تعبیر خواب آب مقدس

آب در تعبیر خواب روانشناسی نقش جدی داشته و استعاره ای از ناخودآگاه و افکار پنهان انسان هاست. زمانی که در رویا با سمبل آب رو به رو می شوید، باید بدانید که در حال مشاهده ی آن چه که در ناخوداگاه و نیمه ی پنهان افکار شما می گذرد هستید. مقدس بودن، می تواند به منحصر به فرد بودن یا توجه خاص شما به یک فکر یا ایده ی خاص اشاره داشته باشد. همان طور که در زندگی بیداری، از آب های مقدس برای شفا، درمان و پاکسازی فکری و روحی استفاده می شود.


زمانی که در خواب با سمبل آب مقدس رو به رو می شوید، می تواند به این معنا باشد که هم اکنون و در زندگی بیداری به دنبال راه حلی برای برون رفت از یک چالش هستید . این چالش می تواند کاملا فکری و مربوط به یک ناراحتی روانی باشد. ممکن است هم اکنون پرسشی ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد یا دچار نگرانی هایی در مورد روان خود شده باشید. سمبل آب مقدس نشان از ایده ای دارد که به دنبالش هستید و باید بدانید که این ایده از درون خود شما سرچشمه می گیرد.

این موضوع بسیار اهمیت دارد که در رویا، سمبل آب مقدس را در چه محلی مشاهده می کنید. در کدام کشور یا در کدام شهر؟ مکان هایی که در رویا مشاهده می کنید به جنبه های مختلف فکری یا دوره های مختلف زندگی شما اشاره دارند. همان طور که در زندگی بیداری، ممکن است در طول زندگی جا به جا شده و محیط های مختلفی را تجربه کنیم که احساسات مختلفی را در ذهن ما ثبت می کنند. از لحاظ فکری نیز ما دوره های مختلفی را تجربه می کنیم که بسته به عقاید و ایده های ما هستند و تاثیر خود را در رویاهای ما به صورت محدوده های جغرافیایی مختلف، روستا ها، شهر ها یا کشور هایی که در رویا مشاهده می کنیم می گذارند.

آب مقدس از شما می خواهد تا افکار زائد را دور ریخته و به درمان افکار خود بپردازید. گاها شاید کافی باشد تا به یک تخلیه ی روانی بپردازید و هیچ مشکل دیگری به جز شلوغی افکار، شما را دچار تنش یا نگرانی نکرده باشد. سمبل آب مقدس نقش پاک کننده ی روانی دارد که می تواند در اثر تمرکز، اشتغال به کار های بی استرس، تغییر محیط یا مسافرت به وجود آید. این رویا به شما می گوید که شما هم اکنون و در زندگی بیداری، نیازمند آرامش هستید.

اگر در رویا، سمبل آب مقدس را در یک مراسم مذهبی مشاهده کنید، این رویا می تواند تصویر گر فردی باشد که در مرحله ی تغییر عقاید قرار دارد. ممکن است هم اکنون و در زندگی بیداری، احساس کنید که تحت تاثیر مکتب یا عقیده ای جدید قرار گرفته اید. در این زمان شما در حال تحول هستید و این احساس تحول به صورت سمبل آب مقدس ظاهر می شود.

اگر در محیط مذهبی و مراسمی که در آن از آب مقدس استفاده می شود، با سمبل های منفی مثل شیطان رو به رو شوید، می تواند به نگرانی ها و ترس های شما درباره ی آلودگی های فکری یا نیرو هایی که ممکن است در شما بیماری یا تزلزل ایجاد کنند اشاره داشته باشد. شما در این زمان تمایل دارید تا از عقاید خود در برابر نیرو هایی که احتمالا وجود خارجی نداشته و نمی توانند آسیبی به شما برسانند حفظ کنید.

این رویا از شما می خواهد تا منشا ترس های خود را شناخته و از خودتان بپرسید که چرا احساس می کنید که افکار و روان شما تحت تاثیر نیرو های منفی است؟ یا چرا احساس می کنید که ممکن است مورد حمله ی نیرو های پلید قرار بگیرید؟ چگونه می تواند احساس آرامش و اعتماد به نفس را به زندگی خود برگردانید؟

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...