تعبیر خواب ذکر بسم الله النور

در فرهنگ دینی، ذکر بسم الله النور برای رفع کینه و کدورت توصیه شده است اما زمانی که این ذکر در خواب ظاهر می شود، صرفا به این معنا نیست که اگر در زندگی خود دچار چالش هایی مرتبط با کینه و کدورت شده اید به تکرار این ذکر بپردازید. کلمات و جملاتی که به هر ترتیب در خواب با آن ها رو به رو می شویم، دارای معنایی سمبلیک هستند و برای درک مفهوم آن ها لازم است تا به معنای آن ها توجه نمود.

ذکر گویی در فرهنگ عرفانی به سالک کمک می کند تا یک مهارت روانی را تقویت کرده و سریع تر به هدف معنوی خود برسد. بسم الله النور، اشاره به قدرت روانی و استعداد ها و ایده های جدید شما دارد که ممکن است در زندگی بیداری دست کم گرفته باشید. این خواب از شما می خواهد تا چنانچه در زندگی بیداری به بن بست خورده اید، یا دچار چالش هایی شده اید، به ایده ها و مهارت های نادیده گرفته شده ی خود مراجعه کنید و آزادانه آن ها را بروز دهید.

کلمه ی الله به هر ترتیب که در خواب ظاهر شود، پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که قدرت درونی خود را برای کسب درک و آگاهی بی پایان دانسته و از این قدرت برای گسترش زمینه های مختلف زندگی خود استفاده کنید. کلمه ی نور اشاره به مطالعات، حقیقت و دانشی راه گشا دارد که مسیر پیش روی شما را روشن کرده و اهداف شما را مشخص می کند. اگر در خواب توصیه شوید که این ذکر را به تعداد معینی بیان کنید، باید بدانید که اعداد نیز معنایی سمبلیک دارند و این خواب صرفا به این معنا نیست که به تعدادی معین به تکرار ذکر بپردازید.

همچنین انسانی که در خواب شما را به تکرار ذکر توصیه می کند، حضوری سمبلیک داشته و نشان دهنده ی بخشی از شخصیت شماست. اگر این فرد را در زندگی بیداری نشناسید، اما در خواب احساس مثبتی به او داشته باشید یا به نظر برسد که او فردی معنوی است، باید بدانید که او سمبل ابعاد ناشناخته ی شخصیت شماست که تا کنون نادیده گرفته اید و شناخت او به شما کمک می کند تا مهارت های جدیدی کسب کرده یا زمینه های مختلف زندگی خود را گسترش دهید.

برای این که دلیل حضور سمبلیک این شخص را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که او برای شما تداعی کننده ی چه احساسات، ویژگی ها یا خلق و خویی است؟ این ویژگی ها در شما وجود دارند و لازم است تا بیشتر با این ابعاد شخصیتی خود رو به رو شده و آن ها را بروز دهید. این کار به شما کمک می کند تا احساس بهتری نیز نسبت به خودتان داشته باشید.

این خواب از شما می خواهد تا از جنبه های سطحی و ظاهری کسب مهارت های روانی دوری کرده و اگر طالب یادگیری مهارتی جدید در زندگی خود هستید، به تمرینات روانی ای تکیه کنید که به شما کمک می کند تا قدرت بیشتری برای رسیدن به هدف خود پیدا کنید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...