تعبیر خواب کارت کیمیاگر تاروت

کارت های تاروت از گذشته های دور دارای ارزش جادویی و سمبلیک بوده اند. این کارت ها امروزه بیشتر برای طالع بینی و فالگیری مورد استفاده قرار میگیرند. اما معنای نهفته در هر کارت، فراتر از آنچه هست که به طور معمول از آن ها استنباط می شود. ممکن است در خواب های خود با اشکال مختلفی از کارت های تاروت رو به رو شوید. کارت های تاروت بیانگر نحوه ی رشد و تعالی انسان و حالات مختلف او هستند و از این نظر، دارای ارزش معنایی بالایی می باشند.

کارت کیمیاگر، که با نام های کارت جادوگر یا مجیکین نیز شناخته شده است، توصیف گر ایده های خلاقانه ای است که از درایت و مهارت درونی یک فرد سرچشمه می گیرند. ممکن است در خواب خود احساس کنید که در جواب فالی که گرفته اید، کارت کیمیاگر به شما پیشنهاد شده است. در ابتدا باید بدانید که فال گرفتن در خواب می تواند نشان دهنده ی تلاش شما برای کسب یک مشاوره ی درونی یا یک راهنمایی در مورد اقدام بعدی ای باشد که می توانید انجام دهید. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری در چه تنگناهای اساسی ای قرار گرفته اید؟ چگونه می توانید با شناخت قدرت های خلاقانه و با بهره گیری از تجربیات خود از این مرحله عبور کنید؟

کارت کیمیاگر شما را تشویق می کند تا به ندای درونی و شهودی خود گوش داده و قدرت خلاقه ی خود را دست کم نگیرید. از کارت کیمیا گیر برای الهام گرفتن از قدرت ها یا ایده هایی استفاده کنید که نحوه ی استفاده از آن ها در جایی نوشته نشده و کاملا ساخته ی ذهن و تربیت روانی شما هستند.

رنگ زرد در کارت کیمیاگر، با خرد و علم مرتبط است و می تواند پیامی از جانب ناخودآگاه شما باشد مبنی بر این که سود و منفعت شما تا حد زیادی در گرو میزان دانسته های شماست. علامت بی نهایت در بالای سر کیمیاگر، نشان دهنده ی بی نهایت بودن قدرت روان انسان می باشد که به او کمک می کند تا دیدگاه های خود را در زمینه های مختلف زندگی گسترش دهد. میزی که در جلوی شخصیت کیمیاگر قرار دارد به ما می گوید که اسباب و اطلاعات و منابع خود را شناخته و امکانات محیط اطراف خود را دست کم نگیریم.

زمانی که این کارت در خواب ظهر می شود، از شما می خواهد تا قدرت تمرکز خود را شناخته و آن را در شرایط حاضر تقویت کنید. این کار به شما کمک می کند تا با قدرت بیشتری بر روی مشکلات و وظایف خود تمرکز کرده و راه حل های موثر تری را پیدا کنید.

کارت کیمیاگر در خواب می تواند به قدرت زیرکی اشاره داشته باشد. قدرتی که ممکن است در این زمان دست کم گرفته باشید. این کارت بیانگر بخش های نادیده گرفته ی شده ی شخصیت خودتان است.

اگر در خواب خود کارت کیمیاگر را بر عکس مشاهده کنید، این خواب می تواند پیامی از جانب ناخودآگاه شما باشد مبنی بر این که برنامه ریزی های شما ضعیف بوده و لازم است تا آن ها را به شیوه ای منطقی مورد بازبینی قرار دهید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...