تعبیر خواب طلسم ساختن

طلسم در خواب، اشاره به ترس ها و محدودیت های ذهنی شما دارد که احساس می کنید در حال تعیین مسیری ناعادلانه و غیر قابل کنترل در زندگی شماست. تفاوتی ندارد که در خواب شما، چه کسی به ساختن یا نوشتن طلسم مشغول است. در تعبیر خواب روان شناسی، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند و فضایی که در خواب مشاهده می کنید، تصویرگر ترس ها، امید ها و امیال شما در حال حاضر و در زندگی بیداری می باشد.

برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن یا مواجهه با این اشخاص در دنیای واقعی، چه ترس ها یا احساساتی را در شما زنده می کند. درسی که از این اشخاص می گیرید، قرابت نزدیکی با چالش های ذهنی شما در شرایط فعلی و در زندگی بیداری دارد.

برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن یا مواجهه با این اشخاص در دنیای واقعی، چه ترس ها یا احساساتی را در شما زنده می کند. درسی که از این اشخاص می گیرید، قرابت نزدیکی با چالش های ذهنی شما در شرایط فعلی و زندگی بیداری دارد.

بسیار اهمیت دارد که در طول دیدن این خواب، چه احساسی را تجربه می کنید. اگر دیدن اشیایی که دارای طلسم و دعا هستند، در شما ایجاد انزجار یا ترس و وحشت کند، نشان دهنده ی افکاری در شماست که باعث بدبینی شما نسبت به آینده شده اند. این خواب از شما می خواهد تا ریشه ی به وجود آمدن این افکار جبری را شناخته و مانع از تداوم آن ها در درون خود شوید.

اگر در خواب، طلسم هایی بر روی اجساد حیوانات را مشاهده کنید، یا احساس کنید که یک جادوگر در حال درست کردن دعاهایی با اجساد حیوانات است، در ابتدا باید بدانید که تمام حیواناتی که به هر نحوی در خواب ظاهر می شوند، سمبل غرایز مختلف موجود در رفتار و شخصیت خودمان هستند.

تعبیر خواب نوشتن طلسم

ممکن است احساس کنید که نیرو یا ترسی در حال از بین بردن موقعیت های خوب یا منفعل کردن استعداد های شماست. این خواب از شما می خواهد تا ریشه ی به وجود آمدن این افکار منفی را شناخته و اجازه ندهید که در شما تداوم پیدا کند. به طور مثال اگر طلسمی بر روی جسد گربه ببینید، نشان دهنده ی ترس غیر منطقی شما از شرایط یا اتفاقاتی است که احساس می کنید، شادی درونی شما را مختل کرده است. این خواب از شما می خواهد تا ریشه ی ترس های درونی خود را شناخته و اجازه ندهید که تداوم این افکار، قدرت روانی شما را مختل کند.

اگر در خواب با یک فرد مرده درباره ی طلسم صحبت کنید، باید بدانید که مرده اشاره به افکار یا عاداتی دارد که احساس می کنید مدت ها پیش کنار گذاشته اید یا اعتقاد شما به این دسته از افکار و دیدگاه ها به پایان رسیده است. توجه داشته باشید که این فرد مرده برای شما یادآور کدام دوره از زندگی و کدام دسته از باور ها و عقایدتان می باشد.

این بخش همچنان در شما زنده است و به طور غیر مستقیم بر تصمیمات و باور های شما در حال تاثیر گذاری است. این خواب از شما می خواهد تا به شیوه ای منطقی با این بعد از شخصیت خود رو به رو شده و به نیاز های آن پاسخ دهید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

64 نظر

  1. المیراالمیراsays:

    با سلام و خسته نباشید استاد خواب دیدم توی خونه ای هستم ک خواهر و برادرام هم هستن ولی خونه به شکل دیگری بود ک تا به حال ندیدم تو بیداری , بعد دیدم یک خانوم ک اتفاقا فالگیر هم هستن توی خونه هست و دیدم از اتاق بیرون اومد و یک قیچی تو دستش بود بهش شک کردم رفتم جلو دست انداختم تو جیبش یکم ترسیده بود و یک دستمال کاغذی پیدا کردم ک توش پر بود از موهای من و خواهرم و برادرام و انگار یه چیزی مثل روغن هم روی موها بود , خیلی عصبانی شدم و سر اون زن همش داد میزدم و بعد شروع به گریه کردم و به اون زن گفتم چطور تونستی اینکارو بکنی دختر تو مثل خواهرم بود, اونم نشسته بود و فقط نگاه میکرد بقیه خواب دیگه یادم نمیاد لطفا تعبیر کنید ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، بطور کلی در رویاهایی که زنی را ناشناش می بینید و ادعای طلسم و یا اینگونه امور را دارد ، باید مطلع باشید که نباید به سادگی به برخی از اطرافیانتان از روی ظاهر و یا حرافی کردن اعتماد کنید.

  2. سیناسیناsays:

    حالا خوابم این بود خواب دیدیم منو خالم و خواهرم و دختر خاله با ماشین دنبال یه ادرس بودیم بعد که اون ادم و پیدا کردیم یعنی خودش اومد تو راهمون شبیه رمال ها بود و جادوگرا خالم ازمایش شو نشون داد و اونم از بیرون ماشین از تو پنجره ورد میخوند و به شکم خالم فشار میداد بعد اون یارو قرمز کرده بود انگار به خودش فشار اورده بود خالم گفت چیز کوچیکیه اینقدر به خودت فشار نیار بعد همسایها جمع شدن و ما رفتیم همسایها بهمون خندیدن که از یه رمال کمک گرفتیم داد زدن این هیچی حالیش نیست یارو رماله تو مرد چاق با سبیل و تو گوشش پر مو بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا در واقع هشدار می دهد تا به افرادی که از علم و یا اخلاق درستی برخوردار نیستند در زندگی اعتماد نکنید و به هیچ وجه در مورد تصمیم های مهمی از آن ها مشورت یا یاری نگیرید.

  3. امیدامیدsays:

    سلام خواب دیدم رفتم پیش دعا نویس گف تو طلسم نشدی منم برگشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، زمانی که در اوج موفقیت هستید هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقب مکر حریفان و رقیبان باشید.

  4. دنیزدنیزsays:

    سلام وخسته نباشید همسرم خواب دیدن که تو خونه قدیمی هست یه دهلیز هست میبنه جلوتر دیگه نمیتونه بره تو یه اتاق به فالگیر هست که یه خانم هست اسم شوهرمو میگه که داره به فالگیر میگه کاری کنه که برای خودش نتونه زندگی متاهلی داشته باشه بچه دار نشن اینم که هرچقدر میخواسته وارد بشه ببینه کیه نمیتونسته فقط صدای خانومه را میشنیده وفالگیرمیدیده احساس میگرده دوس دخترسابقشون بودن اون خانم فالگیرهم میگفته باید زیادپول بدی اینم میکفته هرچقدربخوای میدم فقط اون زندگی وبچه نداشته باشه درواقعیت هم هرچقدرمیخوای خونه بگیریم نمیشه اتفاقات نمیذاره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از بیننده می خواهد تا اجازه ندهد احساس ناامیدی نسبت به آینده او را از پیگیری اهداف و خواسته های جدید در زندگی بیداری باز دارد. این خواب نشان دهنده ی وقوع اتفاقی بد در آینده نیست.

  5. مهناعطامهناعطاsays:

    درود بر شما عزيزان من صبحي ساعت ٨خواب ديدم كه تو ماشين برادر شوهرم هستم و با خانمش من خودمو به خواب زده بودم ولي زير چشمي نگاش ميكردم و با خودم فكر ميكردم اگه اين شوهرم بود چقدر زرنگه اما گفتم نميشه تحملش كرد جلو هم نشسته بودم داشتن با خانمش در رابطه با مسائل رابطشون حرف ميزدن تا رسيديم خونه يه خانم كه دعا ميداد من از ماشين پياده شدم اما روسريم افتاده بود بعد ديدم زن برادرشوهرم رفت روسريمو اورد تا من وارد شدم گفت ميخواي طلاق بگيري خنديدم گفتم نه بعد يه چيزي بهم داد كه بخورم گفت ٧تا قل هو الله روش بخون برادرشوهرمو و زنشم بودن زنش اومد بهم گفت حتما ٧تا بخوني در واقعيت با اين دو تا ادم نه رابطه خوب دارم نه حس خوب

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پذیرفتن ریسک برای آموختن چیزی تازه

  6. zahrazahrasays:

    سلام روز بخیر. خواب دیدم که یکی از فامیل دورمون ک خانم هم هست تو خواب به من میگن ک این خانم برای تو دعا گرفته و من با خودم گفتم ک این پسرش داماد شده ( قبلاً پسرشون من می‌خواسته و بعد از اینکه ازدواج می‌کنه بعد چند سال ک میگذره خواهرشون جلوی مادرشان میگه ک برادرم شما رو میخواستن ولی مامانم نداشت این و دو سال پیش به من گفتن ولی من خواب چند روز پیش دیدم )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان اشاره به ترس ها و محدودیت های زندگیتان دارد.

  7. نادر صبورینادر صبوریsays:

    سلام استاد. بنده چندوقت پیش خواب دیدم که کسی به بنده پولی یا بهایی میدهد و شیوه ساختن یک طلسم بدبوراهم به من میاموزد و مرا مامور میکند که کسی را با ان طلسم بدبو بکشم. بعداز ساختن ان طلسم بدبو . انرا درون قایقی میگذارم تا به کشتی ان فرد برسونم وان را بکشم اما از این کار پشیمون میشم و بر میگردم. لطفا بگویید تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای ترس ها و محدودیت های ذهنی شماست.

  8. الهامالهامsays:

    سلام چند وقت پیش خواب دیدم با خواهرم تو یه پارکی بودیم و یه آقایی که تو شهر ما مردم میرن پیشش و ازش دعای حاجت میگیرن او هم تو پارک بود من و خواهرم میخواستیم بریم پیشش ولی از جلو چشم مون گم شد و پیداش نکردیم و خیلی دنبالش گشتیم لطفا بفرمایید تعبیرش چی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای تلاش و کوشش های شما برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان است.

  9. پارامیسپارامیسsays:

    سلام من پدربزرگم رو خیلی وقت پیش از دست دادم ولی دیشب اومد به خوابم و گفتن که انگاری به مادرم گفتن یه یه دعایی از کسی بگیر بنویسه سه تیکش کن و بده به داداشم یعنی برادر من ، یکی یا همه تیکه هارو.‌خواب دقیق یادم نیس تا همین حد خاطرم مونده . ممنون میشم بگید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب حسادت اطرافیانتان باشید و تصمیمی مهم دیر یا زود خواهید گرفت

  10. باران شبباران شبsays:

    سلام خسته نباشید . من خواب دیدم پدر اصلی مامانم با پدر ناتنیش دست میده (این فرد فوت شده آدم خوبی نبود ) بعد دیدم انگار تو یه مجلسی یا مسجدی یه همچین چیزی بود همه خانم بودن و برای پذیرایی سیب زمینی ذغالی اوردن ک خب موقع پاک کردن دستم یکم از پوستش سیاه شد و بعد خوردیم هممون . بعد دنبال کفشام میگشتم ک تو اون شلوغی یادم نمیاد پیدا کردم دوتا لنگ رو یا نه . بعد ک برگشتم خونه دیدم جلوی در اتاق سیمان هست ک خشک شده ک شوهر خواهرم داره میشوره اونو میگه اینا طلسمه باید بشوریم ک پاک شه و بعد گفت طلسم اینجوری شکست . نمیدونم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات عالم بیداری است

  11. ناشناسناشناسsays:

    سلام خدمت شما . دیشب خوابی دیدم نمیدونم اصلا تعبیر داه یا بخاطر ذهنیتی که دارم این خوابو دیدم . قبلش بگم یه خانومی به من قبلا گفته بود که خالت بر ات طلسم زده البته مستقیم نگفت ولی بانشونه و اسم فهمیدم که خالم هست . دیشب خواب دیدم که تو یک پارک نشستم انگار خانوادمم بودن بعدش گفتم یا کسی بهم گفت برای اینکه طلسم خالتو باطل کنی از سرکه و قلیاب استفاده کن دور تا دور خونتون و من هم میخاستم انجام بدم و یه مقداریش رو ریختم داخل دهنم . بعدش ی گربه رو دیدم که دوروبر من بود فک کنم سفید بود من ازش میترسیدم میخواستم نیاد سمتم و همش از دستش کنا ره میگرفتم ولی اون کربه هم با من کاری نداشت. ??? .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان نشانه اتفاقات و افکاری است که در عالم بیداری روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  12. اسماناسمانsays:

    سلام وقت بخیر من خواب میدیدم که من و مادرم رفتیم یه جایی که نمیدونستم کجاست بعد دیدم دوتا از دوستام که یکیشون متاهله هم اونجاست بعد فهمیدم اونجا دعا درست میکنن و مادرم هم اومده که برای من در یک امر خیر دعا درست کنه که بعد دعا رو درست کرد واسم منو و طرف مقابل رو هم نوشت مثل اینکه لای نان گذاشت و درست نفهمیدم زیر فرش گذاشت یا تو زمین کرد . در صورتی که در دنیای واقعی مادرم با اینکار بسیار مخالفه و من مطمن هستم هیچ وقت اینکار رو نمیکنه .من دختر جوان و مجردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام درست‌کارهاست

  13. الناالناsays:

    عرض سلام و درود. خواب ديدم كه دور ابروهام يك خط قهوه اي كشيده شده بود و من پاكش كردم و مجددا و خود به خود دوباره اون خط قهوه اي دور تا دور ابروهام كشيده شده بود و من اومدم به مادر و خواهرم گفتم و متوجه شدم كه طلسم شدم و خيلي هم ترسيدم و مادرم گفت كه بايد به خالم بگه بره براي من دعا بگيره.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در شناخت اطرفیان خود مورد تردید قرار بگیرید

  14. المیراالمیراsays:

    سلام و وقت بخیر خواب دیدم در خانه قدیممان هستیم و مادر و خواهر پسر مورد علاقم ک الان باهم کات هستیم هم آنجا هستند در واقع انگار خانه خودشان بود بعد دیدم خواهر پسر مورد علاقم گفت بیا بشین برات دعای محبت درست کنم بین تو و برادرم منم قبول کردم, دیدم یک کاغذ سفید بود انگار داشت دورشو با نخ و سوزن میدوخت بعد ک داد به من دیدم مثل تسبیح بود ک سنگ های ریز رنگی بودن ک بیشتر زرشکی بود و بعد دیدم مانتو مشکی و شال سفید به سر دارم و هی دارم مسیر خونه پسر مورد علاقم رو دور میزنم. مرسی از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  15. مرسینمرسینsays:

    سلام من خواب دیدم برای مشکلی که مریم برایم درست کرده پیش دعانویس رفتم تازه داشتم مشکل رو برای دعانویس شرح میدادم که دیدم مریم هم وارد شد و ناراحت بود و میخواست دست از سر من برداره و بره و دیگه مشکل برام درست نکنه، وقتی هم رفت دعانویس گفت که مریم خودش هم به مشکل خورده و روزگارش بد شده و داره میره و نیازی نیست دیگه من دعا بگیرم میشه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تلاش و کوشش برای حل مشکلاتتان است

  16. بهاربهارsays:

    سلام خواب دیدم تو ی خونه قدیمی مادر زنداییم ک الان دیگه اون خونه تخریب شده کنج دیوار سه حبه قند وکمی نبات ک مدتها بود اونجاست چون طعم ورنگ نباتها کمرنگ شده بود بعد درست ک نگاه کردم دیدم چند تکه کاغذ هم هست ک دعا بودن انگار مربوط ب مادرم وخانواده من بودن یکیشون و باز کردم تقریبا شبیه آیه های قرآن بود بعد تبدیل شدن ب اسکناسها ده هزارودوهزار وهزار تومن چیدمشون روهم بعد تبدیل شدن ب چیزی شبیه بالش ک من سوارشون شدم مثل اسب سواری بچه ها ک باز میکنن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  17. لیلیلیلیsays:

    درود برشما وقت بخیر من خواب دیدم یکی که نمیدیدمش سمت راست پشت سرم ایستاده و بهم میگه به دستات نگاه کن تو جادو شده ای واسه تو دعا درست کردن همین الان این اتفاق داره میافته و همه اش تکرار میکرد. من که به دستام نگاه میکردم دستام طلایی و درخشنده بودند. تو خواب سعی میکردم بفهمم دعای خوب بوده یا بد گیج شده بودم .همش سعی میکردم دقیق به دستام نگام کنم ببینم مشکلی پیدا کردن یا نه .تا جایی که یادمه مشکلی نداشتن فقط طلایی و درخشنده بودند این خواب رو با کمی تفاوت دوبار پشت سر هم دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان به مشکل بخورید.

  18. مریممریمsays:

    سلام چند وقته پیش خواب دیدم تو یه مسیری دارم راه میرم ک جمعیت زیادی در حال رفت و امد هستن همینطوری درحال راه رفتن بودم که یه شیخی با لباس مخصوصش از روبرو طرفم می دویید یه تیکه کاغذ به دستم دادو سریع رفت کاغذو که خوندم نوشته بود تو طلسم شدی بعدم از خواب بلند شدم ک نیمه شب بود.نسبت ب خوابی ک دیدم بی توجهی کردم اما الان علائم یسری طلسم و در خودم میبینم احساس میکنم الکی نبوده و ی تعبیری داشته ممنون میشم اگ بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگیتان بیشتر بر خداوند تکیه کرده و با افراد ظاهر بین مراوده نکنید

  19. سماسماsays:

    سلام من خواب دیدم که قرار یه اقایی یه دعایی برام بیاره که اورد ولی انگار یکی از دعاها نبود که من میفهمم مامانم نزاشته اون دعاروبیاره و ناراحت میشم گریه میکنم به مامانم میگم باید بگی بیاره برام و انگار همون اقا یه ساندویچ بزرگ میده زنش برام میارهـ که لایه ساندویچ ٣تا تیکه کالباس بود که یکی از کالباسا خیلی کلفت بود با دوتا گوجه قرمز خورد نشده توو نون بود که انگار خودم نخوردم نصف نون رو داداشم خورد نصف دیگشم برداشتم برا خودم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ترس ها و محدودیت های ذهنی شماست

  20. فرنازفرنازsays:

    با سلام خواب دیدم دو تا برگه دادن دستم بهم میگن طلسمه یکیش اسم خواهرم و شوهرش رو بزرگ بالای برگه نوشته بودن و عکس دو تا جن زشششت و وحشتناک دو مرد وسط برگه بود با مقداری نوشته و توی خواب به خودم گفتن مردم این کارو کردن که بدبختشون کنن و برگه ی طلسم دیگه روش اسم خودم بود و کنارش نوشته شده بود ازدواج و کار ولی تصویری روش نبود فقط نوشته شده بود و اسم خودمم درشت نوشته بودن و من باز فکر کردم اینو کسی برای من درست کرده که به ازدواج ایده ال و کار دلخواهم نرسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بدست آوردن مال حرام و انجام گناه است

  21. مائده خسرویمائده خسرویsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که یه توانایی دارم که هر جا رو تصور کنم میتونم اونجا باشم یا هر چیزو تصور کنم میتونم به وجودش بیارم تو خواب با این توانایی جاهای خیلییی قشنگی رفتم مثله باغ و دریا و کلی جاهای رویایی بعد یهو یه نفر اومد گفت دیگه بسه خدا گفته از توانایی بیش از حد استفاده کردی دیگه نمیتونی ازش استفاده کنی منم بهش گفتم من نمیدونستم که نباید زیاد استفاده کنم. ببخشید میشه تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام طلسم در خواب، اشاره به ترس ها و محدودیت های ذهنی شما دارد که احساس می کنید در حال تعیین مسیری ناعادلانه و غیر قابل کنترل در زندگی شماست. تفاوتی ندارد که در خواب شما، چه کسی به ساختن یا نوشتن طلسم مشغول است.

  22. ZahraakhviZahraakhvisays:

    سلام من خواب دیدم به زندان می افتم و مادرم هم خواب دیده که گفتن دعا نوشتیم برای دخترت و میبندیم ب هواپیما تعبیرش چی میشه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید از روی ظواهر دیگران را قضاوت نکنید

  23. sarinasarinasays:

    سلام من خواب دیدم مه جایی هستم و روی تختی نشسته بودم خونه ی یکی از دوستان بود زیر خوش خواب تخت چنتا دعا دیدم که انواع مختلف بود و همه ی دعاها رو برداشتم و گذاشتم توی کیفم اون خونه هم خونه ای بود که خیلی زیاد قبلا رفت و امد میکردم تعبیرش چیه؟با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی ناخواسته بر روی تصمیمات شما تاثیری منفی داشته باشد

  24. گمشده جلفاگمشده جلفاsays:

    سلام. من خواب دیدم که زنی از فامیلامون تو اتاقمون داشت طلاسمی که رو کاغذ بود پشت ایینه مون میذاشت منم دیدمش رفتم ازش گرفتمش که متوجه شدم برا بسته شدن بخت خودمه بود که عصبانی شدم باهاش دعوا کردم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تصویرگر ترس ها، امید ها و امیال شما در حال حاضر و در زندگی بیداری می باشد.

  25. ....says:

    سلام من دختر مجردی هستم دیشب خواب دیدم که با مادرم رفتیم خونه یه خانم دعا نویس که دعا کاملا قرآنی مینویسه بعد شروع کرد واسه من دعا نوشتن روی کاغذ چند تا پشه اومدن نزدیکمون و اون خانم گفت که این اجنه هستن و وقتی نزدیکم میشدن میترسیدم و جیغ میزدم و پشه ها دور میشدن میشه تعبیرش رو بگید‌ خیلی خیلی ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر این رویا نشان می دهد که فردی از ظرفیت شما به نفع خودش استفاده می کند.

  26. MaryammMaryammsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب ساعت 4 صبح خواب تو ماشینمونم بد ی خانومی بغل من از پشت شیشه میگه که تورو طلسمت کردن ی خانومی با چادر مشکی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید که در زندگیتان به راحتی به دیگران اعتماد نکنید

  27. سیده زهراسیده زهراsays:

    سلام علیک شب بخیر و خوشی انشاءالله. ماه رجب امسال در نوروز خواب دیدم یکی از امامان ( که بیشتر از دیگر اهل بیت علیهم السلام بخوابم می آمدند) وقتی خوابم کنار بستر من نشسته اند و من وقتی بیدار شدم آن امام عزیز یک گردن آویز وان یکاد را کنار پشتی ام گذاشته بودند ایشان بسیار خوشحال بودند و از شادی چشمان زیبایشان میدرخشید من بلند شدم و خیلی خوشحال و خندان نشستم و گردن آویز را به گردنم کردم. امام عزیز با من خیلی مهربان بودم.اما متاسفانه از آن موقع تا حالا دیگر ایشان بخوابم نیامدند و من بسیار اندوهگینم. لطفا ضمن تعبیر خواب راهنمایی کنید چه کنم چرا دیگر ایشان را نمیبینم؟؟ تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تلاش شما برای کسب روزی حلال در زندگیتان است و خواب هر زمان در برهه از زمان تعبیر میشود

  28. سونیاسونیاsays:

    سلام وقت به خیر بعد اذان صبح خواب دیدم که با خانوادم نزد یک دعانویس رفتیم که یه پیرزنه گویا دفعه اول نبود که پیشش میرفتیم پیرزنه گفت طلسم شما کامل باطل شده و از امروز بشمار تا ۳۰ روز دیگه خاستگارایه فراوانی از اقوام خویشان برای شما میاد که من به خانوادم گفتم ما حتی یه پسر مجردم تو کل فامیل نداریم و اون میگفت شما بشمار تا ۳۰ روز اگه ازدواج نکردید بعدا بیاین هر چی خواستین بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افکار یباعث شده است که دیدو نظر شما نسبت به اینده بدو ناامیدشده باشد

  29. ناشناسناشناسsays:

    باسلام من خواب دیدم ک همه خانواده دورسغره داریم ناهار میخویم سرسفره ی دعانویس رو دیدم ک میشناسمش ولی انگار مثل روح بود وبقیه نمیدیدنش یعنی من فقط سرسفره متوجه حظورش بودم بعد ی بشقابی برداشت به من گفت تو این برات دعانوشتن و وقتی داشت بشقابو نشون میداد زیرش انگار ی لوح طلا بود ک روش طلسم نوشته بودن ممنون میشم اگه تعبیرشوبگیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتره که راجب این مسئله با یک روحانی مشورت کنین چون بدون دلیل این خواب ها دیده نمیشن

  30. ناشناسناشناسsays:

    یعنی ممکنه دعا باشه چون تو خوابم هم بهم گفت تا وقتی ک تواین بشقاب غذامیخوری دعا روت اثرداره یعنی باید ی کاری کنم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با یک روحانی مشورت کنین خداوند مهربان هشدار های خودش رو برای آگاهی گاهی بوسیله ی خواب برای فرد بیان میکنه

  31. تنهاتنهاsays:

    سلام من یه دخترم و در خواب دیدم که عمم اومده خونه ی ما و موقع رفتن یک طلسم انداخت تو جیب مانتوی مادرم منم دیدم روی دیوار اتاق نوشته شده بود طلسم و جادو ...منم اون کاغذی که انداخته بود جیب مادرم برداشتم و میخواستم طلسم و بشکنم به دنبال این بودم که چجوری میشه شکستش لطفا میشه بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است اعتقادات و خرافه پرستی را از خود دور کنید

  32. عسکریعسکریsays:

    سلام خواب دیدم که توی خونه ایی بزرگ بودیم که الان نمیشناسمش و فامیل پدری هم بودن بعد داشتیم سر سفره غذا میخوردیم که من یه لقمه خیلی بزرگ داشتم بعد توی لقمم یه موی خیلی بلند پیدا شد دیگه نخوردمش گذاشتمش کنار بعد از یه جایی یه موی بافته خیس نارنجی رنگ پیدا کردم که داشت کم کم خشک میشد گشتم ببینم که برای چه کسیه ولی پیدا نکردم بعد دادمش به مادرم و مامانم اونو گذاشت توی یه کشو کمد من رفتم بهش گفتم مورو چی کار کردی باید اونو بسوزونیم نشونه سحر و جادو منو سحر کردن مادرم رفت بیارش که بسوزونیمش دیدیم که نیستش و هر چی گشت پیداش نکرد تعبیر خوابم چی میشه؟ممکنه واقعا سحری در کار باشه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به تلاوت سوره ی بقره خیلی گوش بدین

  33. ساراساراsays:

    سلام استاد خسته نباشید خواب دیدم تو‌مراسم تشیع جنازه ی فردی شرکت کردم تو امام زاده ک الان نمیشناسمش تو اون تشیع جنازه همه خانواده مادریم و پدربزرگم ک فوت شده بودن یکی از اقوام اون فردی ک فوت شده بود یهو قیافشون عوض شد و ی چیزی شبیه جادو و طلسم برای مرده خوندن و ی کاسه آب توش ی سری چیزا خوندن داشتن ک ب سمت مردم ریختن کمی از روی پدر بزرگ من ریخت و یک قطره هم ب من خورد بعد من ی تیکه گوشت پخته شده تو همون امام زاده خوردم و از خواب بیدار شدم اگه اشتباه نکنم برف هم اومده بود مطمئن نیستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ترس ها، امید ها و امیال شما در حال حاضر و در زندگی بیداری می باشد.

  34. zzsays:

    سلام یه سیدپاینترارخونمون ک چندوقته پیششم برای دعاوحاجت که گفت طلسم شده هستم چندوقت پیش مامانم خواب دیده بودزن همین سیدکه پیششم به مادرم گفته میخوای طلسم دخترت نشونت بدم مادرم گفته بوداره بعدزن گفته نمیترسی مادرم گفته بودنه بعدمادرم گفت رفتم جای که هیچکس نبوده وانتها نداشته خییییلی ترسیده بودم وحشت کردم بعدمن توخواب بهش گفتم مامان بیدارشووقتی بیدارشدمامانم گفت زینب چرابیدارم کردی گفتم من بهت دست نزدم بیدارت نکردم مامانم خواب تعریف کردگفت خودت بعداون بیدارم کردی بهم دست زدی گفتی بیدارشو ولی من ن دست زدم ن بیدارش کردم ن حرفی زدم این یعنی چی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به ظن و گمان هایی که درمورد طلسم دارین

  35. رویا برزگررویا برزگرsays:

    سلام من خواب دیدم یکی اومد بهم گفت تو رو طلسم کردن موقع خواب دستاتو بزاری زیر سرت بخوابی تا دستات فلج بشه تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است افکاری در شما باعث شده به اینده بدبین شوید

  36. مرجان ابراهیمیمرجان ابراهیمیsays:

    سلام خواب دیدم فردی از موهای من دستشه داده ب یک مردی و یک سر بز جلوشه موهای سرمو سوزوند و کلللللللللی عروسک های قشنگی دیدم ک خودم متوجه بودم همشون ترسناک بودن ولی خیلی قشنگ لطفاتعبیرکنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام راجب اسرارتون با کسی صحبت نکنید، احیانا خاطرات بدی از دوران بچگی تون دارین

  37. اسماءاسماءsays:

    من یه خانمم مدتی پیش خواب عشق سابقم که الان متاهله رو دیدم که واستاد نگاهم کرد و یهو بی تفاوت رفت و من مدام دنبال این بودم بهش بگم که اینا همه دلسیاهی هست که علیه من برات مینویسن اصلا و اصلا توجه نمیکرد بعد یهو خواب دیدم تو خونه که دعا نویس مشهور شهرمون هستم در ارتباط با همون اقا در عین حال که حتی تو خواب هم قبول داشتم اصلا نباید به این افراد مراجعه کنم ولی رفته بودم. باز یه مدت بعد یه خوابی دیدم که نصفه نیمه یادمه که رفتم پیش دعا نویس واین بار هم خودم قبول داشتم نباید این کار رو بکنم (توضیح درباره اون اقا اینکه : اون اقا به من علاقه داشت منم به اون علاقه داشتم و ارتباط خصوصی با هم ندلشتیم اصلا .حسادت دوستان نگذاشت ایشون بیان با خانواده خواستگاری علاقه ایشون در حدی بود که بعد عقدم با واسطه خبر رسوند که اگه جدا شم اون هنوز هست 😲 من که اعتماد نکردم به حرفش وکاری نکردم خلاصه قسمت نشد دیگه بعدا برای اون اقا دعای دلسیاهی علیه من نوشتن 🤔 و از طرف منم برای من دعا نوشتن کسی تو زندگیم دخالت نکنه 🤔 تا اینکه بعدها این نوشته ها که دعانویسها میدن همه شون دعا و جادو قاطی هست و جادو کار شیطانه و شیطان خیر بشر رو نمیخاد و خودمم اثرا منفی اینا رو دیدم و ...) تعبیر این خوابها چی میتونه باشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مواردی که بین شما بوجود آوردند باید حل بشه با یه شخص عالم و مجرب مشورت کنید چون در زندگی الان شما هم تاثیر میذاره

  38. ارزوارزوsays:

    سلام من دوتا خواب یک شکل به فاصله چند دقیقه دیدم بار اول خواب دیدم زنی همش دنبال منه تو خیابون رفتارش عجیب بود ماسک زده بود سعی میکرد به من دست بزنه من واکنش نشون دادم و گفتم که چرا اینکارو میکنی خیلی عصبانی شدم بهش گفتم تو یه بیماری داری میخوای منم مریض شم داخل یه جایی شبیه یه اداره یا بیمارستان شد نمیدونم منم دنبالش رفتم دم در مردی رو دیدم که یه چوب بلند دستش بود و روی یک صندلی نشسته بود من به اون زن حرف میزدم و انگار اون مرد به نشانه حمایت از زن چوبشو به طرف من گرفت وقتی چوبش به من خورد حس کردم جادوم کرد و من چوبشو شکستم و از در بیرون رفتم دیدم صدای پلیس میادبرگشتم داخل پلیس اون زن رو دستگیر کرده بود پرسیدم چی شده پلیس گفت این خانم ناقل بیماری هست و به عمد بیماریشو به ماهم منتقل کرده منم جریان رو براشون تعریف کردم و بهم گفتن همین الان یه تست بدین که مطمعن شین مشکلی ندارین و من بسیار ناراحت شدم و گفتم اخه من دوتا بچه دارم چرا اینجوری شد توی خواب همش میگفتم این یه خوابه بیدار شو و اخر خوابم یه جورایی همه چی محو شد و من بیدار شدم وقتی دوباره خوابیدم بازهم همین خوابو دیدم و بازهم از همون جا بیدار شدم از این خواب بسیار پریشونم لطفا بگید چه معنی داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نمادی از ترس ها و یاس های شما در زندگی است که به این شکل برایتان هویدا شده است و بهتر است واقع نگر تر باشید

  39. اسماءاسماءsays:

    با سلام اینا که گفتید پیام خواب من بود؟؟؟؟ (یا برداشت شخصیتون از حرفهام) شما کسی رو میشناسید باهاش مشورت کنم من خیلی تو اینترنت سرچ کردم و اکثرا خودشونم ساحر بودن!!! از علمای شرعی و فقهی زیادی هم پرسیدم. حتی تا حرم امام رضا هم رفتم ایت الله جرجانی تلفنی بهم گفتن دعایی که با جادو باشه جواز نداره و نمیتونم نگهدارمش و ذکر "یاودود" رو زیاد بخونم و "سوره یاسین" رو که اجرا کردم. آقایی تو وبلاگش جزوه ای داد و نماز و دعای بعدش رو معرفی کرد که اونم میگفتن شبهه ناکه اونم من اجرا کردم ولی نه کامل اون طور که دعای شبهه ناک بعدش "از خادمان نماز و اینا میخاست." طریقت عرفانی کسنزانی هم ادعا میکردن که با پایان ذکر دومشون هر چی سحر باشه درباره من باطل میشه " من تا ذکر ۴ همراهی کردمشون ولی بیشتر دیگه بیم دارم"چون که ظاهرا که درباره اونها ادعاهایی در ارتباط داشتن با اجنه دادن ولی اینا همه اطلاعات پارساله الان تو این یکی دو ماه چرا دوباره خوابشو دیدم ممنون میشم کمکی از دستتون برمیاد به من بکنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای مشکلتون اگر از معصومی بسیار طلب رفع آنرا داشته باشید مجرب است البته در حرم

  40. MaryammMaryammsays:

    سلام من خواب دیدم ک مامانم داره ی پیراهنمو میشوره بد از یقش یه کاغذ زده بود بیرون من برداشتم دیدم کاغذ توش نوشته دعای شوهر کردن بد توش بزرگ نوشته الله و حسین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در روابط خود با دیگران تجدیدنظر کنید

  41. sanazsanazsays:

    سلام، من خواب دیدم ک طلسم شدم وتوخواب خیلی اعصابم خورد شد ناراحت شدم،اون لحظه دستامو ب سمت آسمون بلند کردم و سورهای 4 قل رو خوندم وطلسمم باطل شد ویهو بیدار شدم،من هرشب قبل خوابم سورهای قل رومیخونم تعبییرش چی هست؟! ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگیتان واقع نگرتر باشید

  42. صبا کرمانیصبا کرمانیsays:

    سلام خواب دیدم محل کارم را چند کودک غریبه که مشغول بازی با زغال و انبر بودند سیاه و کثیف کردند من عصبانی شدم و دعوا شون کردم انبر ها و ذغال را انداختند و فرار کردند من گفتم بیایید انبرهایتان را بردارید نترسید بچه‌ها برگشتند تا انبرها را بردارند یکی از آنها انگار به خانه رفته وبا مادرش برگشت مادرش به تهدید که با بچه من چکار داری.... من هم گفتم ببین من همه جا را بخاطر کرونا ضدعفونی کردم و تمیز خب این ها آمدند و همه جا را کثیف کردند مادر کودک فحاشی کرد من هم مثل خودش جوابش دادم بعد باهام گلاویز شد که من کنارش زدم و رفتم داخل محل کارم وقتی از محل کارم به منزل برمی گشتم داخل کوچه ایستاده بود با چند خانم اهالی کوچه که من را صدا زد و گفت این رابگیر من گرفتم تا گذاشتش کف دستم دیدم سرتاپام خشک شد و زبانم بند آمد او گفت این طلسم را از آدم کاربلدی گرفتم به زور زبان باز کرد و گفتم خدای من کار بلدتر است با سختی خودم را به چند نفر رساندم و کمک خواستم کسی باورم نکرد حتی خواهر خودم اهالی محل کارم آدم بیمار و یا کلاهبردار تصورم می کردند خواهرم برام خنده می کرد که برای هیچی اینقدر ترسیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به دغدغه ی فکری شما و نگرانیتان درمورد این مسئله اشاره داره

  43. MahsAMahsAsays:

    سلام من خواب دیدم شوهرم خیلی بد اخلاق شده و همش بی محلی می‌کنه بعد داخل خوابم شوهرم رفت خوابید من با مادرم باهم حرف می‌زدیم می‌گفتیم دعا و جادوش کردن که اینجوری شده رفتارش.باهمه با آنا خویی حرف میزد و عصبی بود.بگید تعبیرش چیه ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در زندگی کمی واقع نگرتر باشید

  44. SepidehSepidehsays:

    سلام من خواب دیدم یک دخترخانم دیگه ک نمیشناختمش..روی ی برگه داشت برا من طلسم مینوشت ک من طلسم شم..ولی من همون لحظه دیدمش و رفتم طلسمو از بین بردم بدون اینکه همون خانم متوجه بشن..ی جورایی تو خاب ب من حسادت میکرد..تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در زندگی کمی واقع نگرتر باشید

  45. zarajalazarajalasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یکی از اتاق های خونه را میخاستیم رنگش کنیم و درستش کنیم ،چون دیوارش خراب شده بود و توی خواب من گفتم نقصیر شوهر خالمه ک اینجا خراب شده،بعد اقایی ک قرار بود اتاقو درس کنه داشت رنگ قبلیشو پاک میکرد ک من رسیدم و دیدم دور تا دور دیوار و کف اتاق پر از نوشته های بود ک اقا گفت اینا طلسم ،منم رفتم ب داییم گفتم بیا نگاش کنه تا به دوستش بگه(توی خواب دوس داییم دعا نویس بود)تا باطلش کنه اونم تا بش گفتم سریع دوید اومد،بعدشم گفتن چون فهمیدین ک طلسم خودش باطل میشه،در ضمن یکی از خواهرام و یکی دیگه از خاله هامو میخاستم ببرم تو اتاق ک نشونشون بدم نشد،از یه جای دیگه سر در می اوردیم،ولی داییمو سریع بردم اونجا،ممنون میشم تعبیر کنیم برام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به شما ظلم و بی عدالتی شود

  46. مینامیناsays:

    سلام و عرض ادب من خواب دیدم که پشت در یکی از اتاق‌های خونمون یه کاغذ تقریبا قدیمی هست با شکل و حروف نامشخص،که توی خواب گفته شد که این یه طلسم هست،ضمنا توی خواب به من گفته شد که این طلسم مربوط به من و یه آقایی هست که مدتی است با یکدیگر در ارتباط هستیم که البته ایشون بیشتر در مورد مسایل عرفانی و مذهبی به من راهنمایی میکنن ،البته حس من در خواب به این آقا حس خیلی خوبی بود ممنون میشم تعبیر خواب من رو در صورت امکان پاسخ بدید

  47. آیسارادمنشآیسارادمنشsays:

    خواب دیدم دختره هم عروسم که تقریبا۱۸سالشه اومدخونه ام وداشت پنهانی یه سحری رومی ریخت توغذام بعدمن چون دیدمش بهش گفتم داری چیکارمیکنی داری دعاوجادومی ریزی توغذام بعداونم گفت آره جادوت میکنیم تاتوباهمه یه خانواده شوهرت دعواکنی

  48. النازالنازsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ینفر بهمون گفت برید تو دستشویی خونتون رو بگردین براتون دعا گذاشتن اونجا من رفتم گشتم و یه پارچه سبز و ی کش پیدا کردم که داخل یه کیف مشکی بودن، همش تو خواب سردرگم بودم و میگفتم اون کی بود ک بهمون گفت برید بگردین چون فقط بصورت صدا بهمون فهمونده شد ک بریم بگردیم ممنون میشم بهم بگید تعبیرشو اجرتون با خدا🙏

  49. طوفانطوفانsays:

    سلام،خواب ديدم خواهرم حدود سي چهل تا پول تراول ميده وقتي ولي تو پولا سه تا برگه دعا طلسم ميبينم

  50. فاطمه وزینی افضلفاطمه وزینی افضلsays:

    سلام و عرض ادب دیشب خواب دیدم یکی از عالم غیب به من اراده و علم دعا نویسی دادن و من در جایی آروم و سرسبز و نسیم خنک در حال قدم زدن هستم و دعایی زمزمه میکنم... و لحظه ی بعد خواب دیدم من رو چند نفر دوره کردند و باز جویی میکنن که چطور طلسم مینویسی و از کجا یاد گرفتی و یا اصلا دروغ میگی یا حقیقت داره چند نفر مشکلشون رو گفتن و من چندتا آیه قرآن برای اونها خوندم و گفتم آیه ی فلان رو چندبار بخونن ولی اصلا یادم نیست چه آیه هایی بود... فقط همین صحنه ها از خوابم به یادم مونده..

  51. NafasNafassays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم یه دعا داره که من داد گفت باعث میشه برات خواستگار بیاد بیا پیش تو باشه گفتم من خواستگار نمیخوام خودم زیاد خواستگار دارم میخوام به اونی که دوست دارم برسم بهش گفتم مگه این طلسم یا دعا به اسم خودت نبوده پس بدرد من نمیخوره پیش کی رفته بودی که اینو بهت داده جواب گرفتی گفت اشکال نداره برای توهم جواب میده من ازش گرفتم گفتم خودمم قبلا دعا کرده بودم والان بدنم حلال نیست اشکال نداره پیشم باشه البته دعایی که خودم داشتم و طلسمی که دوستم داد رو با اب شستم بازم گفتم این طلسمی که من دادی به اسم خودت هست چطور برای من جواب میده که از خواب بیدار شدم لطفا تعبیرش چیه ممنون میشم

  52. NafasNafassays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم که دوستم یه دعا داره که به من داد گفت باعث میشه برات خواستگار بیاد بیا پیش تو باشه گفتم من خواستگار نمیخوام خودم زیاد خواستگار دارم میخوام به اونی که دوست دارم برسم بهش گفتم مگه این طلسم یا دعا به اسم خودت نبوده پس بدرد من نمیخوره پیش کی رفته بودی که اینو بهت داده جواب گرفتی گفت اشکال نداره برای توهم جواب میده من ازش گرفتم گفتم خودمم قبلا دعا کرده بودم والان بدنم حلال نیست اشکال نداره پیشم باشه البته دعایی که خودم داشتم و طلسمی که دوستم داد رو با اب شستم بازم گفتم این طلسمی که من دادی به اسم خودت هست چطور برای من جواب میده که از خواب بیدار شدم لطفا تعبیرش چیه ممنون میشم

  53. مجید دماوندیمجید دماوندیsays:

    باعرض سلام بنده خواب دیدم که جادوگری به من می‌گوید هیچ طلسمی نداری میتونید بگید تعبیرش چیه؟

  54. مریم اصغرنژادمریم اصغرنژادsays:

    سلام خواهرم باشخصی دررابطه احساسی است ک رابطشون دچار مشکلات زیادی شده خواب دیده ک شخص مورد علاقش توسط چند خانم دوره شده ک توی دستشون کتاب بوده و ظاهرا درحال خوندن سحر و جادو هستن از پیشونیه شخص مورد علاقش خون میاد ب طوری که تمام زمین قرمز شده و داره درد میکشه از شدت درد ناخنهاشو توی سرش فرو میکنه من توی خواب شلنگ اب رو باز میکنم و شروع میکنم ب شستن خون و میگم همه چیز درست میشه و از نو شروع میشه خواهرم رو ساعت چهارصبح با شنیدن ناله های بلند از خواب بیدار کردم ممنون میشم تعبیر بفرمایید

  55. فاطیمافاطیماsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم از یه طلسمی برای خودم استفاده کردم (نمیدونم چه طلسمی بود ولی خوب بود مثل زیبایی پوست و اینا) و بعد اون همه جا علامت های شیطان پرستی میبینم به خانوادم گفتم و اونا خیلی عصبانی و ترسیده شدن و میخاستن کمکم کنن تا بیشتر سمت خدا برم نمیدونم خیلی خواب بدی بود

  56. مریممریمsays:

    سلام وقت بخیر ببخشید من خواب دیدم که گردنبندم رو که به در خونم آویزون کردم توش دعا گذاشتن و طلسم بوده و من یهویی متوجه این موضوع شدم و همون لحظه جایی بودم که یک دعانویس خانوم مرعروف هم حضور داشت و فورا برام باطلش کرد. همسرم هم تو اون مکان بود ورفتاراش خاص بود نه میشد متوجه شم اون اطلاع داشته و الان ترسیده که موضوع لو رفته نه اینکه اصلا اونم خبر نداشته از اون دعا داخل گردنبند و شوک شده. خیلی ذهنمو مشغول کرده چون دقیقا وقتی این خواب رو دیدم که صبحش دخترخالم گفت دوبار دو شب متفاوت به خوابش رفتم یک بار گرسنه بودم و او غذا میداد اما من نمیتوانستم بخورم یک بار هم من میخواستم حرف بزنم از موضوعی اما باز توانایی حرف زدن نداشتم لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااا کمک کنید بابت تعبیر خواااااااااااااابم لطفااااااااااااااااااااااا

  57. ترانهترانهsays:

    سلام من خواب یک عروسک ودوو ی بلند با لباس مشکی رو دیدم و تنها احساسی که داشتم این بود که این تلسم چرا روی خانواده ی ما ایجاد شده می تونید تعبیرش رو لطف کنید بگید

  58. سحر اسماعیلیسحر اسماعیلیsays:

    سلام مادرم خواب دید مادر خواستگار قبلم ک گفتیم بهش نه اومده خونمون و دعا گذاشته زیر تختم و مادرم اون دعا ها را برداشت ممنون میشم اگ نعبیرش کنید

  59. سحر اسماعیلیسحر اسماعیلیsays:

    سلام مادرم خواب دید ک در مکانی شلوغه و خاله خودش را دید ک بطری دست داره و میگه میخوام شیر بخرم برای دامادم و اینکه حاله مادرم در قید حیاتن ممنون میشم اگ تعبیرش کنید

  60. نجمهنجمهsays:

    خواب دیدم با دختر خالم و خالم و مامان و خواهرم داشتیم میرفتیم روستا وقتی رسیدیم منو دختر خالم و خواهرم رفتیم داخل یه اتاق که بشینیم بخونیم من اومدم بیرون بعد دیدم یه دعا کنا دیواره(طلسم) که روش یادم نیست چی نوشته بود فقط دیدم نوشته شده بود 55 و یه چیزی کنارش بعد من فهمیدم که دخترخالم برا خاهرم نوشته چیزی نگفتم رفتم که به خاهرم بگم دیدیم دوتا دیگه هست که روی یکی 2 و روی یکی دیگه 3 نوشته شده برشون داشتم که به خواهرم بگم نمی دونم چجوری دختر خالم دعا ها رو ازم اروم کی گرفت که خودم نفهمیدم ولی متوجه شدم که داره با دعاها میره زد یه بلایی سرشون اورد که دیگه من مدرک نداشته باشم و اینکه به خاهرم گفتم حرف منو باور کرد .

  61. MMsays:

    سلام خوبید من خواب دیدم که خونه مادربزرگم بودم مادربزرگم زنده اس بعد بهم برگشت گفت یکی برات تلسم یا دعا یا همچین چیزی نوشته باید پیداش کنیم بعد من تو خونه مادربزرگم همه جا رو دنبال اون گشتم و اینکه مادر بزرگم گفت گه مثل اینکه اون تلسم رو بعد نوشتن می سوزنن و خاکسترش رو میریزن بعد منم گوشه گوشه خونه اونا دنبال خواستگار میگشتم که اخر سرم پیدا کردم آخراش رو زیاد یادم نیست فقط یادم که بهش دست زده بودم بعد داشتم دستام رو با آب میشستم

  62. زهرا حسنوندزهرا حسنوندsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه جایی بودم عین بیمارستان بعد سه تا اتاق داشت اون قسمتش فقط معلوم بود یه لامپ ابی یا نمیدونم قرمز داشت بعد من هی میرفتم تو این اتاق تو اون اتاق مثل اینکه داشتم تلاش میکردم بعدش یهو رفت صحنه بعدی تو صحنه بعدی من دکتر بودم کرونا اوج گرفته بود هرکی میگرفت میمرد حالش خیلییییی بد میشد من لباس سفید با فک کنم پنج تا ماسک زدم خواستم برم بیمارارو درمون کنم که مادرم و پدربزرگ اینا میخواستن برن تفریح گفتن بیا گفتم من نمیام شیفتم بعد یه جوراب پوشیدم ماسک زدم رفتم ک بیمارارو درمون کنم ( اینم بگم من دارم واسه پزشکی میخونم خیلی دارم تلاش میکنم قبول بشم پزشک بشم شاید به این ربط داشته باشه)

  63. ربابربابsays:

    سلام استاد ، خسته نباشید،من در خواب دیدم که من تنها در منزل عروسم، بودم ( من مادر شوهر هستم) بعد فرش خونه اش را کنار زدم، زیر فرش خونه اش سه تا طلسم بود و پول هم بود و من هر سه تا طلسم را برداشتم و توی خواب بلند می خندیدم و به دخترم نشون میدادم ، لطفا تعبیر بفرمائید.

  64. فاطمه گودرزیفاطمه گودرزیsays:

    سلام من خواب دیدم شوهرم اومده دنبال من و دخترم جلوی خونه پدرم بعد مارو برد کنار ماشین صندوق باز کرد یه پلاستیک که پرش بود از ذغال و روش چند تا کاغذ چسب پیچی بود برگشت به من گفت این طلسم برای مرگ توعه منم تو خواب خیلی ترسیدم و فرار کردم قیافه شوهرمم تو خواب خیلی ترسناک بود