید

  92. نگیننگینsays:

    سلام من ۳ شب ماه رو تو خوابم دیدم یک بار ماه منفجر شد یک بار به دو قسمت نصف شد و نصفش افتادروی زمین وکلی خرابی به باراورد ولی به منو خوانوادم اسیبی نرسوند.توی یک خواب چند تا ماه روتوی اسمون دیدم به صورت هلال و بعد از اون یک ماه تو اسمون بود که منفجر شد.

  93. 🌙🌙says:

    سلام من ۳ شب ماه رو تو خوابم دیدم یک بار ماه منفجر شد یک بار به دو قسمت نصف شد و نصفش افتادروی زمین وکلی خرابی به باراورد ولی به منو خوانوادم اسیبی نرسوند.توی یک خواب چند تا ماه روتوی اسمون دیدم به صورت هلال و بعد از اون یک ماه تو اسمون بود که منفجر شد.

  94. فاطمهفاطمهsays:

    من خواب دیدم یکی صاحب ماه شده بود ماذو تهدید میکر اول نصفش رو تو اسمون قرار داد و گفت نصغه دیگش رو نشون نمیدن بعدش اون نصفه رو هم ناپدید کرد اسمون صدای وحشد ناکی میداد و ین دفعه دیدیم که ماه داره تو اسمون مثل تله قل میخوره و ازمون قایم میشه و اخر اومد رو زمین و قل میخورد من نخاستم برم دنبالش ترسیدم اما یه طوری شد که رفتم من بعد از خوابام همیشه دنبال تعبیرشونم و توی خواب باخودم گفتم یادمع اگه ماه رو با این نشونه هایی که قبلا دیدم (که ندیده بودم تو خواب حس کردم) خوبه اگه اگه هم اونارو نداره بده خوب دقت کردم دیدم همون نشونه های خوب رو داره و خیال من راحت شد

  95. ..says:

    من خواب دیدم همراه خانواده ام روی بوم بودیم یهو یه چیز خیلیییی بزرگ و چاله های زیاد روی سطح آن ظاهر شد مادرم رفت دست بهش زد و گفت شماهم بیاین امتحان کنید پدرم خواست بره ولی گفت نه توهم نرو دخترم،من هم نرفتم یهو از خواب بیدار شدم میشع لطف کنین و بگید تعبیرش چی هست ممنون.

  96. ،،says:

    و این راهم بگم ماه شب چهارده بود و کامل

  97. سید جعفر رباط جزیسید جعفر رباط جزیsays:

    سلام من خواب دیدم توی آسمانم حدودا ۶ الی ۷ ماه کامل بین دوتا کوه با هم برخورد کردن و جرقه زدن و یه دود بلند شد از حاصل این برخورد یه رودخانه و نخلهای خرما به وجود آمد و من که روی آسمانی بودم که زیر پام کویر بود رفتم به سمتی که اون اتفاق افتاده بود ممنون میشم تعبیر کنین

  98. آواآواsays:

    سلام تعبیر دیدن ۴ ماهِ کامل نقره ای در خواب به همراه یک دسته کبوتره سفید،ک با شادی بهشون نگاه کنی چیه؟

  99. مسعود هاشمیمسعود هاشمیsays:

    سلام عرض شد ببخشید من خواب نبودم بیدار بودم نور ماه تو پیشونی من بود فشار خیلی سنگین بود انگار روح من دارع از جسم بیرون میاد ولی هیچ نگرانی ترس هیچی نداشتم حدود نیم ساعت اینجوری بودم

  100. مسعود هاشمیمسعود هاشمیsays:

    سلام عرض شد ببخشید من خواب نبودم بیدار بودم نور ماه تو پیشونی من بود فشار خیلی سنگین بود انگار روح من دارع از جسم بیرون میاد ولی هیچ نگرانی ترس هیچی نداشتم حدود نیم ساعت اینجوری بودم 22سالمه

  101. سیلورسیلورsays:

    من خواب دیدم ک‌ پنج ماه در حالت های مختلف رو دیدم‌ ک دور هم بودن حلقه ای طور

  102. عرفانعرفانsays:

    سلام نزدیک صبح خواب دیدم دارم با دوربین به ماه نگاه میکنم ماه کاملا با جذییاتش بود و واضح و همه سطحش واضح مشخص بود و ماه کامل کامل بود و روی ماه پر از مار بود بقدری که روی هم دیگه وول میخوردن و خیلی زیاد بودن و اونور تر رو با دوربین نگاه کردم دیدم رو ماه مورچه ها هم هستن و پایینش موجودی شبیه به خانواده موش ولی عجیب وناشناخته بعد رفتم پای سفره مادرم و خواهرم غذا بخوریم و دوربین رو کنار گذاشتم

  103. نیرهنیرهsays:

    سلام خواب دیدم که زیر ماهی هستم که آنقدر بزرگ هست که کل آسمان را دربرگرفته

  104. امیر عباسامیر عباسsays:

    سلام، من خواب دیدم هفت ماه کامل در کنار هم می‌درخشید یکی از اونا به قدری می‌درخشید که یک شهر رو نورانی می‌کرد و من یک دفعه وارد دنیای عجیبی شدم و شروع به حرکت در کنار موجوداتی عجیب کردم،تعبیر این تواب چیه

  105. محمد عابدیمحمد عابدیsays:

    من خواب دیدم رفتم ماه و اونجا شروع به زندگی کردم در اطرافم چند نفر دیگر هم هستند و من فقط یکیشونو می‌شناختم جالب اینجاست که اونجا یک اتاق یک نفره بود و با تمام وسایل از خوراکی تالوازم خانه همه داخلش بود من از اونجا به طرف زمین نگاه میکردم که به رنگ سفید و آبی دیده می‌شد

  106. MahsaMahsasays:

    سلام وقتتون بخیر بنده تو خواب چند ماه و چیزی شبیه سیاره زحل دیدم که خیلی پرنور بودن و به صورت دایره ای میچرخیدن و یکم نزدیک بودن به زمین و منم از پنجره نگا میکردم و بوجد اومده بودم تعبیرش چی میشه

  107. شریفیشریفیsays:

    سلام، وقتتون بخیر... من برای روشن شدن مطلبی در خواب اعمال مخصوصشو انجام دادم، در خواب نیمه روزیِ روز سوم ماه رو به شکل کامل نشده ش دیدم(مثل ماه شب دوازدهم) ، منم داشتم به ماه و ستاره ها نگاه میکردم که متوجه شدم کنار ماه با خط نورانی و نستعلیق جمله بسم‌الله النور نوشته شده ،هی به دخترم میگفتم ببین، خیلی تعجب کردم توی خواب، بعد صفحه‌ی تلویزیون افتاد تو آسمون و برای خودم توضیح میدادم که اون نوشته از توی تلویزیون بوده نه تو آسمون... ممنون میشم راهنماییم کنید تا بتونم جواب سوالی که متوسل شدم رو بگیرم...

  108. ElmhiElmhisays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم داشتم از خیابون رد میشدم و اهنگ گوش میدادم که ماهو تو آسمون دیدم رفتم تو ارتفاع تا ازش فیلم بگیرم هی ابری میشد اسمونو ابرا حرکت میکردن اما خیلی صحنه ی قشنگی بود یهو دیدم که کلی ماه کامل تو اسمونه که یکیشون بزرگتر از بقیه بود هواام نیمه روشن بود تااومدم فیلم بگیرم دیدم مردمم جمع شدن پشت سرم دارن نگاه میکنن اما من رفته بودم بالاتر تا فیلم بگیرم اما یهو بارون خیلی شدیدی بارید جپری ک افتادم زمین و همه ام کفتن حتما سیل میاد بااین بارون و همه باهم رفتیم پایین از اون ارتفاع اما بارون همونجوری زیاد میباریید

  109. ریحانه پورمرادریحانه پورمرادsays:

    لطفا جواب بدین خیلی ممنونتون میشم من مدتی هست برای خوندن کنکور اصلا انگیزه ندارم دیشب خواب دیدم به دوستانم میگم که به ماه رفتم گویا همینطور بود ولی فراموش کردم وقتی به خود ماه رفتم رو... و بعدش وقتی از پیش دوستانم برمیگردم خیلی یهویی خورشید و ماه رو روبروی هم تو اسمون میبینم که جاشون رو باهم جابجا میکنن

  110. ریحانه پورمرادریحانه پورمرادsays:

    لطفا جواب بدین خیلی ممنونتون میشم من مدتی هست برای خوندن کنکور اصلا انگیزه ندارم دیشب خواب دیدم به دوستانم میگم که به ماه رفتم گویا همینطور بود ولی فراموش کردم وقتی به خود ماه رفتم رو... و بعدش وقتی از پیش دوستانم برمیگردم خیلی یهویی خورشید و ماه رو روبروی هم تو اسمون میبینم که جاشون رو باهم جابجا میکنن

  111. نادرهنادرهsays:

    سلام و درودی فراوان من امروز خواب دیدم که البته رویای صادقه بود دیدم که جلوی بالکنمون هستم و به اسمان که شبه نگاه میکنمو اسمان میدرخشه ابی تیره و اولش یه ماه کامل سفید میبینم و پایینش به صورت مایل یه ماه کامل که ماه گرفتگی داره میبینم بعدش یهو ناپدید میشن و یه سیاره زحل رو میبینم که رنگارنگه و خیلی بزرگ در حدی که کل اسمون شب رو فرا گرفته(زحل مثل والپیپر های تیره و رنگی بود با رنگ های سبز تیره،ابی،صورتی،بنفش)و بعدش یهو غیب شد و دوباره برگشت.ممنون میشم تعبیرشو بگین از صبح ذهنم بدجوری درگیره🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💐