تعبیر خواب کارت درویش تاروت (2)

کارت های تاروت از زمان های دور برای جادو و پیش گویی مورد استفاده قرار میگرفته است. زمانی که این کارت ها در خواب ظاهر می شوند ما را متوجه سمبل هایی می کنند که در تصویرگری آن ها به کار گرفته شده است. دیدن کارت احمق یا درویش در خواب، تصویرگر اتفاقی در آینده ی نزدیک نیست بلکه شرح دهنده ی حال فعلی و توانایی های شماست که ممکن است در زندگی بیداری نادیده گرفته باشید.                 

این کارت از شما می خواهد تا قدرت ریسک پذیری خود را شناخته و به شروع های جدید خوشبین باشید. اگر شرایط برای شما به گونه ای است که احساس می کنید بی ثمر و منفعل می باشد، با شجاعت دست به تغییرات جدید بزنید و از کسب تجربه های جدید نهراسید.

کارت درویش به شما می گوید که ممکن است منتظر هر چیزی باشید اما همانقدر که امکان اتفاقات بد وجود دارد، اتفاقات خوب و مثبت نیز قابل رخ دادن هستند. پس اگر نیاز به نوعی تغییر و تحول یا حرکت دارید، با جسارت به پیش بروید. این تغییرات که در فکر به وجود آوردن آن ها هستید، صرفا جنبه های ملموس، ظاهری و مادی زندگی شما را شامل نمی شوند و می توانند به تغییرات عقیدتی و فکری یا دیدگاه شما نسبت به ارزش ها اشاره داشته باشند.

تعبیر خواب کارت درویش

اگر در خواب مشاهده کنید که برای گرفتن فال به سراغ فردی فالگیر می روید، باید بدانید که فرد فالگیر، در واقع سمبل بخشی از شخصیت شماست که به دیدگاه های شما درباره ی حس ششم و آینده بینی اشاره دارد. ممکن است در این زمان بسیار درباره ی آینده و اتفاقاتی که ممکن است برایتان اتفاق بیوفتد دچار ترس و نگرانی شده باشید. این خواب از شما می خواهد تا منشا افکار منفی خود را شناخته و اجازه ندهید که تداوم این افکار، موجب تضعیف قوای روانی شما شود.

کارت درویش از شما می خواهد تا در مقابل تجربیات گذشته ی خود تسلیم باشید و به خاطر اتفاقاتی که افتاده است دست از سرزنش خود بکشید. در واقع کارت درویش یا احمق، کارت شماره ی صفر تاروت محسوب می شود و اشاره به میل طبیعی انسان برای زندگی و ریسک مرتبط می باشد. مسیر هایی که بدون آگاهی به سرانجامشان شروع می کنیم و رو به رو شدن با اتفاقات جدید را طلب می کنیم. بیش از این که به اتفاقات خوب یا بد توجه داشته باشید، میل به زندگی را در خود تقویت و کشف کنید. این میل در تضاد با احساس انفعال یا توقف و افسردگی می باشد.

اگر کارت درویش یا احمق را در خواب خود به صورت وارونه مشاهده کنید، نشان دهنده ی این معناست که در زندگی خود دچار احساس ترس یا توقف یا انفعال شده اید. این خواب از شما می خواهد تا مسائلی که در شما احساس دلسردی را ایجاد کرده اند را شناخته و مانع از تداوم این افکار در درون خود شوید.

گردآورنده : توپ تاپ                         

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...